Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Chyba motoru P0300

Má něgdo z vás tohodle mrňouse?
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 761
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od call » Čt 06.03.2014, 19:02

doplním blbě myšleno dlouho :evil:



Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23379
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 39
Stav: Online

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od Edgar » Čt 06.03.2014, 19:19

V pohodě, jsem docela učenlivej a všecko mně zajímá a rád se učím novotám. A když něco si nechám dělat na autě tak u toho chci bejt a vědět proč to tak je.
Pak mně nepřekvapí že si dovolím nastavit v jednotce přepínání nebo přídavek benzínu od otáček a zátěže abych se vyvaroval dalším poohýbaným ventilům. :thumright:
A to že na začátku bylo málo informací proto sem chtěl aby mi zavolal. Mi to právě takhle začalo blbnout po opravě hlav dělat a bylo.




call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 761
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od call » Čt 06.03.2014, 19:25

ŽluťákH2 napsal:No a proto moje auto na LPG jezdit nebude :wink:
Hummera mam třetího a všechny jezdily na benál, žluták na E85 a vpodstatě já u ttohoto vozu nevím co to kontrolka motoru je
Toho LPG do H bych se nebál,ale musel by to dělat člověk co tomu rozumí toho znám
říkám mu velký učitel jsem se plyn u něho učil :D



Avatar uživatele

amatér
Diskuzní Guru
Příspěvky: 310
Registrován: Čt 18.05.2006, 12:23
Auto: DODGE RAM 2500 RAM 1500
Místo/Bydliště: Vysočina
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od amatér » Čt 06.03.2014, 21:23

Pokud na LPG jezdí dlouho, tak bych doporučoval odpojit baterii alespoň na dva dny, aby se jednotka motoru vrátila do svého výrobního nastavení. LPG má jiné emise než BA a Ř.J. motoru se snaží postupně dosahnout emisí, na které je nastavena z výroby. Dělá to pomalu, ale tak dlouho, až se začne motor zahlcovat a přestane jet. Toto je problém aut s řízeným katalyzátorem předělanými na LPG a původní jednotka motoru o tom neví, že jede na jiné, než rodné palivo. Dlouhodobé odpojení je nutné proto, že některá data se uchovávají delší dobu, aby přečkala servisní zákrok, jako výměnu baterie, nebo dílu, vyžadujícího její odpojení. Pokud odpojíš baterku jen na pár minut, vymažou se jen chybová hlášení, rádio a možná palubní počítač a navigace, ale korekce uložené v jednoce motoru ne. Já tuto dietu nasazuji při každé výměně oleje a pokud si vzpomenu, tak častěji.


Jediné kolo, které nemusí být poháněno, je rezerva

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23379
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 39
Stav: Online

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od Edgar » Čt 06.03.2014, 21:36

Jenže tady jsou už příčiny po 50ti tisících km na plyn a několika vyšších zátěžích celkem jasný. Bude to netěsnost v některém z válců což dokládá i pleskavý zvuk při volnoběhu a ustálení i v málo zvýšených otáčkách. Dělalo mi to přesně tak a bylo to 7z8mi výfukových ventilů.



Avatar uživatele

amatér
Diskuzní Guru
Příspěvky: 310
Registrován: Čt 18.05.2006, 12:23
Auto: DODGE RAM 2500 RAM 1500
Místo/Bydliště: Vysočina
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od amatér » Čt 06.03.2014, 22:01

Možná ano, já vycházel jen z prvního příspěvku a z vlastní zkušenosti.


Jediné kolo, které nemusí být poháněno, je rezerva


hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 22:58

SVOBI.M » stř 05.03.2014, 16:39 napsal:Zdravím všechny, tak mě můj BOBAN zas zlobí :roll:
Začla mi svítit kontrolka motoru, je to chyba: P0300-různé válce-rozpoznáno vynechávání zapalování.
Když chybu vymažu, tak cca dva dny nic a pak zas naskočí, někdy i kontrolka motoru za jízdy chvilku bliká.Kabely a svíčky mám nové. Ještě mě napadlo zkontrolovat cívky motoru, tak jsem se chtěl zeptat ,jestli někdo neví jak je proměřit?
Nebo nějaká další rada , kde by mohl být problém?
Díky za rady Míra
vymaž chyby a zkus chvilku jezdit na benzín, ne na lpg, h 2 většinou problémy s ventyly neměli, pokud máš jak píšeš v pořádku zapalování /svíčky,kabely atd/ může to dělat lpg,, většinou vadný vtřikovač lpg, dává mín paliva, proto se ti válec fláká jednotka benzínu to vyhodní jako výpadky,poku se to na benzín nerozsvítí víš po čem jít. A chybu máš jen P 0300? nebo i třeba P0301 ...6?




hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 23:01

Edgar » čtv 06.03.2014, 21:36 napsal:Jenže tady jsou už příčiny po 50ti tisících km na plyn a několika vyšších zátěžích celkem jasný. Bude to netěsnost v některém z válců což dokládá i pleskavý zvuk při volnoběhu a ustálení i v málo zvýšených otáčkách. Dělalo mi to přesně tak a bylo to 7z8mi výfukových ventilů.


spíš mu dávají vtřiky lpg rozdílnou dávku teda pokud jsem správně vyčetl,že mu to dělá připrovozu na plyn
Naposledy upravil(a) hiki198 dne Čt 06.03.2014, 23:02, celkem upraveno 1 x.




call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 761
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od call » Čt 06.03.2014, 23:02

[quote="Edgar"]Jenže tady jsou už příčiny po 50ti tisících km na plyn a několika vyšších zátěžích celkem jasný. Bude to netěsnost v některém z válců což dokládá i pleskavý zvuk při volnoběhu a ustálení i v málo zvýšených otáčkách. Dělalo mi to přesně tak a bylo to 7z8mi výfukových ventilů.[/quot
to jsou info které chyběly změřit tlaky tlakoměrem nebo osciloskopem při startu a ví na čem
je :ramena: volnoběh stačí vadné těsnění pod sáním a je to analyzátor a vidí to




hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 23:05

amatér » čtv 06.03.2014, 21:23 napsal:Pokud na LPG jezdí dlouho, tak bych doporučoval odpojit baterii alespoň na dva dny, aby se jednotka motoru vrátila do svého výrobního nastavení. LPG má jiné emise než BA a Ř.J. motoru se snaží postupně dosahnout emisí, na které je nastavena z výroby. Dělá to pomalu, ale tak dlouho, až se začne motor zahlcovat a přestane jet. Toto je problém aut s řízeným katalyzátorem předělanými na LPG a původní jednotka motoru o tom neví, že jede na jiné, než rodné palivo. Dlouhodobé odpojení je nutné proto, že některá data se uchovávají delší dobu, aby přečkala servisní zákrok, jako výměnu baterie, nebo dílu, vyžadujícího její odpojení. Pokud odpojíš baterku jen na pár minut, vymažou se jen chybová hlášení, rádio a možná palubní počítač a navigace, ale korekce uložené v jednoce motoru ne. Já tuto dietu nasazuji při každé výměně oleje a pokud si vzpomenu, tak častěji.
no tohle se stává když je lpg špatně seřízeno




hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 23:07

call » čtv 06.03.2014, 17:12 napsal:
Edgar napsal: Odpovědět s citací
Edgar napsal:Není. Je to strašná capina a kdybych jako autoelektrikář na takovouhle závadu došel styděl bych si vzít peníze za odhalení.
to ani nikde nerikej a prostuduj si funkci kontrolky MIL co znamena když blika
je to hlaška od lambdy ,že stoji za stara bela složení směsi, tak nějak rychla korekce
je trochu mimo
???? a to je co za kravinu???




hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 23:11

Edgar » čtv 06.03.2014, 18:37 napsal:Vím jak to funguje. Dělal jsem si seřízení Magic4 od Lovtecu sám po několikerém pokusu o seřízení u montážních firem plynových zařízení a nebyl jsem spokojen a ještě sem do motoru zatekl skoro dvackou protože chudou směsí sem si přehřál ventily který to nevydržely.


no jo špatná volba mic nebrat




hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 23:12

call » čtv 06.03.2014, 23:02 napsal:
Edgar napsal:Jenže tady jsou už příčiny po 50ti tisících km na plyn a několika vyšších zátěžích celkem jasný. Bude to netěsnost v některém z válců což dokládá i pleskavý zvuk při volnoběhu a ustálení i v málo zvýšených otáčkách. Dělalo mi to přesně tak a bylo to 7z8mi výfukových ventilů.[/quot
to jsou info které chyběly změřit tlaky tlakoměrem nebo osciloskopem při startu a ví na čem
je :ramena: volnoběh stačí vadné těsnění pod sáním a je to analyzátor a vidí to

analyzátor a osciloskop má každej doma v garáži.....




hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od hiki198 » Čt 06.03.2014, 23:16

pokud chceš zkusit těsnost sání, je nejednoduší nastertovat vzít sprej, NE NIC HOŘLAVÉHO , ideál je hledač netěsností, tojsou vlastně mydliny ve spreji a stříkat na spoje třeba mezi hlavu a sací potrubí, kolem vstřiků.... pokud je tam netěsnost, motor to nasaje a změní zvuk




call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 761
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Chyba motoru P0300

Příspěvek od call » Pá 07.03.2014, 0:07

hiki198 napsal:pokud chceš zkusit těsnost sání, je nejednoduší nastertovat vzít sprej, NE NIC HOŘLAVÉHO , ideál je hledač netěsností, tojsou vlastně mydliny ve spreji a stříkat na spoje třeba mezi hlavu a sací potrubí, kolem vstřiků.... pokud je tam netěsnost, motor to nasaje a změní zvuk
Tak mu tam ještě napiš,že běžet na volnoběh at je podtlak v sání
k tomu analyzátoru a osciloskopu nejr. metoda jinak je to pokus omyl
je to otázka 10 minut a ví na čem je. Jinak o tom provozu na benal jsem
už tu psal a stejně s tím bude muset do servisu když to bude ten plyn
takže jenom strácí čas



Odpovědět