Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Durango 4,7 r.v. 2000 - utopil som automat

Blazer, Suburban, RAM a další emerický vozítka - cokolif koncernovýho máte...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
herrkomisar
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: Ne 04.08.2019, 9:32
Auto: Dodge Durango 4,7 V8 Magnum
Stav: Offline

Durango 4,7 r.v. 2000 - utopil som automat

Příspěvek od herrkomisar » Ne 04.08.2019, 9:47

Zdravim Vas. V duchu hesla "aktivny blbec je horší, než triedny nepriateľ", som pri vymene chladiča vodou z hadice napustil aj tie dve trubky, ktoré vedú do prevodovky. Nič nevytekalo a tak som skúsil este tlak vzduchu a potom som pochopil svoju chybu.... Vytlačilo mierku oleja prevodovky a dostal som to do ksichtu......
Keď sa dosmejete, rad by som pocul vas nazor na to, akym spôsobom dat prevodovku do povodneho stavu. Je vypustena, spodny kryt je dolu, oba filtre vybrane, cez trubky prefuknute vzduchom. Olej a filtre su uz na ceste. Stroj na tlacenie oleja pod tlakom nemam.....
Ďakujem za každu radu, prečítam si aj komenty.... :D



Odpovědět