Motor klepe

Feroza, Rocky...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Pá 05.02.2010, 12:30

Ahoj měl bych dotaz: Nedávno jsem si přivezl Ferdu F300 16,16v po výměně hustého oleje co tam daly nejspíš němci začal ferda klepat řekl bych že na hoře,než to rozeberu chci se zeptat ventily mají hydroštele nebo podložky? Já osobně bych to viděl na vymačkaný hydroštely auto jinak nekouří jen po nastartování než se ohřeje pak je v klidu a i to klepání se trochu zmírní. Olej jsem dal 10w40 nechtěl jsem ho moc rozmazlovat plnou syntetikou i když by tam asi měla patřit. Díky za rady a za info.

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Pá 05.02.2010, 18:40

Feroza zadny hydrostely ani podlozky nema...klasika sroub a matka.Syntak tam tozhodne nedavej ,ani tam nelej zadnej cistic motoru na olejovy usazeniny a 10W40 tam patri.Je otazka jestli to klepani dela ventilova vule a nebo vycochtanej motor...pistni cepy...loziska na ojnicich..kolik to ma fakticky najeto vis?


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Po 08.02.2010, 2:57

Ahoj Díky za odpověď teď jsem koukal do servisní knížky mám k tomu spoustu papírů od garanček až po poslední výměnu katalisátoru v roce 2008 to je poslední servis a je tam stav 95600km já když jsem to před měsícem kupoval tak mi to prodávali se 106000km a nějaký drobný což by sedělo nevím řekl bych že to klepání jde od zhora hlavně když je motor studenej to je rachot jak se to ohřeje do provozní teploty tak se dost zlepší, auto nezakouří nic tak se pokusím udělat ventily ještě mě napadl že by byl hozenej o zub rozvoďák ale to asi ono nebude ten se stejně chystám co nejdřív udělat.ventilový vůle budou asi v manuálu viď? nebo víš je zpaměti? Uvidím co to udělá zatím se mi nechce sundavat hlava abych zjisťoval vůli na čepech.

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Po 08.02.2010, 6:41

Cus...no s tema kilometrama...Feroza ma tachometr do 100 000 a pak jede zas od nuly...je teda otazka jestli mas najeto 110 000 nebo 210 000....jinak ventilovy vule sou sani 0,25 vejfuk 0,33 ale pozor...stelovat za provozni teploty!Jinak rozvodak myslim hnutej nebude,pokud to jede normalne...to lehce zjistis,kdyz sundas ten plastovej dekl zepredu,na klice i vacce i remenu sou znacky co se musej potkat.Rozvodak i kladku bych vymenil rozhodne,ma se menit v 90 000 a je otazka jestli dohledas kdy byl naposled menenej...a dal tam neco znackovyho...
No udelej ty ventily a uvidis...


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Po 08.02.2010, 10:23

Já jsem si všiml že to počítadlo je nějaký divný :) ale zase nevěřím že by najel za dva roky dalších 100tis. Na ty rysky se mrknu pak mě napadlo že by mohl bejt hnutej rozdělovač ale to není škodovka :) i když jsem koukal že si ty Němci v servisu dělali všude rysky fixou jak na deklu u rozvodů tak na víčku rozdělovače :) Zkusím schválně v tý haldě papírů najít jestli měnily rozvoďák.
Když už takhle debatujem zeptám se už jsem to psal Strnádkovi ale odpověď žádná: moment zkopíruju to to bude rychlejší :) :
Měl bych jeden malý dotaz. Týká se to mé Ferózky F300 mám na palubce kontrolku jakoby větší sestru kontrolky na ruční brzdu v příručce tu kontrolku vubec nemám. Jde mi o to že mi někdy svítí a někdy né navíc jsem vypozoroval ale možná je to blbost, že ta kontrolka svítí jenom když je mráz napadlo mě jestli to není upozornění na náledí jako by venkovní teplota kdyby měl člověk opatrně brzdit. Veděl by jste někdo? Předem Díky za odpovědi a názory Ivoš.

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Po 08.02.2010, 11:14

Nevim jakej mas rok vyroby...tak jsem to myslel s tema kilakama,ze je asi kravina aby melo auto z r.95 najeto 50 000...to spis tech 150 000...jinak Radimovi nepis,ale zavolej,ma toho dost pac dela v dilne, ma rocniho prvorozenyho kluka ze kteryho je hotovej a este stavi barak a na net chodi maximalne jednou tejdne.Kdyz mu pres den zavolas na tuty se dovis co potrebujes.Jinak co Feroza to original...jina elektrika,elektronicky nastaveni zadnich tlumicu...jiny pohony predku,jina pridavna skrin..delali se i se stalym pohonem 4x4...jiny vybaveni,termostaty...atd...podle toho kam to vyvazeli.Ta kontrolka muze bejt signalizace opotrebeni desticek a nebo malo brzdovy kapaliny v nadobce...se koukni jestli z toho nevede drat.
Idealni by bylo,kdybys poslal VIN svyho auta Milanovi a dal dotaz...on ma kompletni databazi a presne ti napise co mas za modifikaci auta...a i kdy a kde ho poprve uvedli do provozu...
http://www.daihatsu-auto.cz/nase-sluzby.html


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Po 08.02.2010, 14:19

No rok výroby 90,majitelka byla ženská celou dobu podle papírů pravidelnej servis až do roku 2008 tam je ten poslední stav 95600km takže by těch současně najetejch 106000 souhlasilo. Jak tak sleduju různý fóra tak máš pravdu že co kus to originál. kontrolka na destičky to není ani na tu kapalinu i když tam plovák je vysledoval jsem právě že to dělá jen když mrzne:) Radimovi zkusím zavolat Díky za info asi to teď nemá jednoduchý.Do motoru jsem raději žádný sračky na čištění nedával už jenom proto že člověk neví co tam kdo dával,takže v motoru mám teď to co tam patří tak jsem rád, už jsem řešil děravou trubičku na benzín vlastně to byla zpátečka do nádrže,pak brzdovej třmen na straně řidiče totálně zarezlej na tom vodícím trnu výměna destiček no klasika věci na starým autě :) ještě mě čeká rozvoďák a kladka a snad bude chvilku klid.:)

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Po 08.02.2010, 16:02

No jestli ten symbol vypada jako kontrolka rucni brzdy,ale je v tom trojuhelnik s vykricnikem je to info,ze mas malo brzdovky v nadobce...aspon ja to tak mam ja mam teda r.v.96 a z ty nadobky me vedou 2 draty ...nekam... :D


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Po 08.02.2010, 18:56

Ještě mě napadla taková blbost s těma ventilama koukám že do toho motoru je požadavek palivo BA 90 teda olovnatej neí možný že stím někdo jezdil na bezolovo a tudíž podpálil ventily? teď už asi nemá smysl tam lejt olovo to už asi nezachráním já osobně jsem s ním najel asi 800km nas 95tku

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Út 09.02.2010, 6:13

Pane boze...to ti zas rek kdo??Feroza jezdi odjakziva na natural...si psal ze mas navod...jukni co tam pisou...natural (bleifreier)..minimalni oktanovy cislo 90...a pac u nas neni tak minimalne 91...ja jezdim celou dobu 95tku.Pistoli na olovnatej benzin do nadrze ani nevrazis...zkontroluj ty ventily a rozvody a pak uvidis dal...


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Út 09.02.2010, 9:55

No právě že v techničáku je BA90 juknu ještě do tý knížky ! taky si myslím že je to blbost :) včera jsem si pročítal starý příspěvky tak rok dva zpátky někdo to klepání tady řešil a byli to volný ventily tak to udělám a dám vědět. viewtopic.php?f=8&t=12399

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Út 09.02.2010, 11:01

Na ceskej technicak vubec nekoukej...tam sou ty baby na ourade schopny napsat cokoliv...moje vlastni zkusenost i u novejch aut...docela se Ferozama zabejvam,videl jsem asi 5 technicaku a v kazdym napsanyho neco jinyho...drz se toho co je napsany v origo manualu...
Přílohy
F1.jpg
F2.jpg
F3.jpg


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Út 09.02.2010, 11:28

Pepíno Děkuju měl si pravdu našel jsem to v manuálu asi po půl hodině takovým drobným písmem :) chtěl jsem to udělat dneska ale nemám kde, kluci maj na dílně plno tak musím ještě vydržet :( blbí je že mi připadá že to už nechce přestat i když je to teplý možná je to jenom sugesce :)

Avatar uživatele

Pepinek1
Inventář fóra
Příspěvky: 2150
Registrován: Po 25.02.2008, 16:38
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod Pepinek1 » Út 09.02.2010, 12:48

Vono jestli je to volny tak to bude delat kraval porad vetsi,protoze se ty srouby vytacej...ja bych to udelal co nejdriv...


Autor tématu
šnědro
Témata:
Stav: Offline

Re: Motor klepe

Příspěvekod šnědro » Út 09.02.2010, 15:55

Pepinek1 napsal:Vono jestli je to volny tak to bude delat kraval porad vetsi,protoze se ty srouby vytacej...ja bych to udelal co nejdriv...


Tak už to mám domluvený v pátek ráno se to bude dělat :hop: Je ale zajímavý že se to takhle z ničeho nic povoluje že by byl na vině novej olej ? přísadu jsem žádnou nedával akorát do nádrže čistič vstřiků, teď mě tak napadlo že to musí bejt taky sajrajt protože po tom co jsem ho tam nalil tak tejden na to mi začala chcát trubka od spátečky do nádrže asi to odstranilo bordel co ucpával tu dirku v trubičce :) proto tam taky píšou že další se může dát až po 5tis km :) tak že to sebou bere rez a všechen bordel.


Vrátit se na “Daihatsu”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host