Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

reduktory JP-AXLES

tady by mohli tvůrci nových přestavených aut představit svou práci, vzájemně se pobavit, atd.
Avatar uživatele

TOMM
Diskuzní Guru
Příspěvky: 457
Registrován: Ne 04.12.2005, 21:09
Místo/Bydliště: TREBIC
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od TOMM » Čt 28.02.2013, 4:00

No, vidím Honzo že jsi se do toho celkem opřel, a udělal spoustu změn. :wink: Ať se dílo daří ! :pivo:



Avatar uživatele

MATA
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 766
Registrován: Út 07.06.2005, 15:31
Auto: Landcuriser hdj 80
Místo/Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od MATA » Čt 14.03.2013, 2:02

Ahoj, neni to zpomaleni EXPEDITION nahodou jen 17-18% 19 ku 23 zubum? na jednu celou otocku 19 zubu se 23 zubu otoci 0.82 a neco krat. Takze bych na dosazeni serioveho prevodu potreboval gumy s o 17% vetsim obvodem? na patrola nejake 36"? Na kolik vyjde montaz na patrol GR vcetne otoceni diferaku, rizeni, brzd a vseho potrebneho - pri dodani celeho auta? a co je dal potreba na aute pozmenit? diky za info, ktere zajima asi kdekoho :) prijde mi to jako dobra alternativa podvozkovymu liftu, i kdyz se vsema proprietama okolo asi mimo (nejen) muj rozpocet. Kazdopadne pekna ucelna vec a na tvem aute to hezky maka i v te slabsi testovaci verzi. Verim, ze off kolegove z UK a DE po tom skocej jak slepice po flusu!



Avatar uživatele

Autor tématu
Honza Jeep
Diskuzní Guru
Příspěvky: 473
Registrován: Čt 16.03.2006, 21:36
Auto: JEEP RACE trial, TOYOTA V8
Místo/Bydliště: www.jp-axles.cz tel. 773685757
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od Honza Jeep » So 16.03.2013, 7:20

detailisto... Tak je tam třeba 24 zubů.. nebo 23,5 :D
Na Patrola to nejprve nebude, převod 4,625 je už dost pomalý a ještě reduktor 20%.. Hlavně diferák je zbytečně velký. Spíš by jsem doporučoval jiné nápravy, třeba toyota, kde je v difu 3,7 popř 4,1. Ale to je na každým.
Principielně to jde na jakoukoli pevnou nápravu, poloosy se udělají a pak jde jen o připojovací díry na otočáky.

Veškeré info je nyní na mých stránkách nebo o tom osobně pokecáme.

Přijeď se podívat na Kladno na trial, bude tu masakr!



Avatar uživatele

Golďák
Staroffrouďák
Příspěvky: 9204
Registrován: Pá 10.06.2005, 11:03
Místo/Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od Golďák » So 16.03.2013, 12:39

já si myslím že i když uděláš větší páku, ale na druhou stranu potom víc naložíš, síly se o5 vyrovnají :ramena:
nebo to je jinak :?:


Zvýšit,rozšířit,přidat,zesílit. 608806čtyřista , http://www.goldservis.eu

Avatar uživatele

TOMM
Diskuzní Guru
Příspěvky: 457
Registrován: Ne 04.12.2005, 21:09
Místo/Bydliště: TREBIC
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od TOMM » Po 18.03.2013, 16:51

Golďák » sob 16.03.2013, 12:39 napsal:já si myslím že i když uděláš větší páku, ale na druhou stranu potom víc naložíš, síly se o5 vyrovnají :ramena:
nebo to je jinak :?:
Už jsme spolu o tom taky polemizovali.
Já si myslím že u reduktoru se ti ty síly posunou až na spodní hřídel co vede přímo do náboje. :ramena:



Avatar uživatele

Golďák
Staroffrouďák
Příspěvky: 9204
Registrován: Pá 10.06.2005, 11:03
Místo/Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od Golďák » Po 18.03.2013, 20:29

TOMM » pon 18.03.2013, 16:51 napsal:
Golďák » sob 16.03.2013, 12:39 napsal:já si myslím že i když uděláš větší páku, ale na druhou stranu potom víc naložíš, síly se o5 vyrovnají :ramena:
nebo to je jinak :?:
Už jsme spolu o tom taky polemizovali.
Já si myslím že u reduktoru se ti ty síly posunou až na spodní hřídel co vede přímo do náboje. :ramena:
víš jak je silnej řetěz :?: :mrgreen:


Zvýšit,rozšířit,přidat,zesílit. 608806čtyřista , http://www.goldservis.eu

Avatar uživatele

TOMM
Diskuzní Guru
Příspěvky: 457
Registrován: Ne 04.12.2005, 21:09
Místo/Bydliště: TREBIC
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od TOMM » Čt 21.03.2013, 0:15

Golďák » pon 18.03.2013, 20:29 napsal:
TOMM » pon 18.03.2013, 16:51 napsal:
Golďák » sob 16.03.2013, 12:39 napsal:já si myslím že i když uděláš větší páku, ale na druhou stranu potom víc naložíš, síly se o5 vyrovnají :ramena:
nebo to je jinak :?:
Už jsme spolu o tom taky polemizovali.
Já si myslím že u reduktoru se ti ty síly posunou až na spodní hřídel co vede přímo do náboje. :ramena:
víš jak je silnej řetěz :?: :mrgreen:

Jo, tak jako jeho nejslapší článek. :lol:

Ale když na nápravu osadíš krajovou redukci, tak tomu od redukce k motoru odlehčíš. A pak stačí zesílit jen hřídel z reduktoru do kola, a tím posuneš hranici destrukce čehokoli od kola až k motoru.

Samozřejmě že když přetížíš i toto zesílený hnací ústrojí, povolí někde ten nejslapší článek. :ramena:
ALE TO BUDE AŽ PŘI MNOHEM VĚTŠÍM VÝKONU PŘENESENÉM NA KOLO než BEZ REDUKTORŮ !!! :idea: :idea: :idea:

Samozřejmě že reduktory neudělají z auta nezničitelnej stroj, ale díky nim dokážeš zatočit kolama mnohem větší silou než přijde ten moment kdy praskne ten nejslapší článek.
Takže získáš zesílení hnacího ústrojí. A to ani nemluvím o získané světlé víšce !

Prostě zabiješ dvě mouchy jednou ranou. :pivo:



Avatar uživatele

Golďák
Staroffrouďák
Příspěvky: 9204
Registrován: Pá 10.06.2005, 11:03
Místo/Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od Golďák » Čt 21.03.2013, 7:01

tak že když uděláš 20% redukci, ale zvětšíš 20% kola, tím srovnáš kardan, síla na kardanu bude pořád menší :?:
ještě je potřeba vzít v potaz větší záběr větších kol. Také vzpomínaná světlost ti přidá na sebevědomí a šecko se to pak posunuje :ramena:


Zvýšit,rozšířit,přidat,zesílit. 608806čtyřista , http://www.goldservis.eu

Avatar uživatele

TOMM
Diskuzní Guru
Příspěvky: 457
Registrován: Ne 04.12.2005, 21:09
Místo/Bydliště: TREBIC
Stav: Offline

Re: reduktory JP-AXLES

Příspěvek od TOMM » Pá 22.03.2013, 0:22

To je fakt marná diskuse. :kapsy:
Nejsem spisovatel. Tak až se potkáme můžem to prodiskutovat. :wink:



Odpovědět