Chyba motoru P0300

Má něgdo z vás tohodle mrňouse?
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
SVOBI.M
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: Út 06.11.2012, 17:02
Témata: 0
Auto: HUMMER H2

Chyba motoru P0300

Příspěvekod SVOBI.M » Stř 05.03.2014, 16:39

Zdravím všechny, tak mě můj BOBAN zas zlobí :roll:
Začla mi svítit kontrolka motoru, je to chyba: P0300-různé válce-rozpoznáno vynechávání zapalování.
Když chybu vymažu, tak cca dva dny nic a pak zas naskočí, někdy i kontrolka motoru za jízdy chvilku bliká.Kabely a svíčky mám nové. Ještě mě napadlo zkontrolovat cívky motoru, tak jsem se chtěl zeptat ,jestli někdo neví jak je proměřit?
Nebo nějaká další rada , kde by mohl být problém?
Díky za rady Míra

Avatar uživatele

burop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 419
Registrován: Ne 06.01.2013, 14:03
Témata: 0
Auto: Hummer H2
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod burop » Čt 06.03.2014, 9:47

SVOBI.M » stř 05.03.2014, 16:39 napsal:Zdravím všechny, tak mě můj BOBAN zas zlobí :roll:
Začla mi svítit kontrolka motoru, je to chyba: P0300-různé válce-rozpoznáno vynechávání zapalování.
Když chybu vymažu, tak cca dva dny nic a pak zas naskočí, někdy i kontrolka motoru za jízdy chvilku bliká.Kabely a svíčky mám nové. Ještě mě napadlo zkontrolovat cívky motoru, tak jsem se chtěl zeptat ,jestli někdo neví jak je proměřit?
Nebo nějaká další rada , kde by mohl být problém?
Díky za rady Míra



uz si nevzpominam, ale ty to mas v plynu ? nebo jen na benaaal :)

Avatar uživatele

ŽluťákH2
Legenda fóra
Příspěvky: 1622
Registrován: Čt 24.03.2011, 22:24
Témata: 0
Auto: Hummer H2, Bmw 645ci, Ford S-Max, BMW M5 E60
Místo/Bydliště: Kralovehradecký kraj

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod ŽluťákH2 » Čt 06.03.2014, 13:28

burop » čtv 06.03.2014, 9:47 napsal:
SVOBI.M » stř 05.03.2014, 16:39 napsal:Zdravím všechny, tak mě můj BOBAN zas zlobí :roll:
Začla mi svítit kontrolka motoru, je to chyba: P0300-různé válce-rozpoznáno vynechávání zapalování.
Když chybu vymažu, tak cca dva dny nic a pak zas naskočí, někdy i kontrolka motoru za jízdy chvilku bliká.Kabely a svíčky mám nové. Ještě mě napadlo zkontrolovat cívky motoru, tak jsem se chtěl zeptat ,jestli někdo neví jak je proměřit?
Nebo nějaká další rada , kde by mohl být problém?
Díky za rady Míra



uz si nevzpominam, ale ty to mas v plynu ? nebo jen na benaaal :)

Ano má tam LPG
Hummer H2, lift 6" FABTECH, tires 40x13.50R17 WRANGLER MT
BMW 645ci - alu Breyton 20" - pružiny H&R
BMW M5 E60 - komplet EISENMANN race exhaust cca 550hp
Ford S-MAX 1.8Tdci Titanium
Nissan Pathfinder 2.5dci 6st. manuál 2007

Avatar uživatele

Autor tématu
SVOBI.M
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: Út 06.11.2012, 17:02
Témata: 0
Auto: HUMMER H2

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod SVOBI.M » Čt 06.03.2014, 14:43

Mám tam LPG.
Dnes jsem zkouknul cívky a jsou ok.
Ještě chci změřit tlaky válců. Chci se zeptat jaký je správný postup měření?
Někdo říká při volnoběhu , druhý zas říká při vyšších otáčkách motoru a další zas říká je protočit startérem bez toho aby motor chytil :roll: a jaký by měl mít minimální tlak?
Díky za pomoc


call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 747
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 58

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod call » Čt 06.03.2014, 14:51

P0300 je tam toho víc tlaky ,vstřiky, kabeláž
svítící kontrolka MIL závada
blikající MIL špatné složení směsi
tlaky jenom na starter nesmi to chytit když tak přes SZ :D

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22907
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 51
Věk: 38

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod Edgar » Čt 06.03.2014, 16:00

Nic z toho výše psanýho nedělej a zvedni telefon a zavolej mi. Mám to za sebou u V8my a je to trapně jednoduchá věc.

Začnou se přidávat chybovky jednotlivých válců, přidá se nepravidelný chod motoru jak na sedm pak na šest válců.

773933200


call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 747
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 58

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod call » Čt 06.03.2014, 16:29

Edgar napsal:
Předmět příspěvku: Re: Chyba motoru P0300 Odpovědět s citací
Nic z toho výše psanýho nedělej

ja jsem mu nepsal ,že má něco dělat jen jsem doplnil kod P0300 a popsal funkci MIL
a podle ni je tam špatné složení paliva

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22907
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 51
Věk: 38

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod Edgar » Čt 06.03.2014, 17:01

Není. Je to strašná capina a kdybych jako autoelektrikář na takovouhle závadu došel styděl bych si vzít peníze za odhalení.


call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 747
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 58

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod call » Čt 06.03.2014, 17:12

Edgar napsal: Odpovědět s citací
Edgar napsal:Není. Je to strašná capina a kdybych jako autoelektrikář na takovouhle závadu došel styděl bych si vzít peníze za odhalení.

to ani nikde nerikej a prostuduj si funkci kontrolky MIL co znamena když blika
je to hlaška od lambdy ,že stoji za stara bela složení směsi, tak nějak rychla korekce
je trochu mimo

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22907
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 51
Věk: 38

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod Edgar » Čt 06.03.2014, 18:05

Hele už jsme spolu mluvili a tak nějak tu chyběly podstatný informace a tudíž jsme spolu došli na to že asik budou třeba ohlý ventily. Taky sem si tím u WJ prošel ale podle těch chybovek o sloučení to bylo jiný vodítko potíží. Mi to takhle začalo a bylo to vypojeným jedním konektorem z plynový jednotky. Začlo to sloučením vstřikovačů, náhodným výpadkem jednotlivých válců, pak nepravidelný chod, cukání, plyn benzín bez rozdílů, pak nějaký chybovky lambády, bohatá směs bez regulace, pak hned zase moc chudá.

A když jsme hledali tak se občas stává že bývají volný jednotlivý piny v konektorech u plynových jednotek a dělá to neskutečnou paseku. A to sem předtím dělal obě hlavy protože to prostě po mojí chybě jelo dlouho ve vysoký zátěži na plyn a tím sem si ohnul 7z8mi výfukových ventilů a jeden válec byl výrazně oproti ostatním bez komprese ale v lehoulince zvýšeným volnoběhu se všecko srovnalo a jel na 8válců.

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22907
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 51
Věk: 38

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod Edgar » Čt 06.03.2014, 18:09

A protože při montáži plynový jednotky se ve skutečnosti přeruší vedení od vstřikovačů i na benzín a otevírá hlavní motorová jednotka i benzínový vstřiky přes plynovou jendotku tak prostě ten chybějící pin u plynový jednotky a průchodu nespálenýho paliva ke katu a lambádě vyhodnocuje chybný údaje. Proto když odpojíš jednotku plynu, auto na benzín nejede.


call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 747
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 58

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod call » Čt 06.03.2014, 18:30

Edgare poslouchej LPG montuju tak činost znám ty ventily tlaky a uvidí na čem je.
To co jsem psal o te kontrolce MIL je pravda
Ted jde o to jestli mu to dělá i na benál nebo na plyn
Jde o to,že LPG musí být motor v cajku pojede na benal ale nejede dobře na LPG
Co se týká toho blikání lambda vyhonocuje spalenou směs jak to je na hovno
pošle hlášku ŘJpříklad 3x opakující hláška v určitěm cyklu některé systémy odpojí
postně válce na motoru ať nedojde k poškození kat a donutí tě zast. motor.
Tak změřit tlaky a uvidí a dá info.

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22907
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 51
Věk: 38

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod Edgar » Čt 06.03.2014, 18:37

Vím jak to funguje. Dělal jsem si seřízení Magic4 od Lovtecu sám po několikerém pokusu o seřízení u montážních firem plynových zařízení a nebyl jsem spokojen a ještě sem do motoru zatekl skoro dvackou protože chudou směsí sem si přehřál ventily který to nevydržely.

Avatar uživatele

ŽluťákH2
Legenda fóra
Příspěvky: 1622
Registrován: Čt 24.03.2011, 22:24
Témata: 0
Auto: Hummer H2, Bmw 645ci, Ford S-Max, BMW M5 E60
Místo/Bydliště: Kralovehradecký kraj

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod ŽluťákH2 » Čt 06.03.2014, 18:56

No a proto moje auto na LPG jezdit nebude :wink:
Hummera mam třetího a všechny jezdily na benál, žluták na E85 a vpodstatě já u ttohoto vozu nevím co to kontrolka motoru je
Hummer H2, lift 6" FABTECH, tires 40x13.50R17 WRANGLER MT
BMW 645ci - alu Breyton 20" - pružiny H&R
BMW M5 E60 - komplet EISENMANN race exhaust cca 550hp
Ford S-MAX 1.8Tdci Titanium
Nissan Pathfinder 2.5dci 6st. manuál 2007


call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 747
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 58

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvekod call » Čt 06.03.2014, 18:59

Takže na začátku byl vznesen dotaz kod P0300
+ kontrolka MIL co hlásí
není popsáno jestli to dělá také na benzín
cesta nejmečího odporu změřit tlaky a uvidí
ať zkusí pojezdit na benál jestli to také dělá
jak jsi psal o tom LPGmáš pravdu namontuje každý ale seřízení neumí
jo a ten odstavec o seřízení pochvala bohatost
jak hoří chudá směs blbě ve vyfuku :pivo:


Vrátit se na “Hummer”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host