Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Galoš s motorem V6...

Tudle sekci sem musel vytvořit na vobjednáfku Káfiče pro jeho novej super hard offroud Hnujdaj Chcantaféé :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23113
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 39
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Edgar » Ne 04.12.2016, 12:07

Mrkni na typ motoru a najdem co tam je



Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1443
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 38
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od sumy » Ne 04.12.2016, 12:07

2,4-4G64 mely tou dobou uz vicebod, 100% uz od 88.
Ale rada pro Zdenka: Vyprdni se na galla od kamarada, jen tak zustanete prateli i nadale :-)


POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)

Avatar uživatele

koncak
z jine planety
Příspěvky: 6001
Registrován: So 20.01.2007, 23:53
Auto: mitsubishi L300 4x4,HUMMER H3-adventure
Místo/Bydliště: praha-vychod... 603965311.
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od koncak » Ne 04.12.2016, 12:19

sumy napsal:2,4-4G64 mely tou dobou uz vicebod, 100% uz od 88.
Ale rada pro Zdenka: Vyprdni se na galla od kamarada, jen tak zustanete prateli i nadale :-)
4G64 8 ventil.81kw


чем круче джип-тем толще веревка в багажнике
HUMMER H3-adventure 3,7i vortec/33BFG AT ko2,MITSUBISHI L300 4X4-кирпич+ expedicny vozik
Parnik Bluemoon+Johnson 175HP

Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24658
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Auto: Bylo všechno možný,teď už jen korejský obludky...
Místo/Bydliště: v týdnu poslední obydlená zatáčka před Vídní
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Taz » Ne 04.12.2016, 12:22

Zdenek.Zemek napsal:Ahoj, no vida, konečně někdo..:-). Čili spotřeba, výkon...hmm to když si představím, že jsem chtěl 2.5TD 62kW, tak to nevím, co bys říkal na to :D.
Tenhle motor je trochu předělanej,.........
No,to je právě ten problém,lidi viděj napsaný ty dva výkony vedle sebe a hned jsou z toho paf,jakej je tam rozdíl...a on není :ramena: Ony totiž ty výkony mají úplně jinak krouťák a jsou v úplně rozdílnejch otáčkách takže ta ropa jde pěkně odspoda a v klidu,ten benzín musíš honit a stejně se mu nechce....zvlášť oblíbenou mám pasáž o řídících jednotkách ,a klidně mi může někdo tvrdit že to vstřikování je blbuvzdorný...není!!! Jsem spíš menší blb a nedalo to...a ne jedna jednotka,upravovaly se...ono už to auto bylo totiž před tím taky předělávaný (termín "napadený kutilem" by byl přesnější)...ale jinak dobrý auto,sice jsem se moc nesvezl ale poznal díky němu spoooooustu lidí....těch co mě tahali zpět domu...vydržel jsem to rok a šlo ...takže za mne,předělávka ze starýho pajera naimplantovaná v gallu je cesta k zábavě...k ježdění moc ne ale k zábavě jo...budeš o tom autě začas vědět úúúplně všechno ..a budeš překvapenej jak prostým okopírováním originálu (a vylepšením za použití vlastních materiálů) jde zkurwit původně slušný auto...


Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23113
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 39
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Edgar » Ne 04.12.2016, 12:25

Ale v gallu je v6tka s vícebodem



Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24658
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Auto: Bylo všechno možný,teď už jen korejský obludky...
Místo/Bydliště: v týdnu poslední obydlená zatáčka před Vídní
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Taz » Ne 04.12.2016, 12:27

Edgar napsal:Ale v gallu je v6tka s vícebodem
Já měl za to ,někde to i tu je,že tam má motor ze starýho pája, jednobod..


Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly

Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1443
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 38
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od sumy » Ne 04.12.2016, 12:52

koncak napsal:
sumy napsal:2,4-4G64 mely tou dobou uz vicebod, 100% uz od 88.
Ale rada pro Zdenka: Vyprdni se na galla od kamarada, jen tak zustanete prateli i nadale :-)
4G64 8 ventil.81kw
Ty jo, sem mel za to, ze 81kW koncily 85-86. Mam uz 114kW a v sonate1.g, rv 89 to chodilo jak sfin :-)
Porad mi tu stoji... se treba rozhoupu a pretesnim ten motor a zas bude luxus povoz :-)


POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)


Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Zdenek.Zemek » Ne 04.12.2016, 13:02

No super, konecne odpovedi k otazce :) diky kluci :)



Avatar uživatele

Dušan
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2994
Registrován: Ne 20.03.2005, 21:59
Místo/Bydliště: Planá nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Dušan » Ne 04.12.2016, 15:01

Já měl 3,0 V6 pajero asi 4 roky, ale jen do terénu. Spotřebu sem neřešil takže nemůžu soudit. V terénu měl ten motorr síly víc než dost a zátah pěkně od spodu. Jedinej problém s motorem za tu dobu bylo jednou zapalování který jsem si komplet odpálil Cočkem a sehnat ho bylo šílený. Nakonec sem musel koupit celý jiný auto. Kamarád měl galoprda v naftě a měl věčně nějakej problém a jeden se kterým si už nikdo nevěděl rady než to vzteky prodal a to brzdy. Jednou to brzdilo normálně a po druhý skoro vůbec. Povyměnovali snad všechno a furt ta samá věc dokola.




Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Zdenek.Zemek » Ne 04.12.2016, 15:22

Moc diky dusane




Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Zdenek.Zemek » Ne 04.12.2016, 15:37

Detepe jj pardon ted jsem si vsim zes mi vazne odpovedel s tema rozvodama a svicena priznavam svoji chybu a beru zpet.




Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Zdenek.Zemek » Po 05.12.2016, 8:32

jen ze zvědavosti už, co se na tom galošovi kazí kromě motoru ještě?



Avatar uživatele

sumy
Legenda fóra
Příspěvky: 1443
Registrován: Ne 14.04.2013, 20:53
Auto: PajeroII 2,8 wagon, Pajero II 2,8 kraťas boulák, civic 8.g UFO, Civic 6.g
Místo/Bydliště: kousek od Benešova
Věk: 38
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od sumy » Po 05.12.2016, 9:28

Jak uz bylo zmineno, tak treba namatkou kamos furt resil brzdy a servo. Obcas ducharina v elektrarne a hnije to jeste vic nez pajero-asi jedina vlastnost, ve ktery to predci original.


POMALU, ale VŠUDE
Vanilková se šlehačkou :-)


Autor tématu
Zdenek.Zemek
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 60
Registrován: Čt 24.11.2016, 12:03
Stav: Offline

Re: Galoš s motorem V6...

Příspěvek od Zdenek.Zemek » Út 25.07.2017, 9:21

Ahoj všem, abych to uzavřel tedy. Galoše jsem nakonec koupil. Nyní se blížím k najetým 10ti tis. km.

Opravy - výměna zadních tlumičů a kardanových křížů na zadním kardanu - nevěděl jsem, že se mají mazat :-).

Motor - spotřeba město - vesnice - 13 - 14l LPG. Zatím se nic neposralo a jezdí jako drak. A je to multibod vstřik samozřejmě :-). Tím se omlouvám všem, když jsem tvrdil, že to bude jednobod. Není to pravda. Asi jak říkal Sunny a Edgar- od 88 multibod. Dostanu ještě jedno výměnou za cosi, co nepotřebuju, takže náhradních dílů - hlavně zapalování budu mít do foroty.

Výkon motoru - spokojenost. V terénu je to k neutahání a s karavanem to jede stálých 80 - 90 poklidnou jízdou a kdybych o to stál, tak i víc, ale netřeba, takže neřeším, hlavně že je dost výkonu do výjezdu prudkých krpálů kde je třeba se rozjíždět.

Zatím teda spokojenost. Jen mi přijde zbytečně složitý, že tam jsou dvě topení a dvě klimošky :-). Fakt jsem to ještě nevyužil :-).



Odpovědět