SUBARu a LPG - vysvětlení

Asi bych urazil SUBI Team, kdybych sem nedal tudle príma značku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
semtunovej
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 84
Registrován: Stř 17.08.2011, 21:23
Témata: 0
Auto: pajero

SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod semtunovej » Út 21.01.2014, 21:26

Zdar hoši,
pořád nechápu jak je to s lpg u subaru, někde čtu že do určitejch motorů nevadí, u některejch že jo, jak je to, má někdo nějakej přehled jaký motory subaru v pohodě snáší LPG?

v příštích 2 letech bych rád pořídil něco od subaru 2005 + , a chci to nechat zaplynovat, pač jsem jedno auto v plynu už měl, a nemohl jsem si na to stezovat.

Avatar uživatele

Dava
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3553
Registrován: So 22.08.2009, 18:34
Témata: 2
Auto: jak jde čas-UaZ 469, jedna IFA W50,několik GR Y60,Nissan Double cab 2,5 D,Miši L200, LR Disco II
Místo/Bydliště: okres UO
Věk: 45

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Dava » Út 21.01.2014, 21:34

Můj kolega má dvoulitrovýho Forestra od nova, rok 2005, 260 tisíc km. Automat. Letos dával nový trysky a nějaký kraviny , jinak s tím nic nebylo, plyn tam dávali hned před koupí novýho v HK, takže celoživotní plyn.
Akorát mu to snížili na 4 sedačky, ale je to přihlašovaný jako N1. V minulosti jezdil dálky, teď převažuje ježdění do práce a dálky jen někdy.

Jo, teď (2013) se kupovalo Legacy taky dvoulitr, tam LPG nedoporučili, kvůli nějakým složitostem se seřizováním ventilů, pokud vím.
No road?No problem...
Aktual: Disco Td5 serioffka


Čibi
Inventář fóra
Příspěvky: 1875
Registrován: Út 16.09.2008, 12:45
Témata: 23
Auto: Legacy 2.0 1998
Místo/Bydliště: Nový Bor

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Čibi » So 25.01.2014, 23:22

nechceš si to raději přečíst na subaruclub.cz nebo subarufanclub.cz? Tam toho je dost a myslím, že to je asi zbytečný přepisovat.

Obecně 3.0 H6 se nedoporučuje kvůli nutnosti vyndat motor, když chceš seřídit ventily. Jinak bych H6 už dávno měl...

Avatar uživatele

Lakatos80
Legenda fóra
Příspěvky: 1269
Registrován: Ne 05.09.2010, 21:23
Témata: 50
Auto: Subaru forester, L200, VW Golf
Místo/Bydliště: Krkonoše

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Lakatos80 » Stř 29.01.2014, 19:48

Čibi » sob 25.01.2014, 23:22 napsal:nechceš si to raději přečíst na subaruclub.cz nebo subarufanclub.cz? Tam toho je dost a myslím, že to je asi zbytečný přepisovat.

Obecně 3.0 H6 se nedoporučuje kvůli nutnosti vyndat motor, když chceš seřídit ventily. Jinak bych H6 už dávno měl...


někdo doporučuje někdo ne :ramena: a plyn by se taky neměl dávat do turbovanejch motorů, ten musí taky ven kvůli ventilům

Avatar uživatele

Netopýr
Legenda fóra
Příspěvky: 1218
Registrován: Po 15.12.2008, 18:06
Témata: 16
Auto: Lada Niva 1.7i r.96
Místo/Bydliště: skoroPraha
Kontaktovat uživatele:

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Netopýr » Ne 16.03.2014, 21:25

Lakatos80 » stř 29.01.2014, 19:48 napsal:
Čibi » sob 25.01.2014, 23:22 napsal:nechceš si to raději přečíst na subaruclub.cz nebo subarufanclub.cz? Tam toho je dost a myslím, že to je asi zbytečný přepisovat.

Obecně 3.0 H6 se nedoporučuje kvůli nutnosti vyndat motor, když chceš seřídit ventily. Jinak bych H6 už dávno měl...


někdo doporučuje někdo ne :ramena: a plyn by se taky neměl dávat do turbovanejch motorů, ten musí taky ven kvůli ventilům



plyn by se do Turbomotorů neměl dávat protože to málokdo fakt umí udělat, jinaj problém v tom neni.

jinak třílitr má měký sedla a lidi s přimazáváním až na vyjímky tvrdí, že je to OK, ale stejně musí motor pryč pro seřízení (ne pro změření) ventilů.
2.5i 110kW motor ven pro seřízení + další věci který si už nepamatuju proč to neni dobrá volba na LPG
2.5i 125kW, seřizování normoš červík a kontramatka, tzn. ventily se měří i seřizují na autě, obecně ale zase žere olej (nejen na LPG)

novější jsem neřešil, ale podle všeho 2.5i od r.2004 jsou ideální, protože je tam mizivá spotřeba oleje a na LPG nemá problém :c)

Net.
Kdo nic nedělá, nic nezkazí a proto si zaslouží odměnu :c)

Optimismus je způsoben nedostatkem informací...

Avatar uživatele

Charlie
Staroffrouďák
Příspěvky: 4452
Registrován: Út 27.05.2008, 22:07
Témata: 2
Auto: Toyota Land Cruiser 100
Místo/Bydliště: !! PRAŽÁK !!
Věk: 48

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Charlie » Po 17.03.2014, 10:52

http://www.autogascoubal.cz/cz.php?txt=kontakt - když si zavoláš, nebo zajedeš, tak ti dobře poradí. Dělají to dlouho a myslím dobře.. Sám jsem s jedním Outbackem v Jinonicích byl a pohoda.
Všechny zákony, které můžeme porušit bez toho, abychom někomu ublížili, jsou směšné.
... a bude hůř...

Avatar uživatele

toyotatoyotatoyota
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2991
Registrován: Stř 05.01.2011, 19:08
Témata: 0
Místo/Bydliště: Československo

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod toyotatoyotatoyota » Po 17.03.2014, 10:58

Mimo téma,fakt se musí kvůli seřízení ventilů s motorem ven??proč?málo místa,nebo jinej problém??díky.. :D


Čibi
Inventář fóra
Příspěvky: 1875
Registrován: Út 16.09.2008, 12:45
Témata: 23
Auto: Legacy 2.0 1998
Místo/Bydliště: Nový Bor

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Čibi » Po 17.03.2014, 18:12

U třílitra tam není místo. U turbo motorů to jde zkontrolovat, ale už to neseřídíš.

2.5 bez turba, dvoulitry 92kw seřizovat jdou. Jak to je s dvoulitry 116kw, nevím.

úplně starý 2.0, 2.2 a 2.5 měly hydroštely. To mám já ve svém autě.

Avatar uživatele

Netopýr
Legenda fóra
Příspěvky: 1218
Registrován: Po 15.12.2008, 18:06
Témata: 16
Auto: Lada Niva 1.7i r.96
Místo/Bydliště: skoroPraha
Kontaktovat uživatele:

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod Netopýr » Po 24.03.2014, 22:45

2,5i 115kW taky jdou, protože mají seřizování červíkem a kontramatkou...

třílitry mají seřizování podložkama a na to tam neni místo = musí motor ven :c(

Net.
Kdo nic nedělá, nic nezkazí a proto si zaslouží odměnu :c)

Optimismus je způsoben nedostatkem informací...

Avatar uživatele

scooby
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 109
Registrován: Stř 23.03.2011, 20:36
Témata: 1
Auto: suzuki samurai 1.3, subaru impreza GT subaru outback a JustyG3X
Místo/Bydliště: Šumava
Věk: 40

Re: SUBARu a LPG - vysvětlení

Příspěvekod scooby » Po 19.05.2014, 12:02

nazdar
pokud vím tak 3.0L r.v03-výš Nový model hlavně nemá na hrníčku seřizovací podložky, takže nemáš co štelovat jinak vám to sedí DOHC musí ven a SOHC dáš na autě
sám mám GT99 lpg, impreza 2,0 85kw lpg a outback 2,5 model 07 lpg
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/


Vrátit se na “Subaru”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host