Stránka 2 z 3

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Ne 02.07.2017, 21:23
od Manyjak
Turbo orig v Gazele dává tak 0,6. Budík tak od 750,- tunig, jinak ze správným rozsahem jde i ten tlakoměr třeba od čerpadla na vodu. H.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Po 03.07.2017, 5:52
od skodik

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Po 03.07.2017, 10:14
od lopan123

Takže jednou očičko 0,8 a obě 1,2 :mrgreen:

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Čt 13.07.2017, 23:06
od klop
Nevím kolik mi tlačí, ale pod 2 tis. ot. je to zdechlé a nechce se nechat vytočit, musím podřadit.
Optimum mi přijde mezi 2-3 tis. ot.
S nákladem do kopce jezdím za 3. To je tak 40 km/hod při cca 2200 ot./min. Chudáci kamiony a doprava zamnou.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 10.10.2017, 21:42
od cutter
Zjistil jsem, že někdy je lepší se na všechno vys*rat. Přes léto se to spravilo samo. Asi tam byl nějaký bordel. Dost jsem s tím pře sléto jezdil a tankoval dobrou naftu. No a taky jsem tam nalil nějaký čistící sráč do nafty. Teď už to drandí zase relativně slušně.
A zjistil jsem zajímavou věc. Když odemknu dálkovým, Gazelína se chová normálně. Když ale odemknu jen klíčem, tak když dám klíček v zapalování do druhé polohy, začnou blikat výstražná světla a nejde to vypnout. Vypne se to samo až po nějaké době. Asi nějaký alarm nebo imobilizer nebo jeho pozůstatek. Navíc svítí jen obrysovky, světla nejdou zapnout. To mě udivilo. Donutilo mě to koupit baterku do dálkáče a tak jsem to zjistil, že to je fakt tím. Prostě dálkovým to funguje, klíčem ne. To asi nemají všechny Gazelly, co? :-)

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Stř 11.10.2017, 21:26
od klop
AMC dodělávalo spoustu detailů oproti standardu z RAGu.
Tak bych se obrátil na ně.
Třeba je to Jablotroní imobilizér.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Stř 11.10.2017, 21:57
od Taz
klop napsal:AMC dodělávalo spoustu detailů oproti standardu z RAGu.
Tak bych se obrátil na ně.
Třeba je to Jablotroní imobilizér.

Skoro bych řekl že jo,taky mi to u nějaký potfory ,kde byl dodělanej, dělalo takovouhle vyfikundaci...

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Pá 13.10.2017, 21:18
od cutter
Moje Gazelína je dovezená z Polska. Kdo ví, kdo se do toho šťoural. :-)

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 17.10.2017, 8:28
od klop
cutter napsal:Moje Gazelína je dovezená z Polska. Kdo ví, kdo se do toho šťoural. :-)

Vítej do klubu.
Kreativita sousedů poláků je nekonečná.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 23.01.2018, 21:04
od cutter
Vyskytl se u mě další zajímavý problém. Při nízkých otáčkách motoru (hlavně na tedy neutrál z kopce) přestává fungovat posilovač brzd. Bylo mi řečeno, že Gazella má obří posilovač, který se při nízkých otáčkách snadno "vyfouká" a pak nejde. Zajímavé, že? Jde to nějak nastavit? Je to nepříjemné.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 23.01.2018, 21:07
od koncak
cutter napsal:Vyskytl se u mě další zajímavý problém. Při nízkých otáčkách motoru (hlavně na tedy neutrál z kopce) přestává fungovat posilovač brzd. Bylo mi řečeno, že Gazella má obří posilovač, který se při nízkých otáčkách snadno "vyfouká" a pak nejde. Zajímavé, že? Jde to nějak nastavit? Je to nepříjemné.

co zmenit spusob jizdy a z kopce podradit ,tim motor pujde do otacekpomuze brzdit a nafouka respektive vyfouka posilovac brzd. :mrgreen: ucej to i v autoskole. :pivo:

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 23.01.2018, 21:09
od Edgar
A nebo z kopce jezdit pod plynem.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 23.01.2018, 21:18
od Manyjak
Nebo máš vývěvu na odchodu, případně netěsnou hadici. Pokud ne přidej si do okruhu třeba starej hasičák coby zásobník podtlaku. H.

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 23.01.2018, 21:42
od cutter
Vývěva je tam rok a když ucpu hadici, tak se mi zdá, že saje dost. Ten hasičák tam mám naroubovat na nějaký T-spoj na hadici mezi vývěvu a posilovač?

Re: Cutterova Gazella

Odeslal: Út 23.01.2018, 22:05
od Manyjak
cutter napsal:Vývěva je tam rok a když ucpu hadici, tak se mi zdá, že saje dost. Ten hasičák tam mám naroubovat na nějaký T-spoj na hadici mezi vývěvu a posilovač?


Jo na téčko a stačí poměrně slabá hadička, jako na naftu třeba. Některý auta to tak maj origo. H.