Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

A jiný sovjetský úžasy .... :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Ne 28.05.2017, 16:49

Ahoj,vsechny moc zdravim.Drive jsem tu psal o buchance a vetsich kolech...Vse se totalne zvrtlo a buchanku totalne prestavuji..Misto puvodniho planu vymenit jen napravy a dat vetsi kola,se uz montuje do buchanky small block Chevy 350 v8 s 400-500 konma...Momentalne sem ve fazi,ze mam ram s osazenym v6..ten jde ted ven..
Potrebuji ale trosku poradit:
1.Motor vazi s prevodovkou a kompletne osazenym prislusenstvim cca 300kg.Vydrzi to ram,nebo je potreba zesilit?

2.mam tam origo k motoru automatickou prevodovku th350 (velice dobre a spolehlive) a za ni redukci na originalni ruskou redukcni prevodovku,krasne to sedne dohromady.Ale domnivam se,ze tim padem redukcni bude nejslabsim clankem a pri kazdym prudsim rozjezdu ji uvnitr rozmasiruji..nebo se mylim?Samozrejme bych ji nejradeji ponechal jelikoz mam 3 nahradni...co si o tom myslite?Kolik ta redukcni vydrzi?(napravy mam patrol)...

Dotazy pribudou casem urcite...nize prikladam foto




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Ne 28.05.2017, 16:52

Fotky motoru
Obrázek

Obrázek




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Ne 28.05.2017, 16:54

V6 puvodni co v buchance byl
Obrázek




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Ne 28.05.2017, 16:58

Redukce z prevodovky na original redukcni pred rozebranim..lepsi foto dodam pozdeji
Obrázek




Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2135
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Pedro » Ne 28.05.2017, 17:03

Rám vydrží v pohodě Avii, takže tenhle sranda motorek nebude problém. Co se redukčky týče, tak ta naopak nejspíš odejde. I když bude automat citlivější než manuál, nebude myslím dlouho trvat a začne Ti vypadávat redukce (to je problém prakticky u jakéhohokoli navýšení krouťáku).



Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 6102
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Manyjak » Ne 28.05.2017, 22:09

Ten malej blok by nusel bejt sakra upravenej aby měl 500k :idea:https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet ... ock_engine :shock: . Nevydrži to rozvodovka a z jakýho Patrola máš nápravy?
A nevim proč se ptáš, když máš stejně svojí hlavu a poradit si nenecháš :wink: H.




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Po 29.05.2017, 10:40

Napravy y61( novejsi) ...blok je upravenej kompletne pogeneralce,prevrtanej na 355,carb holley 750 cfm...comp camshaft 525 lift. Upravene hlavy,zvednute pruzinky,high voltage distributor proste uprava od comp a summit racing...necham si poradit.Proto se ptam..buchanku delam od sroubu tak to chci perfektne aby mi ji ten motor neroztrhal :( kazda rada se hodi,na co si mam dat pozor a co je treba udelat...




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Po 29.05.2017, 12:43

A tenkrat jsi mel pravdu s tim dieslem.Je to tezky,problem v zime,klepe to s celym autem a rve to hrozne a uz na 33 kolech problem do kopcu....zde je link pro prehled jake upravy na motoru jsou: http://www.superchevy.com/how-to/engine ... vy-engine/ za motor jsem velmi vdecny.Levne nahradni dily,velmi jednoduchy a spolehlivy motor,vaha motoru a prevodovky taky super.Spotreba pri velmi klidne jizde 17L ale pokud se slapne tak i 30-35(zalezi na velikosti kol.



Avatar uživatele

Michal95
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2765
Registrován: Stř 30.01.2013, 20:15
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Michal95 » Po 29.05.2017, 22:12

Ten motor je nadhernej.
Nejlepší na tom je jak dokážou vytáhnou tolik koní s tak primitivního motoru kterej má jenom karbec, rozdělovač a rozvod OHV, a nejsou na tom navěšený hovadiny jako turbo, vícebod, různý proměnný sání atd...



Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 6102
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Manyjak » Út 30.05.2017, 0:07

Akorát pokud je ten motor opravdu po GO a tak upravenej, moh sis za to koupit normální terénní auto a bejt bez práce. Navíc to bude mít ten výkon posazenej dost vysoko.
Naši kluci si nechali udělat jen novej spodek na motor 7,2l do Ara Dakar a stalo to v americe dost peněz.
Nápravy s 61 asi v pohodě.
Rozvodovka to nedá, ta má co dělat už se 140 koňma v TD a krouťákem do 300Nm. Taky aby jsi to uchladil, v Buchance neni moc místa na pořádnej chladič.
Taky to jistě nedaj origo perá, ve předu na váhu a vzadu na výkon. Při uložení a vymyělení komplet agregátu bacha aby jsi neměl krátkej zadní kardan/blbej úhel/.
Jinak koukám, že už jsi změnil názor, že chceš jen málo úprav za málo peněz. H.




Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2135
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Pedro » Út 30.05.2017, 8:00

Bych si tedy taky dovolil pochybovat o vhodnosti podobně upraveného motoru do neohrabané dodávky na tuhých nápravách a listových perech.
Šponování výkonu (kór pokud se jde do časování, což tady vačku, pružiny ventilů atd. zmiňuješ) se prakticky vždycky negativně projeví na chodu v nízkých otáčkách. U echt vyhnaných odlehčených motorů se volnoběh pro jakžtakž stabilní chod hýbe klidně kolem 2000ot/min, kdy jen navolit na automatu je nepříjemnost, natož nějak citlivě manévrovat v terénu a zbytečně vše přitom netrápit.
Přitom nerozumím tomu, k čemu vyhnané lehkonohé koníky (pokud se s tím jen neženeš slepě vpřed po cestách a la rally) u podobného auta jsou...




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Út 30.05.2017, 10:31

Ja ten motor uz takhle koupil s veskerejma papirama co je na tom udelano..bylo to pres znameho za dobrou cenu..ohledne tech otacek..zalezi jakej pouziju torque converter (ten buben pred automatickou prevodovkou) a nastaveni karburatoru.Co se tyce chlazeni tak mam origo chladic i se zabudovanym chlazenim na prevodovku,Na sirku tam padne ale je asi 5 cm vyssi a kvuli delce motoru(84cm s vrtuli+delsi prevodovka) musim chladic posunout dopredu..Co se tyce podvozku,premyslel jsem,pouzit tlumice z patrola.Jen se rohoduji jesi ponechat listaky a jen zesilit,nebo prejit na pruziny..Ale porad bych chtel zachovat tu jednoduchost.K buchance mam proste vztah a prijde mi prakticka velka tak akorad A i po upravach nebude tak tezka jako treba Ford Econoline..Budu prubezne pridavat foto.Kroutak motoru je kolem 550Nm....Pokud vse dobre chapu tak vse musim postavit tak aby poloosy byly nejslabsim clankem retezce...Opravdu si cenim kazde rady,plan se menit nebude,tu buchanku proste postavim.Jen to opravdu chci poradne aby mi to neutrhlo treba napravu.Takze zacnu shanet vhodnou redukcni pro zacatek




MirekII
Legenda fóra
Příspěvky: 1762
Registrován: Út 05.06.2007, 20:08
Místo/Bydliště: Vys.Mýto - Hrušová, tel: 603510691, mail: privbox@seznam.cz
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od MirekII » Út 30.05.2017, 14:56

Když se k tomu budeš chovat slušně, tak by to mohlo chodit. Proč tam nezůstal ten šestiválec? Ten by tomu slušel víc a nemusel bys mít tyhle strachy, že to někde něco nevydrží... Co to bylo vlastně za motor?
Když jsem čet Buchanka s osmiválcem, tak jsem doufal, že použiješ hliníkovej GAZ 66, ten by byl mnohem vhodnější a navíc stylovej.




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » Út 30.05.2017, 18:01

Puvodni motor byl GM buick 231 3,8 V6 th350 automat(montovali se do chevroletu,buicku,pontiacu,ale byla dira v bloku,problem je u toho buicku s nahradnimi dily,ale za to na chevrolet jsou vsude..nyni mam sbc(chevy) 350 5,7L.Gaz 66 bych tu nesehnal..Pro me je vyhodnejsi pouzit zapadni,kvuli dostupnosti a spousta nahradnich dilu.Je to tu hodne oblibeny motor do jeepu willis a Wrangleru,ale davaj je tu hodne i do Patrolu misto origo diesel kvuli prasklejm hlavam..Premyslim zkusit redukcni z patrola,maj tady na to redukce,a kdyz uz mam ty Patrol napravy....ma nekdo zkusenosti z redukni z patrola?Nebo je vhodnejsi z Landcruiser?




Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 79
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28
Stav: Offline

Re: Prosim o rady..muj projekt buchanka v8

Příspěvek od Iceland » So 03.06.2017, 14:40

Zde je uaz 469 s 300 konma..origo napravy ale male kola.Ten si s tim pekne vyhral.Skoda ze nerozumim
Tolik rusky,V Rusku tam maj ty upravy vselijaky



Odpovědět