pár otázek k transporteru...4x4

VW je dle některých zdrojů z tohoto fóra průkopníkem tereňáků
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Maaja
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 702
Registrován: Ne 02.06.2013, 13:19
Témata: 7
Auto: Land rover diskotéka 2.generace. Pajero 3,2 did automat
Místo/Bydliště: Slovácko
Věk: 30

pár otázek k transporteru...4x4

Příspěvekod Maaja » Pá 10.04.2015, 23:21

čau pardi... štrachá mi v gebuli pár otázek a nemužu najít opovědi

rozdíl mezi sincro a ¨4motion??... předpokládám že tam i tam je haldex ale jaky je rozdil? U 4motion je navíc eletrika?

...je mi jasné že 2.4D 57kW bionaftu spapka v pohodě ale zvladne tohle bioekonomické zvěrstvo i 2.5tDi 65kw...2.5TDI 75kw?


Kropítko
Diskuzní Guru
Příspěvky: 674
Registrován: Stř 17.09.2014, 7:20
Témata: 0
Auto: L200

Re: pár otázek k transporteru...4x4

Příspěvekod Kropítko » So 11.04.2015, 11:36

Si nejsem jistej ale chlapy mě opravý ale mam dojem že Syncro je s Torsnem a 4Motion je Haldex.Jinak co se týká bio tak jsem jezdi s obojím a krom úbytku výkonu jsem nezaznamenal nic co provozu bránilo?


mikeraff
Legenda fóra
Příspěvky: 1683
Registrován: Po 27.02.2006, 7:34
Témata: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek k transporteru...4x4

Příspěvekod mikeraff » So 11.04.2015, 13:22

TAk na bio se vyser. Meli jsme ve firme 8 x VW T4 s motorama 2.5Tdi a vsem slo po cca 100 t km do kopru čerpadlo. Všechny klekly skoro ve stejnou dobu.Repas čerpadla v Děčíne CCa 25 tisic kč. Jezdíme na ní pořad ( ted už s T5) ,BIO 100,a je to strašná sračka.Narostla spotřeba o litr,vykon šel dolu ,nutna vyměna palivovyho filtru po 5 tkm,no prostě furt něco. A to nemluvím o tom,když je rano zima tak auta kouří jak darebny kamna.

Avatar uživatele

Golďák
Staroffrouďák
Příspěvky: 9199
Registrován: Pá 10.06.2005, 11:03
Témata: 205
Místo/Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek k transporteru...4x4

Příspěvekod Golďák » So 11.04.2015, 19:59

mikeraff napsal:TAk na bio se vyser. Meli jsme ve firme 8 x VW T4 s motorama 2.5Tdi a vsem slo po cca 100 t km do kopru čerpadlo. Všechny klekly skoro ve stejnou dobu.Repas čerpadla v Děčíne CCa 25 tisic kč. Jezdíme na ní pořad ( ted už s T5) ,BIO 100,a je to strašná sračka.Narostla spotřeba o litr,vykon šel dolu ,nutna vyměna palivovyho filtru po 5 tkm,no prostě furt něco. A to nemluvím o tom,když je rano zima tak auta kouří jak darebny kamna.

VP44 je nejspíš pokus Boše o euro3 bez CR a moc se to nepovedlo, 2kil se asi nedožije žádný :ramena:
repas snad už 13
Zvýšit,rozšířit,přidat,zesílit. 608806čtyřista , http://www.goldservis.eu


mikeraff
Legenda fóra
Příspěvky: 1683
Registrován: Po 27.02.2006, 7:34
Témata: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek k transporteru...4x4

Příspěvekod mikeraff » So 11.04.2015, 21:27

To nevim ,ale u nas ve firme byli same T4 a na čistou naftu jezdili vpohode 500tkm + . Posledni T4 jsem odevzdaval s 780tkm a bez zavažne opravy.To se jezdilo ještě na čistou naftu.Pak se diky usporam zaclo jezdit na B100 a auta po 2 letech provozu padala jako svina.T4 byli vždy držaky pri spravne udržbě a kvalitnich PHM. Ted už mame skoro vsechny auta T5 a neni to proti T4 nejaky zazrak.
T5 na bio smrdí jak hranolky u Mékáče a když nastartuje bufik,to je teprve pocuc.


Autor tématu
Maaja
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 702
Registrován: Ne 02.06.2013, 13:19
Témata: 7
Auto: Land rover diskotéka 2.generace. Pajero 3,2 did automat
Místo/Bydliště: Slovácko
Věk: 30

Re: pár otázek k transporteru...4x4

Příspěvekod Maaja » Ne 12.04.2015, 22:28

n jo...úspora... si to spočti.
7kč na litr
půl roku - letní sezonu jezdim v pruměru 1000km týdně a když vemu druhou partu brigadniku tak to mas třeba 1500km týdně...to je ve filcce a velkem aute 130-150litrů.
takže za půlrok se to vysplhá někam na 20000-30000. Nepočítám samozřejmě, ze vymeníš jednou nebo dvakrát filtr jak píšete(ja s filckou najel pouze s bionaftou na pár výjimek 20000km přes zimu a bez nejmenšího problemu...vlastně hadičky od přepadu :D )

Když započítám aj PHM do traktora a svahové sekačky do které ted dam 1.9D felda, aj auta tak za rok mužu ušetřit na bionaftě kolem 90 000kč vč DPH. Mluvim o krmení čtyrech motórů z jedné peněženky takže to není zrovna najméň


Sprinter 4x4 jsem hledal, není běžně k dostání jinak bych ho studoval stejně jak tranďáka


Jaký motor se dával do těch novějších? .... z těch to hledám jsou k dispozici budto ročniky 97-00 kolem 100t nebo 07-08 kolem 150t. Divny poměr ceny ale vzhledem k lízačce příznivý

Added in 13 minutes 8 seconds:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volkswagen ... 92015.html

chybí bufik a okno na šoupačkách které oželim.... jinak staré kusy nejsou o moc levnější :ramena: :ramena: na druhou stranu asi těžko naleju do tohoto auta bio bo předpokladam že je tenhle motor eletrikař jak jožin odnaproti... (?)


Vrátit se na “Volkswagen”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host