Slavnostní vyhlášení mistrů ČR v OFFROAD TRIALu roku 2017 (17.-.18.11.) |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Oprava Ara 243

Příznivci tohodle evergreenu pište
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

stasis
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Po 11.05.2015, 12:06
Témata: 4
Auto: ARO 243 2+6
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod stasis » Ne 08.01.2017, 21:02

Pre fichtlersa
Pozrite si príspevok č.11,tam je vidno tepelný štít a zároveň otvor v kapote.....


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Ne 08.01.2017, 21:06

A i dnes ma spousta aut vydechy treba jen na jedne strane blatniku,i na kapote mimo stred.Ani volant nemusis davat do stredu pronejakou symetrii.
Pokud mas hruzu z vody,dej tam kryti podobne jak je na foto ale misto muzes zachovat.


Autor tématu
fichtlers
Závislý diskutér
Příspěvky: 126
Registrován: Út 02.06.2015, 10:51
Témata: 7
Auto: ARO 240,243
Věk: 25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod fichtlers » Ne 08.01.2017, 21:08

Vidíš zase nové poznatky pro mě. Tak víš že si to udělám podle sebe ale tak je třeba se podívat u ostatních abych nevymýšlel to co už je vymyšlené. Jsem rád za každou informaci.


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Ne 08.01.2017, 21:14

presne na to bude toto forum :pivo:
Stasis,ty jsi myslel stranu 11,ze jo.


Autor tématu
fichtlers
Závislý diskutér
Příspěvky: 126
Registrován: Út 02.06.2015, 10:51
Témata: 7
Auto: ARO 240,243
Věk: 25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod fichtlers » Ne 08.01.2017, 21:15

Už jsem to našel jsem na to úplně zapomněl podle toho ten tepelný štít udělám.


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Ne 08.01.2017, 21:18

Ten chladic s vyvody do krize mam.Psal jsem to.Kdyztak napis ze ho nechces,at se neopakuji. :wink:


stasis
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Po 11.05.2015, 12:06
Témata: 4
Auto: ARO 243 2+6
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod stasis » Ne 08.01.2017, 21:27

Pre ADa
"Tož pravdu máš predsedo...." akurát som si pomýlil č. strany s č. príspevku... vďaka za upozornenie

Avatar uživatele

Mike
Star ofrouďák VIP+
Příspěvky: 4741
Registrován: Po 04.04.2005, 23:06
Témata: 35
Místo/Bydliště: Čelákovice
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Mike » Čt 12.01.2017, 19:02

ještě trochu jinak
byly tyhle chladiče i tlakový, pak tam ta přepadová trubička nečuměla tolik dovnitř a pružinkový sedlo dosedalo až na tu spodní hranu
místo zavařovačky sloužil ten obrovskej prostor nahoře v chladiči

čili nalil se studenej až po hrdlo, a po zahřátí se hladina sama upravila - "nafurt"
tedy než se to pořádně uvařilo, pak mohlo chybět

já tam mám z prostorových důvodů zetor, právě proto, aby za ním mohla být původní vrtule, protože elektrika to neuchladila

Obrázek
nikdy neříkej , že to nejde ,protože se objeví aktivní ..... , který neví , že to nejde a udělá to."


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Čt 12.01.2017, 22:20

Ty mas ale hladinu chladice nejvyssi bod.V nasich pripadech je nejvyssim bodem topeni.Proto tam musi byt zavarovacka.

Avatar uživatele

Mike
Star ofrouďák VIP+
Příspěvky: 4741
Registrován: Po 04.04.2005, 23:06
Témata: 35
Místo/Bydliště: Čelákovice
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Mike » Ne 15.01.2017, 18:11

njn
já tam holt topení vůbec nemám
ale kdyby měla přijít "invaze v ardenách" tak ho tam dobastlím
nikdy neříkej , že to nejde ,protože se objeví aktivní ..... , který neví , že to nejde a udělá to."


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Ne 15.01.2017, 19:32

Mam takovej pocit ze se dockas i tady a tim ti odpada topeni.
Ale kdo to nezna,vypada to jak dvirka do udirny. :smich:
Kdo by si daval do udirny chladic,ze?


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Ne 15.01.2017, 19:37

Myslim ze by ti tam sel chladic z emky.Ta byla tusim hubenejsi a vyssi.Nejspis to nepotrebujes,ale pokud visis na puvodnosti.


Autor tématu
fichtlers
Závislý diskutér
Příspěvky: 126
Registrován: Út 02.06.2015, 10:51
Témata: 7
Auto: ARO 240,243
Věk: 25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod fichtlers » Po 16.01.2017, 22:15

Tak přináším nové informace. Na ten chladič se podařilo přiletovat do úhlopříčky horní přívod. Přivařili jsme to stříbrem pomocí propan-butanu a kyslíku ale podařilo se. Přišel jsem ještě na jedu věc. Na jednom motoru co mám na náhradní díly jsem našel karburátor, který otevírá obě klapky najednou. Na tom nynějším motoru mám postoupný karburátor. Který bude pro ten můj motor lepší když tam plánuji LPG? Nebude lepší když budou otevírat obě klapky najednou? Nebo jaké jsou rozdíly mezi postoupným a tím co otevírá obě najednou?

Avatar uživatele

Netopýr
Legenda fóra
Příspěvky: 1217
Registrován: Po 15.12.2008, 18:06
Témata: 16
Auto: Lada Niva 1.7i r.96
Místo/Bydliště: skoroPraha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Netopýr » Út 17.01.2017, 0:09

jj, pro LPG je nejlepší, pokud se obě komory otevírají současně, nebo jedna klapka s velkym průřezem :c)
bude to plynulý a vpohodě - pokud máš sporák, pokud máš vstřiky, tak tam až moje vědomosti nesahají :c)
Kdo nic nedělá, nic nezkazí a proto si zaslouží odměnu :c)

Optimismus je způsoben nedostatkem informací...


Ada
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 722
Registrován: Pá 24.08.2012, 19:14
Témata: 2
Auto: ARO 243 a Fiat Croma 2,5TD 87
Místo/Bydliště: Kromeříž
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Oprava Ara 243

Příspěvekod Ada » Út 17.01.2017, 0:26

Ke kazdymu karbecu je taky prislusny sani.
Rozdil vlastnosti nevim,jsem mel soucasny.


Vrátit se na “ARO”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti