Kralitzeck » sob 10.09.2011, 17:19 napsal:Podívej se, jak skáče dopředu elektronika, koho by před pěti lety napadlo, že se na flashku vejde 16 GB při ceně pod 500 korun. Všichni chtějí výkonnější auta s větším počtem vychytávek a protože se počítá s tím, že po třech letech si koupíš nový, nikdo si nemusí lámat hlavu, co bude za roky čtyři. Možná se to dá vztáhnout i na offroady, protože i tam se počítá, že ho nebudeš mít dosmrti, ale myslím, že třeba LC 76 si bude držet kvalitu pořád.
Jen bych byl v týhle věci na rozpacích tam, kde žádná kvalita nebyla nikdy. Jásání na Patriotem mi připadá úplně stejný jako jásání rodičů retardovanýho chlapečka, kterej se ve dvanácti poprvé nepos*ere do kalhot, protože už se smířili, že to lepší nebude.
Chtít něco neotřelýho asi není pro někoho na škodu, pokud jde o zelený číro nebo náušnici v obočí, ale u tak choulostivý věci jako je auto, bych neexperimentoval. Tam fakt budu radši tupá ovce ve stádě milionů spokojenejch uživatelů.
Teoreticky si může LC76 držet kvalitu, pochopitelně se odrazí i na ceně staré ojetiny a otázka je jak bude člověk reagovat při rozhodování zda-li si koupit starý vůz ( záměrně neříkám vrak, protože si myslím že sama podstata Toyoty se opírá o vysokou kvalitu...ovšem zda-li tomu tak bylo vždy a nejde jen o to že jela masově a postupem času vychytala problémy ..nevím?? ) který má potenciál být dobrý, ovšem nevíš jak s ním bylo nakládáno předešlými majiteli ( a myslím si že uřčitě zkoušeli co to dá ) na tři nebo čtyři roky a nebo si koupit nový auto s dobrým poměrem cena/užitek, sám si ho zajet a pak třeba prodat a co jsem četl už v několika článcích tak Patriot byl dobře hodnocen a několikrát byl zvolen jako horký tip na koupi, poměr cena/užitná hodnota byl bezkonkurenční a přesto to není žádnej papírák ale bytelný auto.
Ano bohužel zatím nemám info o tom jak auto vypadá po 200 000km ( i když viděl jsem předchudce Patriota , Uaz Simbir jako valník co jezdí ve vápeným dole s nějakýma teď nevím 250 - 300 tis km a auto jezdí funguje) , je to tím že jich je tu málo a taky tím, že je poměrně mladý a možná i tím že lidi opravdu kupujou auto na 3-5let a pak ho prodaj a kdo za 3roky najede 200tis km??
Co se týče kvality UAZu osobně z jízdy a pobytu v něm se mi líbil, vím že jsem při investicích takových rozměrů jako je nákup auta opatrnej. Svou RAV4 ku I.gen jsem koupil po cca roce hledání a zjišťování info všude možně a bylo to jednodužší protože uživatelů je celkem dost a je to Toyota ( i když není toyota jako toyota ). NA druhou stranu staré UAZy jezděj i do teď někdo musí do nich hodně in vestovat, někdo míň , já nemám s tímto vozem zkušenost takže to jen konstatuju. Co víme o nynějším stavu UAZu - závedli ISO 9001 čímž se na první místo dostává zákazník a jeho potřeby a přání, dále v UAZu se bude montovat VW a Škoda ( myslím si že jak VW tak Škoda jsou na tom s kvalitou dobře a celkově elý závod kvalitativně zvednou) a další věc nyní má UAZ ,,prý" tolik poptávek na patriota, že nestíhá vyrábět.
Dělám maximum pro to abych našel nějakého uživatele který má najeto 150 000km a víc a řekl mi je to tak a tak, zatím marně, prostě jich je málo a jsou tu krátce. A co jsem doposud mluvil s lidmi co Patriota užívají a mají najeto 4000 - 70 000km tak neměli žádný větší problém, který by vrhnul na tento vůz stín.
Ale i nadále byť se mi Patriot líbí, má velmi dobrý poměr cena/užitek, zůstávám na vážkách a chci více informací ( no a taky nemám zatím na Patriota penízky, možná kdybych je měl tak už by byl doma.....možná )
jojo...pořád se něco děje.