Santana

Na Morčákovo přání přidáváme sekci pro mýty obestřené vozy
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Témata: 127
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod radek » Stř 12.04.2006, 20:46

asi se tady najde spousta těch co ti řeknou santanu nebrat jedině origo japonec a pod.. Já ti zase řeknu že je to uplně jedno záleží odkud pochází díli a ty se dělaj po celim světě . Když VW vstoupiul do škodovky mluvilo se hodně o tom jakej tam udělali pořádek apod. ale opak byl pravdou felicie byla co se koroze týče nejhorší auto a spodní čepy u posledních modelů vydrželi sotva 20 tis. Takže nemůžeš vycházet z toho kdo auto vyrobil ale v jakym je stavu .Možná se mýlím, ale já bych se toho zase tak, nebál
SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/


Autor tématu
Honza Z
Témata:

Příspěvekod Honza Z » Čt 13.04.2006, 5:59

Radku díky :), v Suzuki servisu říkali, že je prý s originálem zcela kompatibilní. Dneska pro ni jedu do Německa, dám vědět jak jsem pochodil, když bude dobrá tak ji vemu.

Avatar uživatele

Komanche
Site Admin
Příspěvky: 16497
Registrován: Stř 29.12.2004, 13:31
Témata: 718
Auto: TOYOTA Land Cruiser HJ60
Místo/Bydliště: Praha-východ
Věk: 38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Komanche » Čt 13.04.2006, 10:18

fsak sem to psal :)
TO - Toyota HJ60, 34" Simex Jungle Trekker, Golem Winch, VIAIR, ARB, Lincoln Locker, 2WD Lo


Autor tématu
Honza Z
Témata:

Příspěvekod Honza Z » So 15.04.2006, 20:07

Komanche napsal:fsak sem to psal :)

v soukromých zprávách se to neobjevilo, se stane, je to jen technika, neva :)
Tahle Santana ET (má to v německym techničáku) je Vitara smontovaná ve Španělsku, na masce na logo "S" Suzuki, na bočních dveřích VITARA, snad na všech dílech motoru nápisy Suzuki, takže to asi bude Suzuki Vitara - španěl :) Už je v Čechách, čeká jí přihlášení, výměna kapalin, rozvodovýho řemene a nějaké jiné drobnosti, no a ve středu bude u mě :D Pak se ozvu pro rady, jak se to řídí a jak jí vylepšit abych byl 8) a mohl začít cvičit jízdu off - už se chlapi těšim, jak malej Jarda :D :D :D


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Témata: 127
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod radek » So 15.04.2006, 20:29

no tak to tě vítám mezy opravdovejma offroudákama a ne jen teoretikama :lol:
SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/


Autor tématu
Honza Z
Témata:

Příspěvekod Honza Z » So 15.04.2006, 20:40

Dík :) zatim sem s Kytarou ujel tak 200m po frankfurtskym autobazaru, takže ještě nejsem ani ten teoretik :( ale rád to doženu :D


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7086
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Témata: 127
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod radek » So 15.04.2006, 21:07

No vono sem to možná ještě neměl psát ono je totiš spousta lidí co vlastní terénní auto a jezděj s ním jen po silnici :lol: :lol:
SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

cuisine
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2614
Registrován: Pá 20.10.2006, 21:02
Témata: 4

Příspěvekod cuisine » Stř 07.02.2007, 20:22


Avatar uživatele

redog
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 103
Registrován: Čt 26.04.2007, 16:59
Témata: 0
Místo/Bydliště: brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod redog » Čt 14.06.2007, 0:32

aktuálně. byl jsem v rumunsku, byla tam i santana. hned první den v terénu teda na horší cestě cosi prasklo. šroub silenbloku co drží zadní péro. prekérní situace..... :(
T4 syncro, naviják předek/zadek

bývalo...
NISSAN double cab D21/95
rám, stupny, naviják, bouda, vzadu měchy
235/85-16


dokud se to hejbe je to dobrý...

Avatar uživatele

cuisine
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2614
Registrován: Pá 20.10.2006, 21:02
Témata: 4

Re: Santana

Příspěvekod cuisine » So 27.10.2007, 15:11

http://news.auto.cz/uzitkove/iveco-mass ... -road.html

není to přímo santana ale z santany to vychazí a pokud vím tak santana jako taková končí takže teď by měl být místo ní tenhle iveco massif ... tak jsem zvědav :shock: :D

Avatar uživatele

brudr
Závislý diskutér
Příspěvky: 199
Registrován: Po 20.08.2007, 23:54
Témata: 1
Místo/Bydliště: BRÜNN

Re: Santana

Příspěvekod brudr » Čt 07.02.2008, 12:13

Sou to jenom kopie a voryginal je voryginal ne!Sem slysel vot chlapka co delal v landrouvru mechanika tak ze ta santana tusim ps 10 je jako kopie defika ale ze motor je iveco a je to schit podvozek na h...o a plechy nejsou hlinik ale vobic plech a hnijou fest.Ale nevim bo jsem to jenom slisel.Taky sem vo tom aute premyslel,ale nakonec jsem za dobry prachy koupil d90 a jsem spokojenej. :?:
tel:604422529


Henry
Diskuzní Guru
Příspěvky: 308
Registrován: Út 25.03.2008, 11:34
Témata: 16
Auto: Nissan Patrol Y60
Místo/Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Santana

Příspěvekod Henry » Ne 30.03.2008, 0:40

No pánové, je to tady samá jedovatá slina, ale všechno ...jedna paní povídala...
Takže k věci - Já mám Santanu PS-10 od roku 2004, shnilá není ani za mák, průjezdnost terénem (skutečným) neoddiskutovatelná, spotřeba příznivá. Jelikož mám taky dlouhého Patrola GR od r.1997, mohu porovnávat.
+ Santany : spotřeba, starty bez žhavení, 9 míst v techničáku, řazení 4x4 bez ubrání plynu a spojky až do 90km/h, rovná podlaha v plné délce a šířce až pod zadní sedadla, přední nájezdový úhel, neskutečně účinná redukce 3,35, maximální krouťák už při 1800 ot/min. - Santany : slabé topení (na zimu to chce bufík)
+ Patrola : komfortní interiér, chod a dynamika šestiválce, komfortní odpérování vinutými pružinami, super topení, 100% zadní špéra v sérii.
Závěr : Santana - farmářské auto bez zbytečné elektroniky pro běžnou denní potřebu v lese nebo zemědělství, nebo ideální pro zástavbu nábytkem na "offroad camper". Při zatížení totiž mizí handicap tvrdých listových per.
Poruchovost : Za čtyři roky jsem vyměnil pouze naftový ventil na čerpadle.
Od jiných majitelů PS-10 vím, že někomu prdlo přední péro (sám se přiznal, že jel při plném zatížení v lese jako prase) a občas někomu zablnula hydraulika na spojce. Nicméně dostupnost a ceny náhradních dílů ne jedničku. Kdo má zájem, může se se mnou
spojit privátním mailem.


Autor tématu
Milan Konečný
Témata:

Re: Santana

Příspěvekod Milan Konečný » Stř 09.04.2008, 23:55

Ahoj tak jsem si konečně pořídil pořádný auto.Obrázek
P1010012.JPG

sice se s ním zatím srůstám ale vypadá to, že si budem rozumět.

Avatar uživatele

cuisine
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2614
Registrován: Pá 20.10.2006, 21:02
Témata: 4

Re: Santana

Příspěvekod cuisine » Pá 11.04.2008, 11:31

tak držím palce at dobře slouží ... doufám že časem přibudou nějaké akční fotečky ... včera jsem v pze potkal pancéřovanou tak jsem jí okukoval

Avatar uživatele

iroqez
Legenda fóra
Příspěvky: 1744
Registrován: Ne 02.03.2008, 19:11
Témata: 9
Auto: Toyota HDJ 80
Místo/Bydliště: Kousek od Plzne
Věk: 30

Re: Santana

Příspěvekod iroqez » So 12.04.2008, 15:20

u nas stim jezdi od CEZu a sou fesny
Zlo-Toyoda Land Cruiser BJ40 na 33" kolesa Silverstone MT117,zvednuta,vojenska verze
Toyoda Land Cruiser HDJ80 33" pneuše
Ex-Toyota Hilux SURF (4Runner) Red Dwarf
Ex-Nissan Patrol Y60 +6cm
Ford Mutt M151 A2-Prodano


Vrátit se na “Santana”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host