PÍSTOVSKÉ MOKŘADY LETOS 6x | NOVÁ ÉRA MČR - 3.závod BRHLOVCE SK 27.-28.5. | Offroad PARTY Bezděkoff 28.-30.7. | 7.ročník Čeřínek Trophy 8.-10.9. | Aro šou offroad festival 8.-10.9. |
Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Klopova Gazella Vyřešeno

A jiný sovjetský úžasy .... :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
klop
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 114
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod klop » Čt 30.03.2017, 11:07

Je to samosvor nebo klasický otevřený?

Kdybych se neučil elektro, ale auta, tak bych si ušetřil hafo starostí a peněz.

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » Čt 30.03.2017, 11:49

klop napsal:Je to samosvor nebo klasický otevřený?

Kdybych se neučil elektro, ale auta, tak bych si ušetřil hafo starostí a peněz.


klasik - tenký (na foto jsou vidět satelity). Existuje tenký a tlustý talíř hlavního převodu - tenhle tenký klasický dif se kombinuje s tlustým talířem hlavního převodu.

Samosvor pro GAZelle / SOBOL si můžeš prohlédnout tady: http://www.dak4x4.com/catalog?category=14

Obrázek

100% elektricky ovládaná uzávěrka EATON pro GAZelle vypadá takto:

Obrázek
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)


Autor tématu
klop
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 114
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod klop » Čt 30.03.2017, 13:12

Děkuju.
Vozí toho DAKa někdo do česka? Nebo ruské embargo nedovolí?
Na kolik by to přišlo do zadu a případně i dopředu (pokud je to technicky možné)?

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » Čt 30.03.2017, 16:28

klop napsal:Děkuju.
Vozí toho DAKa někdo do česka? Nebo ruské embargo nedovolí?
Na kolik by to přišlo do zadu a případně i dopředu (pokud je to technicky možné)?


Dřív jsem to vozil, ale teď když je 100% uzávěrka EATON, tak už to nemá smysl.
Zkus nějaké soudruhy z Ruska jestli ti to nepošlou - nebo objednávku přímo přes web DAK4x4 - někdo říkal, že to tak objednal a došlo to.
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4026
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 8
Auto: LR * TD5 * (DEF110 + D2)
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 34
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod HaK » Pá 31.03.2017, 9:56

a na kolik asi vyjde ten eaton?
Hanys a Káča
LR DEF 110 TD5, LR D2 TD5
tel: 775 173 983
O našem výletu - http://www.oneland.cz

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » Pá 31.03.2017, 10:14

HaK napsal:a na kolik asi vyjde ten eaton?


Cena Uzávěrky EATON s kabelovým svazkem a vypínačem (v závislosti na kurzu RBL/EUR a EUR/CZK) na dnešní den 33263,- Kč bez DPH
Její montáž do vozidla (kalkulováno do nového vozu) vychází na 6300,- Kč bez DPH

Pokud se jedná o montáž do staršího auta, tak se musí nejdřív zjistit jaký je tam koš diferenciálu resp. jak tlusté je talířové kolo hlavního převodu a jestli je to auto s řídící jednotkou nebo ne (špéra má vlastní mozek, který jí vypne při dosažení rychlosti 30 km/h aby nedošlo k jejímu poškození. Info o rychlosti si bere mozek špéry z komunikace mezi ŘJ a přístrojovou deskou)

Rusové už jí montují i do přední nápravy (v rámci tuningu - ne ve fabrice) Je to o něco pracnější, ale jde to také. Takže GAZelle může mít celkem tři uzávěrky - mezinápravovou a dvě nápravové.

Jinak pokud se objednává nová GAZelle / SOBOL do výroby tak příplatek za 100% uzávěrku zadního diferenciálu EATON činí příjemných 19.000 Kč bez DPH
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4026
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 8
Auto: LR * TD5 * (DEF110 + D2)
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 34
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod HaK » Pá 31.03.2017, 10:24

než budu objednávat novou gazelu, to ještě chvilku potrvá, diky za odpoved, za 40 do te sve rybarske asi nepujdu, to bych zdvojnasobil cenu vozu - ale je fakt, ze i jeho pruchodnost terenem :-)
Hanys a Káča
LR DEF 110 TD5, LR D2 TD5
tel: 775 173 983
O našem výletu - http://www.oneland.cz


Autor tématu
klop
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 114
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy
Stav: Offline

Re: RE: Re: Klopova Gazella

Příspěvekod klop » Pá 31.03.2017, 11:23

iceman napsal:Cena Uzávěrky EATON s kabelovým svazkem a vypínačem (v závislosti na kurzu RBL/EUR a EUR/CZK) na dnešní den 33263,- Kč bez DPH
Její montáž do vozidla (kalkulováno do nového vozu) vychází na 6300,- Kč bez DPH


Někde na českém webu Gazu sem viděl cenu za Eaton 70 tis. Kč bez DPH.
To mě dost odradilo.

Jaká je teď momentální cena pevnostního nárazníku s místem na naviják?

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » Pá 31.03.2017, 11:30

klop napsal:
iceman napsal:Cena Uzávěrky EATON s kabelovým svazkem a vypínačem (v závislosti na kurzu RBL/EUR a EUR/CZK) na dnešní den 33263,- Kč bez DPH
Její montáž do vozidla (kalkulováno do nového vozu) vychází na 6300,- Kč bez DPH


Někde na českém webu Gazu sem viděl cenu za Eaton 70 tis. Kč bez DPH.
To mě dost odradilo.

Jaká je teď momentální cena pevnostního nárazníku s místem na naviják?


To jsi viděl totok:

Uzávěrka zadního diferenciálu - 100% - mechanická
Náhled na Uzávěrka zadního diferenciálu - 100% - mechanická Katalogové číslo: GAP-001-uzaverka
Dostupnost: skladem
Cena bez DPH: 75000,00 Kč
100% mechanická vzduchem ovládaná uzávěrka zadního diferenciálu. Cena obsahuje veškeré potřebné komponenty vč. kompresoru a zásobníku vzduchu a montáž na vozidlo. Doba výroby - 30 dnů, doba montáže - 10 dnů


To ale s EATONem nemá nic společného. To byla uzávěrka kterou jsme udělali sami - ovládala se tlakem vzduchu a jednalo se o variantu na téma uzávěrky z vozu AVIA - ovládání bylo komplet AVIA - vnitřek vlastní vývoj... bohužel tomu odpovídala i cena...

Pevnostních nárazníků je mraky typů / variant a tudíž i cen :-) Pro GAZelle / SOBOL jsou to české VALG a HULK nebo ruské OJ, RIF a mnohé další... ceny od 30tis výše.
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)

Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5006
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 210
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod Manyjak » Pá 31.03.2017, 21:55

iceman napsal:
HaK napsal:a na kolik asi vyjde ten eaton?


Cena Uzávěrky EATON s kabelovým svazkem a vypínačem (v závislosti na kurzu RBL/EUR a EUR/CZK) na dnešní den 33263,- Kč bez DPH
Její montáž do vozidla (kalkulováno do nového vozu) vychází na 6300,- Kč bez DPH

Pokud se jedná o montáž do staršího auta, tak se musí nejdřív zjistit jaký je tam koš diferenciálu resp. jak tlusté je talířové kolo hlavního převodu a jestli je to auto s řídící jednotkou nebo ne (špéra má vlastní mozek, který jí vypne při dosažení rychlosti 30 km/h aby nedošlo k jejímu poškození. Info o rychlosti si bere mozek špéry z komunikace mezi ŘJ a přístrojovou deskou)

Rusové už jí montují i do přední nápravy (v rámci tuningu - ne ve fabrice) Je to o něco pracnější, ale jde to také. Takže GAZelle může mít celkem tři uzávěrky - mezinápravovou a dvě nápravové.

Jinak pokud se objednává nová GAZelle / SOBOL do výroby tak příplatek za 100% uzávěrku zadního diferenciálu EATON činí příjemných 19.000 Kč bez DPH


A jak se to řeší v normálních autech bez elektroniky, to by asi offroďáky zajímalo víc. Jelikož na cestách necestách znamená výždy cokoli elektronickýho a navíc automatickýho, opravdu velkej problém :idea: :wink: . H.


Autor tématu
klop
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 114
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod klop » So 01.04.2017, 16:50

Zatím sem ŘJ nenašel. K rychloměru vedou dráty, ne bovden.

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » So 01.04.2017, 16:53

Manyjak napsal:
iceman napsal:
HaK napsal:a na kolik asi vyjde ten eaton?


Cena Uzávěrky EATON s kabelovým svazkem a vypínačem (v závislosti na kurzu RBL/EUR a EUR/CZK) na dnešní den 33263,- Kč bez DPH
Její montáž do vozidla (kalkulováno do nového vozu) vychází na 6300,- Kč bez DPH

Pokud se jedná o montáž do staršího auta, tak se musí nejdřív zjistit jaký je tam koš diferenciálu resp. jak tlusté je talířové kolo hlavního převodu a jestli je to auto s řídící jednotkou nebo ne (špéra má vlastní mozek, který jí vypne při dosažení rychlosti 30 km/h aby nedošlo k jejímu poškození. Info o rychlosti si bere mozek špéry z komunikace mezi ŘJ a přístrojovou deskou)

Rusové už jí montují i do přední nápravy (v rámci tuningu - ne ve fabrice) Je to o něco pracnější, ale jde to také. Takže GAZelle může mít celkem tři uzávěrky - mezinápravovou a dvě nápravové.

Jinak pokud se objednává nová GAZelle / SOBOL do výroby tak příplatek za 100% uzávěrku zadního diferenciálu EATON činí příjemných 19.000 Kč bez DPH


A jak se to řeší v normálních autech bez elektroniky, to by asi offroďáky zajímalo víc. Jelikož na cestách necestách znamená výždy cokoli elektronickýho a navíc automatickýho, opravdu velkej problém :idea: :wink: . H.

Prostě nezapojíš ten kabel do přístrojovky a tím pádem nebude funkční to automatické odpojení špéry v závislosti na rychlosti auta a musíš jí prostě vypnout sám :-)

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 456
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » So 01.04.2017, 16:55

klop napsal:Zatím sem ŘJ nenašel. K rychloměru vedou dráty, ne bovden.

U GAZelle nevede do přístrojovky bovden už od roku 2003 kdy proběhla modernizace - což ovšem neznamená že měla GAZelle už od roku 2003 řídící jednotku :-)

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)

Avatar uživatele

Lakatos80
Legenda fóra
Příspěvky: 1185
Registrován: Ne 05.09.2010, 21:23
Témata: 41
Auto: Subaru forester, L200, VW Golf
Místo/Bydliště: Krkonoše
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella  Vyřešeno

Příspěvekod Lakatos80 » So 22.04.2017, 17:14

Nechci tvořit další vlákno, tak se zeptám mám gazelku sklápěčku, úplně super vozítko, v pohodě uveze 2-3t, jedinej problém je ten že když naložím takovou hmotnost tak jsou péra skoro obráceně. řešil to někdo přidáním listu, nebo dát komplet nový péra silnejší, nebo nějaký měchy??

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4026
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 8
Auto: LR * TD5 * (DEF110 + D2)
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 34
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod HaK » So 22.04.2017, 21:24

Lakatoši bacha při tom přeťežování na místo, kde je pero uložené k šásku, to šásko jakoby zázrakem nerezne, ale tohle místo při přeťežování je snad jediný způsob jak ho zabít, abys neřešil jen pera a nakonec tam nezbortil ram.
Hanys a Káča
LR DEF 110 TD5, LR D2 TD5
tel: 775 173 983
O našem výletu - http://www.oneland.cz


Vrátit se na “UAZ a Gazik”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti