Slavnostní vyhlášení mistrů ČR v OFFROAD TRIALu roku 2017 (17.-.18.11.) |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

NIVA BRONTO - Extreme cross

Nifkaři sou předefším myslifci :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

daavis
Legenda fóra
Příspěvky: 1689
Registrován: Čt 20.09.2012, 20:54
Témata: 10
Auto: Nissan Terrano II 2,7 tdi+chip 125kw. 2" Iron Man, snorchel,31" Yokohama Geolandar MT
Místo/Bydliště: Größ Wisternitz bei Olmütz
Věk: 32
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod daavis » Pá 13.10.2017, 4:54

Co mu vadilo ocasovi?
Profi detailing interiér/exteriér Olomouc. Renovace, voskování laků produkty 3M, AUTOGLYM,DODO JUICE,SWISSVAX.

Terrano II 2,7 tdi. 2" IM, snorchel, 31"MT

Avatar uživatele

ruta
Staroffrouďák
Příspěvky: 9302
Registrován: Po 05.11.2007, 13:26
Témata: 22
Auto: Nissan na goodrichich
Místo/Bydliště: Ostrava, město hříchů
Věk: 39
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod ruta » Pá 13.10.2017, 7:25

daavis napsal:Co mu vadilo ocasovi?

Ocas? :lol:

Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17170
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Témata: 96
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Potapec » Pá 13.10.2017, 9:34

Takhle se o Honzovi nemluví ... ;-)
Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 31320
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 428
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Chorche » Pá 13.10.2017, 9:55

a uchránil ?
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...

Avatar uživatele

Autor tématu
Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5507
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 218
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Manyjak » So 14.10.2017, 20:37

No nakonec mu nevadilo nic, akorát než na to přišel, trvalo mu to 40min. H.

Avatar uživatele

daavis
Legenda fóra
Příspěvky: 1689
Registrován: Čt 20.09.2012, 20:54
Témata: 10
Auto: Nissan Terrano II 2,7 tdi+chip 125kw. 2" Iron Man, snorchel,31" Yokohama Geolandar MT
Místo/Bydliště: Größ Wisternitz bei Olmütz
Věk: 32
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod daavis » Ne 15.10.2017, 7:46

Proto ty curaky nesnasim
Profi detailing interiér/exteriér Olomouc. Renovace, voskování laků produkty 3M, AUTOGLYM,DODO JUICE,SWISSVAX.

Terrano II 2,7 tdi. 2" IM, snorchel, 31"MT

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 31320
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 428
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Chorche » Ne 15.10.2017, 20:43

no asi měl delší vedení... :lol:
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...

Avatar uživatele

Autor tématu
Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5507
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 218
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Manyjak » Pá 10.11.2017, 0:05


Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17170
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Témata: 96
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Potapec » Pá 10.11.2017, 0:27

Pan redaktor je znalec ... Benzínová Niva s přídavnými nádržemi na naftu ...
Citace:
"Pro větší jistotu se dají dokoupit duté nášlapy podél prahů fungující jako plováky, respektive přídavné nádrže na naftu opět umístěné do nášlapů."
Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 31320
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 428
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Chorche » Pá 10.11.2017, 9:23

té kůli tomu plavání přece, nafta na vodě plave ;-) :lol:
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 1900
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 22
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Pedro » Pá 10.11.2017, 10:49

On je to vůbec takový "prorusky" propagandistický článek, kdy autor zřejmě prostě musel chválit, i když nebylo co.

Člověk by ... čekal zoufalou dynamiku, ale Niva Extreme Cross nakonec jede celkem svižně.
...
Rozjezd z nuly na maximálních 70 km/h trvá podle oficiálních údajů devatenáct sekund, pokud je na palubě pouze řidič a spolujezdec.


Nevím, nevím, jestli by kdokoli soudný nazval dynamiku Trabantu 601, která prakticky přesně odpovídá těmto hodnotám, jako svižnou jízdu. :smich:
Obrázek

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 31320
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 428
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Chorche » Pá 10.11.2017, 11:35

tak já pryskyřníka měl a nejelo to zle, ten dvoutakt jistou dynamiku měl. Uměl i zahrabat kolama :-D
Jinak já taky zezačátku dost prskal na slabej motor u sobola, ale nakonec sem si celkem zvyknul, poněvač kdyš člověk přehodnotí priority zjistí že cestovat se dá i do kila výměnou za víc krouťáku v malejch votáčkách...
Ne že bych furt nepokukoval po jinym motoru, ale uš to pokukování neni tak akutní jako zezačátku.
Ta nifka esli je dík reduktorum dobře spřevodovaná, tak to nějak pojede.
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 1900
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 22
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Pedro » Pá 10.11.2017, 12:39

Každé další redukování je ve spojení se slabým motorem jen větší a větší maření energie, kterou pak nemůžeš účelně použít pro pohyb.
Zrovna UAZí nápravy s reduktory navíc tímhle vynikají, že auto na neutrál zpomaluje bez brzd skoro jako když u běžného UAZu brzdíš. :-)

Ale tak je jasné, že je to takový traktůrek a není to určené na větší ježdění, natož nějaké závodění.

Jinak dvoutaktní motory "jistou dynamiku" :-) mají a Trabant hrabal krásně, o tom žádná, ale to bylo spíš hmotností na přední nápravě, konstrukcí nápravy, která neměla žádnou velkou snahu držet kola v kontaktu s vozovkou a konečně i pneumatikami z Honeckerovy tajné směsi odpuzující asfalt. :-D

Avatar uživatele

Autor tématu
Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5507
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 218
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Manyjak » Ne 12.11.2017, 17:42

Potapec napsal:Pan redaktor je znalec ... Benzínová Niva s přídavnými nádržemi na naftu ...
Citace:
"Pro větší jistotu se dají dokoupit duté nášlapy podél prahů fungující jako plováky, respektive přídavné nádrže na naftu opět umístěné do nášlapů."

Tak v podstatě jako každej redaktor. Tenhle článek mi na dnešní internotovou úroveň přide jako ten lepší. H.

Avatar uživatele

Autor tématu
Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5507
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 218
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: NIVA BRONTO - Extreme cross

Příspěvekod Manyjak » Ne 12.11.2017, 17:45

Pedro napsal:On je to vůbec takový "prorusky" propagandistický článek, kdy autor zřejmě prostě musel chválit, i když nebylo co.

Člověk by ... čekal zoufalou dynamiku, ale Niva Extreme Cross nakonec jede celkem svižně.
...
Rozjezd z nuly na maximálních 70 km/h trvá podle oficiálních údajů devatenáct sekund, pokud je na palubě pouze řidič a spolujezdec.


Nevím, nevím, jestli by kdokoli soudný nazval dynamiku Trabantu 601, která prakticky přesně odpovídá těmto hodnotám, jako svižnou jízdu. :smich:
Obrázek


Tak asi vzhledem k tomu co je to za auto, to bys zas moh kdekdo pochopit, že na obouživelný speciál a malej motor to jede poměrně normálně svižně. Myšleno žádná zásadní brzda v běžnym provozu. H.


Vrátit se na “Lada”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host