2.8 porady

Málem sme tu zapomněli na Pajera! Svýho času dost oblíbenej vůz.
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Phulc
Picin
Příspěvky: 13920
Registrován: Čt 28.05.2009, 19:16
Témata: 31
Auto: nissan patroll -hard top-Mitsubishi Pajero
Místo/Bydliště: LIBERECKO-Proseč nad Nisou
Věk: 48

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Phulc » Pá 02.03.2018, 19:56

Tě dám furt ty hade ! :twisted: :twisted:
Nissan Hlítka 160 3,3td - Zebra + Mišivbuši Panděro 3,2 td
Co Tě nezabije........to se vrátí .........a zkusí to znovu !

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 porady

Příspěvekod 6810 » So 31.03.2018, 11:30

Tuning pomocné páky řízení by Matulee a čepu bronzovejma futrama s mazací drážkou + 2x maznice.
Obrázek
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22954
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 52
Věk: 38

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Edgar » So 31.03.2018, 21:54

Nadhera

Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1399
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Témata: 17
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 37

Re: 2.8 porady

Příspěvekod sumy » Ne 01.04.2018, 9:15

A možná se zeptám blbě. Má to cenu řešit i jen na lehce přizvednutym autě? Loni jsem jí měnil, ale to tam měla nakrouceno poctivejch 75tkm a nebyla nikterak vyčvachtaná, spíš šla preventivně spolu s ostatními čepy.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 porady

Příspěvekod 6810 » Ne 01.04.2018, 10:19

Opravdu těžko říct, čím se to vyjebe a kdy. Na krátkým jsem je měnil po první expedici, kterou jsem jel na původních a cestou zpět už jsem to honil po celý silnici. Dal jsem tam originál obě páky nový, hlavní je tam dodnes bez vůle, pomocná začala mít vůli po cca 10tis. Km. Takže opět výměna za novou originál a od té doby jezdí v terénu a je už asi 3 roky bez vůli. A to to novej majitel vůbec nešetří. U dlouhyho po zvednutí na původních čepech je to už rok bez vůlí. Takže je to spíš prevence, protože nikdo neví, kdy to přijde a nechci se tím už zabývat.
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22954
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 52
Věk: 38

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Edgar » Ne 01.04.2018, 14:40

sumy napsal:A možná se zeptám blbě. Má to cenu řešit i jen na lehce přizvednutym autě? Loni jsem jí měnil, ale to tam měla nakrouceno poctivejch 75tkm a nebyla nikterak vyčvachtaná, spíš šla preventivně spolu s ostatními čepy.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
To tvrdíš podle čeho? Neznám nikoho kdo by to měnit ještě nemusel. Nebo neměnil ale stěžuje si na rozjebanou geometrii

Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1399
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Témata: 17
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 37

Re: 2.8 porady

Příspěvekod sumy » Ne 01.04.2018, 16:15

Edgar napsal:
sumy napsal:A možná se zeptám blbě. Má to cenu řešit i jen na lehce přizvednutym autě? Loni jsem jí měnil, ale to tam měla nakrouceno poctivejch 75tkm a nebyla nikterak vyčvachtaná, spíš šla preventivně spolu s ostatními čepy.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
To tvrdíš podle čeho? Neznám nikoho kdo by to měnit ještě nemusel. Nebo neměnil ale stěžuje si na rozjebanou geometrii
Špatně jsme se pochopili. Když jsem auto koupil, šlo tam všechno nový. Loni na techniše kontrol objeveny vůle čepech, tak jsem to vzal opět komplet. Páky vůle neměly. Geoska od dob co mi ji fakt udělali a ne jen nauctovali dobrý.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22954
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 52
Věk: 38

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Edgar » Ne 01.04.2018, 16:21

Ale ona páka sama v tom litinovým těle vůli nemá hned. Ale v tom čepu je to vykvedlany hned po tejdnu. Průser je že ta spojovací tyčka má ta krátký kosti umístěny vzadu a tím se každý pokus o změnu směru tahá nebo tlačí mimo osu a tím na ten čep tlačí nebo tahá a to se s každým přizvednutím ten tlak zvětšuje.

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22954
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 52
Věk: 38

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Edgar » Ne 01.04.2018, 16:22

Si nejakej koncovej čep někdy rozeber a uvidíš proč tomu tak je.

Avatar uživatele

Phulc
Picin
Příspěvky: 13920
Registrován: Čt 28.05.2009, 19:16
Témata: 31
Auto: nissan patroll -hard top-Mitsubishi Pajero
Místo/Bydliště: LIBERECKO-Proseč nad Nisou
Věk: 48

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Phulc » Po 02.04.2018, 18:23

Edgar napsal:
sumy napsal:A možná se zeptám blbě. Má to cenu řešit i jen na lehce přizvednutym autě? Loni jsem jí měnil, ale to tam měla nakrouceno poctivejch 75tkm a nebyla nikterak vyčvachtaná, spíš šla preventivně spolu s ostatními čepy.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
To tvrdíš podle čeho? Neznám nikoho kdo by to měnit ještě nemusel. Nebo neměnil ale stěžuje si na rozjebanou geometrii

Znáš ! Mně ! :mrgreen: Ale je pravda , že Renka s tím jezdila leda po polňačce domů . Takže žádný zvednutí a žádnej terén . :vino:
Nissan Hlítka 160 3,3td - Zebra + Mišivbuši Panděro 3,2 td
Co Tě nezabije........to se vrátí .........a zkusí to znovu !

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22954
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 52
Věk: 38

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Edgar » Po 02.04.2018, 18:24

Ano jakýkoliv zvednutí je smrt pro čep na obou pákách.


Autor tématu
Havrda
Inventář fóra
Příspěvky: 1975
Registrován: Stř 27.05.2009, 12:37
Témata: 15
Auto: L200
Věk: 40

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Havrda » Čt 17.05.2018, 14:38

Tak proběhla kontrola a čepy překvapivě drží. Zato silenty hornich ramen z carspace sou po roce na kašu. Ještě k tomu je už u nich nemůžu najít. Kde jinde?

Avatar uživatele

Michal Dvorak
Turysta jaxvině
Příspěvky: 10653
Registrován: Ne 16.07.2006, 21:56
Témata: 340
Auto: Dlouhá Pajda 2,8 a Feroza s hadrem
Místo/Bydliště: Ronsperg city
Věk: 46

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Michal Dvorak » Čt 17.05.2018, 18:07

Ja uz mam cep vyloziskovanej a kdyz uz jsem to delal, taxem vyloziskoval i to ulozeni na ramu. Hlavni paku cas od casu holt vymenim. Petikilo se da obcas prezit


Autor tématu
Havrda
Inventář fóra
Příspěvky: 1975
Registrován: Stř 27.05.2009, 12:37
Témata: 15
Auto: L200
Věk: 40

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Havrda » Po 24.09.2018, 20:58

Phulc napsal:
Havrda napsal:Tak kapitolu žhavení a zahřívání motoru můžu snad uzavřít. Po výměně teplotního čidla už to při teplým motoru nežhaví a budík teploty je v půlce a po pár km.

No já mám čidlo O.K. a žhavení si stejně dělá co chce . :mrgreen: Uvidíš za pol roka , třeba se to u Tebe zrovna povedlo . :pivo:
Tak skoro 2 roky. To jde ne? Ikdyz jsem dneska zjistil, ze uz zhavi jen jedna.

Avatar uživatele

Phulc
Picin
Příspěvky: 13920
Registrován: Čt 28.05.2009, 19:16
Témata: 31
Auto: nissan patroll -hard top-Mitsubishi Pajero
Místo/Bydliště: LIBERECKO-Proseč nad Nisou
Věk: 48

Re: 2.8 porady

Příspěvekod Phulc » Pá 28.09.2018, 19:25

No vidíš , akorát mě ty svíce vydržely celou dobu .....cca 5 let 0a stále funkční ...pravda , teď co je to rok pryč kdesi na severu moravy , tak nemám zprávy . :ramena: A to jsem tam měl BOSCHe o kterejch každý tvrdí , že v panděru hořej . :wink:
Nissan Hlítka 160 3,3td - Zebra + Mišivbuši Panděro 3,2 td
Co Tě nezabije........to se vrátí .........a zkusí to znovu !


Vrátit se na “Mitsubishi”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti