Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 12:57

Ahoj Pánové měl bych dva dotazy viz. nadpis 1. Mám LC 120 se vzduchovým podvozkem a občas potřebuji popojet s károu na auta, ale řeším následující při nákládaní auta na vlek se zadek auta dost zvedá tak se chci zeptat jestli to nemůže ten podvozek někam odnést??Napadlo mě pod konec vleku udělat skládací nožičky, ale zase si říkám, že o tom snad někdo musel přemýšlet když to auto vyráběli ne??:)

2. dotaz mám v háji pravý přední brzdový třmen a chci ho vyměnit, ale nevím jestli se může normálně odvzdušnit když mám v autě ten elektrickej posilovač brzd??Nebo se to má dělat s nastartovaným motorem?Přes diagnostiku? nebo jak??

Díky moc všem za případnou odpověd.

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 17:24

Zadni měchy neřeš, jen pred pripojenim vleku vypni zvedani a nech ho vyple.
Pokud mas v pytli trmen, předpokládám, že zarezle pistky, bud je vymen, nebo jak pises, prehod cely trmen a normálně to odvzdusni, nic se nestane.
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 18:09

Díky za odpověd jen jsem to ve své natvdlosti nepochopil úplně resp. myslíš nechat vypnuté zvedání po celou dobu co s autem a naloženým vlekem pojedu nebo vypnout když nakládám auto na vlek a běží motor??

No a k tomu třemu někdo to tu myslím psal, že pokud má auto el. posilovač brzd či jak to nazvat, tak že by se brzdy neměli klasicky odvzušnovat, ale upřímně nevím co si pod tím představit, odsávačku na kapalinu v dílně mám, ale nějakou levnou a nikdy jsem tomu nepřišel moc na chut jen bych nerad něco po....

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 18:12

Zvedání vyple po celou dobu.

Jestli menis cely třmen, nech zavřené víčko od brzdovky, vytece jen troska a pak to klidně odvzdusni slapanim, jde to normálně. Nesmí ti vyteci celý obsah nádobky.
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 18:34

Aha, tak to je dobrá informace já se s tím autem teprve učím měl jsem kdysi LC100 a tam vím, že se s tím vlekem ahc dost pralo, aby to vyhnalo nahoru a vždycky jsem za to auto trpěl, tak bych nechtěl tohle staro/nové tím občasným taháním zkurvit, takže zastavit, vypnout ahc, chcipnout naložit a jet.

Ano budu měnit celý třmen repas od textaru stojí 3000,- a ty pístky jsou dva dost narezlí tak to nebudu řešit a dám rovnou celel třmen, zaštípnu hadici a bude to snad tedy dobrý každopádně Ti za Tvoje rady moc DĚKUJU..!!

Jo a poslední věc když zvedáte auto na heveru vypínáte před tím ahc??Koukal jsem, že u nohou řidiče jen napsáno, že před zvedání se to má vypnout a já to posledně nevypnul, ale říkám si, že pokud s vyvěšenýma kolama, nezapnu klíček tak by se nemělo nic stát ne??Vím, že u Q7 popř Touageru se to muselo uvádět do servisního režimu, ale tam je tlumič i měch v jednom..
Naposledy upravil(a) Doubi dne Ne 11.03.2018, 18:37, celkem upraveno 1 x.

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 18:36

Hadici nemackat!
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 18:38

Proč to??je jiná než na běžných autech ptám se protože to tak dělám na ostatních autech léta bez problému, ale třeba je to špatně člověk se pořád učí..

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 18:40

Přehodit to je otázka par vteřin, hadice se může uvnitř zbortit a mas zadelano na problém.
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 19:30

Ano je pravda, že když se všechno napovoluje tak by to mělo být na chvilku, dám tedy na Tvoje rady, ještě jednou děkuju.

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 19:31

Za nic, at se to podaří.
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 20:05

Doufám, že se to podaří:) Nedá mi to zeptal bych se ještě na poslední věc, evidentně máš s taháním vleku za 120 zkušenosti, používáš D nebo tu polohu vedle tuším 4L?? ještě doplním, že mám 4.0 v 6, ale to asi není pro tenhle dotaz tak důležité.

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 20:08

4L je redukce, to je ta malá páka, ale asi máš namysli tu polohu na voliči automatu, když jej posunes z D doleva, tuto polohu bys měl s vlekem používat.
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Ne 11.03.2018, 20:11

Ano přesně tu jsem myslel, vím, že se ptám jako trotl, ale nemám s automaty moc zkušeností, takže ještě jednou děkuju.

Avatar uživatele

Kacaba
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3605
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Témata: 30
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 41

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Kacaba » Ne 11.03.2018, 20:13

Když v automatu sem tam vymenis olej, vydrží dost.
XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
Doubi
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: Ne 10.11.2013, 22:25
Témata: 2

Re: Nákladní auta na vlek vs. vzduch podvozek a odvzdušnění brzd

Příspěvekod Doubi » Út 13.03.2018, 9:00

Tak jsem včera zkoušel vypnout ten podvozek a pokud se rozjedu na víc jak cca 35km tak kontrolka OFF vždycky sama zhasne, tak se chci zeptat čím to je zda je to závada, nebo jestli mám pořád při každém zastavení/zpomalení mačka OFF což se mi teda zda kravina??:-/


Vrátit se na “120 + 150”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host