PÍSTOVSKÉ MOKŘADY - NOVÁ ÉRA: 6. závod MČR + MSR 16.-17.9. | BOHEMIAN OFFROAD CHALLENGE - 2nd ROUND KLADNO 22.-23.9.|
Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Galoš s motorem V6...

Tudle sekci sem musel vytvořit na vobjednáfku Káfiče pro jeho novej super hard offroud Hnujdaj Chcantaféé :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Témata: 4
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Zdenek.Zemek » So 03.12.2016, 22:12

a ten motor drží? Mě se zdá, že vzhledem k tomu, že to je turbem nevyhnaná atmosféra, tak by to mohlo bejt celkem nesmrtelný, při normální údržbě...


Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Témata: 4
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Zdenek.Zemek » So 03.12.2016, 22:14

btw. a jaký díly se nedají sehnat?

Avatar uživatele

depeter
Staroffrouďák
Příspěvky: 9256
Registrován: Pá 17.03.2006, 22:24
Témata: 25
Auto: Panelák
Místo/Bydliště: Bryncl-lont
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod depeter » So 03.12.2016, 22:17

Si nedáš říct,co...pak nebreč...
Upozornění !!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK (nebo polabák)co nám má jistě co říct.
"Nevytahuj nože tam,kde se bude střílet"


Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Témata: 4
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Zdenek.Zemek » So 03.12.2016, 22:29

takže se fundované odpovědi asi nedočkám že? :-) samé zbytečné kecy... sry za upřímnost, ale já se ptal CO MOTOR 3.0V6 - jeho slabiny atd. pokud o něm nic nevíš, tak nemusíš přece nic psát, jenom si plýtváš časem :-).


Joe66
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 103
Registrován: Po 06.10.2014, 1:59
Témata: 0
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Joe66 » So 03.12.2016, 23:39

Motor z pajeraI alebo pajeraII 3liter 110kw je s rozdelovacom-mensi vykon 12ventilovy a zere a ani poriadne neide. Lepsi je uz 3liter s vstrekovanim 130kw ten uz jak ztak ide a aj spotreba je ok .-hovorim s manualnou prevodovkou. S automatom ten motor velmi tiez neide a zere ako 3,5 benzin. Vsetky benzinove agregaty som v pajerach mal a mal som aj tu galozmrdku. Ze daj si poradit a hladaj pajeroII -nezhnite s 3litrom 130kw v manuale-ale treba preoblozit spojku-lamelu-je poddimenzovana a spotreba sa da na 11 az 12l alebo s 3,5 motorom len v automate. Alebo pohladaj pajero 2,8td v nafte. samozrejme vsetko hladaj s superselektom a galozmrda neries-kto ho kupil tak stastnejsi bol ked sa ho potom aj zbavil :-) A nerob si iluzie pri hladani nezhrdzaveneho kusa-skoro vsetky su uz nacate


LukasN
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2863
Registrován: Stř 04.07.2012, 8:32
Témata: 31
Auto: paja 2.5 TD rv 96 wagon
Místo/Bydliště: Brčekoly
Věk: 35
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod LukasN » Ne 04.12.2016, 9:43

zdenek.Zemek hele ja bych DePetra moc nedrazdil :-) je jeden z par lidi tady na foru co o Pajerech vedi mrak. a je jeden z mala co poradi :-) protoze 80% otazek se tu porad mota dokola.


Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Témata: 4
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Zdenek.Zemek » Ne 04.12.2016, 10:00

Ahoj, no vida, konečně někdo..:-). Čili spotřeba, výkon...hmm to když si představím, že jsem chtěl 2.5TD 62kW, tak to nevím, co bys říkal na to :D.
Tenhle motor je trochu předělanej, Je tam sice rozdělovač, ale už ne s karbecem, ale jednoduchým (údajně blbuvzdorným) jednobod. vstřikováním, čili spotřeba je PRÝÝÝ při kombinované jízdě 12l (dle majitele ještě míň, ale to rači ani nebudu psát :-))- LPG do 16cti (LPG mam vyčtený s diskusí, LPG tam není), ale chtěl bych si ho tam dát. Podvozek po GO - což je samozřemě hrozně relativní pojem :D. Nějakejch vraků se taky bojím, ale tohle se mi zdálo dobrý no... proto sonduju ty info... ale jak říkám, ještě jsem to nevzal... budu to mít možnost si půjčit na dva dni, tak to pořádně prolezu, projedu se, zjistím reálnou spotřebu... pak se teprve rozhodnu...totiž upřímě - bylo mi to doporučeno právě kvůli té jednoduchosti. Žádná viskospojka, žádné složité řídící vstřikovací jednotky a řídící elektronické jednotky - nejlíp řízené programově, které když odejdou je to blbý, což se stalo zrovna mě na jednom z aut před 4lety cca ... oprava dost tisíc :-(. Proto mam doma třeba pažouta 1.9TD - rotační čerpadlo, komůrkovej diesel. Je to líný (66kW), ale jezdím s tím tři roky denně 30km a jenom udržuju...opravy za hubičku a to kupuju vše nové a to nej co seženu - jako třeba žhavičky bosh, podvozek monroe a pod. No tak uvidíme... času na rozmyslení je dost... majitele vozu znám - je to letitý kamarád, což beru taky hodně pozitivně, jakože by mě neošidil...
Naposledy upravil(a) Zdenek.Zemek dne Ne 04.12.2016, 15:33, celkem upraveno 1 x.


Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Témata: 4
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Zdenek.Zemek » Ne 04.12.2016, 10:02

LukasN napsal:zdenek.Zemek hele ja bych DePetra moc nedrazdil :-) je jeden z par lidi tady na foru co o Pajerech vedi mrak. a je jeden z mala co poradi :-) protoze 80% otazek se tu porad mota dokola.


já ho nedráždím, jen říkám upřímně co si myslím, že na moji otázku mi neodpověděl... té celý :-)

Avatar uživatele

depeter
Staroffrouďák
Příspěvky: 9256
Registrován: Pá 17.03.2006, 22:24
Témata: 25
Auto: Panelák
Místo/Bydliště: Bryncl-lont
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod depeter » Ne 04.12.2016, 10:24

Zdenek.Zemek napsal:... že na moji otázku mi neodpověděl... té celý :-)

Já ti odpověděl... :wink:
depeter napsal:V6...rozvody pohoda,svíce kalamita...

Takže si ještě navíc k tomu,že je to galomrdka a že ti všici říkaj nee,tak dotáhneš dobastlenej kus...hodně štěstí... :?
Fajn že je to vod "kamaráda",to pomáhá...
Zdenek.Zemek napsal:Tenhle motor je trochu předělanej... Nějakejch vraků se taky bojím...
Upozornění !!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK (nebo polabák)co nám má jistě co říct.
"Nevytahuj nože tam,kde se bude střílet"

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22137
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 39
Věk: 37
Stav: Offline

Re: RE: Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Edgar » Ne 04.12.2016, 10:27

Zdenek.Zemek napsal:Ahoj, no vida, konečně někdo..:-). Čili spotřeba, výkon...hmm to když si představím, že jsem chtěl 2.5TD 62kW, tak to nevím, co bys říkal na to :D.
Tenhle motor je trochu předělanej, Je tam sice rozdělovač, ale už ne s karbecem, ale jednoduchým (údajně blbuvzdorným) jednobod. vstřikováním, čili spotřeba je PRÝÝÝ při kombinované jízdě 12l (dle majitele ještě míň, ale to rači ani nebudu psát :-))- LPG do 16cti (LPG mam vyčtený s diskusí, LPG tam není), ale chtěl bych si ho tam dát. Podvozek po GO - což je samozřemě hrozně relativní pojem :D. Nějakejch vraků se taky bojím, ale tohle se mi zdálo dobrý no... proto sonduju ty info... ale jak říkám, ještě jsem to nevzal... budu to mít možnost si půjčit na dva dni, tak to pořádně prolezu, projedu se, zjistím reálnou spotřebu... pak se teprve rozhodnu...totiž upřímě - bylo mi to doporučeno právě kvůli té jednoduchosti. Žádná viskospojka, žádné složité řídící vstřikovací jednotky a řídící elektronické jednotky - nejlíp řízené programově, které když odejdou je to blbý, což se stalo zrovna mě na jednom z aut před 4lety cca ... oprava dost tisíc :-(. Proto mam doma třeba pažouta 1.9TD - rotační čerpadlo, komůrkovej diesel. Je to líný (66kW), ale jezdím s tím tři roky denně 30km a jenom udržuju...opravy za hubičku a to kupuju vše nové a to nej co seženu - jako třeba žhavičky bosh, podvozek monroe a pod. No tak uvidíme... času na rozmyslení je dost... majitele vozu znám - je to letitý kamarád, což beru taky hodně pozitivně, jakože by mě neošidil... ale jak se říká... fide sed cui fides, vide!

110kw nikdy nemělo karbec. Nikdy V6 v Pajeru nebylo s karbecem. Jen stříkačka. Karbec pouze na 2,6 a s 2,4 pajo snad ani nebylo. Tak nerozumuj o přestavbě.

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22137
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 39
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Edgar » Ne 04.12.2016, 10:33

Spotřeba u 110kw je 12L na sto z říše snů. To auto nejede. Ale strašně nejede. Musí se vytáčet neb V6 a žere jak prokoply. Padají na tom hlavy ale víc na 24ventilu. 62kw mám v autobuse a tahám za tim vlek i s autem a závodník to není ale jede a do kopce za 4 je normální a dnes sem v noci ujel 660km z moravy na jih čech s platem a malym autem na 32" gumách za průměrných 12,6L což je supr prajs když koktávka s karavanem jede za 10. Ty kilowaty sou o pocitu z jízdy. Výkon mechanickyho motoru je jinde než elektronicky řízenej potenciál kterej nejsi schopen vydolovat.

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22137
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 39
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Edgar » Ne 04.12.2016, 10:34

Na 3,0V6 furt někdo shání řídící jednotky tak opatrně.

Avatar uživatele

koncak
z jine planety
Příspěvky: 5697
Registrován: So 20.01.2007, 23:53
Témata: 13
Auto: mitsubishi L300 4x4,HUMMER H3-adventure
Místo/Bydliště: praha-vychod... 603965311.
Věk: 39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod koncak » Ne 04.12.2016, 11:47

Edgar napsal:Na 3,0V6 furt někdo shání řídící jednotky tak opatrně.

v cem je jiny nez 2,4?kdys to vystresuji tak to i leti.spodek to teda nema ale jinak se nestezuji. a to mam 2,5T stabilne
чем круче джип-тем толще веревка в багажнике
HUMMER H3-adventure 3,7i vortec/33BFG AT ko2,MITSUBISHI L300 4X4-кирпич+ expedicny vozik
Parnik Bluemoon+Johnson 175HP

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22137
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 39
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod Edgar » Ne 04.12.2016, 11:51

Dvaštvera mohla mít jak podtlakama řízený karbec, tak i jednobod ale vícebod sem ve starejch autech neviděl.
Jo a spodek oproti tej V6 teda má a dost silnej.

Avatar uživatele

koncak
z jine planety
Příspěvky: 5697
Registrován: So 20.01.2007, 23:53
Témata: 13
Auto: mitsubishi L300 4x4,HUMMER H3-adventure
Místo/Bydliště: praha-vychod... 603965311.
Věk: 39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvekod koncak » Ne 04.12.2016, 12:06

Edgar napsal:Dvaštvera mohla mít jak podtlakama řízený karbec, tak i jednobod ale vícebod sem ve starejch autech neviděl.
Jo a spodek oproti tej V6 teda má a dost silnej.

to ze mam strikacku vim,ale kolika bod jsi mne zaskocil.vono jak to neni toyota?tak jsem naposledy zvedal kryt motoru nekde zacatkem leta :mrgreen: a tak si nepamatuji jak to vypada,a tak jsem se vyhecoval a sel jsem se podivat.zrovna cast kterou potrebuji videt je uz pod sedackou ridice,je tam videt sice lista a jeden vstrik,ale zbytek je skryt.tak jsem se nedozvedel nic. :ramena: :mrgreen:
чем круче джип-тем толще веревка в багажнике
HUMMER H3-adventure 3,7i vortec/33BFG AT ko2,MITSUBISHI L300 4X4-кирпич+ expedicny vozik
Parnik Bluemoon+Johnson 175HP


Vrátit se na “Hyundai”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host