Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Džípkařů je u nás opravdu hodně...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
fidaj
Poblázněnej srneček
Příspěvky: 806
Registrován: Pá 13.11.2009, 21:42
Auto: NISSAN TERRANO 3.0 TDi 2004
Místo/Bydliště: Highland
Věk: 39
Stav: Offline

WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od fidaj » Pá 14.08.2015, 4:41

Přemýšlím o koupi JEEPA s jedním z těchto dieselových motorů
Poradíte prosím jaké jsou tyhle motory
Spotřeby,nároky na udržbu a servis a co je to za motory(výrobce americký asi nebudou)
Určitě pár lidí je tady určitě má
Moc děkuji


TERRANO II 3.0TDi,Eberspaecher,604 838 036
Není tak důležitý jaký máš auto,ale jak se o něj staráš.......v pravý čas ti tvojí péči vrátí i s úroky!!!!!
Nesnáším,když jezdím po lesích a ňáká blbá grýnpísačka mě obviňuje,že blázním srnečky :grr:

Avatar uživatele

Tarzan68
Diskuzní Guru
Příspěvky: 386
Registrován: Stř 23.03.2011, 21:05
Auto: JEEP Grand Cherokee WH 3.0 CRD
Místo/Bydliště: Moravský Beroun
Věk: 50
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Tarzan68 » Pá 14.08.2015, 9:24

Oba jsou CRD Mercedes,
2.7 CRD - 5ti válec, spotřeba okolo 10 l/100km, má obě tuhé nápravy, skoro offroad, vyrábí se od r.v.1999, facel. od 2002
3.0 CRD - 6ti válec, spotřeba okolo 12 l/100 km, zadní nápravu má tuhou, jenom SUV, vyrábí se od r.v. 2005, facel. od 2009


ZG JEEP Grand Cherokee 2.5 TD, pneu 225/70 16 BF Goodrich AT, prostě "leštěnka"
WH JEEP Grand Cherokee 3.0 CRD,

Avatar uživatele

PETARDAK
Legenda fóra
Příspěvky: 1132
Registrován: Po 08.02.2010, 7:49
Auto: JEEP wrangler JK, 35"MT,kovaná kola SRT 20",převody 4,56,P+Z dif.TrueTrac
Místo/Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od PETARDAK » Pá 14.08.2015, 9:47

Jen poupravím WJ s 2,7CRD od roku 2002 (99-01 nešťastný italský VM 3,1)
Jinak ta 2,7 je ve WJ dost nešťastně (a na rychlo) zastavěná, přístup k čemukoliv katastrofa, nešťastná kombinace US a mercedesácké elektroniky... a zdaleka ten motor nefunguje tak jako v merglech...
WK 3.0CRD je jiná generave a ač sám jsem "benzínový" mnohokrát už sem napsal že svezení(dík průběhu krouťáku a sladění s automatem) je snad lepší než s V8-5,7 :oops: ty auta jsou poměrně mladé, do deseti let, zatím se žádná zásadní slabina neukázala... samo nejsou bez much...
Za mně je WJ bečka ani OFF ani SUV, naproti tomu WK je panský kočár se super svezením :) ... a o tvrzení že není off si taky myslím svoje :P


http://www.offroadales.cz/
JEEP JK-4d 3.8/auto. lift BDS-FOX 3,25";převody 4,56;dify TrueTrac;kolaSRT20"+STT35x12.5x20;p+z pevnosťáky;navijedlo aj.
JEEP TJ-RUBICON 4.0/auto. lift SKYJACKER 4";silverstone 35x11.5x16;pevnosťáky;navijedlo aj.

Avatar uživatele

palo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 387
Registrován: Út 24.01.2006, 11:32
Místo/Bydliště: Zilina, SK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od palo » Pá 14.08.2015, 10:00

Tarzan68 napsal:Oba jsou CRD Mercedes,
2.7 CRD - 5ti válec, spotřeba okolo 10 l/100km, má obě tuhé nápravy, skoro offroad, vyrábí se od r.v.1999, facel. od 2002
WJ áno,ale s motorom 2,7crd asi ťažko. :D Ten prišiel až od 2001
Inak ten motor je OM612 (alebo270CDI) známy z kadejakého MB werku.
Prevodovka je takisto MB - 722.6
No a celý tento dieselový powertrain je ovešaný svojimi káblami a prilepený k pôvodnej elektronike US auta.
Sú ľudia čo s tým jazdia za 8 ale aj za 14.
serie sa na tom kadečo
- zavzdušňovanie palivového systému - palivové trubky okolo filtra
- vstreky
- hydraulické hadice k vetráku
- volič prevodovky

nie že by sa na iných modeloch nič nekazilo,ale ceny dielov sú ako na MB a servis je tiež zábava kvôli prístupu

Tarzan68 napsal: 3.0 CRD - 6ti válec, spotřeba okolo 12 l/100 km, zadní nápravu má tuhou, jenom SUV, vyrábí se od r.v. 2005, facel. od 2009
znovu MB - OM 642 (320CDI) a zas v kombinácii s prevodovkou 722.6

Kým to chodí tak to chodí dobre. Serie sa to ako každý moderný commonrail diesel
Furt dokola DPF, EGR, SWIRL, modul žhavenia, vstreky .....
Často tečie tesnenie z výmenníka oleja. Dve gumičky za 100kč. Ale kvôli tomu musíš rozobrať celý vrch motora
s hromadou ďalších tesnení za x tisíc a práce je to tak na dva dni. Ktorý kkt toto vymyslel....

Nič proti dieselu v Jeepe, kľudne by som si to kúpil - ALE JEDINE NOVÉ A SO ZÁRUKOU.
Alebo inak, za cenu 1ks common rail vstrekovača prejdem 5000km na V8 s LPG

a vraj skratka CRD u Chryslera neznamená common rail ale ChRyslerDiesel :D



Avatar uživatele

Autor tématu
fidaj
Poblázněnej srneček
Příspěvky: 806
Registrován: Pá 13.11.2009, 21:42
Auto: NISSAN TERRANO 3.0 TDi 2004
Místo/Bydliště: Highland
Věk: 39
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od fidaj » Pá 14.08.2015, 23:02

Takže nebrat ani jednu verzi?
No LPG nemůžu pac mam podzemní parkovací místo a mame zákaz LPG a CNG takže sem v prdeli
Díky za info


TERRANO II 3.0TDi,Eberspaecher,604 838 036
Není tak důležitý jaký máš auto,ale jak se o něj staráš.......v pravý čas ti tvojí péči vrátí i s úroky!!!!!
Nesnáším,když jezdím po lesích a ňáká blbá grýnpísačka mě obviňuje,že blázním srnečky :grr:

Avatar uživatele

štěpa
Inventář fóra
Příspěvky: 1947
Registrován: Po 11.01.2010, 18:43
Auto: Jo
Místo/Bydliště: liberec a kousek
Věk: 28
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od štěpa » So 15.08.2015, 12:00

fidaj napsal:Takže nebrat ani jednu verzi?
No LPG nemůžu pac mam podzemní parkovací místo a mame zákaz LPG a CNG takže sem v prdeli
Díky za info
Skvělá dedukce.... nenapadlo tě, že ať se zeptáš na jakýkoliv auto, co se na něm kazí, dostaneš stejnou, nebo spíš horší odpověď? Nebo si snad viděl nějaký starší auto co jezdí bez údržby 20let?

se podivej do myho vlakna na 2,7 co sem zatím řešil za problémy, většinou byly způsobený blátem, nebo jen prostá údržba, a stále můžu říct že je to nejlepší auto co sem zatím zažil, jede, je velmi komfortní, nechlastá a quadra je pecka, jediný - je, že tu není servisní zázemí, díly a lidi co by to znaly



Avatar uživatele

Pajan199
Legenda fóra
Příspěvky: 1731
Registrován: Po 29.10.2012, 20:14
Auto: Nissan Patrol Y61 3.0DTi
Místo/Bydliště: Stráž pod Ralskem
Věk: 47
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Pajan199 » So 15.08.2015, 13:05

štěpa napsal:
fidaj napsal:Takže nebrat ani jednu verzi?
No LPG nemůžu pac mam podzemní parkovací místo a mame zákaz LPG a CNG takže sem v prdeli
Díky za info
Skvělá dedukce.... nenapadlo tě, že ať se zeptáš na jakýkoliv auto, co se na něm kazí, dostaneš stejnou, nebo spíš horší odpověď? Nebo si snad viděl nějaký starší auto co jezdí bez údržby 20let?

se podivej do myho vlakna na 2,7 co sem zatím řešil za problémy, většinou byly způsobený blátem, nebo jen prostá údržba, a stále můžu říct že je to nejlepší auto co sem zatím zažil, jede, je velmi komfortní, nechlastá a quadra je pecka, jediný - je, že tu není servisní zázemí, díly a lidi co by to znaly
Ty seš pohádkář!!!!!!!!! :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich:


chci zpívat s anděly,teď vyji s vlky
776 314 778


Wily
Diskuzní Guru
Příspěvky: 434
Registrován: Po 31.10.2011, 21:32
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ 3.1TD
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Wily » So 15.08.2015, 22:11

Ještě si s tím nezažil zimu :-D



Avatar uživatele

štěpa
Inventář fóra
Příspěvky: 1947
Registrován: Po 11.01.2010, 18:43
Auto: Jo
Místo/Bydliště: liberec a kousek
Věk: 28
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od štěpa » Ne 16.08.2015, 12:12

Wily napsal:Ještě si s tím nezažil zimu :-D
No už sem si všim že zrovna moc netopí, poradil by si mi prosím jak tam funguje termostat? Je mechanický a jen jeden, nebo víc? Chtěl bych ho preventivně vyměnit, aby mě to někde nezaskočilo jako vodní pumpa. Děkuju



Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Dava » Ne 16.08.2015, 17:24

Žádnej commonrail kloudně netopí... daň za to že nechlastá. Jestli je navíc v jeepu radiátor z těch zatracenejch rozhicovanejch benzínů, tak asi s klidnou naftou topit ani kloudně nemůže.
-Na WJ se jebou nějak ty klapky v topení, mrkni se k nim na forum, to by spíš mohlo bejt


No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka

Avatar uživatele

fanula
Diskuzní Guru
Příspěvky: 614
Registrován: So 07.03.2009, 19:33
Auto: GRAND CHEROKEE 4,7 WJ
Místo/Bydliště: ZNOJMO
Věk: 43
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od fanula » Ne 16.08.2015, 18:42

Tak já se k Diesel verzi Jeep vyjadřovat nebudu, ale co se týká topení tam se opravdu u WJ serou klapky to je fakt (já teda zatím bez problémů ale nevím jestli je někdo nedělal předemnou) ovšem pokud je to klapkama poznáš to jednoduše, prostě nefoukají obě strany stejně a nebo z míst atuálního nastavení. S tím že by to topilo málo to nemá mnoho společného. Prostě nafta topí málo protože voda co jde do radiátoru je studená...


Franta
Bylo: Samurai 1,3 1989 , ARO 244 2,5 TD 2002
Mám: Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 2000 QD
Břichoplaz: Volvo V70 D5 2003

Avatar uživatele

Autor tématu
fidaj
Poblázněnej srneček
Příspěvky: 806
Registrován: Pá 13.11.2009, 21:42
Auto: NISSAN TERRANO 3.0 TDi 2004
Místo/Bydliště: Highland
Věk: 39
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od fidaj » Ne 16.08.2015, 20:11

No tak teda co s tim? Kdo poradí? Radši ten 3.0 V6 než tu 2,7?


TERRANO II 3.0TDi,Eberspaecher,604 838 036
Není tak důležitý jaký máš auto,ale jak se o něj staráš.......v pravý čas ti tvojí péči vrátí i s úroky!!!!!
Nesnáším,když jezdím po lesích a ňáká blbá grýnpísačka mě obviňuje,že blázním srnečky :grr:


Wily
Diskuzní Guru
Příspěvky: 434
Registrován: Po 31.10.2011, 21:32
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ 3.1TD
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Wily » Ne 16.08.2015, 22:05

štěpa napsal:
Wily napsal:Ještě si s tím nezažil zimu :-D
No už sem si všim že zrovna moc netopí, poradil by si mi prosím jak tam funguje termostat? Je mechanický a jen jeden, nebo víc? Chtěl bych ho preventivně vyměnit, aby mě to někde nezaskočilo jako vodní pumpa. Děkuju
Buď termostat nebo ten viskózní ohřívač.

Added in 1 minute 33 seconds:
fidaj napsal:No tak teda co s tim? Kdo poradí? Radši ten 3.0 V6 než tu 2,7?
Palo ti k tomu všechno napsal, je to člověk co ty auta servisuje a zná je dobře. Takže co bys ještě rád chtěl?
Pokud budeš mít štěstí, tak ti bude oboje jezdit, pokud ne, tak tě to bude stát balík, protože v ČR neni moc lidí co těm
autům rozumí. V MB si diagnostika ani neškrtne, musíš do Jeepu v Jeepu zase ten motor neznají tak dobře jako v MB :-D



Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Dava » Ne 16.08.2015, 22:20

JJ, jestli budeš preventivně na zimu dávat novou vodu, tak dej rovnou i termostat a je pokoj. Kouknout na visko od vrtule se taky hodí a jsou to věci jednoduchý oboje. A když se bude pomalu ohřívat, což bude, tak mu dej karton za masku na zimu, tohle auto neuvaříš, žádný strachy, akorát bacha na chladič převodoffky, jestli tam je někde taky, ten se zakrejvat moc nemusí...


No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka


Wily
Diskuzní Guru
Příspěvky: 434
Registrován: Po 31.10.2011, 21:32
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ 3.1TD
Stav: Offline

Re: WJ 2,7 CRD, WK 3,0 CRD

Příspěvek od Wily » Ne 16.08.2015, 22:24

Dava napsal:JJ, jestli budeš preventivně na zimu dávat novou vodu, tak dej rovnou i termostat a je pokoj. Kouknout na visko od vrtule se taky hodí a jsou to věci jednoduchý oboje. A když se bude pomalu ohřívat, což bude, tak mu dej karton za masku na zimu, tohle auto neuvaříš, žádný strachy, akorát bacha na chladič převodoffky, jestli tam je někde taky, ten se zakrejvat moc nemusí...
Visko od vrtule to nemá, má to hydraulickej ventilátor. Ale má to visko na ohřev vody. Je to poháněný řemenem. A má to spojku jako klimatizace.



Odpovědět