IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
Joch
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 83
Registrován: Pá 04.09.2009, 9:08
Témata: 1
Auto: Suzuki Samurai - Santana

IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Joch » Út 24.11.2009, 19:47

Ahojte OffRouďáci, předem prosím o příspěvky pouze těch uživatelů, kteří mají s touto problematikou osobní zkušenosti,nikoli jen teoretické či zprostředkované. Děkuji za pochopení.
Stojím před rozhodnutím pořídit nové listí na Samce - španěla Santanu. Z nadpisu můžete číst, mezi čím se rozhoduji - buď celý podvozek od renomovaných výrobců nebo jen listí z Karviné (AutoPera). Rád bych, aby se auto zvedlo tak max o 5-8cm (dnes je na propadlých perech, takže je asi -8 cm :(), nebylo extrémně tvrdé a pokud možno co nejvíce křížilo. Od hamrování či použití trabantích listů mne zrazuje trvalost tohoto řešení: nechci se tomu věnovat opět po 1-2 letech (nebo se mýlím?). Nejezdím trial, takže žádné závodění, pouze 50/50 cesta/terén. Budu rád za každé Vaše vyjádření, doporučení či osobní zkušenost. Při konečném výběru bude samozřejmě hrát roli cena/výkon, za jejíž posouzení z vašeho pohledu budu také rád. Téma jsem si dovolil založit proto, že o listí je zde hodně témat, ale nenašel jsem ani jedno, které by mi zodpovědělo mé dotazy srovnání jednotlivých řešení (pokud jsem špatně hledal, prosím naveďte mne). Díky moc všem. Joch
Suzuki Samurai - Santana 1.3i

Avatar uživatele

Frankie
Staroffrouďák
Příspěvky: 16223
Registrován: Út 26.07.2005, 23:45
Témata: 345
Auto: nepotřebuju auto, to má každej co má do prdele díru
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Frankie » Út 24.11.2009, 20:50

Joch napsal:Ahojte OffRouďáci, předem prosím o příspěvky pouze těch uživatelů, kteří mají s touto problematikou osobní zkušenosti,nikoli jen teoretické či zprostředkované. Děkuji za pochopení.
Stojím před rozhodnutím pořídit nové listí na Samce - španěla Santanu. Z nadpisu můžete číst, mezi čím se rozhoduji - buď celý podvozek od renomovaných výrobců nebo jen listí z Karviné (AutoPera). Rád bych, aby se auto zvedlo tak max o 5-8cm (dnes je na propadlých perech, takže je asi -8 cm :(), nebylo extrémně tvrdé a pokud možno co nejvíce křížilo. Od hamrování či použití trabantích listů mne zrazuje trvalost tohoto řešení: nechci se tomu věnovat opět po 1-2 letech (nebo se mýlím?). Nejezdím trial, takže žádné závodění, pouze 50/50 cesta/terén. Budu rád za každé Vaše vyjádření, doporučení či osobní zkušenost. Při konečném výběru bude samozřejmě hrát roli cena/výkon, za jejíž posouzení z vašeho pohledu budu také rád. Téma jsem si dovolil založit proto, že o listí je zde hodně témat, ale nenašel jsem ani jedno, které by mi zodpovědělo mé dotazy srovnání jednotlivých řešení (pokud jsem špatně hledal, prosím naveďte mne). Díky moc všem. Joch

1. Calmini
2. Autopera základní verze tedy ne zesílená
3. Ironman
4. OME

Trabanti vydržej dost dlouho dokonce víc jak hamrovaný, nejměkčí bude Kombinace Trabantích s origo hlavním listem, a pak tak jak jsem je seřadil, akorát že nový budou tvrdý vždycinky všechny tak prvních půl roku než si mírně sednou, ale po sednutí některý změknou jiný naopak ztvrdnou, případně nechat vyrobit s rozdílným rádiusem na jednotlivejch listech a tím si odladit tuhost podle libosti
Fuck all, it is better to live

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17400
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Stř 25.11.2009, 9:18

hobně štěstí :mrgreen:

Avatar uživatele

Autor tématu
Joch
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 83
Registrován: Pá 04.09.2009, 9:08
Témata: 1
Auto: Suzuki Samurai - Santana

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Joch » Po 08.03.2010, 20:22

Tak doba realizace se přiblížila a já už to musím řešit. Díky Doctorovi za radu, Tatankovi, že mi drží palce. Víte, s náma Lamama to je těžké. Stále se chceme dopátrat toho nejlepšího, pokud možno se poučit z "cizích" chyb a mini-maxem (minimum nákladů-maximální výkon) celou situaci vyřešit. Pravda, v případě Calmini to asi není minimax, ale připadá mi to jako nejkomplexnější řešení a nikdo tady nenapsal a ani jsem se nedočetl, že stojí za starou bačkoru. Nebráním se ani tzv. kombinovaným řešením - pera od jednoho prodejce a tlumiče od jiného. Jenže já nemám potřebné zkušenosti a ani tady na fóru jsem nedošel k doporučení: na Samce jsou dobré "tyto" tlumiče. Rozumím, že to není jednoduché, a jsem smířen s tím, že to nebude fungovat na 100% bez dalšího doladění. 50% je pro mne ale málo. Nějak začnu a poučím se asi z vlastních chyb. Stejně jako když kupujete své 1. auto: koukáte na nepodstatné věci. Ale když už kupujete 2. či 3., víte přesně, na co se zaměřit a co je naopak nepodstatné (např. umytý motor :)).
Takže se budu rozhodovat: Calmini - Autopera - IronCat - OME. Vezmu to metodou pokus -omyl. Někde začnu a uvidím. Pokud jste ještě někdo ochoten poradit, čím to nejlépe osadit, budu moc rád. Auto nebude na trial, spíš na takové to víkendové hrkání po lesích a stráních. Díky za všechny rady a až někam dospěju, napíšu své postřehy.
Suzuki Samurai - Santana 1.3i

Avatar uživatele

roman300
Diskuzní Guru
Příspěvky: 435
Registrován: Ne 23.11.2008, 19:21
Témata: 1
Auto: Jeep Cherokee 2,5 td
Místo/Bydliště: Ustí nad Labem
Věk: 46
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod roman300 » Po 08.03.2010, 20:26

Taky ti fandím,pak dej vědět a taky náký foto..... :-)
Když nevim,tak se zeptám
tel:724361031

Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2351
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Témata: 15
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod negha » Út 09.03.2010, 12:08

Mám ty autopera a ta zesílená varianta je fakt moc silná. I po pul roce ježdění si to sice sedlo ale je to prostě dělaný na zátěž.Takže trochu tvrdší Když si koupíš ty nezesílený tak určitě neuděláš chybu. Mě to tenkrát stálo 12800Kč za 4 svazky se silenblokama a dopravou z karviný až na do prahy práh. Přišlo to nenalakovaný takže barvičku si mužeš zvolit sám.
suzukick

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17400
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Út 09.03.2010, 12:28

tagže........
zadek tlumič do Ačka.........pasujou např.z defa tvrdost nevadí.........facha to narmně
předek tlumič s chodem aspon 30centaků...........ja mam hulahop.Gazelle........vobratit se na bboysa nebo rendu
pera......zvolil bych česky,autopera nebo invel plzen,komunykace vyborna,pán se te zepta jaky chceš a takovy je udela
doporučim..invel tak jak to mam ja,5listu středni tvrdost......
asi maš nejakou korunu navic,postači ti pera v zakladu nahamrovany a houpačky.Obrázek
Obrázek

Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2351
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Témata: 15
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod negha » Út 09.03.2010, 14:00

Ty houpačky pomáhaj vyvěsit kolo níž? To bych potřeboval. Jak se to projeví na silnici?
To je bez silentbloků žeo?
suzukick

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17400
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Út 09.03.2010, 14:06

silenblok se musi koupit zvlast
ja koupil calminy
na silnici .....no,se nebojim tvrdit že f poho,pokud teda maš dobry tlumitka.
a krom toho že to krasně pusti kolo dolu natoči to aji dif kapanek smerem nahoru

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Út 09.03.2010, 17:25

Délku péééra nenahradíš 8) ... Svazky obyč jsou nejlepší skládaný, když je budeš někde dělat, nenech se ukecat na zesílený, sice je nezlomíš a pro výrobce je to taková pojistka, ale svezení nic moc. Záleží hlavně na tlumičích...
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

Autor tématu
Joch
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 83
Registrován: Pá 04.09.2009, 9:08
Témata: 1
Auto: Suzuki Samurai - Santana

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Joch » Út 09.03.2010, 20:13

diky Tatankovi a BbBoy za odpovedi. Nerozumim tlumicum "do Acka". Mohl bych poprosit o presnejsi specifikaci tech tlumicu a kde pripadne rostou (neni podminkou)?Pera asi zkusim nezesilene z Karvine (mam to blize).Houpaky zatim necham origo,pokud s nimi nebude potiz. Zatim diky za cas i trpelivost a tesim se na dalsi pripadne doporuceni.
Suzuki Samurai - Santana 1.3i

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Út 09.03.2010, 20:17

Jako u mě, nahoře je dáš blízko k sobě. Akorát jsou nějaký pravidla, který se musí dodržet, aby taky tlumily, jednak tvrdý, páč položený mají menší účinnost, a pak poloha, aby byly položený proti kroku kola...

Pera odladíš, houpajdy taky, origo jsou 70 mm, to mi přijde málo...
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

SJ410
rámus
Příspěvky: 1810
Registrován: Ne 14.01.2007, 19:13
Témata: 3
Místo/Bydliště: Plzeň-Sever
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod SJ410 » Út 09.03.2010, 21:11

Mě se eště líbí, že ta sada od calmini otáčí př. houpačky.
Už radši nic...


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Témata: 127
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 46
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod radek » Út 09.03.2010, 22:08

SJ410 napsal:Mě se eště líbí, že ta sada od calmini otáčí př. houpačky.

asi to má něco do sebe ale hrozí tam vypadnutí kardanu při vyvěšení nápravy víc než je zdrávo
SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2351
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Témata: 15
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod negha » Út 09.03.2010, 23:40

třeba ve skoku :hop:
suzukick


Vrátit se na “Suzuki”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti