Stránka 1 z 1

Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 07.06.2015, 8:05
od pitt
Tak ksem nakonec místo plnohodnotný OFF pořídil jako rodiny auto outbacka r.v2004 3l v automatu 245kobilek. Autíčko super, jen me čeká výměna deravyho výfuku. Doporučí někdo kde koupit výfuky tak aby to nebyli úplný sracky ale zase abych za to nedal raketu? Dik za tipy

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 07.06.2015, 8:29
od filom3n
Outback je krásná limuzína fkombiku

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 07.06.2015, 8:48
od LukasN
ja kupuju polmostrov a zatim mi vydrzel na vsech autech nejdele

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 07.06.2015, 19:49
od pitt
filom3n napsal:Outback je krásná limuzína fkombiku
jj...je to mazel

to Lukas........našel jsem zatím jen zadní tlumiče,jenže asi budu potřebovat i potrubí za katem...a to nějak nemůžu nikde dohledat

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 07.06.2015, 21:45
od filom3n
Dlouho jsem o něm uvazoval, možná taky jednou

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 14.06.2015, 20:58
od Čibi
Mkrni na aukro, teď tam byly na prodej prostřední díl a oba koncové.

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 21.06.2015, 18:44
od Lakatos80
máte někdo zkušenosti za tímhle autem s tímhle motorem tahat vlek 2-2,5t??????

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Ne 28.06.2015, 19:00
od Čibi
No tažný to má 1800 nebo max 2 tuny, takže...

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Pá 03.07.2015, 9:49
od scooby
ahoj já mám 07 2.5 121kw tahám za tím samuraje a protože to má redukci 1:1,45 tak super
co se tíká výfuku budu to řešit také já budu brát FOX nerez střední a zadní díl
http://www.fox-sportauspuff.de/index.ph ... _2889_2560

ceny komplet cca 750e na ebay.de

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Po 08.10.2018, 17:39
od grizlyII
Jak jsi s Outackem z dlouhodobýho hlediska spokojen? Chi vyměninit masařku 4matic za něco jiného a mám v merku i Oubacka. Jedině 3,0 s automatem. Jak je na se servisem a spolehlivostí?

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Po 08.10.2018, 17:53
od majer
U Oty záleží na pravidelném servisu, jak koupíš špatně tak se s toho oloupeš.
Taky je rozdíl mezi 154 kW a 180 kW ani jeden nemá moc rád lpg
Resp 180 tku to spolehlivě zabije, pár 154 jezdí.
Ventilove vůle se musí kontrolovat na lpg cca co 30 tis. A motor ven. Když koupit 180 kW tak určitě s si drive kdy más možnost měnit mapy motoru.

Zadní tlumiče jsou samonivelacni a stojí ranec , u outbacka nebývá problém u Foresteru občas padnou, změnou pružin a normálních tlumičů jde předělat.
Občas zlobí napinaky řetězu...

U 154 kW bacha na korozi...

Automat je většinou bez problémů jen je třeba měnit olej Což není problém...

Cokoliv najdeš na subarufanclub.cz

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Stř 17.10.2018, 11:15
od jp1
majer: já jsem se dočetl, že H6 nemá problém s LPG, když je motor OK už před tím, má poctivý servis a instalace LPG je taková jako má být....

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Čt 18.10.2018, 13:00
od xtz750
Klidně bych si to představil mysto terrka , bastli se to i na cng /e85 ??

Re: Outback 2004 hm

Odeslal: Čt 18.10.2018, 16:21
od majer
180 kW v žádném případě ten motor půjde do kytek
154 kW jich pár jezdí ale když jedes pilu jen na benzín, atd

Problém je že u 2,0 92 kW ventilove vůle no problém 2,5 115kw no problém 2,5 121kW no problém to jsou H4 ventil malička šroubek

H6 sérizeni pomocí podložek motor musí ven.. Tím pádem se to dost prodrazuje nehledě na to že u 180 kW motor zakuka a pak finito

Re: Outback 2004 h6

Odeslal: Pá 19.10.2018, 15:53
od grizlyII
Pro mě už je Outback pasé. Přečetl jsem o tom dost. Dokonce vyjádření ze zastoupení Subaru, že do H6 plyn nesmí být. Plynař co dělá Subaru (sám mám Imprezu na LPG) tak říkal že ten 154Kw to snese jen se dělají ventily co 30t km, ale motor ven. 2,5l motor je na plyn v pohodě, ale 121kw na tahání vleku je pro mě málo. Takže nakonec skončím u ML.