Expediční 4Runner


majer
Inventář fóra
Příspěvky: 2300
Registrován: Po 19.12.2011, 7:16
Témata: 5
Auto: Subaru Outback 2,5 - LPG, LC 120 D4D 127kW AT
Místo/Bydliště: severní morava
Věk: 41

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod majer » Stř 23.05.2018, 6:06

http://4runnerclub.org/

i nejvyšší ho má... Takže ptej se lidi co Ví ať zbytečně neinvestujes...


sumacek65
Diskuzní Guru
Příspěvky: 648
Registrován: So 02.11.2013, 10:27
Témata: 50
Auto: Toyota 4runner , Toyota Kzj 73, 3,0TD

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod sumacek65 » Stř 23.05.2018, 20:20

Dozadu dej pružiny z 80. Rezervu vyhod na zadní nárazník a místo ní dej 60ti litrovou přidavní nádrž. A dozadu udělej šuflikový systém. Na střechu si dej co chceš a ojedeš celý svět. Ještě by dopředu a zadku dal Aussinu. Motadlo dle libosti dopředu i na zadek. Všechny šrouby nalep na lepidlo a sebou i náhradní.


káfič
Staroffrouďák
Příspěvky: 5274
Registrován: Čt 07.09.2006, 19:47
Témata: 216
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 39

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod káfič » Stř 23.05.2018, 20:45

Ojedes cely svet :mrgreen: tak to musim taky zkusit tohle zkraslovadlo :mrgreen: jinak bjescoklub uz nejak nemaka. Uz se mi tam nedari ani prihlasit a fuhrer hlasil ze je to nejaky v prdeli. Tak nevim.

Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24286
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Témata: 29
Auto: korejská obludka..jo, a taky friťák od LR...
Místo/Bydliště: v týdnu poslední obydlená zatáčka před Vídní

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod Taz » Stř 23.05.2018, 21:17

káfič napsal:Ojedes cely svet :mrgreen: tak to musim taky zkusit tohle zkraslovadlo :mrgreen: jinak bjescoklub uz nejak nemaka. Uz se mi tam nedari ani prihlasit a fuhrer hlasil ze je to nejaky v prdeli. Tak nevim.

Nedělal tam admina taky :indian: ?
Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly


majer
Inventář fóra
Příspěvky: 2300
Registrován: Po 19.12.2011, 7:16
Témata: 5
Auto: Subaru Outback 2,5 - LPG, LC 120 D4D 127kW AT
Místo/Bydliště: severní morava
Věk: 41

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod majer » Stř 23.05.2018, 22:00

:lol:


káfič
Staroffrouďák
Příspěvky: 5274
Registrován: Čt 07.09.2006, 19:47
Témata: 216
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 39

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod káfič » Stř 23.05.2018, 23:06

:mrgreen: :mrgreen:


Autor tématu
Veteranista
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 59
Registrován: Stř 04.05.2016, 21:39
Témata: 5
Auto: samý starý

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod Veteranista » Čt 24.05.2018, 7:53

Rezervy počítám dvě. Což je sice prostorově trošku problém, ale vzhledem k tomu, co chceme projet nutnost.
Přídavnou nádrž řešíme, protože současný dojezd po silnici nějakých 400km je zoufalý.
Šrouby na lepidlo???
www.Michalovycesty.cz

Avatar uživatele

YORSIAN
ŠVIHÁK LÁZEŇSKÝ
Příspěvky: 8453
Registrován: Út 10.04.2007, 18:18
Témata: 29
Auto: only tojoty
Místo/Bydliště: Bryncl-Kénik ( kousek vod Augecu)
Věk: 47

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod YORSIAN » Čt 24.05.2018, 8:33

když čtu co všechno na to chceš navěšet tak si fakt prvně kup pořádnej podvozek už spočítanej na tu váhu . Taky okruh chlazení bych nepodcenoval mě 1KZ-TE z runnerů fungovaly až když dostaly palici z devadiny.
Kdyby bůh chtěl, abychom jezdili v hnisanech ,neseslal by nám Toyotu 8)

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4221
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Témata: 14
Auto: defneder, discovery, range rover classic, gazelle
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod HaK » Čt 24.05.2018, 8:52

Nejvíc prospěje to, co nepovezeš a nebude to překážet a zatěžovat. Pokud pojedete dvěma relativně stejnejma autama, tak bych to trochu dělil, třeba tři rezervy celkem a pod, jedna je na jedno auto skoro málo, ale dvě jsou skoro přepich. Podobně s navijákama, je podle mne přehnané aby obě auta měla naviják vepředu i vzadu... I s těma nádržema - já vymýšlel kde co a když jsem se dostal k řešení v podběhách které udělalo +42l tak jsem si položil otázku jestli je to opravdu o všechny ty peníze lepší než dva 20l kanistry? a hodil jsem radši pár kanistrů na střechu, plnili jsme je jen občas, pak jsme je rozdávali za protislužby apod...
U bězce stejně jako u spousty jinejch našich verků platí, že ta auta zvládnou neskutečný věci už v základu, takže třeba nějaký palec nahoru a pořádný kola (spíš než velikost bych volil správný vzorek, typ gumy), ale moc bych to celkově nepřeháněl, každý kilo železa se bude podepisovat na únavě a spotřebě. Třeba v písku (ale i v bahně ) každejch sto kilo je děsná kotva.

Ale samozřejmě především držim palce a závidím - závidím i to lehké chvění když si člověk mazlí auto "na cestu" a představuje si, co všechno ho potká a jak to bude překonávat, to jsou opravdu příjemné starosti a člověk do toho stejně nakonec promítne tak nějak to co je v něm, takže všechny ty dobrý rady od kamarádů hezky filtruj a udělej si auto, aby se ti líbilo na fotkách, protože až budeš klečet někde v pekle v podběhu s lopatou nebo s nářadím, stejně to bude na tobě a ne na nás.
Hanys a Káča
tel: 775 173 983
http://www.oneland.cz


Autor tématu
Veteranista
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 59
Registrován: Stř 04.05.2016, 21:39
Témata: 5
Auto: samý starý

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod Veteranista » Čt 24.05.2018, 11:00

My jsme za všechny rady rádi :-)

Naviják budu mít jen vpředu. Když by byla přídavná nádrž, snížilo by se těžiště oproti kanystrům na střeše.
Podvozek mám OME a k tomu 32 kola
KOlega má sice 31, ale ty sdílené rezervy jsou dobrý nápad
Hlavu to má novou a hodlám repasovat chladič, aby byl 100%, i když s ním není žádný problém. Naštěstí mám 2, takže mohu dát jeden dělat a na druhý zatím jezdit :-)
www.Michalovycesty.cz

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 33050
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 437
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod Chorche » Čt 24.05.2018, 22:13

kurva takový téma a mně se nigdo nezeptá :lol:
káfa brečí krs polofčely a přední dif ale taky je třeba říc za a) že měl jiný převody vepředu a vzadu a za b) je to bezmozek... tak aby to pak vydrželo že. Já mam na svym běšci s ausinou vepředu (mimochodem bez ní vůbec nikam nevyjížděj) polofčely furt původní (1988) a diferák jakbysmet.
Takže jesli ti můžu radit já - udělej podlošky pot svisláky (fungujou, ne že ne), páč nemusíš pak tolik šponovat torsky a auto vo chlup líp kříží. Kup nový péra dozadu esli sou tydle uš unavený (unavěj se aš to naložíš). Dopředu dej ausinu jaxem uš psal, dozadu taky, ale asi tam máš samosvor tak budeš muset sehnat votevřenej koš (nejlíp asi z předního difu z kila). Jestli seš rozhazovačnej taxi sežeň zadní nápravu z 90ky s elektrošpérou. Vovládání k ní tady dyštak mam, fungl nový, přenecham. Nebo předělat na lanko jako to mam já. Nárazníky, naviják dopředu, zahradu. A máš hotovo, víc bych to nehrotil.
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...


káfič
Staroffrouďák
Příspěvky: 5274
Registrován: Čt 07.09.2006, 19:47
Témata: 216
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 39

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod káfič » Čt 24.05.2018, 22:43

Jeste je lepsi rict ze s tim najedes tak sto km rocne :mrgreen: s poloosama uz nebrecim. To uz je vyreseny nastesti. Ausina je urcite dobra vec to souhlasim ale svy odpurce taky ma. Tech podlozek asi jeste par mame kdyz sme je vyndavali pac to stalo za prt tak muzu pohledat jestli potrebujes veteranisto. A taky mechy do zadnich per byl velkej hit. Ty asi taky jeste mam.

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 33050
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 437
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod Chorche » Čt 24.05.2018, 22:50

káfo byly časy gdy sem měl běšce jako denní auto, najezdil tak km mrak, taky byly časy gdy bylo 10 off akcí za rok. Každej gdo kurvil polofčely a dify nakonec zjistil že má nejednotný převody a (nebo) že s autem skákal...
Třeba šumák se mnou loni jel 10000km do ruska, coš nebyla projíšťka po parkovišti přet teskem a polofčely i dif držej.
Jináč ty podlošky fungujou, ale pointa je nevyšponovat torsky do nesmyslu, ale navopak nechat úhel ramen jako voriginál a podlošky umožněj ne zvýšení auta, ale věčí křížení.
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...


káfič
Staroffrouďák
Příspěvky: 5274
Registrován: Čt 07.09.2006, 19:47
Témata: 216
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 39

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod káfič » Čt 24.05.2018, 22:58

Ale no tak se hned necerti :mrgreen: dyk tu nepisu nic vo tom ze je bezec blby auto. Jediny co, tak mel koupit tu sedesatku :mrgreen: to ze sou prevody jiny sem ani nezjistil ja ale majitel po me. Bezmozek? To uz vubec ne. To sem byl jeste mladej hejsek. Ted sem starostlivy otec dvou andilku :mrgreen: ja ty poloosy tu a tam ulomil i na jednickovym 4r ale to uz bylo spis hrubsim zachazenim. Akci uz je poskromno toje fakt. Taky mam ted toy na jezdeni do prace. Akorat ze simexy mizej pred ocima. Njn na vylet do radotina na burgr snad jeste vydrzej :pivo:

Avatar uživatele

Chorche
Site Admin
Příspěvky: 33050
Registrován: Stř 22.12.2004, 11:09
Témata: 437
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční 4Runner

Příspěvekod Chorche » Čt 24.05.2018, 23:12

no fšax je lámal dyš s byl mladej a divokej, teť seš fotr s nohou ještěcký maliny na krku :lol:
Na burgra furt jenom slibuješ a hovno, to dříf pudou ty tvý andílci do důchodu mam pocit... jináč budem dělat kašperky, tak snat zas nevyměkneš jak minule...
Gdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde...


Vrátit se na “4Runner + Hilux”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host