Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Prodám kilo...teď už ale opravdu vůbec nevím

Zbavujete se svýho miláčka ? Zkuste to tady, třeba se najde novej páníček - offroad a 4x4 vozy
Pravidla fóra
Používejte správné sekce inzerátů, špatně zařazené budou přesunuty nebo odstraněny bez předchozího upozornění.
Pokud máte prodáno/koupeno, odfajfkujte u příspěvku, že je vyřešeno. Bude to pro všechny přehlednější.
Avatar uživatele

Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10663
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Auto: Dlouhá Pajda 2,8 a Feroza s hadrem
Místo/Bydliště: Ronsperg city
Věk: 46
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Michal Dvorak » Stř 13.03.2019, 9:23

A když už o něm mluvíme, bude jedn nádhernej se 160 tkm na prodej. Kolem 500 000 Kč



Avatar uživatele

Ondras
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3416
Registrován: So 11.09.2010, 16:36
Auto: 1kg
Místo/Bydliště: Soběslav
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Ondras » Stř 13.03.2019, 9:37

No hlavně nechápu jak někoho může vůbec napadnout srovnávat Gčko s RangeRoverem (bavíme se o l322 jestli jsem pochopil?) :shock: . To je vážně jinej svět, RR je auto uplně k hovnu. Na silnici se chová jako offroad a v "terénu" se chová jako osobák, prostě auto k ničemu, na frajeřinu, nic víc. Ani 4 RR dohromady nenajedou to co jedno Kilo nebo Gčko.




majer
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2636
Registrován: Po 19.12.2011, 7:16
Auto: Subaru Outback 2,5 - LPG, LC 120 D4D 127kW AT
Místo/Bydliště: severní morava
Věk: 42
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od majer » Stř 13.03.2019, 9:50

Prej inzerát na prodej auta :smich:




DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3808
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 49
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od DavidDDD » Stř 13.03.2019, 9:58

Michal Dvorak napsal:
Stř 13.03.2019, 9:20
Jo, jestli tim myslíš RR TDV8, tak to je fakt pecka. Když jede. Když zrovna neodejde jednotka rádia za 50 tis, když zrovna neprdne měch za 25 tis, když zrovna není ve 130 tkm ucpanej filtr, když ti nezačne ve 120 tkm chcát jedno turbo, když ve 40 tkm neodejde řídící jednotka klimatizace .....
Ale jede to pěkně.
A jak tady tu debatu pročítám, tak u offa jde především o to, jak to jede. To je jak někde na tunning foru :-)
Jo, souhlas, však to i píšu. Kámoš ho měl a v 50tis km rozvodovka, 2 tlumiče a další 2 věci co si nepamatuju, bylo toho za pár set tisíc :shock: teda v záruce. Po záruce mu odešel elektrické tažné za 70 tis :roll:
Tak si koupil nový kus, aby to měl v záruce zase :D :D :D :D
V případě, že bych nepočítal kačky, tak si ho k Toyotě koupím. Svezení, NEJ, co jsem měl možnost. Jel jsem teda po silnici, ale obratný, příjemný auto. Vzhledem k servisu ani za to 5kilo :mrgreen:
Dycky kilo :mrgreen:


LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.

Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17562
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Potapec » Stř 13.03.2019, 10:47

zadek524 napsal:Jasný, to co vlastním jsou generačně úplně jiný auta, ale občas se svezu i moderním Géčkem. No co říct. Géčko je super, ten model miluju, je to krásný a skvělý auto. Ale Lanďák, to je naprosto něco jinýho...!!! ;)
Vysvětlení nemám.
No možná jedna drobnost - Géčko je proti Lanďákovi celkem maličký s malým kufrem
A další pro mě hlavní uživatelská záležitost. U Lanďáka mi extrémně vyhovuje způsob otevírání kufru - půlka nahoru, půlka dolů. Je to skvělý v normálním běžném rodinném provozu, ale zejména když s autem manévruju a mám za sebou vlek, otevřu si horní půlku a na vlek krásně vidím, stejně tak, když autem rvu třeba strom na ocelovém laně vždy z nějaký roklinky apod.. Dveře otevírající se do boku - to je debilita všech debilit - nepoužitelný.
No vidis a me zas to otvirani 5. dveri u Kila absolutne nevyhovuje ... Ze by v Kilu bylo nejak extreme vic mista se me taky nezdalo ... po sklopeni zadni lavice se vyspim v obou, chovani automatu i tempomatu me uz vubec nevyhovovalo ... Proste me vic vyhovuje Gecko ... A novy to uz je jina galaxie ...


Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"

Avatar uživatele

Autor tématu
druid
salónní magik
Příspěvky: 1532
Registrován: Po 30.04.2012, 14:25
Auto: Japoncký
Místo/Bydliště: Pytlik z Podprdy
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od druid » Stř 13.03.2019, 16:42

No ono to géčko vypadá jako malý, ale ve finále není. Před pár lety jsme se celou dovolenou na islandu dohadovali, jestli je uvnitř větší géčko, nebo patrol, až jsme poslední den vytáhli metr a k všeobecnému překvapení jsme zjistili, že větší je géčko. Kilo má maximálně tak větší kufr a je uvnitř širší. A co mě překvapilo ještě víc je to, že vnější rozměry kila jsou docela blízko k patrolovi... :lol: ...Géčko je z venku kapku menší, zejména pak kratší.
Každopádně otevírání zadních dveří u mě nehraje při výběru vozu žádnou roli, obojí má něco. Pod vyklápěcí se schováš když chčije, ale když otevřeš dolní půlku, aby sis něco vyndal, tak na tebe chčije tak jako tak. Když se otevírají do boku, tak na ně jde umístit např polička s vařičem, což mi vyhovuje. Navíc jsou-li dvoukřídlé, jde přes ně přehodit plachta... :mrgreen:...navíc na nich obvykle může být rezerva... :wink:
Výkon kilo vs géčko úplně neřeším, páč všechny modely co přichází v úvahu jsou proti patrolovi rakety... :lol:


......

Avatar uživatele

Phulc
Picin
Příspěvky: 14562
Registrován: Čt 28.05.2009, 19:16
Auto: nissan patroll -hard top-Mitsubishi Pajero
Místo/Bydliště: LIBERECKO-Proseč nad Nisou
Věk: 49
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Phulc » Stř 13.03.2019, 19:27

majer napsal:
Út 12.03.2019, 6:18
Druide kup si D3 v nafte... A jak budeš na tu 100ku s nostalgii vzpomínat 😀
:smich: :smich:


Nissan Hlítka 160 3,3td - Zebra + Mišivbuši Panděro 3,2 td
Co Tě nezabije........to se vrátí .........a zkusí to znovu !


zadek524
Legenda fóra
Příspěvky: 1241
Registrován: Út 03.01.2006, 8:24
Místo/Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od zadek524 » Stř 13.03.2019, 21:40

Dveře - záležitost vkusu - pro mě do boku naprosto nepoužitelný a debilní.... ;) Hlavně při manévrování a couvání s připojeným dalším mechanismem na kouli. Ale i při rodinném použití - jedu z nákupu, volně ložená láhev rovnou vyletí na dlažbu, sotva otevřu dveře a je to. Kdežto u Lanďáka otevřu vršek, podívám do kufru co a jak a předem mám možnost zasáhnout. ;)

Jináč k velikosti. V Lanďákovi se vyspím v kufru se sklopenými sedačkami komfortně, v Géčku se taky vyspím, ale výrazně méně komfortně - fakt malý.


Ondras: Popis na silnici jako offroad a v terénu jako osobák - to mě fakt pobavilo!!! :D


Toyota Landcruiser 80 4,2TD, Mercedes 300GD, Cadillac Escalade

Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17562
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Potapec » Stř 13.03.2019, 22:15

V Kile jsem musel spat po sklopení sedaček uhlopříčně a to sem proti tobě Dane průtržák :wink: ... v dlouhym Géčku normálně, ale měl sem pod sebou cca 45 cm vysokej úložnej prostor ...
Nedalo mě to a vyhledel jsem objem po sklopení zadních sedaček:
Kilo 2212 l
Géčko 2250 l


Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"


DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3808
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 49
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od DavidDDD » Stř 13.03.2019, 22:51

Na ježdění jednoznačně kilo, na spaní postel :D
V G jsem měl za volantem klaustrofobii :mrgreen:


LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.


vitasek
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 778
Registrován: Po 19.12.2011, 21:51
Auto: Toyota LC 100 Old Man Emu nárazníky naviják,zakrytej spodek,zahrádka. MT
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od vitasek » Čt 14.03.2019, 6:31

G nebrat ,řídil jsem to dvakrát v terenu i na silnici a za mě nebrat ,kilo zlatej stroj.

Géčkaři jsou zvláštní sorta ,ale to Kilaři asi taky...…….:::)))))



Avatar uživatele

Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10663
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Auto: Dlouhá Pajda 2,8 a Feroza s hadrem
Místo/Bydliště: Ronsperg city
Věk: 46
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Michal Dvorak » Čt 14.03.2019, 8:02

druid napsal:
Stř 13.03.2019, 16:42
No ono to géčko vypadá jako malý, ale ve finále není. Před pár lety jsme se celou dovolenou na islandu dohadovali, jestli je uvnitř větší géčko, nebo patrol, až jsme poslední den vytáhli metr a k všeobecnému překvapení jsme zjistili, že větší je géčko. Kilo má maximálně tak větší kufr a je uvnitř širší. A co mě překvapilo ještě víc je to, že vnější rozměry kila jsou docela blízko k patrolovi... :lol: ...Géčko je z venku kapku menší, zejména pak kratší.
Každopádně otevírání zadních dveří u mě nehraje při výběru vozu žádnou roli, obojí má něco. Pod vyklápěcí se schováš když chčije, ale když otevřeš dolní půlku, aby sis něco vyndal, tak na tebe chčije tak jako tak. Když se otevírají do boku, tak na ně jde umístit např polička s vařičem, což mi vyhovuje. Navíc jsou-li dvoukřídlé, jde přes ně přehodit plachta... :mrgreen:...navíc na nich obvykle může být rezerva... :wink:
Výkon kilo vs géčko úplně neřeším, páč všechny modely co přichází v úvahu jsou proti patrolovi rakety... :lol:
Cece, ty furt resis ten vnitrni prostor, na ukor cehokoliv ostatniho. Kolik je teda rozdil v tech vnitnich rozmerech? Rekneme tak 30 cm na sirku a pul metru na dylku? Tomu bych pak rozumel, ale jestli ty rozdily cini centimetry, tak pak te vubec nechapu.



Avatar uživatele

Autor tématu
druid
salónní magik
Příspěvky: 1532
Registrován: Po 30.04.2012, 14:25
Auto: Japoncký
Místo/Bydliště: Pytlik z Podprdy
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od druid » Čt 14.03.2019, 8:21

To se ti jenom zda. Ja jenom proste nechci pajero... :wink: ...vyse jsem pouze konstatoval fakta. Prostor u gecka ani u kila opravdu neresim. Ani otvirani dveri, natoz pak barvu... :pivo:


......

Avatar uživatele

Karlos
Staroffrouďák
Příspěvky: 8488
Registrován: So 11.03.2006, 22:00
Místo/Bydliště: Prypjať
Věk: 104
Stav: Online

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu

Příspěvek od Karlos » Čt 14.03.2019, 10:05

Mě u toho géčka mj přijde divný...že do ofrouda cpou ty samy motory co do limuzín.... :lol: nebo se pletu? :mrgreen:


Obtížně se hovoří s hluchými. Těžko se ukazuje pravda slepým. Děsivé je dohadovat se s idioty.
Slova ‚národní uvědomění‘ a ‚vlastenec‘ se úplně vytratila ze slovníku politiků a médií. Vlastenectví národ posiluje, vytváří pocit sounáležitosti.

Avatar uživatele

Autor tématu
druid
salónní magik
Příspěvky: 1532
Registrován: Po 30.04.2012, 14:25
Auto: Japoncký
Místo/Bydliště: Pytlik z Podprdy
Stav: Offline

Re: Prodám kilo...teď už ale opravdu vůbec nevím

Příspěvek od druid » Čt 14.03.2019, 15:50

Lepší z limuzín, než z lodí či zemědělské techniky... :lol:


......

Odpovědět