MČR Offroad Trial 14.-15.4. Kladno | MČR Offroad Trial 5.-6.5. | Offroad Trophy 18.-20.5 Bezděkov | MČR Offroad Trial 26.-27.5. Krnov | MSR+MČR Offroad Trial 23.-24.6. Valča, SK | EUROTRIAL Španělsko 27.-29.7. | Offroad Party Bezděkoff 28.7. | Aro šou 7.-9.9. Ředhošť |
MČR Offroad Trial 8.-9.9. Milovice | MČR Offroad Trial 28.-29.9. Jihlava | MČR+MSR Offroad Trial 27.-28.10. Slovácko | Čeřínek Trophy 2.-4.11. |
Dočasně nefunguje registrace uživatelů. Během března to bude vyřešeno. Komanche
MČR Offroad Trial 8.-9.9. Milovice | MČR Offroad Trial 28.-29.9. Jihlava | MČR+MSR Offroad Trial 27.-28.10. Slovácko | Čeřínek Trophy 2.-4.11. |
Dočasně nefunguje registrace uživatelů. Během března to bude vyřešeno. Komanche
Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
-
Autor tématu - Závislý diskutér
- Příspěvky: 160
- Registrován: Út 06.12.2016, 18:46
- Témata: 11
- Auto: Suzuki samurai 1.3
- Stav: Offline
Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Za studena jede jak z praku, táhne má sílu. Pri zahřátí motoru pokud otáčky při jakékoliv převodovém stupni klesnou pod 2000 se začne motor dusit jak překoná 2000 tak se chytne a jede jak z praku. Pokud se třeba rozjíždim tak do 1800 motor táhne pak se pridusi a po překonání 2000 zase táhne. Neznám nikoho kdo by to dokázal vyřešit. Každý říká že to může být spousta věcí.
dříve : Suzuki Vitara 1.6
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
-
- Legenda fóra
- Příspěvky: 1364
- Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
- Témata: 17
- Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
- Místo/Bydliště: kousek od Benešova
- Věk: 37
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Jen tak střílím od boku, ale nic to nestojí. Čističem brzd prostriknout váhu vzduchu. Sic na jiném motoru, ale už 2x jsem takto rochodil motory s podobnými příznaky.
Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou
Vanilková se šlehačkou

-
- Inventář fóra
- Příspěvky: 2004
- Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
- Témata: 24
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Volnoběh je u teplého motoru OK?
-
Autor tématu - Závislý diskutér
- Příspěvky: 160
- Registrován: Út 06.12.2016, 18:46
- Témata: 11
- Auto: Suzuki samurai 1.3
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Pedro napsal:Volnoběh je u teplého motoru OK?
Opraváři se zdá být vyšší . Ale nevím
dříve : Suzuki Vitara 1.6
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
-
Autor tématu - Závislý diskutér
- Příspěvky: 160
- Registrován: Út 06.12.2016, 18:46
- Témata: 11
- Auto: Suzuki samurai 1.3
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Volnoběh zahřátého motoru 1200 otáček
dříve : Suzuki Vitara 1.6
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
-
- Inventář fóra
- Příspěvky: 2004
- Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
- Témata: 24
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
1200ot/min je vysoký volnoběh, to bych to viděl na přisávání falešného vzduchu.
-
Autor tématu - Závislý diskutér
- Příspěvky: 160
- Registrován: Út 06.12.2016, 18:46
- Témata: 11
- Auto: Suzuki samurai 1.3
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
To by mohlo být. Kudy je pravděpodobné že by to mohlo prisavat vzduch ?
dříve : Suzuki Vitara 1.6
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
-
- Táta surfer
- Příspěvky: 24271
- Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
- Témata: 28
- Auto: korejská obludka..jo, a taky friťák od LR...
- Místo/Bydliště: v týdnu poslední obydlená zatáčka před Vídní
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Kdekoliv na přívodu vzduchu mezi filtrem a motorem...koukni jestli nemáš někde prasklou přívodní hadici...
Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly
-
- Staroffrouďák
- Příspěvky: 4231
- Registrován: Čt 17.04.2008, 13:56
- Témata: 35
- Auto: Y61
- Místo/Bydliště: Opava
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
zkontroluj podtlakové hadičky k ventilkům co ovládají právě volnoběh za studena a za tepla...
pak vyšroubuj svíčky a koukni zda to dobře pálí...
pak vyšroubuj svíčky a koukni zda to dobře pálí...
už víc kecám než jezdím 

-
Autor tématu - Závislý diskutér
- Příspěvky: 160
- Registrován: Út 06.12.2016, 18:46
- Témata: 11
- Auto: Suzuki samurai 1.3
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Ok díky moc za rady. Kouknu na to a pak dám vědět jak to dopadlo . Díky
dříve : Suzuki Vitara 1.6
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Samuraj nemá váhu vzduchu. Takže prasklá hadice by neměla na volnoběh žádnej vlif. Spíš jestli ti to nepřisává někde mezi stříkačkou a motorem.
-
- Diskuzní Guru
- Příspěvky: 376
- Registrován: Út 11.03.2014, 17:31
- Témata: 25
- Auto: Hyundai Galloper 2.5TD
- Místo/Bydliště: Jindřichův Hradec
- Věk: 23
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Beztak nějaká hadička, nebo ty ventilky, co ovládají volnoběh, jak už tu někdo psal
Hyundai Galloper 2.5TD Intercooler, 31" kola..
Stavba: Suzuki Samurai 1.3i special na trial, skupina S
ex: Suzuki Samurai 1.3i, 1992 Celoplech, pneu Vraník T3, pomalejší dify z úzkýho, volnoběžky..
Čím lepší pneu, tím dál se jde pro traktor
Stavba: Suzuki Samurai 1.3i special na trial, skupina S
ex: Suzuki Samurai 1.3i, 1992 Celoplech, pneu Vraník T3, pomalejší dify z úzkýho, volnoběžky..
Čím lepší pneu, tím dál se jde pro traktor

-
Autor tématu - Závislý diskutér
- Příspěvky: 160
- Registrován: Út 06.12.2016, 18:46
- Témata: 11
- Auto: Suzuki samurai 1.3
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Nic jsem nenašel. Ale další poznatek mám. Pokud nastartuji studený motor a nechám ho na volnoběh zahřát otáčky po zahřátí klesnou na 900-1000 . Ale po jízdě je volnoběh zahřátého motoru 1200 otáček. Vyzkoušel jsem to vícekrát.
dříve : Suzuki Vitara 1.6
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
Nissan terrano ll 2.4
Jeep grand cherokee wg 2.7
Nyní: Suzuki samurai 1.3
-
- Staroffrouďák
- Příspěvky: 4231
- Registrován: Čt 17.04.2008, 13:56
- Témata: 35
- Auto: Y61
- Místo/Bydliště: Opava
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Podlakove ventilky... odpoj za běhu hadicku a uvidíš zda reaguje dobře ...
Sent from my iPhone using Offroad Forum CZ
Sent from my iPhone using Offroad Forum CZ
už víc kecám než jezdím 

-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 88
- Registrován: Stř 14.10.2015, 16:25
- Témata: 19
- Auto: Suzuki Samurai
- Stav: Offline
Re: Samurai 1.3i 51kw 1993 dusi se motor
Tak přidám svůj problém, mám stejný motor 1,3i 51kW, za studena chytne na brnk, otáčky cca 1500 a drží se, jak se zahřeje tak otáčky klesnou na volnoběh, ale začnou hrozně kolísat, kolikrát i motor chcípne. Startování zahřátého motoru trvá dlouho, než chytne. Něco jsem si přečetl, něco na autě vyměnil, ale pořád to stejné. Chybu mi řj neukazuje žádnou. V poslední době jsem vyměnil svíčky (předepsané NGK), palivový filtr, termostat, čidlo teploty na domku termostatu (myslel jsem si, že by tam mohl být problém, protože čidlo ukazovalo i při zahřátém motoru minimum, vyměnil jsem za nové, to je po zahřátí na třetině, ale motor jde pořád stejně). Taky jsem vypozoroval, že má dost velkou spotřebu, teď poslední přes 20l/100km, ale není to moc směrodatné, samé cukání z dílny/ do dílny
, i když z výfuku je dost cítit benzín.
Nevíte co by to mohlo být?

Nevíte co by to mohlo být?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host