Držím všem palce. Komanche

Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Nemůžeme zapomenout ani na vozy G
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23822
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 40
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Edgar » So 14.03.2020, 7:35

:smich:



Avatar uživatele

oltcitak
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 974
Registrován: Ne 31.01.2010, 18:32
Auto: Hyundai Starex 4WD,103kW
Místo/Bydliště: Nottingham,UK/Prievidza,SK
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od oltcitak » So 14.03.2020, 10:56

najlacnejšie je kúpiť tzv. blatovy spray(pre neznalych je to spesl tuning, nastriekas si auto blatom, akože bolo v teréne..... vraj sa to predáva..... :smich: :ramena:)
https://www.theguardian.com/science/2005/jun/14/uknews


Hyundai Starex 4WD,103kW
***"Nikdo nieje tak beznadejně zotročený, ako tí, ktorí mylne veria, že sú slobodní.:" Johan Wolfgang von Goethe***


Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10803
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Věk: 100
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Michal Dvorak » So 14.03.2020, 14:55

Strongman napsal:
Pá 13.03.2020, 20:53
Děkuji všem za vše, někteří se snažili poradit, jiní zase odradit. Dospěl jsem k názoru že bude asi lepší ladit stávající nápravu.

Budu posílat foto jak vzniká Offroad z obyčejného SUV
Jo, to bude skvely. Se nemuzu dockat.
Bo ofrroad dela offroadem jen to, ze tak vypada. :-) :-)



Avatar uživatele

Chachan
Diskuzní Guru
Příspěvky: 430
Registrován: Stř 02.07.2014, 19:40
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Chachan » So 14.03.2020, 20:41

mercedes-benz-gl-x164 (1).jpg
upravovat a ladit tu stávající nápravu , tak do toho bych se nepouštěl snad ani já. Překopat to na tuhý to snad jo , ale když vidím to uložení celýho spodku .tak bych hodně váhal do toho vubec jít. no pokud se ti tak hodně libí ta kastle ,tak asi "nejsnadnější" cesta je naroubovat ji na šasí z G. Dalo by se to brát jako transplantace orgánu v rámci rodiny Mercedes :D Tak že ta STK když ,to bude dobře udělaný by se tak nějak při určitém "štěstí" dala.., no.




Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10803
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Věk: 100
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Michal Dvorak » Ne 15.03.2020, 15:56

Jo, naroubovat kastli na sasi z G by urcite slo, ale i kdyz to bude sebelip udelany, tak na stk urcite zapomen. Jedinym vysledkem bude skvelej offroad s luxusni kabinou bez papiru. Muzes ho pak prohanet po polich a prevazet na plataku.




Joe66
Závislý diskutér
Příspěvky: 176
Registrován: Po 06.10.2014, 1:59
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Joe66 » Ne 15.03.2020, 16:29

Akurat na facebooku dalsi pacient preraba Tuarega ale riesil nezavisle napravy -ich podvysenie a daval 38 gumy,ze zivotnost nevidim dlho a to je podobna chobotina ako toto s tym ML-kom :-)



Avatar uživatele

Gfun
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 110
Registrován: So 27.11.2010, 21:35
Auto: MB G 300
Místo/Bydliště: Nymburk
Věk: 56
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Gfun » Ne 15.03.2020, 19:45

Trochu přizdvihnout, vyměnit kola a jezdit. Do velkejch sraček s tím autem stejně nikdy nepojedeš i kdyby si tam dal nápravy ze Zila. Lehčí terén to zvládne i tak jak to je. Ušetřený peníze protav s kámošema, získáš víc obdivu než od návštěvníků Kauflandu ve čtvrtek, při stání se dvěma kolama na obrubníku.
Život je krátkej na dělání zbytečností s nejistým výsledkem, tedy spíš jistým. Ještě doporučuju žlutou samolepku 4X4 na zadní dveře.
P.



Avatar uživatele

Chachan
Diskuzní Guru
Příspěvky: 430
Registrován: Stř 02.07.2014, 19:40
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od Chachan » Po 16.03.2020, 9:13

tady je trochu lepší náhled na tu koncepci toho podvozku
https://www.awdwiki.com/images/mercedes ... l-x164.jpg



Avatar uživatele

daavis
Inventář fóra
Příspěvky: 2494
Registrován: Čt 20.09.2012, 20:54
Auto: Terrano II
Věk: 35
Stav: Offline

Re: Přestavba ML 430 na pevné nápravy

Příspěvek od daavis » Po 16.03.2020, 13:11

lucius napsal:
Pá 13.03.2020, 19:37
Nechci tě zrovna já odrazovat od přestavby podvozku, protože já ho na svým jeepu ZJ předelaval dvakrát z originálu. Poprvé to bylo zvýšení rozvoru za pomoci ramen z JK wranglera a 5,5"lift. Aby se mě vešli 33ky a dal jsem dozadu nápravu D44hd z 5,9ho ZJ. Na tu jsem si upravil zadní brzdiče z Octavie. To aby fungovala ruční brzda i po znečištění v terénu,. Protože jeep ZJ 5.9 má sice vzadu kotouče ale ručka je pořád,, bubnová,, Druhou přestavbu jsem si SÁM dělal v loni cca půl roku a stalo na materiálu dost přes 100k. Ta zahrnovala přední D30hp s dvoupistkovýma brzdama a kompletním řízením z jeepu wj. K tomu zamozrejmě musel přijít větší dvoumembranový posilovač jiný náboje atd. Samovyroba Long armu nechat si vypálit a naohybat držáky atd. Do zadních ramen jsem si musel nechat odlejt polyuretan. S toho jsem si na soustruhu vytočit pouzdra, protože jsem nesehnal v rozměru pro mě vhodným. Zadní nápravu jsem vyměnil za fordi 8,8.ta je ale na listí. Takže zase vypálky a ohyby. Naštěstí to bylo přes znamyho tzn. za rozumno. K tomu musíš připočítat generálku brzd gufer atd. Taky to zahrnovalo nový výfuk dle podvozku. Dorazy Jak píšu dělal a vařil jsem si všechno sám v klasický řadový garáži, stalo to přes sto i ze starýma náprava za 4+3 tisíce. A znovu bych do toho nešel. Jo a ABS už taky nemám. Neodrazuju tě, ale není to hop na krávu a je tele. Promysli všechno, není to jen o nápravach.....
A ve výsledku se budeš modlit aby jsi neměl Death wobble
Podobnou věc jsme řešili na dodávce-šestituně.
Vzadu kotouče a miniaturní bubínek na ručku, kterej to naložený někde v kopci vůbec nebyl schopnej ubrzdit.
Tak se odpojilo lanko k táhle ručky, protáhlo pod autem do kabiny a přišroubovalo k pedálu brzdy.
Zatáhls ručku a brzda byla furt dole, jako bys na ní stál.
I v prudkým kopci to po zastavení necuklo ani o centimetr.


Terrano II

Odpovědět