Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Patrolisiti a Teránysti jistě tvořej velkou skupinu...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
pejo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 545
Registrován: Stř 31.01.2007, 6:38
Místo/Bydliště: Pu (SK)
Stav: Offline

Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od pejo » Stř 15.02.2012, 10:13

Má tu niekto takéto auto, alebo skúsenosti s ním? So španielom mám odjazdené dosť, ale zaujíma ma, aké vlastnosti má 3L benzin. Ak je tu niekto taký, privítal by som, keby o tomto aute niečo napísal.
Naposledy upravil(a) pejo dne Pá 24.02.2012, 19:19, celkem upraveno 1 x.


Nissan Patrol K260 2,8d mierne ´´vylepšený´´ a to isté s motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa 1,0 na lahke presuny.

Avatar uživatele

Jan Skrčený
Staroffrouďák
Příspěvky: 5854
Registrován: Čt 02.02.2006, 9:51
Auto: Patrol GRY61 4.2TDI si pujčuji, mondeo 1.8TD, Nissan Almera 1.5
Místo/Bydliště: Benešovsko
Věk: 62
Stav: Offline

Re: Motor Nissan RB30S

Příspěvek od Jan Skrčený » Pá 17.02.2012, 8:04

Jenom, že u nás na něj moc věcí neseženeš.


Když auto tak jedině 4 x 4 nyní si pujčuji Patrol GRY61 4.2TDI a ARO už mi nesmí do baráku.

Avatar uživatele

Autor tématu
pejo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 545
Registrován: Stř 31.01.2007, 6:38
Místo/Bydliště: Pu (SK)
Stav: Offline

Re: Motor Nissan RB30S

Příspěvek od pejo » Pá 17.02.2012, 8:20

Je to problémový motor?


Nissan Patrol K260 2,8d mierne ´´vylepšený´´ a to isté s motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa 1,0 na lahke presuny.

Avatar uživatele

Jan Skrčený
Staroffrouďák
Příspěvky: 5854
Registrován: Čt 02.02.2006, 9:51
Auto: Patrol GRY61 4.2TDI si pujčuji, mondeo 1.8TD, Nissan Almera 1.5
Místo/Bydliště: Benešovsko
Věk: 62
Stav: Offline

Re: Motor Nissan RB30S

Příspěvek od Jan Skrčený » Pá 17.02.2012, 12:46

To jsem ještě neslyšel že by s ním byly problémy, kdysi patroly měl u nás čez s těmito motory . Problém asi jem ta spotřeba.


Když auto tak jedině 4 x 4 nyní si pujčuji Patrol GRY61 4.2TDI a ARO už mi nesmí do baráku.


george
Diskuzní Guru
Příspěvky: 422
Registrován: Ne 12.06.2005, 17:27
Místo/Bydliště: Ivančice
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Motor Nissan RB30S

Příspěvek od george » Pá 17.02.2012, 17:27

Potřebuješ na něj jen svíčky kabely a filtry. Jo a olej. Spotřeba je problém jen pokud máš místo nohy kovadlinu. Jezdil jsem sním do 12l benzín a nejvyšší spotřeba plynu byla při celodenním poskakování po Brně. To si vzal slabých 22l LPG. Celý den na tankáči v Jihlavě vyšel tak na 35l benzinu, ale bahno jsem pak měl i za trenkama ;-)
svého času jsem v Brně potkával tenhle motor v dlouhánovi a majitel měl stejnou zkušenost. Teda vyjma toho tankáče. Ten to auto v životě nevidělo. :lol:


W260+RD28+největší pneu dle TP :-D
K260+SD33T+nápravy Y60
Kvůli hospodářské krizi jezdím offem, jím plesnivé sýry, piju stará vína a miluju mladé ženy (občas )

Avatar uživatele

Autor tématu
pejo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 545
Registrován: Stř 31.01.2007, 6:38
Místo/Bydliště: Pu (SK)
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od pejo » Pá 24.02.2012, 19:23

Dá sa umiestniť LPG nádrž pod podlahu? S tým, že benzínová nádrž by sa musela vyrobiť menšia, na mieru.


Nissan Patrol K260 2,8d mierne ´´vylepšený´´ a to isté s motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa 1,0 na lahke presuny.

Avatar uživatele

Jan Skrčený
Staroffrouďák
Příspěvky: 5854
Registrován: Čt 02.02.2006, 9:51
Auto: Patrol GRY61 4.2TDI si pujčuji, mondeo 1.8TD, Nissan Almera 1.5
Místo/Bydliště: Benešovsko
Věk: 62
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od Jan Skrčený » Ne 26.02.2012, 8:23

Z nadrží nic dělat nemusíš, dyť je ze spodu rezerva tu vyhodíš a místa je dost akorát tam dát pořádný šusplech.


Když auto tak jedině 4 x 4 nyní si pujčuji Patrol GRY61 4.2TDI a ARO už mi nesmí do baráku.

Avatar uživatele

PITBULL
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3951
Registrován: So 07.03.2009, 16:30
Místo/Bydliště: Mácháč........
Věk: 42
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od PITBULL » Ne 26.02.2012, 9:45

muzu mit dotaz proc zrovna tenhle motor?


KOYOTA J8 4,2 VX 1HDTF TEL: 725 555 005

Avatar uživatele

Autor tématu
pejo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 545
Registrován: Stř 31.01.2007, 6:38
Místo/Bydliště: Pu (SK)
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od pejo » Ne 26.02.2012, 10:42

Rezerva je moc na rane. Tá išla prvá preč.
RB30 je najvýkonejší a zároveň najlahší motor, ktorý sa montoval do španiela.


Nissan Patrol K260 2,8d mierne ´´vylepšený´´ a to isté s motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa 1,0 na lahke presuny.


aguma
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 89
Registrován: Ne 22.01.2012, 21:54
Auto: W260HR v rekonstrukci ,TATRA 805 1953,Yamaha TTR 600
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od aguma » So 03.03.2012, 20:14

vím o jednom K260 s RB03 na prodej :-)



Avatar uživatele

Autor tématu
pejo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 545
Registrován: Stř 31.01.2007, 6:38
Místo/Bydliště: Pu (SK)
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od pejo » Ne 11.03.2012, 20:47

Už je doma, ale motor nejde, ako by mal. Prská, vynecháva, neťahá. Jedno zdvihátko chvíľami klepe. Zdá sa, že chyba je v palivovom systéme. Kompresné tlaky som nameral pri všetkých valcoch 10-11bar. Výrobca udáva minimum 8.83bar a normálny 11.96 bar. Privítal by som nejakú radu, ohľadne nastavenia motora.
P1010562.JPG
Motor RB30.JPG
Naposledy upravil(a) pejo dne Po 12.03.2012, 9:49, celkem upraveno 3 x.


Nissan Patrol K260 2,8d mierne ´´vylepšený´´ a to isté s motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa 1,0 na lahke presuny.


george
Diskuzní Guru
Příspěvky: 422
Registrován: Ne 12.06.2005, 17:27
Místo/Bydliště: Ivančice
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od george » Po 12.03.2012, 8:32

Jak dlouho ten motor stál?


W260+RD28+největší pneu dle TP :-D
K260+SD33T+nápravy Y60
Kvůli hospodářské krizi jezdím offem, jím plesnivé sýry, piju stará vína a miluju mladé ženy (občas )

Avatar uživatele

Autor tématu
pejo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 545
Registrován: Stř 31.01.2007, 6:38
Místo/Bydliště: Pu (SK)
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od pejo » Po 12.03.2012, 8:44

Stálo to 2 roky na mieste.


Nissan Patrol K260 2,8d mierne ´´vylepšený´´ a to isté s motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa 1,0 na lahke presuny.


hmdn
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 51
Registrován: So 04.06.2011, 17:14
Auto: nissan 160sd 33t
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od hmdn » Po 12.03.2012, 20:16

skus vyčistit rozdělovac,vyměn kabely i svicky .Ja dával brisky,byli levný a jelo to bez chyby,žadny problém snima nebyl 250 ZA VSECHNY.Nabizeli mi svičky jedna na 700 to semi zda jako dost přepích. Ty ventily myslim jsou hydro.Když jsem to kupoval, kluk tam měl koramo 15w40 což jsem vyměnil a dal jsem castrol 15W40 .Tam ale ventily po 100km začly klepat a přišlo paramo 15W40 a byl klid motor šel jak hodiny.JESTĚ SKUS PALIVOVÝ FILTR A POD VZDUCH FILTREM JE PŘEPED DO SPATEČKY.




george
Diskuzní Guru
Příspěvky: 422
Registrován: Ne 12.06.2005, 17:27
Místo/Bydliště: Ivančice
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nissan Patrol 260 s motorom RB30.

Příspěvek od george » Út 13.03.2012, 11:50

pejo » pon 12.03.2012, 8:44 napsal:Stálo to 2 roky na mieste.


Tak nic nezkoumej, vypusť nádrž a dej mu čerstvý benzin. A co se týká svíček, zejména pokud budeš dávat plyn, vyplatí se dát japonské svíčky (protože Japonec si na nich pochutná nejlíp).


W260+RD28+největší pneu dle TP :-D
K260+SD33T+nápravy Y60
Kvůli hospodářské krizi jezdím offem, jím plesnivé sýry, piju stará vína a miluju mladé ženy (občas )

Odpovědět