Slavnostní vyhlášení mistrů ČR v OFFROAD TRIALu roku 2017 (17.-.18.11.) |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Samurai karburátor

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Pedro643
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 38
Registrován: Po 31.12.2012, 9:56
Témata: 0
Auto: Suzuki Samurai
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod Pedro643 » Út 21.05.2013, 20:43

Tak už mi to funguje. :hop: Stačilo zapojiť ten el. mag. ventil ako mi radil mimo, tymto chcem jemu aj ostatným poďakovať. Potom stačilo nastaviť volnobeh a motor ide krásne hladko a už žiadne kolisanie otáčok . Konečne budem mať spanok o čosi kľudnejší. Karbec s favorita bude do rezervi keby niečo.

Avatar uživatele

mimo
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 789
Registrován: So 01.12.2007, 19:51
Témata: 0
Auto: 4x4
Místo/Bydliště: Slovensko
Věk: 57
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod mimo » Stř 22.05.2013, 20:02

Pedro643 » úte 21.05.2013, 20:43 napsal:Tak už mi to funguje. :hop: Stačilo zapojiť ten el. mag. ventil ako mi radil mimo, tymto chcem jemu aj ostatným poďakovať. Potom stačilo nastaviť volnobeh a motor ide krásne hladko a už žiadne kolisanie otáčok . Konečne budem mať spanok o čosi kľudnejší. Karbec s favorita bude do rezervi keby niečo.


:vino:
Už len - Suzuki Samurai Santana 1.0, 5-gvald, celoplech, 2x ARB, znova renduľa 4.16 + PTO, Dotzy 6"ET 0, Super Swamper TSL 29x8.5, lift 3" - p.Rancho, Warn CE-m 6000, CB, 2x pevnostné, Optima 50Ah Red, engine 1.6 8V 59 kW Weber :-)

Avatar uživatele

Lensik
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Po 14.09.2009, 16:28
Témata: 0
Auto: Suzuki Samurai 413
Místo/Bydliště: Nerátky
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod Lensik » So 13.07.2013, 18:00

Problém s fávo karbecem je v jeho stáří. Už v době éry favoritů byl co kus to jiná reakce. Některý měly problém se sitičem, jiný s teplým startem... Jak psal Radek, pokud sundáš karbec z bezproblémovýho fáva, měl by šlapat. Pokud koupíš neznámej kus na vrakáči, koupíš zajíce v pytli. Mě začal šlapat až po doladění autodoctorem a to až druhej, první se i přes dvojí vyčištění doladit nepovedlo.
I přes popsané problémy jsem přesvědčenej, že je to nejlepší možné řešení.
Zdroj stejně postižených ;)

http://www.terenakysuzuki.cz


pietik
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: Čt 10.10.2013, 19:09
Témata: 0
Auto: samurai 1,3
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod pietik » Čt 17.10.2013, 19:07

Zdravim chcel by som sa spitat ked dam karburator z favorita do samuraja budu nejake problemi na emisnej kontrole?


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7066
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Témata: 125
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod radek » Po 28.10.2013, 0:29

co setýká hodnot tak by neměli být pokud bude dobře seřízený . Ale když narazíš na blbce a ten vyčte místo Asin, jikov tak ti to nemusí dát . Je to ale málo pravděpodobné .
SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/


Michal Kreuzmann
Závislý diskutér
Příspěvky: 160
Registrován: Čt 21.04.2011, 19:45
Témata: 4
Auto: Suzuki Jimny 1.3 16V
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod Michal Kreuzmann » Po 04.11.2013, 12:31

Mám na samci karbec favo + 1.6ku z vitary, chodilo to dobře až do teď. Trochu sem o víkendu blbnul na haldách a záhy se vyskytl problémek s chcípáním na volnoběh.
Na sytič nastartuje pěkně, rozbíhá se na 2 tis. ot. a klesá a když se ohřeje, tak už nedrží otáčky a chcípe.
Pravděpodobně to na 99% bude tim karburátorem - ucpaná tryska volnoběhu. Neměl jsem zatim čas se na ni mrknout. Ale taky to může bejt něčim jinym - kabely, rozdělovač? V podstatě sem našel odpověď tady http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... poffset=50
ale taky se to řešilo tudle viewtopic.php?f=16&t=51679 a tudle viewtopic.php?f=16&t=37239&hilit=ot%C3%A1%C4%8Dky+volnob%C4%9Bh

Máte někdo zkušenosti s weber karburátorem co tam cpou na západě http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ories.html
Jsou 3 typy - sytič ovládanej mechanicky, elektricky nebo vodou. Kterej byste tam nacpali, já asi tu vodu, bude to to samý, jako je je ten z favorita.
Jen by mě zajímalo, jestli má tendle weber nějaký výhody oproti fávu. V ČR se to přímo asi nesežene. Musí se asi jen přes ebay nebo z tědlech americkejch eshopů.

Avatar uživatele

negha
Inventář fóra
Příspěvky: 2331
Registrován: Pá 02.11.2007, 13:33
Témata: 11
Auto: Suzuki Samurai Cabrio 1992
Místo/Bydliště: praha - východní předměstí
Věk: 34
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod negha » Po 04.11.2013, 12:48

Michal Kreuzmann » pon 04.11.2013, 12:31 napsal:Mám na samci karbec favo + 1.6ku z vitary, chodilo to dobře až do teď. Trochu sem o víkendu blbnul na haldách a záhy se vyskytl problémek s chcípáním na volnoběh.
Na sytič nastartuje pěkně, rozbíhá se na 2 tis. ot. a klesá a když se ohřeje, tak už nedrží otáčky a chcípe.
Pravděpodobně to na 99% bude tim karburátorem - ucpaná tryska volnoběhu. Neměl jsem zatim čas se na ni mrknout. Ale taky to může bejt něčim jinym - kabely, rozdělovač? V podstatě sem našel odpověď tady http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... poffset=50
ale taky se to řešilo tudle http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=51679 a tudle http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... nob%C4%9Bh

Máte někdo zkušenosti s weber karburátorem co tam cpou na západě http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ories.html
Jsou 3 typy - sytič ovládanej mechanicky, elektricky nebo vodou. Kterej byste tam nacpali, já asi tu vodu, bude to to samý, jako je je ten z favorita.
Jen by mě zajímalo, jestli má tendle weber nějaký výhody oproti fávu. V ČR se to přímo asi nesežene. Musí se asi jen přes ebay nebo z tědlech americkejch eshopů.

Se ti to trochu přicpalo a hned to zatracuješ? Nech to vyčistit a seštelovat od pana kratoburátora za 3 sta a zase to bude šlapat. A dej si tam fltr na palivo :-)
suzukick

Avatar uživatele

KIRA
Diskuzní Guru
Příspěvky: 370
Registrován: Út 27.12.2011, 21:29
Témata: 3
Auto: Samurai 1,6 8V gábrio
Místo/Bydliště: Madunice SVK
Věk: 30
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod KIRA » Po 04.11.2013, 13:27

Michal Kreuzmann » pon 04.11.2013, 12:31 napsal:Mám na samci karbec favo + 1.6ku z vitary, chodilo to dobře až do teď. Trochu sem o víkendu blbnul na haldách a záhy se vyskytl problémek s chcípáním na volnoběh.
Na sytič nastartuje pěkně, rozbíhá se na 2 tis. ot. a klesá a když se ohřeje, tak už nedrží otáčky a chcípe.
Pravděpodobně to na 99% bude tim karburátorem - ucpaná tryska volnoběhu. Neměl jsem zatim čas se na ni mrknout. Ale taky to může bejt něčim jinym - kabely, rozdělovač? V podstatě sem našel odpověď tady http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... poffset=50
ale taky se to řešilo tudle http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=51679 a tudle http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... nob%C4%9Bh

Máte někdo zkušenosti s weber karburátorem co tam cpou na západě http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ories.html
Jsou 3 typy - sytič ovládanej mechanicky, elektricky nebo vodou. Kterej byste tam nacpali, já asi tu vodu, bude to to samý, jako je je ten z favorita.
Jen by mě zajímalo, jestli má tendle weber nějaký výhody oproti fávu. V ČR se to přímo asi nesežene. Musí se asi jen přes ebay nebo z tědlech americkejch eshopů.


prečo si nepoužil origo Ičko z tej vitary? neostalo ti niekde na vyhnívacej kope? Na budúcu zimu ,ak rozpočet pustí, chcem namiesto mojej 1,3 karburátora prdnút tiež 1,6 8v z vitary jak máš ty ale aj z komplet elektrikou. Mi to príde polovičná robota dat na Ičkovy odskušany motor, karburátor z neistým výsledkom. možno ma tu budú kamenovat ale pokial nemáš niekoho kto ti ten karburátor naladí tak to íčko je istota. Pre mna je jednodukšie si dat tú námahu z prekopaním elektriky. Už som raz niečo podobne robil na swifte a bola to síce matura, ale dalo sa to. Motorovú dám komplet zo všetkým vitarácku a svetelnú nechám originál. Preto budem potrebovat celé auto. Mal som 2x swifta 1,0 6v a 1x swifta 1,6 16v z tým alebo fest podobným vstrekovaním a nikdy nebol problém či zima/leto, aj drsné zaobchádzanie si nechal v klude lúbit a to som na tom namlátil dokopy cez 200tis km. Henten karburator ma len štve. Najprv sa to zapchavalo, teraz mám 2 filtre na palivo. Už sa to neucpáva, mal som problém aj s tým solenoidom co pusta benzín a teraz sa zas rozpadajú podlakové hadičky, no prote furt volačo.....
Naposledy upravil(a) KIRA dne Po 04.11.2013, 13:32, celkem upraveno 1 x.
OFF: Samurai 1,6 8v včetne elektriky, truck 2000, sedanky z E46, 8cm dvihnutý, vyvarený, nastriekaný.
ON: Mazda 3 BK 1.6 benzín


Michal Kreuzmann
Závislý diskutér
Příspěvky: 160
Registrován: Čt 21.04.2011, 19:45
Témata: 4
Auto: Suzuki Jimny 1.3 16V
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod Michal Kreuzmann » Po 04.11.2013, 13:28

:-) ale nezatracuju, na toho webera si mě přeci navedl ty sám. Tak by mě zajímalo, jestli to tam už někdo nacpal a jak se to chová oproti fávu.


Michal Kreuzmann
Závislý diskutér
Příspěvky: 160
Registrován: Čt 21.04.2011, 19:45
Témata: 4
Auto: Suzuki Jimny 1.3 16V
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod Michal Kreuzmann » Po 04.11.2013, 13:52

KIRA » pon 04.11.2013, 13:27 napsal:
Michal Kreuzmann » pon 04.11.2013, 12:31 napsal:Mám na samci karbec favo + 1.6ku z vitary, chodilo to dobře až do teď. Trochu sem o víkendu blbnul na haldách a záhy se vyskytl problémek s chcípáním na volnoběh.
Na sytič nastartuje pěkně, rozbíhá se na 2 tis. ot. a klesá a když se ohřeje, tak už nedrží otáčky a chcípe.
Pravděpodobně to na 99% bude tim karburátorem - ucpaná tryska volnoběhu. Neměl jsem zatim čas se na ni mrknout. Ale taky to může bejt něčim jinym - kabely, rozdělovač? V podstatě sem našel odpověď tady http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... poffset=50
ale taky se to řešilo tudle http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=51679 a tudle http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... nob%C4%9Bh

Máte někdo zkušenosti s weber karburátorem co tam cpou na západě http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ories.html
Jsou 3 typy - sytič ovládanej mechanicky, elektricky nebo vodou. Kterej byste tam nacpali, já asi tu vodu, bude to to samý, jako je je ten z favorita.
Jen by mě zajímalo, jestli má tendle weber nějaký výhody oproti fávu. V ČR se to přímo asi nesežene. Musí se asi jen přes ebay nebo z tědlech americkejch eshopů.


prečo si nepoužil origo Ičko z tej vitary? neostalo ti niekde na vyhnívacej kope? Na budúcu zimu ,ak rozpočet pustí, chcem namiesto mojej 1,3 karburátora prdnút tiež 1,6 8v z vitary jak máš ty ale aj z komplet elektrikou. Mi to príde polovičná robota dat na Ičkovy odskušany motor, karburátor z neistým výsledkom. možno ma tu budú kamenovat ale pokial nemáš niekoho kto ti ten karburátor naladí tak to íčko je istota. Mal som 2x swifta 1,0 6v a 1x swifta 1,6 16v z tým alebo fest podobným vstrekovaním a nikdy nebol problém či zima/leto, aj drsné zaobchádzanie si nechal v klude lúbit a to som na tom namlátil dokopy cez 200tis km. Henten karburator ma len štve. Najprv sa to zapchavalo, teraz mám 2 filtre na palivo. Už sa to neucpáva, mal som problém aj s tým solenoidom co pusta benzín a teraz sa zas rozpadajú podlakové hadičky, no prote furt volačo.....


Bohužel mi nic nezůstalo. Měl sem k dispozici jen 1.6ku 8V motor s vejfukem, altíkem a startérem a svoji starou zdechlou 1.3ku s prasklym pístem, ze kterýho se přehazovalo pár cajků. Výsledek je sice trochu horší než sem čekal, ale obrovsky narostl krouťák a zlepšila celková kultivovanost chodu i spotřeba, jen na rychlost to furt moc neni. Příčina bude asi ve špatnym kusu motoru, chyběj tlaky.

Radši bych tam dal 1.3i, nemuselo by se bastlit sání a odpadnou i problémy na STK. Ale je to prej taky porod, nez se tam natáhne elektrika.

Avatar uživatele

KIRA
Diskuzní Guru
Příspěvky: 370
Registrován: Út 27.12.2011, 21:29
Témata: 3
Auto: Samurai 1,6 8V gábrio
Místo/Bydliště: Madunice SVK
Věk: 30
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod KIRA » Po 04.11.2013, 14:50

[quote=]

Bohužel mi nic nezůstalo. Měl sem k dispozici jen 1.6ku 8V motor s vejfukem, altíkem a startérem a svoji starou zdechlou 1.3ku s prasklym pístem, ze kterýho se přehazovalo pár cajků. Výsledek je sice trochu horší než sem čekal, ale obrovsky narostl krouťák a zlepšila celková kultivovanost chodu i spotřeba, jen na rychlost to furt moc neni. Příčina bude asi ve špatnym kusu motoru, chyběj tlaky.

Radši bych tam dal 1.3i, nemuselo by se bastlit sání a odpadnou i problémy na STK. Ale je to prej taky porod, nez se tam natáhne elektrika.[/quote]

To je škoda. Ináč čo tu sledujem tak vela ludí má zrovna tvoju kombináciu 1,6 a facko karbec. Tak je možné že niekto bude mat elektriku ešte komplet bez motora.

Ja som mal tlaky na 1,3 tiež naprt. Prekružkoval som to a v celku to pomohlo. Motor sa po pár 100km chytil. Len ten karburator si furt volačo nové nájde. Asi už vôle na hriadelkách nebudú 2x v tolerancií. Mal som tam na skúšku aj druhý rovnaký karburátor. išlo to trošku stabilnejšie ale nie zas tak aby som do toho dal 35eur.

Ono som si neni 100% istý ale mám dojem že karburátor 1,3 a Ičko 1,3 neni úplne ten istý motor. už len podla kubatúry. Ja mám 1324 (platim poisku jak na 1.4) a čo som si všimal ička tak tie maju tušim 1298 alebo tak nejak. Čiže na STK tak či tak riziko z iným motorom. Toho sa tak katastrofálne nebojím. Ved tie motory sú na prvý pohlad pre bežneho človeka na nerozoznanie.

Čo som čítal na nejakom anglickom fore tak zrejme bude elektrika u samca z íčkom velmi podobná jak na vitare nakolko to fachčí z origo samčou elektrikou aj na vitaráckom motore. Či už je to na úkor niečoho, to som sa už nedočítal.
OFF: Samurai 1,6 8v včetne elektriky, truck 2000, sedanky z E46, 8cm dvihnutý, vyvarený, nastriekaný.
ON: Mazda 3 BK 1.6 benzín


feko31
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: So 15.04.2017, 14:57
Témata: 1
Auto: samuraj SJ 410
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod feko31 » Po 01.05.2017, 17:39

Samuraj SJ 410, r.v. 1984. originálny karburátor. Kúpil som opravnú sadu a vymenil v ňom obe membrány, trysky... Obal som vyčistil a močil v octe 3 dni, potom vysúšil, prefúkal a všetko zmontoval do pôvodného stavu. Založil nové tesnenia. Motor naštartujem, ide dobre. V zapaľovaní teda chyba nie je. Po chvíli však motor "zhasne" a je problém ho naštartovať. Chvíľu ide a zhasne. Sviečky sú mokré zahádzane a všetko "prechlastané" benzínom, ktorý je už je v sacom potrubí od vzduch.filtra, vo vzduch. filtri, v oleji. Zrejme nemám dobre nastavený karburátor ( benzin. a vzduch.tyska ), uťahujem, povolujem a stále rovnako. "Narábal" som však aj s plavákom, pretože som tam menil filter a trysku, ktorá má gumennú špičku a uzatvára prívod benzínu.Nemôže byť na vine vysoká hladina benzínu? Ako mám vlastne nastaviť celý karburátor ( kde a čím mám pohybovať ), aká má byť tá správna hladina benzínu v plav. komore? Ako ju správne môžem nastaviť? Pretože sa mi nezdá, aby ten karburátor bol zlý. Ale aj tak som už objednal karburátor JIKOV zo Škody 100 a skúsim ho namontovať / po vyhotovení potrebnej príruby ). Poradí mi niekto? Nájdem niekde manuál k nastaveniu karburátora, resp. foto?


Michal Kreuzmann
Závislý diskutér
Příspěvky: 160
Registrován: Čt 21.04.2011, 19:45
Témata: 4
Auto: Suzuki Jimny 1.3 16V
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Samurai karburátor

Příspěvekod Michal Kreuzmann » Út 02.05.2017, 13:55

Možná by stálo za to založit úplně nový téma pro karbec na litra (pokud tam teda už neni vytvořený), aby ten tvůj dotaz nazapadnul do zapomění. Popřípadě se poradit s Radkem Panenkou (samurai.terenaky.cz), ten má s litříkama asi největší zkušenosti.

Čerpadlo dává, přívodní hadička a vracečka jsou zkontrolovaný? Asi se ptám blbě. Jinej litrovej origo karbec si tam nezkoušel? Ono je asi dost problém je vůbec sehnat co.
M.


Vrátit se na “Suzuki”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti