Stránka 2 z 2

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 7:54
od majer
Vyser se na naftu jinak budeš v klubu odpůrců Subaru. Ty motory padaj jak hrušky, je toho plný internet. Oprava cca 150 tis.

Naftu jedině nové auto na záruku jinak to je loterie jak prase.

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 9:49
od Balú
Sa tu trosku priserem z otazkou pre miestnych subaru guru ,ak by niekto vedel ako je to z zaplynovanim tych novsich 2.5 co sa montuju do outbackov 2010+ ,viem ze sa plynuju bezne ,ale jedna sa o servis,musi sa kvoli ventilom motor tahat ven ? Alebo uz sa ventily nemusia nastavovat po xy km ? ....pomaly sa blizi cas ked budem musiet vymenit zene povoz a toto je jeden kandidat ,aj ked ma sere pri modeloch s CVT absencia medzinapravoveho difu :wink:

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 10:32
od Čibi
to je na mě moc nový :(

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 13:23
od majer
121kw je klasika šroubek maticka, takže seřídit není problém 127kw už tuším má podložky a v tom případě kontrola lze s motorem v autě ale oprava už motor ven.Cvt neznám vůbec leda s doslechu.. Jinak kontrola ventilů co 30 tis pakliže je na lpg... Originál lpg co dává Subaru tak servis za raketu...

Ale na www.subarufanclub.cz se o cvt doctes....

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 13:25
od majer
Hlavně nekupovat H6 180kw v lpg Toť jistota že ten motor klekne...

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 14:11
od Čibi
majer napsal:Hlavně nekupovat H6 180kw v lpg Toť jistota že ten motor klekne...


Klekne zase na to, že dotyčný prostě nedá prachy za servis ohledně seřízení ventilů, když to jezdí na LPG. To je u všech stejný. Nekontroluješ, tak je větší pravděpodobnost, že to klekne.

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 14:31
od majer
U 180kw je problém jak sérizeni tak i větší tepelné namáhání na lpg těsnění pod hlavlama atd atd

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 19:44
od Balú
diky majere :pivo: ,ja uz ten subarufanclub pomaly luskam ,takto som si to trochu ulahcil ,o cvt viem uz pomerne davno ,je to variator...skor ma sere,ze subaru v ramci setrenia prestali montovat do outbackov s cvt medzinapravove dify ,cize system pohonu uz neni 100 percentne subaru,ale bezna 4x4 typu napr. koncern ,je to banda sikmooka :wink:
p.s. tie tvoje vykonove udaje nejak nesedia :) ja som nasiel vykon 123KW v r.v. 2010-2013 ,potom 127kw to sedi v 2014-2015 a potom 129kw v novom modeli (alebo fejslifte ) 2015+
typujem ze ten 123 kw je asi ta 121kw ,cize ten typ motora co ma klasiku a ta 127 a 129kw je ten podlozkovy, teda dufam :D :D

Re: Koupě Forestera - prosím o rady a informace

Odeslal: Stř 15.11.2017, 20:09
od majer
121kW je vylepšená 115 kW co mám já.... Takže ještě klasika, na outbacka je to zoufale málo 115 je na pohodovou jízdu žádný spěch , musí se dost točit a pak spotřeba letí dost nahoru rozumně jede tak stará h6 154 kW bavím se ale o autech s AT... S cvt jsem nejel tak nemohu soudit.

U forestera ideální motor na lpg 2,0 92kw ovšem je to lenoch.... 116 už má podložky a turbíny už jsou na lpg dost náchylné starší 2,0 130 kW ještě snad při opatrnosti když divocit tak na benzín a 2,5 169kW už na lpg NE.

Turbína v MT nemá redukci, redukci má jen atmosféra...
Pohon 4x4 má Subaru vícero druhů ale to je už asi jiné téma.....