Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Máte nějaký vychytávky na autě? Nebo se je chystáte udělat? Nebo ste je někde viděli a chcete o nich pokecat?
Avatar uživatele

YORSIAN
ŠVIHÁK LÁZEŇSKÝ
Příspěvky: 8443
Registrován: Út 10.04.2007, 18:18
Témata: 29
Auto: only tojoty
Místo/Bydliště: Bryncl-Kénik ( kousek vod Augecu)
Věk: 47
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenost

Příspěvekod YORSIAN » So 05.01.2013, 20:35

holub » sob 05.01.2013, 17:45 napsal:to co poslal tatanka - to je pěkná prace - ale je to taky nejvíc pracný kor když je v předu skladaná naprava a nebo je ten ram nějak složitější.Všimněte si že tam má vypalený pruchody a odkrytý to má ,dovyvařený doladěný a tím pádem se tryskač všude skvěle dostane a pořadně to vyčistí a pak se to kvalitně i galavnicky pozinkuje.Taky se mu to bude dobře vymývat
V jakym koli jinym případě bez takovýdle upravy dutina zůstane nahovno (budou tam po galvanickym zinku krapníky na rzi a doví co ještě a stejnak to hnít časem bude) - rám vždy hnije zevnitř a to je ta nevýhoda.
Pokud to není na sračku tak se to nijak markatně nepokroutí z toho bych strach neměl,stejnak to samo od sebe furt pracuje a rám je dostatečně pružnej.Jenže pokud je rám trochu víc jedlej a nebo je třeba s pajera,takovej rám víc pruží a pracuje,to se zas dá říc že by se v zinku mohli dělat minipraskliny s kterých by to po čase teoreticky mělo začít zase hnít,samozřejmě že pomalu,protože když je to otryskaný tak je to solidní kotva pro ten zinek a jen tak dolu se mu chtět nebude.Ještě se na to dá dát komaxit nebo jiná barva,ale je potřeba to celý ohřát aby zinek povolil pory v každý dobrý lakovně ten postup znají a taky se dostanem na teorie jestli to není lepší dělat šopovanym zimkem a nebo komaxit na zinek vubec atd atd a třevba by byli i ty konspirační teorie :lol:

Jinak pískovaní a tryskání je rozdíl - pískovaní je křemičitej písek ,a tryskaní sou broky,ty jsou podle mě na rám lepší protože jsou sice dražší ale de to jak po másle a jednak udělaj prostě hrubší povrch odpovídající normám.ta pískovačka to je hroznýho písku

Jinak podlě mě nejjednoduší nouzovka - z venku okartáčovat nejlíp strojně - na flexe,bruska,vrtačka atd co to jde ,natřít alkyton penetratorem nebo podobnou barvou + přes to nějakej vršek,idealně barvu na lodě,kamiony,tank,co nejlepší srajdou jakou kdy kdo vymyslel :lol: - čím víc smrad tím lepší,hlavně at to vydrží sůl ,dovnitř rámu nalívat mastný sračky a vosk to je recept spousty lidí :)


jsi vedle jak ta jedle, todle je seriovej rám z doby kdy se ještě rámy dělaly poctivě ,jak co se materiálu tak řemeslnýho zpracování týká.
Kdyby bůh chtěl, abychom jezdili v hnisanech ,neseslal by nám Toyotu 8)

Avatar uživatele

conny
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 713
Registrován: Pá 11.01.2008, 21:27
Témata: 13
Místo/Bydliště: Jíláč
Věk: 45
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenost

Příspěvekod conny » Ne 06.01.2013, 0:12

Pravda pravda hlavně to nejtování je sqvělý.to je kovářská práce :pivo:

Avatar uživatele

Karlos
Staroffrouďák
Příspěvky: 7610
Registrován: So 11.03.2006, 22:00
Témata: 127
Místo/Bydliště: Prypjať
Věk: 103
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Karlos » Po 04.12.2017, 21:56

Máte někdo zkušenost s tímhle sajrajtem na očištění podvozku?
Pak na to fouknout nějaký ty alkytony se suřikem nebo vosky nebo obojí.....
Mělo by si to poradit i s asfaltem a voskem.
Tak doufám, že hadice to necha na pokoji když je to určeny na podvozky. :)

http://www.2manet.cz/sfw-20000-fleet-wa ... 1450cz165/
https://www.cromwell.co.uk/shop/automot ... OL7806410B
„Obrovské masy lidí mnohem snáze uvěří velké lži než malé.“
Zase jsme my a oni, tak jako tenkrát.
Slova ‚národní uvědomění‘ a ‚vlastenec‘ se úplně vytratila ze slovníku politiků a médií. Vlastenectví národ posiluje, vytváří pocit sounáležitosti.

Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1364
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Témata: 17
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod sumy » Čt 07.12.2017, 15:16

Není to k rámu, ale furt jde o svini kororzivou.
Existuje něco řídkýho, co by šlo "nalít" do debilně řešenýho detailu dvou plechů, když se tam nedostanu a karosářskej tmel tam nenacpu?
Klasika u pajera, debilní napojení podběhu na motorovou stěnu. U spolujezdece jsem jen vyřezal, vyvařil, vyzákladoval a vytlačil tmelem. Ale u řidiče to je takřka nemožný. Tam mi to shnilo vcelku ošklivě až skoro na uzel sloupek-práh. Vyřezáno, vyvařeno(jak podlaha, tak podběh) Teď však chci vytmelit či jakkoliv zalít tu debilni štěrbinu co vzniká mezi plechy tak, aby se tam nedržela voda, ale do spádu, ať odtéká. Přístup je tam ze zhora horší jak k penězům a posilovač brzd kvůli tomu vyndavat nechci.
Detail pro představu před dovařením, označen kolečkem. Samozřejmě, že to nejdřív vemu horkou wapicí a proleju odrezovačem. Jde mi však o hmotu, kterou to zaleju při nakloněnym autě a tím získám spád a zatěsněnej detail.
Obrázek

Obrázek
POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)


Havrda
Inventář fóra
Příspěvky: 1955
Registrován: Stř 27.05.2009, 12:37
Témata: 13
Auto: L200
Věk: 40
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Havrda » Čt 07.12.2017, 16:46

Ja do nepristupnejch mist pouzivam olej. Autocor nebo jak se jmenuje. Mam s olejem daleko lepsi zkusenosti nez s voskem. Delal sem i pred 4 rokama starou dodavku na prasaka tmelem atd a doted nikde nic neleze. Krasne vzlina.

Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1364
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Témata: 17
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod sumy » Čt 07.12.2017, 18:03

Havrda napsal:Ja do nepristupnejch mist pouzivam olej. Autocor nebo jak se jmenuje. Mam s olejem daleko lepsi zkusenosti nez s voskem. Delal sem i pred 4 rokama starou dodavku na prasaka tmelem atd a doted nikde nic neleze. Krasne vzlina.
Vosk/olej či cokoli podobnýho tam bude naprd. Je to v motoráku a tam se to v létě přehřeje a odteče. Ty dva plechy tam jsou k sobě přivařený ve spodní hraně a já chci zamezit zateceni do místa dotyku těch plechů.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2014
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Pedro » Čt 07.12.2017, 18:15

Stříknout tim směrem párkrát za rok olej a finito. Hlavně si uvědom, jestli Tě tak trápí, když to za 10 nebo 15 dalších let znovu prorezne, když v tu dobu bude možná to auto z mnoha jiných příčin dávno v peci.

Avatar uživatele

Chachan
Závislý diskutér
Příspěvky: 214
Registrován: Stř 02.07.2014, 19:40
Témata: 47
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Chachan » Čt 07.12.2017, 19:30

nojo chceme aby ty naše káry byl y nesmrtelný :D a když budeme jednou pod drnem tak je tu reálné riziko že ti co to zdědí to vesměs do šmelce pošlou ,v tom lepším případě někomu za pár korun prodají :wink: .
ze zkušenosti se mi jeví jako nejlepší náš Resistin ML , doslova to tím prolýt

Avatar uživatele

Karlos
Staroffrouďák
Příspěvky: 7610
Registrován: So 11.03.2006, 22:00
Témata: 127
Místo/Bydliště: Prypjať
Věk: 103
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Karlos » Út 13.03.2018, 20:52

No hlavně se vyserte na ty vosky.
Teď pod tím tejden ležim a puchejře puchejře... pěkně si to pod tim hnije, pod deklama se s tim voskovaním ani neobtěžovali...to je moc práce je sundat.....
Možná by to fungovalo najebat vosk hned na nový auto a pravidelně voživovat...ale na načatý to teda myslím neni.

Čím mám dát do hajzlu ten vosk? ..abych to moch normálně natřít. Jde to dolu sinťákem ředidlem, ale to bude třeba 20l a udělám ekologickou havarii. :evil:
„Obrovské masy lidí mnohem snáze uvěří velké lži než malé.“
Zase jsme my a oni, tak jako tenkrát.
Slova ‚národní uvědomění‘ a ‚vlastenec‘ se úplně vytratila ze slovníku politiků a médií. Vlastenectví národ posiluje, vytváří pocit sounáležitosti.

Avatar uživatele

Plastikpeople
Staroffrouďák
Příspěvky: 4214
Registrován: Stř 04.01.2012, 12:38
Témata: 32
Auto: Mitsubishi L300 2.5 TD - Divnobus :-)
Místo/Bydliště: Srdce Hané
Věk: 34
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Plastikpeople » Út 13.03.2018, 21:05

Karlos napsal:No hlavně se vyserte na ty vosky.
Teď pod tím tejden ležim a puchejře puchejře... pěkně si to pod tim hnije, pod deklama se s tim voskovaním ani neobtěžovali...to je moc práce je sundat.....
Možná by to fungovalo najebat vosk hned na nový auto a pravidelně voživovat...ale na načatý to teda myslím neni.

Čím mám dát do hajzlu ten vosk? ..abych to moch normálně natřít. Jde to dolu sinťákem ředidlem, ale to bude třeba 20l a udělám ekologickou havarii. :evil:

Někam na horkou vapku..
,,Užívej si dokud můžeš..Nikdy nevíš co tě čeká..´´
,,Přátelství jednoho rozumného člověka,je lepší,než přátelství všech nerozumných..´´
,,Čím více poznávám lidí..Tím více si začínám vážit dobytka..´´
723 955 506

Avatar uživatele

Karlos
Staroffrouďák
Příspěvky: 7610
Registrován: So 11.03.2006, 22:00
Témata: 127
Místo/Bydliště: Prypjať
Věk: 103
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Karlos » Út 13.03.2018, 21:19

Jo, ale kam tady v tý díře.....
kolik myslíš že by to potřebovalo stupňů?
Bude třeba parní vapky nebo bude stačit doma narvat do svej vapice horkou vodu? 50..to asi stačit nebude.
To bude dělat hrozný věci..v nějakej cárech plástvích hlenech to bude neochotně slejzat...viset dolu? :)

už jsem něco našel, ale má to teplotu páry 140°C.
Můžu s tím na ten podvozek ? Nerozpustí to nějaký hadice?
„Obrovské masy lidí mnohem snáze uvěří velké lži než malé.“
Zase jsme my a oni, tak jako tenkrát.
Slova ‚národní uvědomění‘ a ‚vlastenec‘ se úplně vytratila ze slovníku politiků a médií. Vlastenectví národ posiluje, vytváří pocit sounáležitosti.

Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17394
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Témata: 99
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Potapec » Út 13.03.2018, 22:20

Tak snad je každemu normálnímu bělochovi jasný, že pokud je to chycený, tak to musíš nejdřív poléčit a pak teprva konzervovat ...
Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"

Avatar uživatele

Karlos
Staroffrouďák
Příspěvky: 7610
Registrován: So 11.03.2006, 22:00
Témata: 127
Místo/Bydliště: Prypjať
Věk: 103
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Karlos » Út 13.03.2018, 22:23

v mém případě to předchozimu majiteli jasny nebylo...
no vona to nejni žádná tragedie..možná sem asi sem puntičkář :)
zaflákat to všechno konkorem a taky by se hovno stalo.
„Obrovské masy lidí mnohem snáze uvěří velké lži než malé.“
Zase jsme my a oni, tak jako tenkrát.
Slova ‚národní uvědomění‘ a ‚vlastenec‘ se úplně vytratila ze slovníku politiků a médií. Vlastenectví národ posiluje, vytváří pocit sounáležitosti.

Avatar uživatele

Plastikpeople
Staroffrouďák
Příspěvky: 4214
Registrován: Stř 04.01.2012, 12:38
Témata: 32
Auto: Mitsubishi L300 2.5 TD - Divnobus :-)
Místo/Bydliště: Srdce Hané
Věk: 34
Stav: Offline

Re: Ošetření/napuštění rámu proti korozi - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Plastikpeople » Stř 14.03.2018, 21:28

140° dobrý..ublížit by nemělo..
Ale vyzkoušel bych někde na kousku..co to bude dělat..
,,Užívej si dokud můžeš..Nikdy nevíš co tě čeká..´´
,,Přátelství jednoho rozumného člověka,je lepší,než přátelství všech nerozumných..´´
,,Čím více poznávám lidí..Tím více si začínám vážit dobytka..´´
723 955 506


Vrátit se na “Modifikace, úpravy vozů”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host