Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Auto pro Cross country rallye.

tady by mohli tvůrci nových přestavených aut představit svou práci, vzájemně se pobavit, atd.

Autor tématu
latis
Závislý diskutér
Příspěvky: 172
Registrován: So 17.07.2010, 20:15
Auto: offroad není zatím.
Místo/Bydliště: Havířov
Věk: 48
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od latis » Pá 29.07.2011, 8:07

POzdě určitě ne,já teprv scháním peníze takže je to spíš o tom co a jak.Je jasné že peněz nebude dost na stavbu speciálu podle toho co jsem se tady od chlapů dozvěděl.Původně jsem měl představu že to bude jednodušší když přestavím seriové auto.Nebude.

Ale nějak jsem zapomněl na akce jako je Tuareg rally El Chott myslím,že i Baja Saxonia.Nějak mi uniklo že na těchle akcích jsou i kategorie pro seriová auta,tzn,že tam může jet auto v podstatě bez úprav nebo s úpravama které ale nemusí být schválené FIA?Takže jkdyž bych si nechal postavit třeba klec podle podkladů FIA ale udělá mi to kamarád tak je to v pořádku?Já bych rád za peníze co seženu jezdil vic než stavěl auto v garáži.




mihalicek
Závislý diskutér
Příspěvky: 136
Registrován: Stř 27.07.2011, 16:29
Auto: Land Rover Defender
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od mihalicek » Ne 31.07.2011, 16:50

Tuareg Rallye i ElChott jsou poměrně benevolentní závody. Pro profi kategorii jim v podstatě stačí jakýkoliv bezpečnostní rám a množství úprav neřeší - pro ně je důležité aby auto bylo v celkově slušném technickém stavu a mělo by být na SPZ - protože jistá část přejezdů je na veřejných komunikacích. Tady právě začíná nesmysl který má jen Česko a jeho slavný FAS a to, že pokud máš závodní auto a bezpečnostní rám tak dostaneš "R" značky a jsi v pr...... na silnici se prostě nesvezeš jen na uzavřených úsecích a nikdo už nemyslí na jiné závody než na rallye s plackama, kde se to prostě zavře a hotovo. Takhle blbě to maj snad jen Belgičani asi že maj Brusel doma. Kluci z Belgie měli všichni auta na anglických nebo španělských SPZkách. Angličani jeli v plný sestavě po ose se speciálama co jeli Dakar a maj normální SPZ. Já jel s autem co je ve vedlejší rubrice na prodej:
viewtopic.php?f=48&t=50158
Jak je to v BAJA Saxonia netuším ale určitě vím , že Němci dělají spousta závodů, kde jezdí kolegové co s náma byli na Tuaregu a měli normálně upravená auta s trubkovým rámem ale na běžných značkách a šlo to.
Nevím možná že Míla Janáček bude vědět nebo někdo kdo jezdí českej mistrák v CC co to je vlastně ta kategorie Challenge. Nějak jsem to nepochopil a ani jsem nikde nenašel jaký má pravidla a netuším jestli se to ještě vůbec jezdí v závodech co jsou vypsaný(je jich čím dál míň a není o nich nikde žádná pořádná informace) jako součást Mistrovství ČR v Cross Country. Mílo když to budeš číst tak něco napiš - díky
Honza M


Honza M
www.britishcars.cz, www.mihalicek.cz děláme vše pro Land Rovery a snažím se s nima i závodit

Avatar uživatele

allroadshop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 547
Registrován: Stř 03.10.2007, 23:19
Auto: HUMMER
Místo/Bydliště: Petrov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od allroadshop » Po 01.08.2011, 23:44

no ja mam i nejaky mailovani s technickym sefem FIA kde mi potvrzuje moznost homologace na T1 pro H3ku..a ten bordel nevznika u nas na FAS ale uz u FIA. Definuji neco co nekdy neni realne, pravidla nejsou uplne aktualni a misto predelani pravidel akorat doplnuji a tim to vznika. Od ledna maji platit nova pravidla!
Jinak paradox je, ze na SPZ nesmis mit ochranny ram, nebot neni soucasti homologovaneho serioveho vozidla a tuhosti auta se stavas nebezpecnym pro ostatni! Na sportovnich ale nesmis na silnici, takze jedine podval..no pakarna. Nastesti po Africe je to fuk a v evrope nejak prejedes :)
P


Petr/ALLROADSHOP


mihalicek
Závislý diskutér
Příspěvky: 136
Registrován: Stř 27.07.2011, 16:29
Auto: Land Rover Defender
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od mihalicek » Út 02.08.2011, 9:46

No to je taky docela zajímavý téma - rámy. Protože někdo se setkal s tím, že mu řekli že by mohl teoreticky rám mít ale aby se nezranil musel by jezdit v helmě. On to opravdu nikdo moc neví jak na to. Pokud přijede auto z venku a má rám zapsaný v techničáku tak mu to tam dopíšou a je to(ale taky záleží na konkrétním místě - vím o autech kde to prošlo a kde je i naopak vyhodili). Já třeba na Camel trophy Discovery, která je originál vybavená rámem z LR, ho mám zapsaný protože to dělala už továrna i pro provoz na běžných silnicích a takových aut je v Evropě(myslím origo Camelích) určitě tak 300ks a všechny na SPZ - u nás byly asi 3. Ale pokud člověk dělá závoďáka sám tak je nejlepší udělat variantu šroubovanou aby při nejhorším se to dalo rozdělat a vyndat a zůstaly jen patky. FIA na to má malůvky jsk by měly pak vypadat spoje. U nás to třeba dělá pan Dlouhý v Hrdlořezích u Mladé Boleslavi - to je člověk jehož rámy akceptujou u nás jedinci z FASu a samozřejmě i FIA kdekoliv na světě. Dělal první škodovky WRCa, dělá okruháče Charouzovi a spoustě lidí z venku - já mám od něj dva rámy - jeden na Defenderu(takovej hybrid venko vnitřní právě podle Camel trophy a teď mi dělal atyp na MGF). Navrhuju další téma - zkušenosti s bezpečnostníma rámama a jejich provozem a přihlašováním a reakce STK a policií.
H


Honza M
www.britishcars.cz, www.mihalicek.cz děláme vše pro Land Rovery a snažím se s nima i závodit

Avatar uživatele

allroadshop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 547
Registrován: Stř 03.10.2007, 23:19
Auto: HUMMER
Místo/Bydliště: Petrov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od allroadshop » Po 08.08.2011, 16:33

pak by jsi to ale musel kategorizovat:
- ramy na oko pro amatersky radobyzavody (beres to a navar si tam co chces, policajtum a STK se vyhni)
- ramy k necemu pro amatersky zavody (svar dle reguli ram, policajtum a STK se vyhni)
- ramy dle FIA (lze se spolehnout a mej sportovni znacky..)
- ramy fabricky, nehomologovany FIA (mas v technicaku a jezdi si neFIA zavody)
- ramy fabricky, homologovany FIA (priprav si par milionu a jdi do toho)

a moh bych pokracovat..jestli chces sroubovanej ram, tak ti garantuju ze ti ho FIA neuzna a nebo jen blazen v offroadu, kdyz auto ma kolem dvou tun (mozna 1,5 pro mensi). No a pak zkus auto se sroubovanym ramem poslat ve 160ti pres boudu, uvidis co ti ty trubky udelaj..prdel totiz je, ze klec je pevna jen tak jak nejslabsi spoj/svar. Jakmile dojde k deformaci, utrzeni jednoho spoje, cely se to sesype.
U fabrickyho ramu jde o homologaci ne sportovni, ale silnicni kterou ti muze ale nemusi FIA schvalit. FIA homologovanej fabrickej ram, je delanej podle projektu a to certifikovanou fabrikou a je to za palici..proste to stoji stovky tisic protoze na tom maj mega naklady..a co vim, takovejch vyrobcu by jsi spocital par v evrope.

Je to celkem komplikovane tema a nema smysl tu rozebirat vsechny mozny varianty, chce to vedet co chces a jit si za tim, ale holej nesmysl je chtit zacit zavodit a postavit si na to FIA auto s ambici neco vyhrat..no pokud nemas treba 3 mega ;)


Ale jhe to jen muj nazor a zkusenosti se stavbou za posledni dva roky..
P


Petr/ALLROADSHOP

Avatar uživatele

Luboš Mareš
Diskuzní Guru
Příspěvky: 485
Registrován: Út 04.07.2006, 23:14
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od Luboš Mareš » Po 31.10.2011, 0:25

Jak je možné že v roce 2007 se na CCR bylo možno zůčasnit třeba Patrolem, Jeepem a nebo RRC???

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nějaké video http://www.youtube.com/watch?v=msmW3EGn ... re=related
Naposledy upravil(a) Luboš Mareš dne Út 26.06.2012, 12:05, celkem upraveno 1 x.


Výroba a prodej pevnostních nárazníků, prahů a krytování podvozku (hlavně na Land Rover, to je jasný:-))))
Více tady: viewtopic.php?f=3&t=24534

Avatar uživatele

allroadshop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 547
Registrován: Stř 03.10.2007, 23:19
Auto: HUMMER
Místo/Bydliště: Petrov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od allroadshop » Po 31.10.2011, 21:45

Cau,
kdyz to proctes od zacatku tak to tam je napsany..
FIA ma homologovane seriove vozy v kategorii T2 a jejich seznam je na webu. Z tech fotek neni poznat jestli jde o celkovou ramovou konstrukci (pokud ano lze predpokladat ze to nejakou certifikaci na T1 v anglii ma) a pokud ne nejde vzhledem k tomu ze je tam pomerne dost zmen to dat do T2.
Jde li o stavbu ktera ma specifikaci nejakou anglickou neuznavanou FIA mas problem..
Hele klidne mi zavolej to neni na psani..nebo se stav na Hummer centru a muzeme to probrat.
Petr
724013782


Petr/ALLROADSHOP

Avatar uživatele

Luboš Mareš
Diskuzní Guru
Příspěvky: 485
Registrován: Út 04.07.2006, 23:14
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od Luboš Mareš » Po 31.10.2011, 22:53

Dobrá Petře najdu chvilku a zavolám.
Jinak je to vlastně rám Range rover Classic a na něm navařená klec.
Přílohy
88%20frame%20full%20spec_%20works%20car_.jpg


Výroba a prodej pevnostních nárazníků, prahů a krytování podvozku (hlavně na Land Rover, to je jasný:-))))
Více tady: viewtopic.php?f=3&t=24534

Avatar uživatele

Luboš Mareš
Diskuzní Guru
Příspěvky: 485
Registrován: Út 04.07.2006, 23:14
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od Luboš Mareš » Po 21.11.2011, 1:03

Tak dneska proběhlo malé seznamování a jsem pln dojmů :lol:
Kvalita videa je horší,tak jen pro představu.......
[youtube]wFQB5goGsMM[/youtube]
[youtube]3PMFHkuIRyw[/youtube]
[youtube]lqJOcM16TWg[/youtube]
[youtube]__J91ANLIVo[/youtube]
Naposledy upravil(a) Luboš Mareš dne Út 22.11.2011, 11:41, celkem upraveno 2 x.


Výroba a prodej pevnostních nárazníků, prahů a krytování podvozku (hlavně na Land Rover, to je jasný:-))))
Více tady: viewtopic.php?f=3&t=24534

Avatar uživatele

allroadshop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 547
Registrován: Stř 03.10.2007, 23:19
Auto: HUMMER
Místo/Bydliště: Petrov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od allroadshop » Po 21.11.2011, 22:15

hezky, to mu davas na prvnim testu pekne..
neskace ti ten zade nejak moooc??
koukal jsem i na to treti http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=__J91ANLIVo
a ciste soukrome si myslim ze to neni dobre jak se chova, takhle v male rychlosti takove skoky do chaosu ..


Petr/ALLROADSHOP

Avatar uživatele

Luboš Mareš
Diskuzní Guru
Příspěvky: 485
Registrován: Út 04.07.2006, 23:14
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od Luboš Mareš » Út 22.11.2011, 11:45

allroadshop » pon 21.11.2011, 22:15 napsal:hezky, to mu davas na prvnim testu pekne..
neskace ti ten zade nejak moooc??
koukal jsem i na to treti http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=__J91ANLIVo
a ciste soukrome si myslim ze to neni dobre jak se chova, takhle v male rychlosti takove skoky do chaosu ..

Mám v zadní části nádrž 30L což zatím stačí a taky tam chci napasovat 2 rez.kola viz. dole.
Dál to bude určitě o naladění tlumičů a taky se naučit řadit a brzdit. Automat a pravostrané řízení je v pohodě a zatím nijak předělávat nebudu.
Možná to vypadá že je auto rozhozené ale uvnitř to takové není, musím říct že při dopadu sa zase přilepí a jede kam chceš. Holt ty Foxy jsou opravdu dobrý :mrgreen:
Přílohy
tapeta11024x768ts9.jpg


Výroba a prodej pevnostních nárazníků, prahů a krytování podvozku (hlavně na Land Rover, to je jasný:-))))
Více tady: viewtopic.php?f=3&t=24534


Autor tématu
latis
Závislý diskutér
Příspěvky: 172
Registrován: So 17.07.2010, 20:15
Auto: offroad není zatím.
Místo/Bydliště: Havířov
Věk: 48
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od latis » Út 26.06.2012, 11:33

Ahoj chci se zeptat,jak je to s emisemi,když dejme tomu koupím auto s Emirátů nebo Ruska,ale neodpovídá Euro normě,dá se to pro sport nějak pořešit,doplněním katu neb se s tím nedá nic dělat?



Avatar uživatele

Luboš Mareš
Diskuzní Guru
Příspěvky: 485
Registrován: Út 04.07.2006, 23:14
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od Luboš Mareš » Út 26.06.2012, 11:57

latis » úte 26.06.2012, 11:33 napsal:Ahoj chci se zeptat,jak je to s emisemi,když dejme tomu koupím auto s Emirátů nebo Ruska,ale neodpovídá Euro normě,dá se to pro sport nějak pořešit,doplněním katu neb se s tím nedá nic dělat?

Na tohle ti nedokážu odpovědět, ale tady u nás je ze vším strašnej problem. Možná ti k tomu něco napíše Míla.
Určitě bude důležité nač to budeš chtít používat a co s tím budeš chtít jezdit.


Výroba a prodej pevnostních nárazníků, prahů a krytování podvozku (hlavně na Land Rover, to je jasný:-))))
Více tady: viewtopic.php?f=3&t=24534

Avatar uživatele

Luboš Mareš
Diskuzní Guru
Příspěvky: 485
Registrován: Út 04.07.2006, 23:14
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od Luboš Mareš » Út 26.06.2012, 12:12

Musím se lehce pochlubit, náš první závod Baja 300 v Německu. 32 místo z 85 vozů v kat. nad 2L
Nějaké foto
Přílohy
120518-15-14-b_IMG_1285k-baja-300.jpg
120518-13-43-b_IMG_1048k-baja-300.jpg
120518-13-43-b_IMG_1049k-baja-300.jpg
487154_256679634435873_102439636526541_369408_1555233052_n.jpg
526137_281680801927086_133967563365078_571172_1202985210_n.jpg
577384_256680074435829_102439636526541_369415_750656772_n.jpg
GIUS1671.JPG


Výroba a prodej pevnostních nárazníků, prahů a krytování podvozku (hlavně na Land Rover, to je jasný:-))))
Více tady: viewtopic.php?f=3&t=24534

Avatar uživatele

allroadshop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 547
Registrován: Stř 03.10.2007, 23:19
Auto: HUMMER
Místo/Bydliště: Petrov u Prahy
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Auto pro Cross country rallye.

Příspěvek od allroadshop » Út 26.06.2012, 15:47

:pivo:


Petr/ALLROADSHOP

Odpovědět