MČR - 8.závod SLOVÁCKO (28.-29.10.2017) | Slavnostní vyhlášení mistrů ČR v OFFROAD TRIALu roku 2017 (17.-.18.11.) |
Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

L200 - motory

Málem sme tu zapomněli na Pajera! Svýho času dost oblíbenej vůz.
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
Sniper
Diskuzní Guru
Příspěvky: 381
Registrován: So 11.02.2012, 6:53
Témata: 8
Auto: Audi Quattro
Místo/Bydliště: Zlín - hlavní město rallye
Stav: Offline

L200 - motory

Příspěvekod Sniper » Út 26.09.2017, 13:19

Uvažuji o koupi tohohle dělníka, rok cca 2000-2010.
Co se týče dieselu, obsah je jen jeden, tedy 2,5?
Ale narazil jsem na rozmanitost výkonových řad.
Je mi jasné, že starší a slabší budou relativně bezporuchové TDi 73 a 85kW a novější DiD 100, 123 a 131/113kw
Jde mi o to, jestli je mězi těmi motory nějaký zásadní rozdíl, jestli je některý držák, jiný naopak propadák atd.
Díky za radu.

Vrátit se na “Mitsubishi”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host