OBLEČENÍ go-offroad - VÁNOČNÍ AKCE |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

L200 - motory

Málem sme tu zapomněli na Pajera! Svýho času dost oblíbenej vůz.
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
Sniper
Diskuzní Guru
Příspěvky: 389
Registrován: So 11.02.2012, 6:53
Témata: 9
Stav: Offline

L200 - motory

Příspěvekod Sniper » Út 26.09.2017, 13:19

Uvažuji o koupi tohohle dělníka, rok cca 2000-2010.
Co se týče dieselu, obsah je jen jeden, tedy 2,5?
Ale narazil jsem na rozmanitost výkonových řad.
Je mi jasné, že starší a slabší budou relativně bezporuchové TDi 73 a 85kW a novější DiD 100, 123 a 131/113kw
Jde mi o to, jestli je mězi těmi motory nějaký zásadní rozdíl, jestli je některý držák, jiný naopak propadák atd.
Díky za radu.

Avatar uživatele

Autor tématu
Sniper
Diskuzní Guru
Příspěvky: 389
Registrován: So 11.02.2012, 6:53
Témata: 9
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod Sniper » Út 21.11.2017, 6:35

Nikdo nic neví? Ani babičku nečetl? ;-)
Ta první verze DiD 100kW, jsou to motory v pohodě?
Mám možnost koupit pěknou s 200 tis km na hrbu, tak at zhruba vím, díky kluci.

Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1253
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Témata: 14
Auto: PajeroII 2,8 wagon,AROnek 10.4, civic 8.g UFO, Mitsubishi Space Wagon N50
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 36
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod sumy » Út 21.11.2017, 7:32

Je to elektrárna, ale co znám lidi co to maj, tak si to moc chválí. A co vím, tak už ani tolik netrpí na palice jako starý 2,5.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1111
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 17
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod 6810 » Út 21.11.2017, 9:38

Je to pořád jeden a ten samej motor, akorát se pořád vyvíjí, přidával se DPF atd. takže výkon se měnil. Ty vyšší výkony se dosahovaly pouze fabrickejma čipama od Ralliartu, jinak je ten motor shodnej. Trpí standardně na kvalitu paliva, jinak mezi moderníma motorama je to nadstandardní držák. Spíš praskaj zadní péra a v terénu se často ulomí připojování předku, jinak spolehlivý auto. Často ale dojebaný a zanedbaný, protože je to pracovní auto, který kupujou firmy a zaměstnanci se k tomu bohužel nechovají příliš dobře.
Pajero II 2.8TD
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Autor tématu
Sniper
Diskuzní Guru
Příspěvky: 389
Registrován: So 11.02.2012, 6:53
Témata: 9
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod Sniper » Út 21.11.2017, 19:00

Díky chlapi.
Co se týče nafty, používám VIF, tak snad bude dobrý.
No, v sobotu si jedu pro jednu krasavici, jsem se úplně zamiloval, pak podám info a foto, tak držte palce. :wink:
To DPF ko vydrží jak dlouho? A copak s ním dál? Nemám vůbec zkušenost s tímhle uhlákem...

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1111
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 17
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod 6810 » Stř 22.11.2017, 10:35

Výdrž DPF záleží nejvíc na stylu jízdy a počtu regenerací. Při správném používání je životnost cca 150.000 km. Ale viděl jsem už DPF na výměnu v 70.000 km. Výměna je pořád docela drahá, u L200 někde kolem 50.000,- Kč, ale ceny jdou pořád dolů, u některých značek jsou už na cca 15.000,- za filtr. Bohužel Japonci jsou v tomhle pozadu. Filtr se dá koupit neoriginál (ale většinou polskej nebo čínskej šunt, co funguje pár km) nebo vyčistit, což je asi nejlepší volba. Dělají to dobře třeba tady na Kladně http://www.dpf-tech.cz/. Dozvíš se tam prakticky všechno o DPF.
Pajero II 2.8TD
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Autor tématu
Sniper
Diskuzní Guru
Příspěvky: 389
Registrován: So 11.02.2012, 6:53
Témata: 9
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod Sniper » Stř 22.11.2017, 14:35

Tak teď je otázka, pokud to má 200 tis km a jezdilo to na pravidelný servis, tak by už mohl být vyměněn. Nebo je šance, aby vydržel tolik? Jezdilo to v Dánsku a Švédsku, tak předpokládám delší trasy, já to na couračky po městě nemám, takže by to mohlo chvíli fungovat. Čistě teoreticky by to šlo dohledat v autorizáku?
Každopádně děkuji za kontakt, nejspíš se mi bude časem hodit.
Když se bude blížit jeho konec, poznám to podle častějších regenerací během jízdy? A co to je častější? 1x za 100km, 1x za den?

Díky ;-)

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1111
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 17
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: L200 - motory

Příspěvekod 6810 » Stř 22.11.2017, 15:12

V českém autorizáku nezjistíš nic, pokud to je auto ze zahraničí. Ale obecně v Dánsku a Švédsku se mnohem více dbá na tyhle věci, takže předpokládám, že to bude v pořádku. Buď už bude filtr vyměněnej nebo bude funkční. Pokud by nebyl, poznáš to jak říkáš - častý regenerace, padání do nouzáku, přibývání nafty v oleji. Když to pojede normálně, neřešil bych. Až se to posere, necháš filtr za cca 10.000,- Kč vyčistit a hotovo.
Pajero II 2.8TD
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V


Vrátit se na “Mitsubishi”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti