IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9651
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 201
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Husky-John » Stř 10.03.2010, 0:31

Podotýkám...off potřebuje tlumiče dvojčinné(nechcešl li rázy chytat) do dorazů...a to gazela nemá.
Od tuzemských výrobců jsem viděl(i přes dobrou komunikaci) dost popraskaných a unavených per..
Tlumiče do A(v případě 45°) mají v nejlepším případě 50% účinnost, a s každým centimetrem smáčknutí se snižuje..
Asi jsem Ti to ztížil.. :idea:
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Joch
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 83
Registrován: Pá 04.09.2009, 9:08
Témata: 1
Auto: Suzuki Samurai - Santana

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Joch » Stř 10.03.2010, 8:46

Ahoj všem diskutérům. Díky za každý Váš příspěvek, který byť se zdá to ztěžuje či rozporuje (Husky-Johne díky i za tento postřeh, pro mne neméně důležitý od ostatních), mě však stále posouvá dál v mých rozhodnutích, jakou cestou se dát.

S tou Calmini sadou: víš Radku nebo někdo jiný o konkrétním vypadnutém kardanu? Pokud by se jednalo o opravdový extrém jak píšeš, tak bych tuto nevýhodu posunul v žebříčku mých důležitosti spíše dolů (skoky - neprovozuji :)). Je to ranec peněz, to je pravda, občas si ale člověk radost může udělat.

Nebo je jiný návrh, jak za těchto 30 peněz (cca 30.000) Samíka "vyoffroudit"? Zatím je to v základu - žádné zvedání, vykutí, špéry .., pera jsou již rovné :(. Jen jsem tam dával servo řízení. Sám mám omezené možnosti, ale hromadu toho udělat umím (špéru asi ne, to bych potřeboval hodně externích pomocníků - kováře, frézaře ...). Díky za aktivní diskusi :)
Suzuki Samurai - Santana 1.3i

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17394
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Stř 10.03.2010, 9:46

husky
Obrázek
rat se necham opravit jestli todle nejsou dvojčiny tlumiče
co se per tyče tolik skušenosti jaky ty nemam......ale upřednostnuji česky přijemny jednani a snahu dopidit se
dobremu vysledku/aspon v mim připadě.
a 45 stupnu uloženy tlumitka mne fungují dokonale,dal sem tam ze 110 degfendra temneř novy
to bboy..........s čimbych souhlasil tj že dylku listu nenahradiš houpačkou ....ale za třicet tisic co joch do toho chce vrazit,moc možnosti neni.
vypadavani kardanu........proč mne ješte kardan nevypadnul?možna to bude tim že tam mam podkošku 4,5cm.
a ted si musim dat druhy kafe boha jeho sem se vyštavil
doufam že sem nikoho nenasral................................................... :smich:

Avatar uživatele

SJ410
rámus
Příspěvky: 1810
Registrován: Ne 14.01.2007, 19:13
Témata: 3
Místo/Bydliště: Plzeň-Sever
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod SJ410 » Stř 10.03.2010, 22:02

O tý hrozbě vypadnutí kardanu jsem eště neslyšel. No to je jedno.
jinak v tý sadě http://www.puresuzuki.com/super_5.htm
jsou i podložky na kardan, případně ho nechat prodloužit
v běchovicích.
Už radši nic...

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Stř 10.03.2010, 22:09

Zrovna tahle sada se mi líbí nejmíň. Ty otočený houpačky na žádným normálním autě nejsou, je to tam proto, že auto zvedneš o výšku té věže a houpačky, to by se ti naopak nepovedlo bez dorasení řízení, a vzadu to kompenzují víc prohlým listem a opičácky dlouhý houpačky. Podložka pod kardan je fuj, kdyby místo toho daly do sady podélněj stabík...Ikdyž ten pera pod asi nepotřebujou...
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Témata: 127
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 46
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod radek » Stř 10.03.2010, 23:11

on ten kardan jen tak nevypadne a le v případě že je uložení pér otočeno tak se náprava vůči kardanu posunuje daleko víc . Když se vyvěsí tak se posune dopředu a ještě dolů. zatímco u normálně uložených pér se vyvěsí dolů a dozadu takže rozpínání kardanu je minimální . U v předu uchycených pér tak kardan se kardan roztahuje a smrskává nekolikanásobně víc a to není top praváý ořechový.
SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9651
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 201
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Husky-John » Čt 11.03.2010, 8:17

tatanka napsal:husky
Obrázek
rat se necham opravit jestli todle nejsou dvojčiny tlumiče
co se per tyče tolik skušenosti jaky ty nemam......ale upřednostnuji česky přijemny jednani a snahu dopidit se
dobremu vysledku/aspon v mim připadě.
a 45 stupnu uloženy tlumitka mne fungují dokonale,dal sem tam ze 110 degfendra temneř novy
to bboy..........s čimbych souhlasil tj že dylku listu nenahradiš houpačkou ....ale za třicet tisic co joch do toho chce vrazit,moc možnosti neni.
vypadavani kardanu........proč mne ješte kardan nevypadnul?možna to bude tim že tam mam podkošku 4,5cm.
a ted si musim dat druhy kafe boha jeho sem se vyštavil
doufam že sem nikoho nenasral................................................... :smich:

Hele já nevím, co je konkrétně tohle za tlumiče..nejsem wikipedie :D Ale pokud tvrdíš, že zrovna tyhle jsou dvojčinné(tedy že mají stejný útlum na stačení i roztažení), pak asi víš, proč to tvrdíš.
Co se uložení tlumičů týče..každý vidíme dokonalost v něčem jiném..někdo v tom, že mu to hodně umožňuje křížit což toto jistě umožňuje byť za cenu hůř než polovičního tlumícího účinku a někdo v tom, že ten tlumič má na celé délce svého chodu stejný účinek a křížení dosáhne montáží delších tlumičů(a upravením uložení, ale v ose)
A podložky pod kardan..ještě možná u dlouhého auta, a stejně je to neprofesionální řešení. Správné je nechat prodloužit kardan, což je ve výsledku možná i levnější, ale rozhodně to nechá volnější úhly na kardanech.
Doufám, že jsem nikoho nenasral ;)
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Čt 11.03.2010, 9:24

S těma tlumičema, uvědomit si, co je gazela a co samice, jaký mají poměry odpružená neodpružená, to samý ty Oldovo def tlumiče. Je ti jedno, že maj poloviční účinnost, když postavený maj trojnásobnou. Vepředu je postavený máme, tam pro svou tuhost suplují stabík.
Gdyž na géru položíš tlumič, kterej tam má být nastojato, jasně, to fungovat nebude. Ale tohle chodí jak má...
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17394
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Čt 11.03.2010, 9:42

johny s kardanem maš naprostou pravdu že je to neprofesijonalmí.
taky uš se pidim po kardanu prodlouženym.
a abych se přiznal i stou podloškou je to naknop.
..su rat že sme že sem nikoho nensral :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a ted potřebuju dlouhej kardan.......na předek vo pjet čisel
dozadu vo tři jak to mam řešit?

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Čt 11.03.2010, 10:21

zajet do kardanservis a nechat udělat. A říct že nechceš papír...
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2351
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Témata: 15
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod negha » Čt 11.03.2010, 10:21

Karban servis Běchovice. :wink:
suzukick

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17394
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Čt 11.03.2010, 10:26

ja vim že ve Vel mezu byli vždycky ochotni borci
na počkani.... sem dycky vopravenej vodjel.
tak mi chcete řict že tam negdo veme švajc a prodlouži........
že bych si udelal vylet.....
soudruzi to by bylo sqele

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17394
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Témata: 210
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod tatanka » Čt 11.03.2010, 10:30

sory velka byteš.......

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Čt 11.03.2010, 10:31

Jo. Akorát dyž ta trubka bude už moc zlá, tak ti vnutí celou novou. Nebo se dá dát jiný lepší delší drážkování, ale je drahý. Oni budou vědět...
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Témata: 25
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvekod Buggy » Čt 11.03.2010, 10:31

A 5 a 3 cm, není to nějak moc?
Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!


Vrátit se na “Suzuki”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti