PÍSTOVSKÉ MOKŘADY LETOS 6x | NOVÁ ÉRA MČR - 2.závod KRNOV 6.-7.5. | 7.ročník Čeřínek Trophy 8.-10.9. |
Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Patrolisiti a Teránysti jistě tvořej velkou skupinu...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Mikema
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 31
Registrován: Čt 25.08.2016, 13:59
Témata: 6
Stav: Offline

Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Mikema » Čt 20.04.2017, 14:33

Zdravím, prosím o radu zkušené.
Vybírám auto do lesa, na tahání dřeva s károu včetně dřeva na korbě přímo z lesa.
Potřebuji poradit, které z těchto aut je vhodnější :
Navara - mohu sehnat KingCab - bylo by vhodnější, prý má samosvorný diferenciál ?
L200 - bohužel seženu jen DoubleCab - méně místa na korbě, avšak má uzávěrku diferenciálu
Oboje je kolem roku 1998-2001, oboje má okolo 75kW, stav a pneu neřešme - obojí bude obdobné.

Prosím o radu, zda je vhodnější na mé účely Navara či L200, zejména se mi jedná o terénní vlastnosti ! Jak je to s rozdílem samosvorného diferáku u Navary a s uzávěrkou u L200 - co je vhodnější, případně jak to funguje ?

Děkuji všem předem za rady, už fakt nevím jak se rozhodovat. Díky

Avatar uživatele

skudr
značkový genetik
Příspěvky: 8594
Registrován: So 29.03.2008, 21:26
Témata: 10
Auto: Pájo I 2,5TD BIG, Pájo I 2,6 benál Jacikchár
Místo/Bydliště: Stod
Věk: 33
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod skudr » Čt 20.04.2017, 14:44

L200 blbuvzdornejsi motor, uzaverka urcite vyhoda. A kdyz hledas i venku, najdes i L200 kinga http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Upozornění!!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK co nám má jistě co říct

Jsem výkvjetem tohoto fóra :smich:

Minibagr, odtahy viewtopic.php?f=55&t=82119&p=1356723#p1356723

Avatar uživatele

skudr
značkový genetik
Příspěvky: 8594
Registrován: So 29.03.2008, 21:26
Témata: 10
Auto: Pájo I 2,5TD BIG, Pájo I 2,6 benál Jacikchár
Místo/Bydliště: Stod
Věk: 33
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod skudr » Čt 20.04.2017, 14:47

Upozornění!!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK co nám má jistě co říct

Jsem výkvjetem tohoto fóra :smich:

Minibagr, odtahy viewtopic.php?f=55&t=82119&p=1356723#p1356723


bakon
Legenda fóra
Příspěvky: 1080
Registrován: Pá 30.04.2010, 20:10
Témata: 49
Auto: Nissan king cab D21 2.5D, Nissan Double cab D21, 2.5D, VW Golf 1.9tdi Variant, Ford F-250 7.3Power S
Místo/Bydliště: Přerov
Věk: 29
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod bakon » Čt 20.04.2017, 15:05

Mám sice Nissana D21, ale podle toho co vím tak Nissan D22 ty novější mají motor z renaultu a motory jdou do sraček poměrně brzo, stačí když omrkneš bazos a uvidíš kolik je jich tam mrtvých.
Jinak uzávěrka je určitě výhoda a zapneš si ji jak potřebuješ. L200 jsou myslím dvě verze korby u double cabu, delší a kratší.
Otázka kolik chceš investovat peněz. A další věc, co je podle tebe kára na tahání dřeva z lesa.
Nissan King cab+ navíjedlo, Nissan double cab- takoví rezotiny na prácu. Ford F-250 7.3 Power Sroke. Stihl MS 461, MS261, palivové dřevo a jiné kokotiny. Většinou mě najdete v lese. 720 152 713

Avatar uživatele

Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10322
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Témata: 315
Auto: Dlouhá Pajda 2,8 a Feroza s hadrem
Místo/Bydliště: Ronsperg city
Věk: 44
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Michal Dvorak » Čt 20.04.2017, 19:03

King cab a double cab je uplne jedno. Stejne ani tu kratkou korbu nemuzes nalozit do plnejch. To bys dlouho nejezdil, takovou tonaz to stejne nema. Jinak Misak je od prirody vyssi nez d22, takze si v terenu necha vic libit. Motor je to jednoduchej a prakticky nesmrtelnej. Zadni spera je oproti samosvoru neoddiskutovatelna vyhoda. Za me urcite Misak.


bakon
Legenda fóra
Příspěvky: 1080
Registrován: Pá 30.04.2010, 20:10
Témata: 49
Auto: Nissan king cab D21 2.5D, Nissan Double cab D21, 2.5D, VW Golf 1.9tdi Variant, Ford F-250 7.3Power S
Místo/Bydliště: Přerov
Věk: 29
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod bakon » Čt 20.04.2017, 19:20

Michal Dvorak napsal:King cab a double cab je uplne jedno. Stejne ani tu kratkou korbu nemuzes nalozit do plnejch. To bys dlouho nejezdil, takovou tonaz to stejne nema. Jinak Misak je od prirody vyssi nez d22, takze si v terenu necha vic libit. Motor je to jednoduchej a prakticky nesmrtelnej. Zadni spera je oproti samosvoru neoddiskutovatelna vyhoda. Za me urcite Misak.


myslíš že to nejde naložit do plnejch? kua fotky se mi nevlezou a zmenšovat se mi nechce
Nissan King cab+ navíjedlo, Nissan double cab- takoví rezotiny na prácu. Ford F-250 7.3 Power Sroke. Stihl MS 461, MS261, palivové dřevo a jiné kokotiny. Většinou mě najdete v lese. 720 152 713

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 21781
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 37
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Edgar » Čt 20.04.2017, 19:46

Zdeno! Né často. A né dlouho!

Avatar uživatele

Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10322
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Témata: 315
Auto: Dlouhá Pajda 2,8 a Feroza s hadrem
Místo/Bydliště: Ronsperg city
Věk: 44
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Michal Dvorak » Čt 20.04.2017, 20:13

Presne tak. Jistou moznosti je posileni airliftem, ale to neresi nosnost ramu.

Avatar uživatele

Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10322
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Témata: 315
Auto: Dlouhá Pajda 2,8 a Feroza s hadrem
Místo/Bydliště: Ronsperg city
Věk: 44
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Michal Dvorak » Čt 20.04.2017, 20:22

Taky jsme kdysi na Avii vozili 350 beden piva a veslo by se i vic. Pak nam vybehla v zatacce zlomena poloosa. Proste nosnost neni dana objemem, ale hmotnosti :-))

Avatar uživatele

elbarto
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2758
Registrován: Čt 17.11.2011, 23:08
Témata: 17
Místo/Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod elbarto » Pá 21.04.2017, 7:45

Jukni do dalsich vlakem, na toto tema uz je tady napsano pomerne dost. Osobne si myslim, ze na tahani dreva je to docela fuck a spis bych resil stav hniloby a slusnou cenu. D22 zabiji dalnice a bezmozek ridic, pri beznem vyuziti farma, kolem baraku funguje dobre. Nekultivovanost motoru se mi docela libi :-) presto uz pokukuju po Hiluxu.


bakon
Legenda fóra
Příspěvky: 1080
Registrován: Pá 30.04.2010, 20:10
Témata: 49
Auto: Nissan king cab D21 2.5D, Nissan Double cab D21, 2.5D, VW Golf 1.9tdi Variant, Ford F-250 7.3Power S
Místo/Bydliště: Přerov
Věk: 29
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod bakon » Pá 21.04.2017, 17:27

Tak double cab má v papírech nosnost tunu aspoň můj, myslím že D22 měl už i kousek více, snad 1100kg?, což je docela dost, Jsou i jiný možnosti než airlift, třeba dorazy jako mám já. nebo zkusit pomocnou pružinu to měl kámoš. Samozřejmě není to nezničitelný že. Otázka kolik chce vozit na tom vleku. Ale jelikož autor diskuze asi chrápe, tak je to vlastně jedno.
Nissan King cab+ navíjedlo, Nissan double cab- takoví rezotiny na prácu. Ford F-250 7.3 Power Sroke. Stihl MS 461, MS261, palivové dřevo a jiné kokotiny. Většinou mě najdete v lese. 720 152 713

Avatar uživatele

Reno_6
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: Stř 13.05.2015, 21:00
Témata: 3
Auto: Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Místo/Bydliště: Ludgery
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Reno_6 » Pá 21.04.2017, 18:05

Ahoj. Ja osobne chci pro manzelku Navaru doublecab, ale rok 2007. Ve tvem pripade se priklanim k L200. Jsou to drzaky auta a uzaverka zadku k nezaplaceni, hlavne vsechno manualne razene.
Mam Pajero 3 Vagon, motor super a prujezdnost terenem dostacujici, jen ta elektronika na redukce a uzaverky je nestastna, co chvili cistit cidla

Odesláno z mého HT6 pomocí Tapatalk
Mitsubishi Pajero 3,2DiD
Kam nemůžeš pěšky, dojeď OFFROADEM :smich:


Autor tématu
Mikema
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 31
Registrován: Čt 25.08.2016, 13:59
Témata: 6
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod Mikema » Po 24.04.2017, 9:37

Ahoj všem,
moc děkuji za vaše názory a rady.
Omlouvám se za neaktivitu - nějak jsem teď nestíhal.

Z vašich názorů soudím, že vhodnější bude vybrat L200 kvůli uzávěrce. Bohužel taky záleží dost na ceně, jelikož je to jen koníček a nemohu kupovat za 100tis a víc. Ideálně něco sehnat okolo 70tis. Našel jsem na inzerci nějaké adepty, ale vždy je tam nějaká oprava, tak to musím promyslet, nicméně L200 je vždy dražší jak navara :(

Co na tom budu vozit ? Napíšu to takto, v tuto chvíli mám (na tyto věci) VW T4 syncro s uzáverkou zadního diferenciálu, mám jí zvedlou, nicméně kola bohužel nemohu dát legálně žádná terénní. Projede toho opravdu strašně moc, ale do dalšího lesa, kam budu jezdit jsou potřeba terénní kola, jelikož je tam část hlubší mokřina a to naložená T4 neprojede. V autě vozím cca 1t dřeva a za autem vozík s další cca 1t dřeva.


bakon
Legenda fóra
Příspěvky: 1080
Registrován: Pá 30.04.2010, 20:10
Témata: 49
Auto: Nissan king cab D21 2.5D, Nissan Double cab D21, 2.5D, VW Golf 1.9tdi Variant, Ford F-250 7.3Power S
Místo/Bydliště: Přerov
Věk: 29
Stav: Offline

Re: Navara D22 2,5TD vs Mitsubishi L200 2,5TD (obojí kolem roku 2000)

Příspěvekod bakon » Po 24.04.2017, 15:41

Tak si dáš větší kola jen když bude potřeba ne? No jo nikde si nepsal kolik na to máš peněz. Vždycky bude nějaká oprava, bud hned nebo pozdějc. Mám tu double caba pokud bys chtěl za 37je tvůj. viewtopic.php?f=20&t=99174

Mikema napsal:Ahoj všem,
moc děkuji za vaše názory a rady.
Omlouvám se za neaktivitu - nějak jsem teď nestíhal.

Z vašich názorů soudím, že vhodnější bude vybrat L200 kvůli uzávěrce. Bohužel taky záleží dost na ceně, jelikož je to jen koníček a nemohu kupovat za 100tis a víc. Ideálně něco sehnat okolo 70tis. Našel jsem na inzerci nějaké adepty, ale vždy je tam nějaká oprava, tak to musím promyslet, nicméně L200 je vždy dražší jak navara :(

Co na tom budu vozit ? Napíšu to takto, v tuto chvíli mám (na tyto věci) VW T4 syncro s uzáverkou zadního diferenciálu, mám jí zvedlou, nicméně kola bohužel nemohu dát legálně žádná terénní. Projede toho opravdu strašně moc, ale do dalšího lesa, kam budu jezdit jsou potřeba terénní kola, jelikož je tam část hlubší mokřina a to naložená T4 neprojede. V autě vozím cca 1t dřeva a za autem vozík s další cca 1t dřeva.
Nissan King cab+ navíjedlo, Nissan double cab- takoví rezotiny na prácu. Ford F-250 7.3 Power Sroke. Stihl MS 461, MS261, palivové dřevo a jiné kokotiny. Většinou mě najdete v lese. 720 152 713


Vrátit se na “Nissan”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti