Byla by Discovery vhodná??

Series, Defendery, Diskošky, Range, todle fšechno sou naprosto klasický offroady. Kdo je má je šťastnej člověk!
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Phulc
Picin
Příspěvky: 13751
Registrován: Čt 28.05.2009, 19:16
Témata: 29
Auto: nissan patroll -hard top-Mitsubishi Pajero
Místo/Bydliště: LIBERECKO-Proseč nad Nisou
Věk: 48

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Phulc » Ne 13.12.2015, 15:18

Peťánek napsal:Tak jsem se byl koukat zas na jeden kousek. Byla to r.v. 2000 dovoz Italie. Vevnitř trochu rozvrzaná a prd výbava. Jeden dotaz, jak by měli fakčit ty měchy? To by si mělo udržovat furt stejnou výšku ne? A to tlačítko na palubce, tak by ten zadek měl ještě víc zvedat, dokud ho člověk drží?? Stoupli jsme dva na zadní nárazník a auto si trochu keclo a víc nic...

A dotaz číslo dvě, kdybych vzal to auto, jak jsem tady sdílel ten první inzerát na této stránce. Jak moc problémové by bylo do toho dát ty měchy? Hodně tu se tu píše, že si je lidi vytahujou, tak by se asi dali sehnat za slušné peníze, ale půjde to tam vůbec nacpat? je to prej dovoz z Belgie.

Zkus hádat , proč většinou ty měchy vyndavají ........... :idea: .............a ty bys je rval zpátky ! :roll: Jak píše dava , nepouštěj se do toho , ono totiž nejde jen o měchy , ale o spoustu dalších věcí jako je ovládání propojení kompresor a hlavně řj .. :kolo:
Nissan Hlítka 160 3,3td - Zebra + Mišivbuši Panděro 2,8 td
Co Tě nezabije........to se vrátí .........a zkusí to znovu !

Avatar uživatele

Autor tématu
Peťánek
Diskuzní Guru
Příspěvky: 343
Registrován: Ne 06.11.2011, 12:43
Témata: 31
Auto: Toyota LC 100 4,2TD, Cadillac Seville STS, Ford Mondeo 2.0, Nissan Terano II, ex ARO 328, LC95
Místo/Bydliště: Kracovice (Třebíč)
Věk: 30

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Peťánek » Po 14.12.2015, 11:31

Zkus hádat , proč většinou ty měchy vyndavají
protože to auto chtějí na offroad a tam jsou k ničemu.
Jelikož já to auto chci na přetěžování zadní nápravy, tak tam ty měchy potřebuju.
Třeba zjistím, že to stejně není košér.. Ale o tu osobní zkušenost se nechci připravit. : ) Pak našetřím a koupím LC : )

Moje bude mimochodem asi brzo na prodej

Ale ty jsi myslím už psal, že tam máš jen pět míst k sezení, že?
AudioAgency - Kopletni technicke zajisteni kulturnich akci a veřejnzch produkci. (Nazvucime i popr zahrajeme: zabavky, koncerty, festacky, soukrome akce atd..)
http://www.audioagency.cz 778 201 202

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4231
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 14
Auto: defneder, discovery, range rover classic, gazelle
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod HaK » Po 14.12.2015, 11:47

na phulce nedej, já třebas měchy mám a neplánuju je vyndavat, považuju to za jednu z velkých výhod toho auta. Stejně tak neexistuje závada, která by mne přesvědčila o tom, že to nejsem schopný udržet pohromadě. Celé řízení je nejjednodušší možné, je tam jeden kompresorek, kterej neumírá, akdyž tak se dá koupit za 1500,- jetej a měchy vydržej všem přibližně deset let a daj se koupit nový za dvojku. Pak jsou tam už jen dvě čidla a těch, díky srabům co se toho zbavujou taky celkem na trhu přebejvaj, dají se sehnat v podstatě zdarma a neodcházej. Celej vymontovanej set se dá koupit za pár tisíc a to určuje kolik může asi tak stát nejnákladnější možná oprava. A ten luxus, že to auto rozumně funguje plné i prázdné, nebo s vlekem zatíženým víc na oji je bezesporný.
mám i defa, do kterýho jsem naložil tunu balíků papíru a fungoval, ale prostě není možné aby auto na pérech fungovalo dobře v obou případech s rozdílem tuny nákladu...
Hanys a Káča
tel: 775 173 983
http://www.oneland.cz

Avatar uživatele

Autor tématu
Peťánek
Diskuzní Guru
Příspěvky: 343
Registrován: Ne 06.11.2011, 12:43
Témata: 31
Auto: Toyota LC 100 4,2TD, Cadillac Seville STS, Ford Mondeo 2.0, Nissan Terano II, ex ARO 328, LC95
Místo/Bydliště: Kracovice (Třebíč)
Věk: 30

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Peťánek » Po 14.12.2015, 12:17

S tím Defíkem ti to věřím : ) NA ARU mám také zatížení zadní nápravy 1200kg, tak tam je to pohoda. Ale nedej bože, když jsem to musel přepřihnout za Terrano - pravda, neměl jsem na něm seriové zadní pružiny..
Měchy prostě cu, už jsem na spoustu aut nejel, protože tam nebyly. V Italiji je ted jedno, co má všechno, co bych potřeboval, ale právě tam nejsou ty měchy no.. http://ww3.autoscout24.it/classified/27 ... asrc=st|as

A nebo je spoustu pěknejch a zas to nemá 7 sedadel. A dopsat je snad asi nejde.. Psal jsem p. Stehlíkovi a je potřeba papír od autorizovaného servisu, že je tam namontovali. A takovej servis se mi nedaří sehnat..
AudioAgency - Kopletni technicke zajisteni kulturnich akci a veřejnzch produkci. (Nazvucime i popr zahrajeme: zabavky, koncerty, festacky, soukrome akce atd..)
http://www.audioagency.cz 778 201 202

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4231
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 14
Auto: defneder, discovery, range rover classic, gazelle
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod HaK » Po 14.12.2015, 12:23

u těch italek si dávaj pozor aby vubec mely tažné, dost jich přijelo z itálie bez koule... je to pak zas nějakej ojeb navíc.
Hanys a Káča
tel: 775 173 983
http://www.oneland.cz

Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Témata: 2
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Dava » Po 14.12.2015, 13:40

No, ale bez závěsu zase víš že to nebude otahaný. Itaský auta maj výhodu čistýho podvozku bez koroze. Ten závěs se dodá jak nic. Za hodinu ti ho namontujou, pak evidenčka a zápis myslím za stovku a je to. Elektrika je u DII pro závěs natažená do konektoru, jen zapojíš. Na rámu jsou upínací body, je to absolutně bez úprav nebo vrtání a tak. Kdo umí namontovat kolo na auto, namontuje i závěs na Diskošku.

Měchy jsou právě na tah a nakládání super, jak psal Hanys. Já je taky vyloženě chtěl. Vyndávání je podle mě hloupost, jediný problém v terénu je, že bys to propích větví při couvání, ale na to stačí mít v hlavě mozek, aspoň malinkej.
Pokud auto nejezdí do extra terénu, tak vůbec s měchama není co řešit. Někdo mluví o křížení, ale to je neznalost, na redukci se ACE přepne do offroad modu, takže se auto nevyrovnává a jen při prokluzu dofukuje o něco výš zadek. Tím že ACE omezí funkci pak máš naopak křížení snazší než u auta s pevnými stabilizátory , je to jako bys stablíky odpojil- když už bys to teda někdy potřeboval u seriový diskošky hrotit. Ona stejně má závěs dlouhej a prahy blbý, přední nárazník háklivej, takže nemá cenu moc blbnout pokud to je v serii.
No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka

Avatar uživatele

Autor tématu
Peťánek
Diskuzní Guru
Příspěvky: 343
Registrován: Ne 06.11.2011, 12:43
Témata: 31
Auto: Toyota LC 100 4,2TD, Cadillac Seville STS, Ford Mondeo 2.0, Nissan Terano II, ex ARO 328, LC95
Místo/Bydliště: Kracovice (Třebíč)
Věk: 30

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Peťánek » Út 15.12.2015, 13:43

S měchama to cejtím stejně : )
Je tady nějakej ČeskoBudějovičák? Koukám na tuto: http://www.tipcars.com/land_rover-disco ... 60199.html ale je to z Rakouska, tak bych potřeboval zjistit, zda to není prohnile na sráč, abych nejel zbytečně.
Dotaz číslo dvě, nemá to tempomat. Dá se případně dodělat do tady těch ročníků (2001)??
AudioAgency - Kopletni technicke zajisteni kulturnich akci a veřejnzch produkci. (Nazvucime i popr zahrajeme: zabavky, koncerty, festacky, soukrome akce atd..)
http://www.audioagency.cz 778 201 202

Avatar uživatele

Phulc
Picin
Příspěvky: 13751
Registrován: Čt 28.05.2009, 19:16
Témata: 29
Auto: nissan patroll -hard top-Mitsubishi Pajero
Místo/Bydliště: LIBERECKO-Proseč nad Nisou
Věk: 48

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Phulc » Út 15.12.2015, 16:18

HaK napsal:na phulce nedej, já třebas měchy mám a neplánuju je vyndavat, považuju to za jednu z velkých výhod toho auta. Stejně tak neexistuje závada, která by mne přesvědčila o tom, že to nejsem schopný udržet pohromadě. Celé řízení je nejjednodušší možné, je tam jeden kompresorek, kterej neumírá, akdyž tak se dá koupit za 1500,- jetej a měchy vydržej všem přibližně deset let a daj se koupit nový za dvojku. Pak jsou tam už jen dvě čidla a těch, díky srabům co se toho zbavujou taky celkem na trhu přebejvaj, dají se sehnat v podstatě zdarma a neodcházej. Celej vymontovanej set se dá koupit za pár tisíc a to určuje kolik může asi tak stát nejnákladnější možná oprava. A ten luxus, že to auto rozumně funguje plné i prázdné, nebo s vlekem zatíženým víc na oji je bezesporný.
mám i defa, do kterýho jsem naložil tunu balíků papíru a fungoval, ale prostě není možné aby auto na pérech fungovalo dobře v obou případech s rozdílem tuny nákladu...

No já to myslel právě kvůlivá terénu . :mrgreen: Tam to dosti trpí . No pokud to má jen na silnicu , tak to jo . Mimochodem měchy se dají sehnat i výrazně levněji !! Kámoš tam kdysi dával z Rubeny -ty původní byly poněkud trouchnivé , ale jak říkáš + - 10 let . A nezlobí měchy jako takové , to jsem psal , ale čidla a řj . Nesmí se to holt moc máchat , ale to je u LR všeobecně známo , nicméně poježdění na nich (pokud fungují ) je super ! :mrgreen:
Nissan Hlítka 160 3,3td - Zebra + Mišivbuši Panděro 2,8 td
Co Tě nezabije........to se vrátí .........a zkusí to znovu !

Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Témata: 2
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Dava » Stř 16.12.2015, 13:49

Je to manuál.

Ještě k těm měchům, podle mě pokud jde o komfort, tak je to cca stejný, měl jsem pera předtím a rozdíl nevidím. Auto má měchy jen vzadu, takže to prostě RR nebo DIII nikdy nebude. Důležitý je chování s nákladem, tam není o čem.
No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4231
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 14
Auto: defneder, discovery, range rover classic, gazelle
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod HaK » Stř 16.12.2015, 14:43

Jo a kdyby někdo potřeboval nějakej měch tak jich teď mám, ale uplnou náhodou pět navíc :-), tak se ozvěte, sou jetý a byly by tak od 700 - 1000 kč - ale fakt se neserou a fakt neni potřeba je mít v záloze to vopravdu neee :smich:
Hanys a Káča
tel: 775 173 983
http://www.oneland.cz

Avatar uživatele

Autor tématu
Peťánek
Diskuzní Guru
Příspěvky: 343
Registrován: Ne 06.11.2011, 12:43
Témata: 31
Auto: Toyota LC 100 4,2TD, Cadillac Seville STS, Ford Mondeo 2.0, Nissan Terano II, ex ARO 328, LC95
Místo/Bydliště: Kracovice (Třebíč)
Věk: 30

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Peťánek » Út 22.12.2015, 19:37

Tak jsem vážil cestu do těch Budějc i s balíkem v kapse. Ale nakonec jsem si ji neodvezl. Pořád nevím, zda jsem udělal dobře nebo ne.. : )

Klady: Hodně zachovalej interier a eletrika v něm ok (sedačky, okna, zrcátka...., snad úplně nové zimní pneu 255/65/16 cooper, nevyzkoušené webasto (nechtěl jsem na něj upozorňovat, asi o něm vůbec neví..) podvozek mechanicky ok, převodovka ok, motor běží klidně. A pak jedna specialitka. Jedna zadní sedačka nešla složit klasicky do "kapsy" tapecu a ten prostor byl zakrytován a pod tím krytem dle mého odhadu nějaké topení. A nad každým sedadlem druhé a třetí řady byl v strope výdech topení a regulace otáček. Už jste to někdy někdo viděl?

Zápory: Křivé brzdové kotouče, 4x prasklinka na čelním skle od kamínků, nefunkční kompresor u klimatizace, pohnilé páté dveře ve spodní části, nefunkční kontrolka palivového filtru na palubce. Ještě mokrý "nástřik" celého spodku, na ten ohnilej, kterej dovezli z rakouska. A neidentifikované hučení od motoru, které bylo slyšet do kabiny. bylo závislé na otáčkách motoru, možná vodní pumpa či ta klima. A bylo to hrozně líné. Týden před tím jsem seděl v jiné a ta akcelerovala mnohem lépe. A jedna perlička závěrem. V prostoru, kde má být hever, byla položená nějaká Power krabička a byla připojená pouze na kostru a pravděpodobně na + pol a zbytek kabelů byl uřezán....

Cena 135k

Tak co myslíte?
AudioAgency - Kopletni technicke zajisteni kulturnich akci a veřejnzch produkci. (Nazvucime i popr zahrajeme: zabavky, koncerty, festacky, soukrome akce atd..)
http://www.audioagency.cz 778 201 202

Avatar uživatele

fugín
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 920
Registrován: Ne 07.10.2012, 4:14
Témata: 3
Auto: LR free/ LR Disco 2
Věk: 53

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod fugín » Út 22.12.2015, 23:42

No si myslim,že se dá najít i lepší. Jen nebude v tyhle cenový relaci. Jak to tady čtu, tak mě to připomíná chvíle když sem sháněl dvojku já. Natvrdo ti můžu říct že D2 v super stavu je kurevsky málo. Já ji hledal rok a půl. Dokonce sem valil jednu očuchávat až do Holandska. Nakonec se mě podařilo koupit tady v Čechách rok 2004 za kurefskou cenu z LR fóra(cenu radši nebudu ventilovat). No je pravda že ji mám dva roky a jediný co sem do pohybu auta dal, byly všechny trubky od a k servu a do výměny dvojkříže+ložiska předního kardanu Těch dalších cca 75 litrů sem nacpal do věcí který sem si sám přál na autě mít je jiná věc. Tím samozřejmě nechci říct že by nebylo co spravovat,ale když do něj teď hned sednu ,tak se nebojím odjet někam na vejlet mimo republiku.Ad měchy: měnil sem je letos jako první na tomhle autě....takže 11 let. A rozhodně se jich vzdát nehodlám a to si dovolim tvrdit,že auto vůbec nešetřím. Přeju trpělivost a šťastnou ruku při koupi.
EX- free 1.8/ +42mm/ zátěžovky MAD/ MT Insa turbo caiman sahara/ ochrana světel/ a překážející našlápy
Disco 2 TD5 2004/zvednuto 2" OME/Warn 9000/mezináprava/Goodrich KM2/CB/šnorchl/lehce chipnuto/ňáký železo/

Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Témata: 2
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Dava » Út 22.12.2015, 23:55

Peťánek napsal:
Zkus hádat , proč většinou ty měchy vyndavají
protože to auto chtějí na offroad a tam jsou k ničemu.
Jelikož já to auto chci na přetěžování zadní nápravy, tak tam ty měchy potřebuju.
Třeba zjistím, že to stejně není košér.. Ale o tu osobní zkušenost se nechci připravit. : ) Pak našetřím a koupím LC : )

Moje bude mimochodem asi brzo na prodej

Ale ty jsi myslím už psal, že tam máš jen pět míst k sezení, že?


JJ, mám pětimístnou. Pro mě lepší kvůli kastlíkům místo sedadel.
No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka

Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Témata: 2
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Dava » Stř 23.12.2015, 0:18

Peťánek napsal:Tak jsem vážil cestu do těch Budějc i s balíkem v kapse. Ale nakonec jsem si ji neodvezl. Pořád nevím, zda jsem udělal dobře nebo ne.. : )

Klady: Hodně zachovalej interier a eletrika v něm ok (sedačky, okna, zrcátka...., snad úplně nové zimní pneu 255/65/16 cooper, nevyzkoušené webasto (nechtěl jsem na něj upozorňovat, asi o něm vůbec neví..) podvozek mechanicky ok, převodovka ok, motor běží klidně. A pak jedna specialitka. Jedna zadní sedačka nešla složit klasicky do "kapsy" tapecu a ten prostor byl zakrytován a pod tím krytem dle mého odhadu nějaké topení. A nad každým sedadlem druhé a třetí řady byl v strope výdech topení a regulace otáček. Už jste to někdy někdo viděl?

Zápory: Křivé brzdové kotouče, 4x prasklinka na čelním skle od kamínků, nefunkční kompresor u klimatizace, pohnilé páté dveře ve spodní části, nefunkční kontrolka palivového filtru na palubce. Ještě mokrý "nástřik" celého spodku, na ten ohnilej, kterej dovezli z rakouska. A neidentifikované hučení od motoru, které bylo slyšet do kabiny. bylo závislé na otáčkách motoru, možná vodní pumpa či ta klima. A bylo to hrozně líné. Týden před tím jsem seděl v jiné a ta akcelerovala mnohem lépe. A jedna perlička závěrem. V prostoru, kde má být hever, byla položená nějaká Power krabička a byla připojená pouze na kostru a pravděpodobně na + pol a zbytek kabelů byl uřezán....
Cena 135k

Tak co myslíte?


Kotouče jsou sranda, to bych asi neřešil, to je levný. Okno vyhřívaný je škoda, vyjde to tak na desítku vyměnit. Kufr jako by nebyl, to bych nedal, takový velký auto pak není potřeba, aby se tam nic nevešlo. Dveře pokud jsou durch, tak klasika, dá se to pořešit - je to debilně vymyšlenej nárazník kdy se při namrzlým sněhu na něm poškodí hrana dveří a už to jede. Kontrolka vody je klasika, asi prasklo čidlo na filtru, mám to taky. Stojí asi 500. Hučení spíš ACE, to je standard, hučí jakoby hydraulicky. Nevadí to.
Krabička v kastlíku nevím, ale zahodit to jde, ne? Gumoasfalt amatérsky na rámu je průser, pod ním to shnije za dva roky na kaši.
Kompresor nefunkční jsi poznal jak? V tomto počasí ho nahodíš jedině v režimu sušení oken. Pokud je nízký tlak chladiva , kompresor nenaběhne, ale kompresory drží. Nezávislé topení u motoru pokud v autě nejsou hodiny (nevidím je), nebo dálka na topení, je pouze přihřívač. Opět, v tomto počasí ho bez výše uvedeného nespustíš, startuje automaticky pod cca 5°C, při chodu motoru only.

Auto je ale docela ojedinělý, plná výbava s manuálem bez šíbrů nebývá vidět a je to podle mě perfektní kombinace. Jestli to nejede, tak váha nejspíš, možná modulátor ovládání turba, oboje není drahý. Dobrej závěs.

Není to úplně hrozný, ale ten rám napatlanej by mě dělal největší starosti.

Jako, podle mě by se to dalo doladit, i když investice by byly... ale kde nejsou.
No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka

Avatar uživatele

Balú
Diskuzní Guru
Příspěvky: 518
Registrován: Pá 29.11.2013, 10:30
Témata: 1
Auto: LR Discovery Td5

Re: Byla by Discovery vhodná??

Příspěvekod Balú » Stř 23.12.2015, 0:21

tiez si myslim ze kupit D2 v super stave bude na poriadne dlho a hlavne za ine peniaze ,tych aut pomaly ale isto ubuda a bude to stale narocnejsie ,najskor by som to videl na kupu nejakej lestenky z LR fora ak bude niekto predavat ,ale ako to sledujem je to bieda predavaju sa malo ...ja som sa tiez pred rokmi najazdil po SR a CR ako trpak a prd ,nakoniec mi jedna bola doporucena byvalym majitelom,lestenka ako hrom ,ale chybicky sa nasli,behom chvilky vychytane a odvtedy sluzi super ...moja rada zabudni na CR a SK bazare tam nekupis dobre auto ,to by bola kurva nahoda ...
ale ako som ti inde pisal pre teba bude vhodnejsia ta LC120,no tam teda samozrejme omnoho vecsie bacha na technicky stav,lebo ak sa pi podari kupit nejaky prechvaleny poklad (vsetky toyoty su poklady) tak sa zo servisu ....


Vrátit se na “Land Rover a Rover”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host