Stránka 3 z 3

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Út 06.02.2018, 20:16
od Edgar
Až na věčný problémy u skoro každýho kusu se servem. Moc rozumně se to vopravit nedalo. Myslím že tehdy platil pán 18 očí za čerpadlo? Ale to bych dnes už kecal.

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Stř 07.02.2018, 7:50
od Stefa
Nekurví sa servo, ale skrinka riadenia, je to chronická slabina J9. Treba len pretesniť, pričom ND na opravu nie sú drahé, ale samotná práca. Musí ísť von celá náprava. :grr:

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Stř 07.02.2018, 9:45
od Pedro
No já nevím, jestli bych viděl jako takový problém jednou za mnoho desítek tisíc km (na aktuální Toyce je při 180000km řízení netknuté a na minulé bylo podle všeho jednou dělané a při 400000km bylo znovu lehce zamaštěné) zrepásnout hydraulickou část středového složení skříně řízení. U LR je tento stav standard už z výroby. :-)
Proč by musela ven celá náprava? Stačí přece jen sundat skříň řízení z nápravnice, což jde normálně i jen vleže pod autem, a pak vyndat ze skříně středové složení.

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Stř 07.02.2018, 15:20
od Michal B.
Já tuhle otázku vyřeším Mercedesem ML první generace v benzínu plus LPG. Je to dostatečně svižný na silnici, má to rám, redukci, a motor s řetězem. Vlastnosti v lehkým terénu obstojný, jen větší náchylnost na zkurvení venkovních dílů ale to je daň za SUV.

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Stř 07.02.2018, 17:48
od Edgar
Já teda viděl ne skříňku řízení ale 2x za 100tis km co s tím najezdil dělat servopumpu.

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Stř 07.02.2018, 20:25
od Pedro
Možné je samozřejmě všechno, ale tohle mi nepřijde jako něco známého pro J9. Viděl bych to spíš na nevhodný olej nebo zádrhel s nečistotami v systému, než nějaký konstrukční problém nebo typické slabé místo.

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Stř 07.02.2018, 21:34
od Stefa
Pedro, nechce sa mi to dohľadávať a robiť tu štatistiku, takže nech máš pravdu. A čo sa týka opravy, tak viem, lebo som tú závadu mal.

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Čt 08.02.2018, 1:30
od pete awd
Michal B. napsal:Já tuhle otázku vyřeším Mercedesem ML první generace v benzínu plus LPG. Je to dostatečně svižný na silnici, má to rám, redukci, a motor s řetězem. Vlastnosti v lehkým terénu obstojný, jen větší náchylnost na zkurvení venkovních dílů ale to je daň za SUV.


Jen tak pro informaci.
Tím ML 1.gen Ba/lpg myslíš 350 (3,7l V6 173Kw) a nebo radši spíš 500 (5.0l V8 215Kw).
Taky mě tahle možnost už napadla a tak by jsem uvítal vice info či zkušeností. :wink:

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Čt 08.02.2018, 6:31
od pma1
Emelko mě vůbec nenapadlo, mi příjde až moc civil, ale pokud to má rám a redukci, tak by se dalo zauvažovat.
Jaký se tam dají narvat největší rozměry gum ofiko?

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Čt 08.02.2018, 7:50
od Michal B.
Rozumnej motor je dle me 320i 160kw. Jedno takovy mame v rodine a diky elektronice posilajic silu na kola s adhezi zvladne i stredni teren. Podvozek je bytelnej prekvapive dost, jen chybi ochrana podvozku pac je to SUV

Sent from my SM-G531F using Offroad Forum CZ mobile app

Re: poptávka:SUV do terénu nebo OFF na cesty?

Odeslal: Čt 08.02.2018, 7:51
od Michal B.
Rozmery gum zjistim

Sent from my SM-G531F using Offroad Forum CZ mobile app