Ruční plyn

Málem sme tu zapomněli na Pajera! Svýho času dost oblíbenej vůz.
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Toman
Závislý diskutér
Příspěvky: 157
Registrován: Út 22.09.2009, 14:30
Témata: 1
Auto: Mitsu L200, r.v.1995.... ODCIZENO 05/2014!!...
Místo/Bydliště: Brno

Re: Ruční plyn

Příspěvekod Toman » Po 17.12.2012, 7:45

sniper: myslim ze ted je to "zakousle" v te teple podobe ne? zkousel jsem dnes hadice po 10min jizdy a obe jsou spis studene(uplne ledove nejsou ale ze by nejak hraly?... kdyz teda porovnavam s hadici od chladice ktera opravdu hreje.
Mitsu L200, r.v.1995.... ODCIZENO 05/2014!!...

Avatar uživatele

Sniper
Diskuzní Guru
Příspěvky: 393
Registrován: So 11.02.2012, 6:53
Témata: 10

Re: Ruční plyn

Příspěvekod Sniper » Po 17.12.2012, 9:36

Toman napsal: zkousel jsem dnes hadice po 10min jizdy a obe jsou spis studene(uplne ledove nejsou ale ze by nejak hraly?... kdyz teda porovnavam s hadici od chladice ktera opravdu hreje.


No a to je přeci špatně, ne? Studený motor má ten termočlánek zasunutý v poloze částečného plynu. Jakmile se motor začne ohřívat, teplá voda začne kolovat a termočlánek se začne roztahovat, tím ubírat dávku.

Pokud máš ty 2 hadičky vlažné a ostatní horké, tak tam nekoluje chladící kapalina a logicky ti to nemůže fungovat.

Jestli je to kouslé v teplé, nebo studené pozici nepoznám, ono to raménko jde seřizovat a jestli do toho někdo dupal, tak to nemusí sedět.

Funkci samotného termočlánku poznáš tou horkovzduškou, pokud i on sám není zarostený, ale nepoužívej na něj hrubou sílu, můžeš ho zničit úplně.


Vrátit se na “Mitsubishi”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host