MČR Offroad Trial 17.-18.3. | Pístovské mokřady - jaro 2018 30.-31.3. | MČR Offroad Trial 14.-15.4. Kladno | MČR Offroad Trial 5.-6.5. |
MČR Offroad Trial 26.-27.5. Krnov | MSR+MČR Offroad Trial 23.-24.6. Valča, SK | EUROTRIAL Španělsko 27.-29.7. |
MČR Offroad Trial 8.-9.9. Milovice | MČR Offroad Trial 28.-29.9. Jihlava | MČR+MSR Offroad Trial 27.-28.10. Slovácko |

5.2.2018 večer došlo k havárii v serverovně a odnesla to část databáze. Bohužel ji není možné obnovit. Takže část příspěvků za nějakou poslední dobu chybí. Za komplikace se omlouvám. Komanche.
Dočasně nefunguje registrace uživatelů. Během února to bude vyřešeno.

Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Máte nějaký vychytávky na autě? Nebo se je chystáte udělat? Nebo ste je někde viděli a chcete o nich pokecat?
Avatar uživatele

Tomik22
Inventář fóra
Příspěvky: 1974
Registrován: Pá 26.01.2007, 19:20
Témata: 38
Místo/Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Tomik22 » Stř 25.01.2017, 12:29

Vono se taky kouknete,kolik ramek je tady na prodej s naftovou 5,9.... Ty voe kocak,ze ses zrovna tak strasne proti bastleni,se docela divim.... Ja to budu asi ladit i s zf 5tikvaltem kterej u toho motoru je,furt mi prijde snazsi dobastlit k ni rozvodovku,nez resit setrvak,starter funkci dimenzovanou spojku a jeji ovladani o presne freme ani nevluvim.... Navic prevodovky z dafu... sou skorem ZDARMA a na to ja slysim.... :shaman:
775066441

Avatar uživatele

Kapo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 583
Registrován: Út 27.03.2007, 22:59
Témata: 0
Auto: Gazíky a koníky
Místo/Bydliště: na samote u lesa
Věk: 93
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Kapo » Stř 25.01.2017, 12:56

V8 sú enem spárované dve volhy 21. /Objhem motora 4,2/.

A čo bys chcel dať k tomu ingotu železa? prevodovku zo samuraja?

Avatar uživatele

koncak
z jine planety
Příspěvky: 5899
Registrován: So 20.01.2007, 23:53
Témata: 13
Auto: mitsubishi L300 4x4,HUMMER H3-adventure
Místo/Bydliště: praha-vychod... 603965311.
Věk: 39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod koncak » Stř 25.01.2017, 17:51

Tomik22 napsal:Vono se taky kouknete,kolik ramek je tady na prodej s naftovou 5,9.... Ty voe kocak,ze ses zrovna tak strasne proti bastleni,se docela divim.... Ja to budu asi ladit i s zf 5tikvaltem kterej u toho motoru je,furt mi prijde snazsi dobastlit k ni rozvodovku,nez resit setrvak,starter funkci dimenzovanou spojku a jeji ovladani o presne freme ani nevluvim.... Navic prevodovky z dafu... sou skorem ZDARMA a na to ja slysim.... :shaman:

NEJSEM PROTI BASTLENI. ale bastleni na zabavu jo,ale tady to vypada strasne snelsky, nandam motor zapojim dva dratky a tri roky jezdim v kuse a vono se my investice vratej, :smich: preju mu to,ale kazdy co si to nekdy skusil kolik to obnasi prace vychitavani a uspusobeni,kolik pokusu a omylu,a vysledek pouze teoreticky,
chvili jsem googlil jak dlouha vec je cumins s usa prevodovkou a rozvodovkou,otazka je je na to patrol dost dlouhy?a take jsem nikde nenasel o kolik stokilo ta vec je tesi nezli patroli agregat s originalni prevodovkou.

jinak jsem v DAFu mel stejny motor jak manik v Ramce co k nam jezdival.a dafi prevodovka k tomu samotna vazila cca 4 metraky. :smich:
чем круче джип-тем толще веревка в багажнике
HUMMER H3-adventure 3,7i vortec/33BFG AT ko2,MITSUBISHI L300 4X4-кирпич+ expedicny vozik
Parnik Bluemoon+Johnson 175HP


stanekjiri
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 71
Registrován: Po 08.02.2016, 20:31
Témata: 4
Auto: Nissan patrol y60 dva kousky,octavie 1 1.9tdi, skoda 110r
Místo/Bydliště: Radak
Věk: 39
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod stanekjiri » Stř 25.01.2017, 18:20

No neni to parada. Ten chladic my prijde ze je petrolackej! Tomik a nechces zf 6ti kvalt z toho mojeho dafa? Jeste je to pojizdny. Me zajima jen ten motor. Kdyz uz se s tim budes bavit,kvalt navic se hodi ne? Je to mamlas, ta skrinka.
Obrázek

Avatar uživatele

Ondras
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3279
Registrován: So 11.09.2010, 16:36
Témata: 24
Auto: 1kg
Místo/Bydliště: Soběslav
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Ondras » Stř 25.01.2017, 18:39

[quote="stanekjiri" KDO CHCE,HLEDA JAK A KDO NECHCE HLEDA PROC!!!! NO A JA CHCI! NECHCI SE STIM JEBAT ROK.TO VAS TADY BUDU RADSI DVA ROKY PRUDIT A AZ Z VAS VYTAHAM KONKRETNI VECI [/quote]

No tak mi věř že to na mně uplně neplatí... Ale ty jen nějak nechceš pochopit že na takovou přestavbu se návod na internetu nehledá. To chce vzít monterky, vercajk a jít na to. A s lidma co něco vědí pak dolazovat detaily. Kdyby jsi to myslel aspoň trochu vážně tak vezmeš telefon a zavoláš Johnymu, ten by ti k tomu aspoň něco říct mohl páč má v blízkosti tu zelenou y61 cummins.

Jenže ty (a vůbec to neber jako urážku) prostě vůbec netušíš která bije. Že jsi šikovnej ti věřím ale každej je šikovnej na něco. Většina z nás by třeba nedokázala postavit lanovku. :wink:

Avatar uživatele

koncak
z jine planety
Příspěvky: 5899
Registrován: So 20.01.2007, 23:53
Témata: 13
Auto: mitsubishi L300 4x4,HUMMER H3-adventure
Místo/Bydliště: praha-vychod... 603965311.
Věk: 39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod koncak » Stř 25.01.2017, 19:01

Ondras napsal: Většina z nás by třeba nedokázala postavit lanovku. :wink:

prosil bych vyjimku, k jedne stavbe lanovky jsem take prilozil ruku :mrgreen: a take jednu rolbu jsem tak nejak predelaval na civilni.to jen kdyby se zmenila otazka s lanovky na rolbu. :smich:
чем круче джип-тем толще веревка в багажнике
HUMMER H3-adventure 3,7i vortec/33BFG AT ko2,MITSUBISHI L300 4X4-кирпич+ expedicny vozik
Parnik Bluemoon+Johnson 175HP

Avatar uživatele

Tomik22
Inventář fóra
Příspěvky: 1974
Registrován: Pá 26.01.2007, 19:20
Témata: 38
Místo/Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Tomik22 » Stř 25.01.2017, 19:15

stanekjiri napsal:No neni to parada. Ten chladic my prijde ze je petrolackej! Tomik a nechces zf 6ti kvalt z toho mojeho dafa? Jeste je to pojizdny. Me zajima jen ten motor. Kdyz uz se s tim budes bavit,kvalt navic se hodi ne? Je to mamlas, ta skrinka.
Obrázek

Sestikvalt je moc velkej a kurva těžší než petkvalt... Aspoň podle info a googlu.... Ja to mám všechno v davu ještě... Budu to postupně rovnat a vymejslet do vraku co tu mám,potom teprve do auta... Nejsem si úplně jistém všema rozmerama a taky se mi nepodařilo najít převod difu u toho lf45.150,takže taky až začnu rozebírat.... Jo a taky se může stát,že se na to vyseru... :mrgreen: no ale chtěl bych,všechno už na to mám... :cyclopsani:
775066441

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22608
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 50
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Edgar » Stř 25.01.2017, 19:27

Piča pes toto je vlákno zas vo hovně. Motor z LFy 6bt máš s mechanickym čerpadlem? A to se ti zdá jako vhodný? Mechanika ok. Ta se dá odladit ale elektronika je k hovnu. V ramce s tim motorem sem jezdil a nic než automat k tomu motoru nemá smysl. V manuálu je fajn krouťák ale napiču je jeho reakce na plyn. Prostě mu trvá než se rozmotá. Ale až je v optimálu tak udrží lokomotivu ale s manuálem do osobáku je to naprostá pičovina. Padnou ti otáčky a budeš to ladit přes synchrony a brzo pude špajsa do kopru. Nebo se ti LFa zdá jako jízdně jako osobák?
Za další ok letos jestě s tim po silnici pojezdit pude. Pak technická a i kdybys m3l zapsany zvýšení a kdesi cosi, tak němci kam dle tvejch psanejch projevů jezdíš s vlekem nejsou tupci a až se ti brzo podívaj na váhy toho vleku a plošiny budeš rád že toho patrola vykoupíš za hotovky na cestu domů. Je mi tě upřímně líto neb jsi se měl narodit o pár let dřív abys tuten svůj sen dotáhl do cíle než bude unie prošpikovaná fotkama z každej technickej a budem se bát si na auto nalepit samolepku aby se kára nezměnila od minulý stk a někdo se v tom nešťoural. Ale jinak ti přeju hodně zdaru neb vim jak ten motor krásně táhne a v okamžiku zamknutí měniče v 85ti km/h kopne do zad i s vlekem a dost naložený korbě a vystřelí jak raketa za mocnyho hvízdání turba. Ale to s manuálem asi nebude takovej zážitek.

Avatar uživatele

Kapo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 583
Registrován: Út 27.03.2007, 22:59
Témata: 0
Auto: Gazíky a koníky
Místo/Bydliště: na samote u lesa
Věk: 93
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Kapo » Stř 25.01.2017, 19:40

Pri tej hmotnosti auta a krúdiaku ti stačí troja a pjetka aj pri naloženom vleku. :) /u prázdnej 12 tonky sprázdnym vlekom mi v dafe stačili tri qvalty./

Avatar uživatele

Tomik22
Inventář fóra
Příspěvky: 1974
Registrován: Pá 26.01.2007, 19:20
Témata: 38
Místo/Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Tomik22 » Stř 25.01.2017, 19:49

Třeba já to mám s jednodratkovou řadovkou, automat by se mi líbil,ale neseženu ho, je to zase váha navíc a asi za něj budou chtít peníze,zejoo.... Do Němec nejedu,6ti válcový doklady mám,r.v.98,štítek na motoru lepsi jak z Japonska, nejni to voktafka v jednadevitce téďéíčku,STK se nebojím,emise budou lepší jak vorigo,jestli to extra nezbastlim, fotky se taky nebojím i kdyby se motor fotil,jako že se nefoti....
775066441

Avatar uživatele

Mike
Star ofrouďák VIP+
Příspěvky: 4797
Registrován: Po 04.04.2005, 23:06
Témata: 35
Místo/Bydliště: Čelákovice
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Mike » Stř 25.01.2017, 20:25

foky problém nebudou
za chvílí bude problém ten 98...
nikdy neříkej , že to nejde ,protože se objeví aktivní ..... , který neví , že to nejde a udělá to."

Avatar uživatele

Tomik22
Inventář fóra
Příspěvky: 1974
Registrován: Pá 26.01.2007, 19:20
Témata: 38
Místo/Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Tomik22 » Stř 25.01.2017, 20:28

Jooo to je jiná... Snad to ale nebude dřív než to půjde na veterány...
775066441

Avatar uživatele

Kapo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 583
Registrován: Út 27.03.2007, 22:59
Témata: 0
Auto: Gazíky a koníky
Místo/Bydliště: na samote u lesa
Věk: 93
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Kapo » Stř 25.01.2017, 20:34

Chlopi, za chvíli budete mít problém i udržet moč. Ale pokým to de, nechte iných snít a hrát se. Kým dospjejí do tí vaší ohavný krásy a neznesitelní moudrosti.... :D


stanekjiri
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 71
Registrován: Po 08.02.2016, 20:31
Témata: 4
Auto: Nissan patrol y60 dva kousky,octavie 1 1.9tdi, skoda 110r
Místo/Bydliště: Radak
Věk: 39
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod stanekjiri » Stř 25.01.2017, 21:05

Jaj boha. Nekteri z vas chytaj otacky ze to nema ani formule. Snad mate nejaky omezovace nez se vam hrcka rozkoci. Stk se nebojim motory se nefoti. A auto mam nadablovany. Obvolany nejaky lidi uz mam to se neboj. Jmenovat je radsi nebudu bo kdyby chteli se ucastni a nepsali by soukromi zpravy,ze?!!! Tu lanovk u sam stavet nebudu neboj. A rolbu jakou lavinku?Ja mam motor z rotackou. Co ten motor umi ti vysvetli pan tusim ve valmezu. Ja to se psat nebudu bo by si stejne neveril. Jo a jinak s rychlou prevodovkou se mi vhodnej zda. Kroutak jak krava 200koni . a ano o te zelene 61 prave mluvim. Prodavala se za 210 ale nakonec to trosku padlo.tam jsem se dozvedel ze to neni ideal.neidealne odstupnovany kratky kardany,snad toho bylo vic. A jeho kamarad vezl bagr z nemecka. Nechci se stim mrdat rok. Potrebuju misto na dilne. Nehledam kompletni navod neboj. Mam pocit ze snad mate srach ze by se to mohlo povist.dodge v manualu nefungu bo co? Kdyby to vsechno vedel tak se tady s vama nedohaduju. Manual nebo automat-vec nazoru. Automat nemam rad. Elektrickou rucni brzdu taky nemam rad.( Kdyby si to myslel vazne ) to je hlaska jak od Bolka Bolivky-Bohusa. Ja to vazne nemyslym. JURA KOOPIL NAAAKLADAAAAK A UZ TAM BLBNOOO CELEEEE TEEEEEDEN. Probud se!!!! Budu nekde neco pastit abych to pak mohl predelavat ze!!!??? To by pak na ten rok mohlo vyjit. To je tvuj osobni styl? DVAKRAT MER JEDNO REZ.aji kdyz to jde privarit. Vermi je to rychlejsi a hlavne levnejsi.a ted do me hura!!!!!!!!!!!!! Narovinu kdo z vas ma autoservis?

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22608
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 50
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Prepojenie Motor Cummins 6 valec s prevodovkou Patrol 4.2D

Příspěvekod Edgar » Stř 25.01.2017, 21:11

Tomiku tebe sem na mysli vůbec neměl! Ale ten Staněk Jura vymejšlí kokotiny! Kapo já měl možnost vyzkoušet dafnu se šestihrnkem aj novější ale tu dravost ten 12titunce dává převod v divu a kola. V osobáku bude třeba fakt jen 3 a 5 a R jinak redukce k hovnu a váha nesmysl oproti tomu RD28!
Ono to s tím pojede, i s trabukem to pojede ale automat tomu motoru dodá ten správnej šmrnc.
Já autoservis nemám neb bych zabil 90% čuráků co dojdou a vyptávaj se na kokotiny! (Na pozemku kde žiji jeden tchánův autoservis stačí)


Vrátit se na “Modifikace, úpravy vozů”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů