Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Tady budu řešit soudní spory mezi jednotlivejma uživatelema. Tzn. máte nákej závažnej problém s nákym jinym fóristou ? Tak sem s tim. Nejdříf dáme prostor objema zůčastněným stranám aby se vyjádřily a pak je rosoudím :-)
Avatar uživatele

Autor tématu
CZAP
4X4.TOMOT
Příspěvky: 2645
Registrován: Stř 20.02.2008, 22:05
Témata: 20
Auto: Jeep YJ, Nissan GU4, Triumh Tiger 800 XCX, Goes 520, VW T5 4Motion
Místo/Bydliště: Horní Lhota u Ostravy
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod CZAP » Pá 08.12.2017, 11:22

Měl jsem to za uzavřenou věc, ale na facebooku se dotyčný Antonín Malý (Kurťák) snaží špinit moji firmu. Zatím tady dodám vámi požadované fota a až budu mít vice času tak celý průběh reklamace s komunikací.


Obrázek

Obrázek

Obrázek
Je to v lidech!!!
http://www.4x4.tomot.cz
+420775791777

Avatar uživatele

lopan123
Staroffrouďák
Příspěvky: 6721
Registrován: Čt 25.11.2010, 21:06
Témata: 27
Auto: Mitsubishi L300 4WD 2,5td
Místo/Bydliště: Hlinsko aneb daleko všude
Věk: 38

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod lopan123 » Pá 08.12.2017, 13:04

Pro nás tupý, o co de? Vypadá to jako čtyřplaneta, jako dif? Akorát to asi někdo uhřál, že by zadřel? Sem jen blbej dráteník, tak se ptám
A musí to jít.
A kdyby ne, tak 604840492

Avatar uživatele

lopan123
Staroffrouďák
Příspěvky: 6721
Registrován: Čt 25.11.2010, 21:06
Témata: 27
Auto: Mitsubishi L300 4WD 2,5td
Místo/Bydliště: Hlinsko aneb daleko všude
Věk: 38

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod lopan123 » Pá 08.12.2017, 13:05

Já vím, sem nebavič, ale jen tak ze zvědavosti
A musí to jít.
A kdyby ne, tak 604840492

Avatar uživatele

Kurťák
Legenda fóra
Příspěvky: 1089
Registrován: Stř 17.08.2011, 13:20
Témata: 0
Auto: Jeep Wrangler YJ 5.2 V8
Místo/Bydliště: Praha západ

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Kurťák » Pá 08.12.2017, 13:47

Neseru ti na hlavu jak píšeš, nech si vyhotovit posudek, že je to vinou materiálu a ne uživatelem a není co řešit. Nebo snad chceš abych ti zaplatil uzávěrku, kterou jsem ti prodal novou a ty mi ji vrátil zničenou s tím, že ty jsi nic neudělal špatně a dodavatel tvrdí pravý opak. Jo a nevím proč jsi si ji nekoupil u Lukáše, když jste takoví kamarádi.

čt 10. 11. 2016 v 20:41 odesílatel Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal:
To že Polaci v životě žádnou reklamaci na čínskou špéru neuznají mi bylo vcelku jasný a po tom co mě informoval Lukaš jak se řeší reklamace s praským zadním košem u tohoto dodavatele tak jsem už jenom čekal s čím přídeš , ale to že si na mě vymyslíte takovouto pohádku o tam že jsem jezdil bez oleje je jak bodnutí do mého off srdíčka. To že jsem špéru koupil nachal namontovat,koupil olej, nezanedbaje probému s foukajícím kroužkem a výměna za ARB mi vznikla nemalá škoda.

Dost mě to mrzí i z pohledu offrouďáka co se chce ofroudem pouze bavit a NÉ si vytvářet nepřátele, ale co mám dělat přece nad tím nemávnu rukou to bych si mohl rovnou nechat srát na hlavu.

S pozdravem Antonín Malý



From: Tomáš Czaderna [mailto:4x4.tomot@gmail.com]
Sent: Thursday, November 10, 2016 7:58 PM

To: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Subject: Re: Reklamacja blokady

Tak teď je to teprve vyhrožování to co tady předvádíš, což si pro jistotu nechám uložené. Klidně si to dej kam chceš, sám uvidíš zákon akce a reakce. Já udělal vše tak jak má být, ba i něco navíc což jsem ti i přeposílal. To že reklamaci neuznali za to fakt já nemůžu. Pouze lituji toho, že jsem s tebou vůbec komunikoval, prostě jsem měl pouze převzít věc do reklamace a do 30 dnů vydat verdikt dle dodavatele. Pokud jsi si jistý svým počínáním, tak není problém to prokázat, já to předám dál a je mi jedno kdo pochybil, ale já to určitě nebyl.

Dne 10. listopadu 2016 17:24 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
S tím že nejsi schopen vyřídit reklamaci není můj problém. Já vše udělal správně a vymyšlená teorie o jízdě bez oleje je velmi snadno vyvratitelná viz moje vyjádření.
Co mě na věci mrzí nejvíc je to že stímto výmyslem jsi přišel ty. Asi ti nemusím připomínat telefonát kdy jsi mě informoval že si byl v diferárně kde ti odborník řekl že to vypadá na jízdu bez oleje a kupodivu o pár dní později se s tímto blábolem ztotožnil i dodavatel s polska.

Moje následující kroky budou ty že celou věc zveřejním na Offroudforum a jeepforum plus dám celou věc k prošetření na ČOI a přiložím k ni i všechny doklady co od tebe mám a vyzvu i ostatní nespokojené či spokojené zákazník ať mi své doklady pošlou. Mám takový pocit že minimálně doklady do 10tis nebudeš mít všechny zaúčtované jak bys měl mít.

S pozdravem Antonín Malý


From: Tomáš Czaderna [mailto:4x4.tomot@gmail.com]
Sent: Saturday, November 05, 2016 7:22 AM

To: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Subject: Re: Reklamacja blokady

Do 30 dnů jsi byl informován o neuznané reklamaci. Přesto jsem se snažil pro to udělat něco víc. V pondělí ti uzávěrku odesílám zpět s vyjádřením o neuznané reklamaci a jak budeš nakládat dále je už jenom na tobě. Včera mi přišlo teprve druhé vyjádření, že si stojí za svým a reklamaci neuznávají. Mail ti přepošlu.

Dne 4. listopadu 2016 17:38 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
Tento tvůj postoj kdy mi v každém mailu a telefonu vyhrožuješ že se na mě může kdykoliv vykašlat mi tedy opravdu nevyhovuje. Za mě si již přesáhl 30 dení lhůtu k vyjádření reklamace a nadále celou věc jenom oddaluješ a snažíš se hrát pouze o čas . Předpokládám že na tyto slova mi odepíšeš a nadále i budeš tvrdit že si pro to dělal co si mohl a kdybych počkal neomezeně dlouhou dobu tak to vyřešíš a že si za vše tedy mohu sám protože ty seš ten nejférovější prodejce ze všech který by to zajisté vyřešil.




S pozdravem Antonín Malý


From: Tomáš Czaderna [mailto:4x4.tomot@gmail.com]
Sent: Tuesday, November 01, 2016 9:42 AM
To: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Subject: Re: Reklamacja blokady

Jak jsem říkal v tuto chvíli je reklamace neuznaná, přeposlal jsem, 2x urgoval a čekám taky na info. Pokud ti to nevyhovuje, napíšu ti neuznanou reklamaci z důvodu poškození uživatelem a odešlu zpět.

Dne 31. října 2016 22:51 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
Tak co..



Odesláno ze zařízení Samsung


-------- Původní zpráva --------
Od: Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
Datum: 25. 10. 2016 7:25 (GMT+01:00)
Komu: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Předmět: Re: Reklamacja blokady
Čekám na info, včera jsem mluvil s dodavatelem a ten mi řekl, že přeposlal tvůj mail zastoupení a čeká na vyjádření. A zkus už přestat tlačit na pilu, protože se na to můžu taky vysrat. Reklamace byla neuznaná a vše co pro to dělám navíc je jen z mé dobré vůle, tak se začni podle toho chovat.

Dne 25. října 2016 7:17 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
Ahoj,jak to vypadá.



Odesláno ze zařízení Samsung


-------- Původní zpráva --------
Od: Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
Datum: 22. 10. 2016 18:56 (GMT+01:00)
Komu: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Předmět: Re: Reklamacja blokady
Ahoj, v pondělí budu s něma mluvit, tak ti dám vědět jejich další postoj.

Dne 20. října 2016 14:19 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
OK.




Odesláno z tabletu Samsung



-------- Původní zpráva --------
Od Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
Datum: 20. 10. 2016 13:44 (GMT+01:00)
Komu Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Předmět Re: Reklamacja blokady

Ahoj,
přeposlal jsem to pol
á
k
ů
m, jakmile budu doma tak se
ozvu.


Dne středa 19. října 2016 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
Ahoj Tomáši,

Podařilo se mi text přeložit a hned na úvod musím uvést že s domněnkou že jsem jezdil bez oleje ,která se nezakládá na pravdě musím důrazně nesouhlasit !

Co se týče oleje tak ten byl vždy nalitý po horní napouštěcí otvor a to i s ohledem na záklon diferenciálu a po projetí zkontrolován vždy se stejným výsledkem a to sice plný až po plnící otvor. Po cca 100km byl olej vypuštěn a nalitý nový olej s následnou kontrolou se stejným výsledkem plný až po napouštěcí otvor. Olej byl použit Petro Canada SAE 80W-90 kterého jsem si pro tuto akci koupil 20l soudek. který je v tuto chvíli skoro prázdný.

To co si tomuto tvrzení zcela odporuje je skutečnost že veškerá poškození jsou pouze na koši a následně po deformaci koše na přilehlých částí jako je miska pod satelitem ,ale co je zarážející že žadné poškození není na ložiskách uzávěrky, kupodivu ani na ozubení satelitů a v neposlední řadě nebylo žádné poškození na převodu.

Dovoluji si tvrdit že není možné ani teoreticky jezdit bez oleje nebo s tak malým množství ,aby nedošlo k obrusu převodu, ložisek diferenciálu a ozubení satelitů ,ale aby se nemazaly pouze satelity které následně ohřáli čepy na takovou teplotu že následně odkalili obal diferenciálu a došlo k následnému změknutí koše a následné deformaci koše jak je psáno od polského dodavatele.

Dle mého názoru ,který bych chtěl podpořit testem tvrdosti u této firmy http://www.rework.cz/nabidka-sluzeb/ dokázat že průběh poškození se odehrál uplně jinak. A to sice tak že základní problém je příliš měkký koš diferenciálu v jehož důsledku došlo okolo čepů k jeho deformaci prasknutí myslím dvou nebo více šroubů co drží čepy proti pohybu a následnému vyosení čepů které se asi i otáčeli a tudíž ohřáli veškeré bezprostřední okolí a vybarvili ho do modra.

Co se týče mě, tak bych tě chtěl požádat o to abys kontaktoval polského dodavatele a informovat ho nejlépe mailem a mě do kopie o mém stanovisku k reklamaci a o jeho zcela lživému teoretickému výkladu poškození a požádal o přezkoumání jeho vyrozumění k reklamaci. Dle mého názoru se to dá dokázat pouze testem tvrdosti např.: http://www.rework.cz/nabidka-sluzeb/ působí i po evropě tak možná i v Polsku.

Vzhledem k tomu že z mé strany „a to čestně prohlašuji“ nedošlo k ničemu co by mělo mít za následek poškození jak to udává polský dodavatel i jakkoliv jinak nesouhlasím a žádám o výměnu koše diferenciálu komplet bez příslušenství plastových hadiček, relé, přepínače a převodního kroužku s měděnou hadičkou. Prostě pouze samotnou novou uzávěrku se správnou tvrdostí koše. Nebo od tebe vrácení adekvátní částky bez příslušenství k uzávěrce,nebo mohu příslušenství vymontovat a odečíst pouze poškozený kroužek.

Co se týče tvé obavy o to že mi dodáš novou jinou uzávěrku a já ji jak říkáš zas poškodím se bát tak uplně nemusíš protože ta přední zřejmě s lepší tvrdostí koše žádný problém nemá důkazem jsou fotky co jsem ti posílal. Nehledě nato že krom toho že přední uzávěrka měla uplně stejné podmínky na olej jeho množství i výměnu jako ta zadní nehledě nato že ta přední byla otestována i v modu uzamčení což u té zadní nebilo možné díky jediné chybě která se stala při montáži a to že byla přiskřípnuta hadička k obalu nápravy a k jejímu absolutnímu přerušení a zalisování že ani neprocházel vzduch což nakonec vedlo že nikdy nebyla použita.

Pro pořádek posílam viz příloha fotky bezprostředně po demontáži z obalu kde je vidět že převod je v naprostém pořádku a je tudíž teorie o ježdění bez oleje opět vyvrácena. Zároveň přikládám fotky jediné chyby při montáži,která ale na celou věc neměla žádný vliv ba naopak koš ušetřila dvojnásobnému namáhání.

Závěrem bych chtěl říci že věřím v to zvítězí zdraví rozum nebo to rozhodne test tvrdosti obalu.


S pozdravem Antonín Malý

a

From: Tomáš Czaderna [mailto:4x4.tomot@gmail.com]
Sent: Tuesday, October 18, 2016 11:24 AM
To: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Subject: Fwd: Reklamacja blokady

Jsem sice na dovolené, ale přeposílám s mobilu mail co přišel.

---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Sklep opony-4x4.pl Krzysiek Glanowski <terenowysklep@gmail.com>
Datum: čtvrtek 13. října 2016
Předmět: Reklamacja blokady
Komu: Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>


Witam
Blokada była przegrzana - prawdopodobnie pracowała bez oleju, lub na zbyt niskim poziomie oleju.
Skutek jest taki, że nastąpiło zblokowanie i przytarcie wałków satelitów w gniazdach - na zdjęciu doskonale są widoczne fioletowo-czarne ślady
będące efektem wysokiej temperatury, powstałej wskutek tarcia. Metal się rozhartował i spowodował wyrobienie gniazd wałków w obudowie kosza,
co także widać na jednym ze zdjęć.
Ponadto o pracy blokady bez oleju świadczy również ślad zatarcia, w pokrywie kosza mechanizmu różnicowego, powstały od stalowej podkładki.
Fachowość demontażu pozostawia wiele do życzenia - pan zwyczajnie sobie odciął przewód pneumatyczny pierścienia uszczelniającego,
ciekawe jak go teraz zamontuje
?

Generalnie, blokada jest trwale uszkodzona, z winy użytkownika.

Przyszła Twoja chłodnica.


Pozdrawiam
Krzysiek

604-851-668
33-873-82-66
www.opony-4x4.pl
www.oponywadowice.pl
terenowysklep@gmail.com
FACEBOOK
Chyba! Není zadaný název souboru.-> TU MOŻNA PRZEKAZAĆ SWÓJ 1% PODATKU <-








--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz

Chyba! Není zadaný název souboru.







--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz








--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz








--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz








--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz








--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz
Jeep Wrangler YJ 5,2 V8 ,nápravy Y61,navíjedlo
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 dárce

Avatar uživatele

Kurťák
Legenda fóra
Příspěvky: 1089
Registrován: Stř 17.08.2011, 13:20
Témata: 0
Auto: Jeep Wrangler YJ 5.2 V8
Místo/Bydliště: Praha západ

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Kurťák » Pá 08.12.2017, 14:12

Vzhledem ktomu že pan "překupník" Czaderna se ze ,mně snaží udělat ve vašich očích toho kdo poškozuje jeho a jeho firmu prosím pečlivě si přečtěte o co se konkrétně jedná a udělejte si o tomto "překupníkovi" představu sami.

Mailové dokumentace je daleko více a rád ji doplním bez jakýchkoliv úprav uplně celou.To co jsem dal na záčátek je neupravená poslední komunikace .

Pokud by se tu našel nějaký odborník, který je schopen uzávěrku nezávisle posoudit mohu mu ji poslat.

Jediné o co se mi jedná je to aby "překupníkovi" lživé výklady o jízdě bez oleje byli definitivně vyvráceny a chytil se za nos a kouknul se na celou věc ze strany zákazníka který neudělal žádnou chybu a odsral to jak finančně tak i morálně.
Jeep Wrangler YJ 5,2 V8 ,nápravy Y61,navíjedlo
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 dárce

Avatar uživatele

Kurťák
Legenda fóra
Příspěvky: 1089
Registrován: Stř 17.08.2011, 13:20
Témata: 0
Auto: Jeep Wrangler YJ 5.2 V8
Místo/Bydliště: Praha západ

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Kurťák » Pá 08.12.2017, 15:07

-------- Původní zpráva --------
Od: Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
Datum: 03. 10. 2016 19:32 (GMT+01:00)
Komu: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Předmět: Re: FW: kontrola uzávěrek
REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Dne 20.9.2016 jsem přebral do reklamace uzávěrku RD135 HF, prodanou 16.3.2016 (FA 20160115). Zákazník reklamuje mechanické poškození koše uzávěrky. Uzávěrka byla dodána jako nekompletní balení. Chybí elektrický vypínač, propojovací hadice s rychlospojkou a vyztužovací pružinka. Na uzávěrce z důvodu úniku vzduchu, byl měněn těsnící kroužek zákazníkem.

Dne 28. září 2016 20:53 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
Ahoj,

Preposilam sumarizaci provedeni montaze firmou Memtech.

Odesláno ze zařízení Samsung


-------- Původní zpráva --------
Od: Martin Podhola <podhola@memtech.cz>
Datum: 28. 09. 2016 7:34 (GMT+01:00)
Komu: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Předmět: RE: kontrola uzávěrek
Dobrý den,

Reaguji na Vaši žádost o sumarizaci provedení montáže Vámi dodávané vzduchové přední a zadní uzávěrky do 3rd memberů Nissan Patrol (dif. H233b).

Montáž byla provedena 14.5.2016. Na obou 3rd memberech byla provedena demontáž původních košů diferenciálu a montáž nových s uzávěrkou. Byla seřízena zubová vůle. Pro spojení košů uzávěrek s převodovým kolem byly použity nové šrouby (originál Nissan) a závitové lepidlo. Kontrola Vámi dovezených 3rd memberů byla provedena 5.9. kvůli plánované kontrole zubové vůle (standartní postup po 200-500km) a avizované nefunkčnosti zadní uzávěrky.

Zjištění kontroly uzávěrek:

Přední uzávěrka: bez vad, funkční
Zadní uzávěrka: nefunkční, porušená měděná trubička řazení uzávěrky – způsobená nejspíše při montáži 3rd memberu do obalu nápravy. Koš uzávěrky má vůli na satelitovém čepu zcela mimo toleranci, doporučuji reklamovat daný kus u výrobce/prodejce. Vzhledem k minimálnímu kilometrovému proběhu je závada s největší pravděpodobností způsobena nevhodně zvoleným materiálem pro koš uzávěrky (malá tvrdost).

S pozdravem

Martin Podhola
Memtech s.r.o.
Na Vráži 800
Mnichovice





--
S pozdravem a přáním hezkého dne


T o m á š C z a d e r n a
IČ:60952059, DIČ:CZ 7406235606
Družstevní 2, Horní Lhota 74764
MOBIL : +420 775 791 777
www.4x4.tomot.cz
Jeep Wrangler YJ 5,2 V8 ,nápravy Y61,navíjedlo
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 dárce

Avatar uživatele

daavis
Inventář fóra
Příspěvky: 1960
Registrován: Čt 20.09.2012, 20:54
Témata: 14
Auto: Nissan Terrano II 2,7 tdi+chip 125kw. 2" Iron Man, snorchel,31" Yokohama Geolandar MT
Místo/Bydliště: Größ Wisternitz bei Olmütz
Věk: 33

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod daavis » Pá 08.12.2017, 15:44

No prestrelka je to hezka, ale je mi zahadou, proc si Kurtak nenechal udelat znalecky posudek, ktery by rekl stalo se to z toho a toho duvodu?
Nebylo by to jednodussi?
Profi detailing interiér/exteriér Olomouc. Renovace, voskování laků produkty 3M, AUTOGLYM,DODO JUICE,SWISSVAX.

Terrano II 2,7 tdi. 2" IM, snorchel, 31"MT

Avatar uživatele

Kurťák
Legenda fóra
Příspěvky: 1089
Registrován: Stř 17.08.2011, 13:20
Témata: 0
Auto: Jeep Wrangler YJ 5.2 V8
Místo/Bydliště: Praha západ

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Kurťák » Pá 08.12.2017, 16:05

daavis napsal:No prestrelka je to hezka, ale je mi zahadou, proc si Kurtak nenechal udelat znalecky posudek, ktery by rekl stalo se to z toho a toho duvodu?
Nebylo by to jednodussi?


Bylo by to mrhání penězi a v důsledku by muselo dojít i k soudu a nato fakt nemám čas.

V podstatě kdyby to Tomáš takto nerozmázl tak se na to vykašlu uplně. Ale chce kolem sebe kopat tak může prostoru tu má dost.

Myslím že každý kdo trochu rozumí mechanice si sám udělá obrázek kde je pravda.
Jeep Wrangler YJ 5,2 V8 ,nápravy Y61,navíjedlo
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 dárce

Avatar uživatele

Kurťák
Legenda fóra
Příspěvky: 1089
Registrován: Stř 17.08.2011, 13:20
Témata: 0
Auto: Jeep Wrangler YJ 5.2 V8
Místo/Bydliště: Praha západ

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Kurťák » Pá 08.12.2017, 16:10

Ještě pro upřesnění s mým návrhem podaní na ČOI tak k tomu nikdy nedošlo a byla to již taková poslední obraná a zastrašovací taktika,nikde jsem to ani věřejně nešířil až do dnes kdy se kolega offrouďák zeptal na zkušenosti a čínskou špérou od Tomot4x4.
Jeep Wrangler YJ 5,2 V8 ,nápravy Y61,navíjedlo
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 dárce

Avatar uživatele

Autor tématu
CZAP
4X4.TOMOT
Příspěvky: 2645
Registrován: Stř 20.02.2008, 22:05
Témata: 20
Auto: Jeep YJ, Nissan GU4, Triumh Tiger 800 XCX, Goes 520, VW T5 4Motion
Místo/Bydliště: Horní Lhota u Ostravy
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod CZAP » Pá 08.12.2017, 16:36

Takže začneme od začátku a popořádku.
16.3.2016 zakoupena zadní uzávěrka RD135HF
asi za čtvrt roku mi Antonín Malý volal, že při připojení uniká vzduch okolo okroužku. Nabídl jsem, že uzávěrku zašlu dodavateli na opravu, nebo výměnu. Na to AM řekl, že to bude trvat dlouho a okroužek koupí od ARB a vymění sám. Což už v této chvíli znamená konec záruky, což jsem neudělal.
11.7.2016 první veřejné vylévání srdíčka
13.7.2016 druhé veřejné vylévání srdíčka
nechápu, když jsou to takové šmejdy proč jsi to vůbec montoval? Proč si to nevrátil a koupil dražší originál.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Je to v lidech!!!
http://www.4x4.tomot.cz
+420775791777

Avatar uživatele

Autor tématu
CZAP
4X4.TOMOT
Příspěvky: 2645
Registrován: Stř 20.02.2008, 22:05
Témata: 20
Auto: Jeep YJ, Nissan GU4, Triumh Tiger 800 XCX, Goes 520, VW T5 4Motion
Místo/Bydliště: Horní Lhota u Ostravy
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod CZAP » Pá 08.12.2017, 16:40

Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
Přílohy27.09.16

komu: info
Ahoj Tome,

V příloze posílám FA. Večer nebo zítra ti pošlu servisní list k instalaci špér.

Žádám o zaslání reklamačního protokolu ke dni přebrání špéry.

S pozdravem Antonín Malý

antonin.maly@okpoint.cz
+420 725 909 090

Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
27.09.16

komu: Antonin
Ahoj,
beru na vědomí, hlavně jsi buď jistý svým tvrzením, protože po prvotním ohledání uzávěrky, to vůbec nehraje v Tvůj prospěch. Sám jsi si vybral, jak se mnou budeš jednat a jak jsem již říkal, rád vždy vyhovím k prospěchu zákazníka, pokud se mnou jedná fér.
Takže mi napiš reklamaci na danou věc, kdy byla montována, demontována, kým a kolik bylo na ní najeto. Pak mohu napsat přebírací protokol.
Je to v lidech!!!
http://www.4x4.tomot.cz
+420775791777

Avatar uživatele

Autor tématu
CZAP
4X4.TOMOT
Příspěvky: 2645
Registrován: Stř 20.02.2008, 22:05
Témata: 20
Auto: Jeep YJ, Nissan GU4, Triumh Tiger 800 XCX, Goes 520, VW T5 4Motion
Místo/Bydliště: Horní Lhota u Ostravy
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod CZAP » Pá 08.12.2017, 16:46

Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
28.09.16

komu: info
Ahoj,

Preposilam sumarizaci provedeni montaze firmou Memtech.

Odesláno ze zařízení Samsung


-------- Původní zpráva --------
Od: Martin Podhola <podhola@memtech.cz>
Datum: 28. 09. 2016 7:34 (GMT+01:00)
Komu: Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz>
Předmět: RE: kontrola uzávěrek

Dobrý den,

Reaguji na Vaši žádost o sumarizaci provedení montáže Vámi dodávané vzduchové přední a zadní uzávěrky do 3rd memberů Nissan Patrol (dif. H233b).

Montáž byla provedena 14.5.2016. Na obou 3rd memberech byla provedena demontáž původních košů diferenciálu a montáž nových s uzávěrkou. Byla seřízena zubová vůle. Pro spojení košů uzávěrek s převodovým kolem byly použity nové šrouby (originál Nissan) a závitové lepidlo. Kontrola Vámi dovezených 3rd memberů byla provedena 5.9. kvůli plánované kontrole zubové vůle (standartní postup po 200-500km) a avizované nefunkčnosti zadní uzávěrky.

Zjištění kontroly uzávěrek:

Přední uzávěrka: bez vad, funkční
Zadní uzávěrka: nefunkční, porušená měděná trubička řazení uzávěrky – způsobená nejspíše při montáži 3rd memberu do obalu nápravy. Koš uzávěrky má vůli na satelitovém čepu zcela mimo toleranci, doporučuji reklamovat daný kus u výrobce/prodejce. Vzhledem k minimálnímu kilometrovému proběhu je závada s největší pravděpodobností způsobena nevhodně zvoleným materiálem pro koš uzávěrky (malá tvrdost).

S pozdravem

Martin Podhola
Memtech s.r.o.
Na Vráži 800
Mnichovice

Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
03.10.16

komu: info
Dobrý den,

Reklamuji u Vás RD 135HF kde při kontrole zubové vůle převodu bylo zjištěno firmou Memtech s.r.o. že koš uzávěrky má vůli na satelitovém čepu zcela mimo toleranci.

Zboží bylo odesláno v neúplném balení bez přepínače a hadičky jinak kompletní . Telefonicky jsme se dohodli že po vyřízení reklamace bude toto zboží odesláno na Vaší adresu.

Žádám o vystavení reklamačního protokolu.

S pozdravem Antonín Malý

antonin.maly@okpoint.cz
+420 725 909 090


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
03.10.16

komu: Antonin
REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Dne 20.9.2016 jsem přebral do reklamace uzávěrku RD135 HF, prodanou 16.3.2016 (FA 20160115). Zákazník reklamuje mechanické poškození koše uzávěrky. Uzávěrka byla dodána jako nekompletní balení. Chybí elektrický vypínač, propojovací hadice s rychlospojkou a vyztužovací pružinka. Na uzávěrce z důvodu úniku vzduchu, byl měněn těsnící kroužek zákazníkem.

Dne 28. září 2016 20:53 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Opravdu odborná montáž a všude mají stejný stůl :shock:
Je to v lidech!!!
http://www.4x4.tomot.cz
+420775791777

Avatar uživatele

Autor tématu
CZAP
4X4.TOMOT
Příspěvky: 2645
Registrován: Stř 20.02.2008, 22:05
Témata: 20
Auto: Jeep YJ, Nissan GU4, Triumh Tiger 800 XCX, Goes 520, VW T5 4Motion
Místo/Bydliště: Horní Lhota u Ostravy
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod CZAP » Pá 08.12.2017, 16:49

Sklep opony-4x4.pl Krzysiek Glanowski <terenowysklep@gmail.com>
04.10.16

komu: mně
Witam
Napisz mi proszę numer faktury albo kiedy to kupowałeś? bo sprawdzam do dwóch miesięcy przed montażem 14.5.2016​ i nie mogę znaleść nie podałeś tez numeru blokady wiec nie wiem co mam szukać po towarze.

Pozdrawiam
​Piotrek​








Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
08.10.16

komu: Sklep
​Witam,
jak bedesz wiedziecz cosz o tej reklamacii RD135, prosze pisacz na e-mail. Dziekuje​

Dne 4. října 2016 16:49
Je to v lidech!!!
http://www.4x4.tomot.cz
+420775791777


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2066
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 26
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Pedro » Pá 08.12.2017, 17:00

Aniž bych četl ty emailové elaboráty, přijde mi to z fotek jako jasná výrobní vada. Pokud by to jelo bez oleje, bylo by tam po tom nejspíš spousta dalších stop než jen vyhřáté uložení některých(už to, že jde jen o některé, mluví samo za sebe) satelitů, tj. uložení, které za běžných okolností je de facto bez většího pohybu a při použití uzávěrky dokonce úplně stojí.
Spíš mě překvapuje na dnešní dobu dost neseriózní přístup prodejce. Všichni, co prodávají čínské šunty, mají marži takovou, aby v ní hravě rozpustili reklamace (vadné zboží prostě jen vyhodí a proto ho často ani nechtějí zpátky a stačí jim jen fotka vady) a i kupující s tím počítají. Prostě buď si to člověk může koupit v Číně sám za zlomek ceny a nemá záruku (i když serióznější čínští prodejci jsou často schopni poslat ke své tíži nové zboží a stačí jim k tomu taky jen fotka vadného kusu) nebo se svěří do péče překupníkům a čeká rychlé dodání a možnost reklamovat. Což tady zřejmě selhalo a prodejce odmítá nést odpovědnost za to, co prodává.

Avatar uživatele

Autor tématu
CZAP
4X4.TOMOT
Příspěvky: 2645
Registrován: Stř 20.02.2008, 22:05
Témata: 20
Auto: Jeep YJ, Nissan GU4, Triumh Tiger 800 XCX, Goes 520, VW T5 4Motion
Místo/Bydliště: Horní Lhota u Ostravy
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod CZAP » Pá 08.12.2017, 17:21

Sklep opony-4x4.pl Krzysiek Glanowski <terenowysklep@gmail.com>
Přílohy13.10.16

komu: mně
polština
čeština Přeložit zprávu
Pro jazyk polština překlad vypnout
Witam
Blokada była przegrzana - prawdopodobnie pracowała bez oleju, lub na zbyt niskim poziomie oleju.
Skutek jest taki, że nastąpiło zblokowanie i przytarcie wałków satelitów w gniazdach - na zdjęciu doskonale są widoczne fioletowo-czarne ślady
będące efektem wysokiej temperatury, powstałej wskutek tarcia. Metal się rozhartował i spowodował wyrobienie gniazd wałków w obudowie kosza,
co także widać na jednym ze zdjęć.
Ponadto o pracy blokady bez oleju świadczy również ślad zatarcia, w pokrywie kosza mechanizmu różnicowego, powstały od stalowej podkładki.
Fachowość demontażu pozostawia wiele do życzenia - pan zwyczajnie sobie odciął przewód pneumatyczny pierścienia uszczelniającego,
ciekawe jak go teraz zamontuje​ ?​
Generalnie, blokada jest trwale uszkodzona, z winy użytkownika.

​Przyszła Twoja chłodnica.​


Pozdrawiam
​Krzysiek​


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
Přílohy18.10.16

komu: Antonin
Jsem sice na dovolené, ale přeposílám s mobilu mail co přišel.


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
18.10.16

komu: mně
polština
čeština Přeložit zprávu
Pro jazyk polština překlad vypnout
Ahoj,

A jaky je závěr neumim polsky..

Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
Přílohy19.10.16

komu: podhola, mně
Ahoj Tomáši,

Podařilo se mi text přeložit a hned na úvod musím uvést že s domněnkou že jsem jezdil bez oleje ,která se nezakládá na pravdě musím důrazně nesouhlasit !

Co se týče oleje tak ten byl vždy nalitý po horní napouštěcí otvor a to i s ohledem na záklon diferenciálu a po projetí zkontrolován vždy se stejným výsledkem a to sice plný až po plnící otvor. Po cca 100km byl olej vypuštěn a nalitý nový olej s následnou kontrolou se stejným výsledkem plný až po napouštěcí otvor. Olej byl použit Petro Canada SAE 80W-90 kterého jsem si pro tuto akci koupil 20l soudek. který je v tuto chvíli skoro prázdný.

To co si tomuto tvrzení zcela odporuje je skutečnost že veškerá poškození jsou pouze na koši a následně po deformaci koše na přilehlých částí jako je miska pod satelitem ,ale co je zarážející že žadné poškození není na ložiskách uzávěrky, kupodivu ani na ozubení satelitů a v neposlední řadě nebylo žádné poškození na převodu.

Dovoluji si tvrdit že není možné ani teoreticky jezdit bez oleje nebo s tak malým množství ,aby nedošlo k obrusu převodu, ložisek diferenciálu a ozubení satelitů ,ale aby se nemazaly pouze satelity které následně ohřáli čepy na takovou teplotu že následně odkalili obal diferenciálu a došlo k následnému změknutí koše a následné deformaci koše jak je psáno od polského dodavatele.

Dle mého názoru ,který bych chtěl podpořit testem tvrdosti u této firmy http://www.rework.cz/nabidka-sluzeb/ dokázat že průběh poškození se odehrál uplně jinak. A to sice tak že základní problém je příliš měkký koš diferenciálu v jehož důsledku došlo okolo čepů k jeho deformaci prasknutí myslím dvou nebo více šroubů co drží čepy proti pohybu a následnému vyosení čepů které se asi i otáčeli a tudíž ohřáli veškeré bezprostřední okolí a vybarvili ho do modra.

Co se týče mě, tak bych tě chtěl požádat o to abys kontaktoval polského dodavatele a informovat ho nejlépe mailem a mě do kopie o mém stanovisku k reklamaci a o jeho zcela lživému teoretickému výkladu poškození a požádal o přezkoumání jeho vyrozumění k reklamaci. Dle mého názoru se to dá dokázat pouze testem tvrdosti např.: http://www.rework.cz/nabidka-sluzeb/ působí i po evropě tak možná i v Polsku.

Vzhledem k tomu že z mé strany „a to čestně prohlašuji“ nedošlo k ničemu co by mělo mít za následek poškození jak to udává polský dodavatel i jakkoliv jinak nesouhlasím a žádám o výměnu koše diferenciálu komplet bez příslušenství plastových hadiček, relé, přepínače a převodního kroužku s měděnou hadičkou. Prostě pouze samotnou novou uzávěrku se správnou tvrdostí koše. Nebo od tebe vrácení adekvátní částky bez příslušenství k uzávěrce,nebo mohu příslušenství vymontovat a odečíst pouze poškozený kroužek.

Co se týče tvé obavy o to že mi dodáš novou jinou uzávěrku a já ji jak říkáš zas poškodím se bát tak uplně nemusíš protože ta přední zřejmě s lepší tvrdostí koše žádný problém nemá důkazem jsou fotky co jsem ti posílal. Nehledě nato že krom toho že přední uzávěrka měla uplně stejné podmínky na olej jeho množství i výměnu jako ta zadní nehledě nato že ta přední byla otestována i v modu uzamčení což u té zadní nebilo možné díky jediné chybě která se stala při montáži a to že byla přiskřípnuta hadička k obalu nápravy a k jejímu absolutnímu přerušení a zalisování že ani neprocházel vzduch což nakonec vedlo že nikdy nebyla použita.

Pro pořádek posílam viz příloha fotky bezprostředně po demontáži z obalu kde je vidět že převod je v naprostém pořádku a je tudíž teorie o ježdění bez oleje opět vyvrácena. Zároveň přikládám fotky jediné chyby při montáži,která ale na celou věc neměla žádný vliv ba naopak koš ušetřila dvojnásobnému namáhání.

Závěrem bych chtěl říci že věřím v to zvítězí zdraví rozum nebo to rozhodne test tvrdosti obalu.


S pozdravem Antonín Malý

antonin.maly@okpoint.cz


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
20.10.16

komu: Antonin
Ahoj,
přeposlal jsem to pol​á​k​ů​m, jakmile budu doma tak se​ ozvu.​

Dne středa 19. října 2016 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
20.10.16

komu: mně
OK.




Odesláno z tabletu Samsung


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
22.10.16

komu: Antonin
Ahoj, v pondělí budu s něma mluvit, tak ti dám vědět jejich další postoj.

Dne 20. října 2016 14:19 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
Přílohy25.10.16

komu: mně
Ahoj,jak to vypadá.



Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
25.10.16

komu: Antonin
Čekám na info, včera jsem mluvil s dodavatelem a ten mi řekl, že přeposlal tvůj mail zastoupení a čeká na vyjádření. A zkus už přestat tlačit na pilu, protože se na to můžu taky vysrat. Reklamace byla neuznaná a vše co pro to dělám navíc je jen z mé dobré vůle, tak se začni podle toho chovat.

Dne 25. října 2016 7:17 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
31.10.16

komu: mně
Tak co..



Odesláno ze zařízení Samsung



Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
01.11.16

komu: Antonin
Jak jsem říkal v tuto chvíli je reklamace neuznaná, přeposlal jsem, 2x urgoval a čekám taky na info. Pokud ti to nevyhovuje, napíšu ti neuznanou reklamaci z důvodu poškození uživatelem a odešlu zpět.

Dne 31. října 2016 22:51 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
04.11.16

komu: mně
Tento tvůj postoj kdy mi v každém mailu a telefonu vyhrožuješ že se na mě může kdykoliv vykašlat mi tedy opravdu nevyhovuje. Za mě si již přesáhl 30 dení lhůtu k vyjádření reklamace a nadále celou věc jenom oddaluješ a snažíš se hrát pouze o čas . Předpokládám že na tyto slova mi odepíšeš a nadále i budeš tvrdit že si pro to dělal co si mohl a kdybych počkal neomezeně dlouhou dobu tak to vyřešíš a že si za vše tedy mohu sám protože ty seš ten nejférovější prodejce ze všech který by to zajisté vyřešil.




S pozdravem Antonín Malý

antonin.maly@okpoint.cz
+420 725 909 090


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
05.11.16

komu: Antonin
Do 30 dnů jsi byl informován o neuznané reklamaci. Přesto jsem se snažil pro to udělat něco víc. V pondělí ti uzávěrku odesílám zpět s vyjádřením o neuznané reklamaci a jak budeš nakládat dále je už jenom na tobě. Včera mi přišlo teprve druhé vyjádření, že si stojí za svým a reklamaci neuznávají. Mail ti přepošlu.

Dne 4. listopadu 2016 17:38 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
10.11.16

komu: mně
S tím že nejsi schopen vyřídit reklamaci není můj problém. Já vše udělal správně a vymyšlená teorie o jízdě bez oleje je velmi snadno vyvratitelná viz moje vyjádření.
Co mě na věci mrzí nejvíc je to že stímto výmyslem jsi přišel ty. Asi ti nemusím připomínat telefonát kdy jsi mě informoval že si byl v diferárně kde ti odborník řekl že to vypadá na jízdu bez oleje a kupodivu o pár dní později se s tímto blábolem ztotožnil i dodavatel s polska.

Moje následující kroky budou ty že celou věc zveřejním na Offroudforum a jeepforum plus dám celou věc k prošetření na ČOI a přiložím k ni i všechny doklady co od tebe mám a vyzvu i ostatní nespokojené či spokojené zákazník ať mi své doklady pošlou. Mám takový pocit že minimálně doklady do 10tis nebudeš mít všechny zaúčtované jak bys měl mít.

S pozdravem Antonín Malý

antonin.maly@okpoint.cz
+420 725 909 090


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
10.11.16

komu: Antonin
Tak teď je to teprve vyhrožování to co tady předvádíš, což si pro jistotu nechám uložené. Klidně si to dej kam chceš, sám uvidíš zákon akce a reakce. Já udělal vše tak jak má být, ba i něco navíc což jsem ti i přeposílal. To že reklamaci neuznali za to fakt já nemůžu. Pouze lituji toho, že jsem s tebou vůbec komunikoval, prostě jsem měl pouze převzít věc do reklamace a do 30 dnů vydat verdikt dle dodavatele. Pokud jsi si jistý svým počínáním, tak není problém to prokázat, já to předám dál a je mi jedno kdo pochybil, ale já to určitě nebyl.

Dne 10. listopadu 2016 17:24 Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal(a):


Antonin Maly Antonin.Maly@okpoint.cz prostřednictvím domény okpoint.onmicrosoft.com
10.11.16

komu: mně
To že Polaci v životě žádnou reklamaci na čínskou špéru neuznají mi bylo vcelku jasný a po tom co mě informoval Lukaš jak se řeší reklamace s praským zadním košem u tohoto dodavatele tak jsem už jenom čekal s čím přídeš , ale to že si na mě vymyslíte takovouto pohádku o tam že jsem jezdil bez oleje je jak bodnutí do mého off srdíčka. To že jsem špéru koupil nachal namontovat,koupil olej, nezanedbaje probému s foukajícím kroužkem a výměna za ARB mi vznikla nemalá škoda.

Dost mě to mrzí i z pohledu offrouďáka co se chce ofroudem pouze bavit a NÉ si vytvářet nepřátele, ale co mám dělat přece nad tím nemávnu rukou to bych si mohl rovnou nechat srát na hlavu.

S pozdravem Antonín Malý

antonin.maly@okpoint.cz
+420 725 909 090


Tomáš Czaderna <4x4.tomot@gmail.com>
Přílohy10.11.16

komu: Antonin
Neseru ti na hlavu jak píšeš, nech si vyhotovit posudek, že je to vinou materiálu a ne uživatelem a není co řešit. Nebo snad chceš abych ti zaplatil uzávěrku, kterou jsem ti prodal novou a ty mi ji vrátil zničenou s tím, že ty jsi nic neudělal špatně a dodavatel tvrdí pravý opak. Jo a nevím proč jsi si ji nekoupil u Lukáše, když jste takoví kamarádi.

čt 10. 11. 2016 v 20:41 odesílatel Antonin Maly <Antonin.Maly@okpoint.cz> napsal:
Je to v lidech!!!
http://www.4x4.tomot.cz
+420775791777


Vrátit se na “Soudní síň”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host