Slavnostní vyhlášení mistrů ČR v OFFROAD TRIALu roku 2017 (17.-.18.11.) |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Klopova Gazella Vyřešeno

A jiný sovjetský úžasy .... :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 743
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 57
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod call » Po 07.08.2017, 20:19

Tvůj problem je ta tyčka prac, válečky se prodávaj s 2 tyčkama kratke a dlouhé někdo tam namontoval nový válec a nezměřil si tu starou tyčku prodluž ji asi o 1cm a máš spojku jak víno.To musíš při výměně vždy kontrolovat.


Autor tématu
klop
Závislý diskutér
Příspěvky: 198
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy
Stav: Offline

Klopova Gazella

Příspěvekod klop » So 16.09.2017, 20:08

Tak se mi vysypalo vnější (větší) ložisko na náboji na předku.

Prosím o radu jestli, když nechám vnější prstýnky ložisek původní, tak se musí nějak vymezovat?
Nebo jen utáhmout matici náboje dle dílenské příručky na 7-10 kg(?) a pak ještě o jeden až dva zoubky na té "vějířovité" podložce mezi maticema?
Díky.
Když, už tak vyměním i ty vniřní (menší) ložiska, gufero a gumku krytu unašeče.
Jo a podle čeho se řídí vymezování těma plechovýma podložkama na tři šroubky ta vnější poloosa? Krytky byli bez podložek a zevnitř omleté.

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 457
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » Po 16.10.2017, 22:00

klop napsal:Tak se mi vysypalo vnější (větší) ložisko na náboji na předku.

Prosím o radu jestli, když nechám vnější prstýnky ložisek původní, tak se musí nějak vymezovat?
Nebo jen utáhmout matici náboje dle dílenské příručky na 7-10 kg(?) a pak ještě o jeden až dva zoubky na té "vějířovité" podložce mezi maticema?
Díky.
Když, už tak vyměním i ty vniřní (menší) ložiska, gufero a gumku krytu unašeče.
Jo a podle čeho se řídí vymezování těma plechovýma podložkama na tři šroubky ta vnější poloosa? Krytky byli bez podložek a zevnitř omleté.


Ložiska náboje - opravná sada: 3302-3104800 - obsahuje ložiska 6-7309A, 6Y-7510AŠ a gufero - viz. https://dily.gaz.cz/opravna-sada-naboje-zadniho-kola-1

Vymezovací podložky jsou ve třech tloušťkách:
33027-2304032
33027-2304033
33027-2304034
všechny jsou dostupné v eshopu na https://dily.gaz.cz
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)


Autor tématu
klop
Závislý diskutér
Příspěvky: 198
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod klop » Po 16.10.2017, 22:19

Děkuju.
Už jsem to sfouknul.

Nechápu důvod toho vymezení.

Vnější prstence ložisek se povedlo vyklepnout.
Utažením matic jsem pak seřídil vůli toho všeho.


Vrátit se na “UAZ a Gazik”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host