| ...

Pěkné svátky a vše nejlepší do roku 2019. Komanche
Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082
Komanche

IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Buggy » Po 22.03.2010, 12:04

S kolama moc nelaboruj...31 na origo zbytku :roll:


Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9668
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Husky-John » Po 22.03.2010, 13:28

Víc jak 30.5 bych nedával.. To auto je pak vydechlý.. Ono už i na 30.5 toho má plný zuby..


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od radek » Po 22.03.2010, 22:19

31 to je tak na masírku u obchodáku ale ne do terénu . Jedině snad že by měly silniční vzorek. Když budem mluvit o t3!! Auto s průměrně unaveným motorem neutáhne víc jak 215. jednatrojka má slabou spojku a na tak velkých kolech ji budeš dělat každej rok pokud budeš jezdit těžší terén na hodně terenních kolech .


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Buggy » Po 22.03.2010, 22:24

...a když spomalíš převody, abys spojku neničil, nebudeš schopnej kola roztočit a proto to stejně nepojede. Takže motor, a když už...........................


Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od radek » Po 22.03.2010, 22:48

jo to vím o tom jsem se přesvědčil mám pomalou rozvodovku a mám i disela . Ale nejhorší je když ty kola prostě neroztočíš. Stojíš tam jak trubka plnej plyn pustíš spojku a motor se zadusí :kolo: . Když máš upravu převodů můžeš si vybrat . :pivo: Bohužel jen dopředu :ramena:


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Buggy » Po 22.03.2010, 22:59

Jenže ona nastane situace, že to neroztočíš na krátkou tři, a na nižší kvalt je wheel spin malej, zalepí se to a konec. Jde taky o to, jakej rozsah použitelných toček má motor, proto je do terénu leší GTi (9000 toček) než ta moje 1,6, ač ta má krouťák větší...Převody taky nepořešej všechno, to už pak musíš udělat všecko a motor minimálně poladit. 215 nějaká rozumná MT, ať se dá i po asfaltu a hotovo...


Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2354
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od negha » Po 22.03.2010, 23:07

BbBoy » pon 22.03.2010, 22:59 napsal: 215 nějaká rozumná MT, ať se dá i po asfaltu a hotovo...

Tak,tak. Nejmenší BFG MT by měli fungovat.


suzukick

Avatar uživatele

Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9668
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Husky-John » Po 22.03.2010, 23:11

negha » pon 22.03.2010, 23:07 napsal:
BbBoy » pon 22.03.2010, 22:59 napsal: 215 nějaká rozumná MT, ať se dá i po asfaltu a hotovo...

Tak,tak. Nejmenší BFG MT by měli fungovat.

Naprostý souhlas. Ten motor s tím má prostě potíž.. Kaučuk jezdil na 30.5 a to auto dostávalo těžkou zabíračku. Po silnici ještě jakž takž, ale v terénu ta spojka dostala fakt zabrat..


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od radek » Po 22.03.2010, 23:59

ještě si přiseru - Protektor 215 pokud bude origo guma může být i větší .


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17400
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od tatanka » Út 23.03.2010, 8:30

ach jo
[youtubeadresa]http://www.youtube.com/watch?v=9q6WTSZ1bW4[/youtubeadresa]



Avatar uživatele

Buggy
Inventář fóra
Příspěvky: 1933
Registrován: Čt 04.01.2007, 7:22
Auto: Samurai
Místo/Bydliště: +-Bruntál
Věk: 30
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Buggy » Út 23.03.2010, 11:16

Ty nemáš 31 na origo zbytku, to neplatí...


Správné auto má být jako kafe...
Černé, silné a musí chytit za srdce!

Avatar uživatele

Autor tématu
Joch
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 83
Registrován: Pá 04.09.2009, 9:08
Auto: Suzuki Samurai - Santana
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od Joch » Út 23.03.2010, 11:58

Joch » pon 22.03.2010, 8:32 napsal:Ahojte kluci. Moc díky všem za příspěvky do diskuse. Díky BbBoy jsem se byl mrknout na Samce posazeného na trabantích předních listech - moc se mi to líbilo - díky Petře. Ale protože už předky nejsem schopen sehnat, přemýšlím nad dvěma variantama:

- 4x trabant zadek (nový svazek seženu za cca 1.200Kč a nevím, jestli limuzíní slabší nebo kombí silnější)
- Autopera sada i se silentblokama za cca 12.000kč.

Pokud půjdu cestou trabantí tak vím, že musím nechat hlavní Samčí list a zbytek doskládám trabí (celý nebo část?)
Pokud cestou Autopera, tak určitě nezesílená sada.

Cena hovoří jasně pro trabí, ale co jejich "výkon"?
Kterou cestou byste se pustili Vy? Máte někdo praktickou zkušenost s jednou či drughou variantou?
Tlumítka budu řešit následně. Díky a těším se na Vaše názory. Joch

PS: auto jezdí 50% cesta a 50% terén a po založení nových per a možná zvednutí na houpačce o cca 3-5cm chci dát větší pneu (asi 31"?)


Díky kluci, tak pneu jsou mi jasné, zatím tam tedy nic extra dávat nebudu. Nejdříve vyměním pera, pořeším tlumiče a uvidím, jak dál. Co mi ale poradíte v této otázce, co byste tam dali?

- 4x trabant zadek (nový svazek seženu za cca 1.200Kč a nevím, jestli limuzíní slabší nebo kombí silnější)
- Autopera sada i se silentblokama za cca 12.000kč.
- nechat nakout (je to nejlevnější varianta)

Kdo z Vás s čím jezdí, jak dlouho, a jak je spokojený?

Díky Joch


Suzuki Samurai - Santana 1.3i


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od radek » Út 23.03.2010, 23:08

tatanka » úte 23.03.2010, 8:30 napsal:ach jo
[youtubeadresa]http://www.youtube.com/watch?v=9q6WTSZ1bW4[/youtubeadresa]

no je to hezký ale nevím co tím chtěl básník říci .. To je rozvodovka 5,1 nebo kolik a ty gumy nejsou protektory T3 a ta výška vzorku dělá taky hodně .


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

tatanka
Staroffrouďák
Příspěvky: 17400
Registrován: Čt 14.09.2006, 13:41
Místo/Bydliště: vrancl nad dyjiou
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od tatanka » Stř 24.03.2010, 9:10

basnik nic nechtel řict jenom se pochlubit,že
v kombinaci vačka svody převody a tři špéry už nemam co bych na něm vylepšil



Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2354
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: IronMan, Calmini, OldManEmu nebo AutoPera?

Příspěvek od negha » Stř 24.03.2010, 9:28

tatanka » stř 24.03.2010, 9:10 napsal:basnik nic nechtel řict jenom se pochlubit,že
v kombinaci vačka svody převody a tři špéry už nemam co bych na něm vylepšil

tři špéry? nejni to nějak moc?


suzukick

Odpovědět