| ...

Pěkné svátky a vše nejlepší do roku 2019. Komanche
Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082
Komanche

Topení na gallopera 2,5 i

Tudle sekci sem musel vytvořit na vobjednáfku Káfiče pro jeho novej super hard offroud Hnujdaj Chcantaféé :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
HUGA-GASPR
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: So 02.01.2016, 18:44
Auto: Galloper
Stav: Offline

Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od HUGA-GASPR » Čt 06.10.2016, 20:27

Topení se zapne po chvíli jízdy,kdy najedu třeba na kanál . Je to uhlíkama nebo relé a jaké ? Díky za radu.



Avatar uživatele

lopan123
Staroffrouďák
Příspěvky: 6784
Registrován: Čt 25.11.2010, 21:06
Auto: Mitsubishi L300 4WD 2,5td
Místo/Bydliště: Hlinsko aneb daleko všude
Věk: 38
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od lopan123 » Čt 06.10.2016, 20:31

Myslíš tím ventilátor? Tak povětšinou uhlíky


A musí to jít.
A kdyby ne, tak 604840492

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22999
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 38
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od Edgar » Čt 06.10.2016, 20:48

Nebo odporem a po drcnutí se spojí a drží




Autor tématu
HUGA-GASPR
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: So 02.01.2016, 18:44
Auto: Galloper
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od HUGA-GASPR » Stř 19.10.2016, 20:50

Odpor, myslíš ten předřadník tj. rychlosti topení ? Já bych taky tipl na ty uhlíky . Nemám čas to rozebrat, zatím . Máte někdo představu jak a kde uhlíky koupit nebo z čeho nejlépe upravit ? Dík a zdravím




Autor tématu
HUGA-GASPR
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: So 02.01.2016, 18:44
Auto: Galloper
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od HUGA-GASPR » Po 31.10.2016, 21:26

Je to dobrý, větrák rozebrat vyčistit uhlíky aby chodily a rotor , promáznout a jede . Má už něco za sebou , ale nějaký čas by měl vydržet .




Autor tématu
HUGA-GASPR
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: So 02.01.2016, 18:44
Auto: Galloper
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od HUGA-GASPR » Po 31.10.2016, 21:27

Je to dobrý, větrák rozebrat vyčistit uhlíky aby chodily a rotor , promáznout a jede . Má už něco za sebou , ale nějaký čas by měl vydržet .




Autor tématu
HUGA-GASPR
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: So 02.01.2016, 18:44
Auto: Galloper
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od HUGA-GASPR » Čt 15.12.2016, 23:26

Tak to dopadlo tak , že moc nevydržel . Sehnal jsem starší , výměna jednoduchá a vše ok. Předřadníky mám dva , sice každý jede o jeden stupeń nejede , ale z jara ze dvou se to dá .




Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od Zdenek.Zemek » So 17.12.2016, 19:53

Moje zkušenost - ventilátory nebrat ze starejch aut :-). U mýho pažouta koupil jsem z vrakáče - vydržel rok. Novej stál 2000, z vrakáče 800,-. Vzal jsem z vrakáče. Už taky blbne. Původně jsem se do opravy nepouštěl, protože jeden pseudoopravář mi tvrdil, že to je na vyhození. Nadelo mi to a začal jsem se v tom šťourat. Jakožto elektrikář zjistil jsem, že u toho původního jednak byl zanesenej komutátor a druhak uhlíky. Objednal jsem uhlíky na nějakou pračku, který rozměrově seděli, vyčistil komutátor a heuréka...starej šlape... Takže pokud máš možnost, tak repase, pokud ne tak novej. U pažoutů tohle bývá častá závada...




Autor tématu
HUGA-GASPR
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: So 02.01.2016, 18:44
Auto: Galloper
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od HUGA-GASPR » Ne 19.03.2017, 23:27

No , já dopad tak že můj opravovanej odešel . koupil jsem v lednu starší a zatím v poho. Ani jsem nevěděl že se deá koupit nový , jak ? Dej info pro mne nebo jiný , zdravím.



Avatar uživatele

Jan Skrčený
Staroffrouďák
Příspěvky: 5852
Registrován: Čt 02.02.2006, 9:51
Auto: Patrol GRY61 4.2TDI si pujčuji, mondeo 1.8TD, Nissan Almera 1.5
Místo/Bydliště: Benešovsko
Věk: 62
Stav: Offline

Re: Topení na gallopera 2,5 i

Příspěvek od Jan Skrčený » Čt 23.03.2017, 10:05

Zdenek.Zemek napsal:Moje zkušenost - ventilátory nebrat ze starejch aut :-). U mýho pažouta koupil jsem z vrakáče - vydržel rok. Novej stál 2000, z vrakáče 800,-. Vzal jsem z vrakáče. Už taky blbne. Původně jsem se do opravy nepouštěl, protože jeden pseudoopravář mi tvrdil, že to je na vyhození. Nadelo mi to a začal jsem se v tom šťourat. Jakožto elektrikář zjistil jsem, že u toho původního jednak byl zanesenej komutátor a druhak uhlíky. Objednal jsem uhlíky na nějakou pračku, který rozměrově seděli, vyčistil komutátor a heuréka...starej šlape... Takže pokud máš možnost, tak repase, pokud ne tak novej. U pažoutů tohle bývá častá závada...
U starých pažoutů a citroenů odchazela regulační elektronika co byla součastí moturku a zastrkoval se do ní konektor. Co já se toho lidem kdysi naopravoval. Odešli tam ty polovodiče.


Když auto tak jedině 4 x 4 nyní si pujčuji Patrol GRY61 4.2TDI a ARO už mi nesmí do baráku.

Odpovědět