Pěkné svátky a vše nejlepší do roku 2021. Komanche

motor VW 2.0 TDI 135kW

VW je dle některých zdrojů z tohoto fóra průkopníkem tereňáků
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
tulo
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: Čt 18.03.2010, 11:41
Auto: Pajero 2,8TD
Stav: Offline

motor VW 2.0 TDI 135kW

Příspěvek od tulo » Pá 27.11.2020, 23:44

ahojte,

ak mate niekto skusenosti s uvedenym motorom a chcete ich zdielat, budem vdacny...

zaujima ma spolahlivost, na co si dat pozor, servisne intervaly, kurvitka a pod... konkretne s najazdom 167tis km

dik



Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 24419
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 41
Stav: Offline

Re: motor VW 2.0 TDI 135kW

Příspěvek od Edgar » So 28.11.2020, 10:19

Mrdka jako každej novej koncernosráč




markus
Staroffrouďák
Příspěvky: 4296
Registrován: Čt 17.04.2008, 13:56
Auto: SUPERB 4X4 , OFF v přípravě
Místo/Bydliště: Opava
Stav: Offline

Re: motor VW 2.0 TDI 135kW

Příspěvek od markus » Ne 29.11.2020, 6:56

Mam TDI135kw RS DSG 4X4 2018 a bez problémů, olej nežere , druhá oktávka je 110kw/manuál - 2017 ta si vezme 1l na 20tis
už sem měl 3 tyhle auta - 0-200tis km/ bez zaváhání
135kw líp jede, trochu víc žere - to bude spíš tím 4x4+DSG asi 1l - dlouhodobě tam svítí 6,6l, je krapet za studena hlučnější než ta 110kw.
135kw pokud má dsg, tak 6R se spojkama v oleji což je ten bezproblémový automat , 7DSG má suché spojky ten se prý kaká, byl v supu 140kw.

V RS je to kombinace vcelku povedená(má v základu pádla pod volantem), dá se s tím povozit slušně RS má jinou zadní nápravu je o3cm širší , má jiné nastavení stabíku , jsou silnější , jiné tlumiče, jiné pružiny - 15mm , větší brzdy , já mám možnost nastavení režimů plus možnost kombinovat nastavení uživatelsky (řízení sport/motor komfort atd.), auto je citelně tužší a přesnější ve stopě.
110kw má vlečnou nápravu , je taková uživatelsky neutrální a taková nemasná, ale ani nezklame.

všechny koncerny trpí na vodní pumpu +/- při 160tis začne kapat(předepsané rozvody jsou u 210tis), tak sem udělal u všech rozvody preventivně při 150tkm, značkové servisy to ví moc dobře. jinak , vstřiky , dpf , žhaviče, žádné problémy.
Bude to znít divně, ale mám pocit jako když sem měl 1.9tdi otočil klíčkem a jel bez obav kamkoli.

Kamarád má to stejné a na budíku 450+ tkm, jen běžný servis , rozvody, oleje dává po 30, nic jiného


už víc kecám než jezdím :mrgreen:


Autor tématu
tulo
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: Čt 18.03.2010, 11:41
Auto: Pajero 2,8TD
Stav: Offline

Re: motor VW 2.0 TDI 135kW

Příspěvek od tulo » Po 30.11.2020, 13:00

super dik za info



Avatar uživatele

Kadett
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3729
Registrován: Út 05.06.2007, 21:38
Auto: mikrooff Panda 4x4 Sisley,Pajero I 2,5td aut....
Místo/Bydliště: Nučice,okr. Praha-východ
Stav: Offline

Re: motor VW 2.0 TDI 135kW

Příspěvek od Kadett » Stř 10.02.2021, 8:18

No jestli je to stejnej motor jako v T5,tak za mě hovno hoven.....


"...i malý šašek umí zahrát velké divadlo..."-Panda 4x4 Sisley
...a větší šašek větší divadlo... - Pajero I 2,5TD aut.
...a jsem na 604806571

Avatar uživatele

KILLER
Legenda fóra
Příspěvky: 1787
Registrován: Čt 29.05.2008, 21:53
Auto: Samurai 3" Lift MT 30"
Místo/Bydliště: +-LBC
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: motor VW 2.0 TDI 135kW

Příspěvek od KILLER » Stř 10.02.2021, 20:17

Znamy to ma v ojetem Leonu. Co vim tak to funguje tak nejak normalne. Resil klasicky DPF a ted se mu zacala kamsi ztracet voda ale nikdo nevi kam. Ale jinak to jezdi. 110kw verze bude asi spolehlivější. Ale samozrejme ma o nejakych 35hp mene...


Samec 1.3i celoplech
EX - Vitara 1.6i cabrio

Odpovědět