Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Odvzdušnění motoru (nafty) Patrol 3.0 Di

Patrolisiti a Teránysti jistě tvořej velkou skupinu...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět
Avatar uživatele

Autor tématu
offroader4x4
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: So 03.10.2015, 17:21
Auto: Nissan Patrol GR Wagon (Y61)
Místo/Bydliště: Berounsko
Stav: Offline

Odvzdušnění motoru (nafty) Patrol 3.0 Di

Příspěvek od offroader4x4 » Ne 08.09.2019, 20:48

Neřešil jste někdo odvzdušnění 3.0 Di (116 kW) po výměně palivového filtru ?

Dnes jsem ho měnil a po montáži nového se mi nepovedlo motor nastartovat ani po vymlácení baterky a ani poté přes kabely z druhýho auta (RR 3,6 V8 TD).

Filtr je Champion (CFF100145) a auto normálně před výměnou jelo, chytalo na brnknutí. Je tam 1/2 nádrže nafty.

Je mi divný, že při odpojení hadice k palivovému čerpadlu (výstup) z filtru při pumpování nejde nafta - když je hadice od vstupu normálně z nádrže ... Když jsem ale vstupní hadici z filtru (z nádrže) napojil do nádoby s naftou, z pumpy po zmáčknutí stříkala nafta jak o život ... I poté ale motor nechytl, ani z nádoby ... :( Resp. chytl jednou po dlouhým přemlouvání, ale po cca 10 vteřinách na volnoběh zase chcípl a pak už nic.

Že by byl špatnej ten novej filtr, když z nádoby přes něj normálně nafta jde, při pumpování ? Se mi nezdá.

Čerpadlo je repasovaný před 15-ti tisícema km. Ale jak říkám, auto přijelo a nemělo žádnej problém.

Jak a dá se vůbec nějak odvzdušnit ?


2002 Nissan Patrol GR (Y61) Wagon 3.0 DTi, 2" lift, 35s M/T, safari snorkel ...

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3998
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 42
Stav: Offline

Re: Odvzdušnění motoru (nafty) Patrol 3.0 Di

Příspěvek od Kacaba » Po 09.09.2019, 23:10

Zkontroluj si tesnost přívodního vedení mezi nádrží a filtrem, pumpuj s odsroubovanym víčkem nádrže, pokud to nepůjde, mrkni do nádrže. Závad může být několik...


XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.

Avatar uživatele

Autor tématu
offroader4x4
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: So 03.10.2015, 17:21
Auto: Nissan Patrol GR Wagon (Y61)
Místo/Bydliště: Berounsko
Stav: Offline

Re: Odvzdušnění motoru (nafty) Patrol 3.0 Di

Příspěvek od offroader4x4 » Út 10.09.2019, 22:01

Vyřešeno, byl vadnej (kazovej) palivovej filtr ... :shock: :evil:

Obrázek


2002 Nissan Patrol GR (Y61) Wagon 3.0 DTi, 2" lift, 35s M/T, safari snorkel ...

Odpovědět