Stránka 3 z 3

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:07
od Edgar
Mrkni na typ motoru a najdem co tam je

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:07
od sumy
2,4-4G64 mely tou dobou uz vicebod, 100% uz od 88.
Ale rada pro Zdenka: Vyprdni se na galla od kamarada, jen tak zustanete prateli i nadale :-)

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:19
od koncak
sumy napsal:2,4-4G64 mely tou dobou uz vicebod, 100% uz od 88.
Ale rada pro Zdenka: Vyprdni se na galla od kamarada, jen tak zustanete prateli i nadale :-)

4G64 8 ventil.81kw

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:22
od Taz
Zdenek.Zemek napsal:Ahoj, no vida, konečně někdo..:-). Čili spotřeba, výkon...hmm to když si představím, že jsem chtěl 2.5TD 62kW, tak to nevím, co bys říkal na to :D.
Tenhle motor je trochu předělanej,.........

No,to je právě ten problém,lidi viděj napsaný ty dva výkony vedle sebe a hned jsou z toho paf,jakej je tam rozdíl...a on není :ramena: Ony totiž ty výkony mají úplně jinak krouťák a jsou v úplně rozdílnejch otáčkách takže ta ropa jde pěkně odspoda a v klidu,ten benzín musíš honit a stejně se mu nechce....zvlášť oblíbenou mám pasáž o řídících jednotkách ,a klidně mi může někdo tvrdit že to vstřikování je blbuvzdorný...není!!! Jsem spíš menší blb a nedalo to...a ne jedna jednotka,upravovaly se...ono už to auto bylo totiž před tím taky předělávaný (termín "napadený kutilem" by byl přesnější)...ale jinak dobrý auto,sice jsem se moc nesvezl ale poznal díky němu spoooooustu lidí....těch co mě tahali zpět domu...vydržel jsem to rok a šlo ...takže za mne,předělávka ze starýho pajera naimplantovaná v gallu je cesta k zábavě...k ježdění moc ne ale k zábavě jo...budeš o tom autě začas vědět úúúplně všechno ..a budeš překvapenej jak prostým okopírováním originálu (a vylepšením za použití vlastních materiálů) jde zkurwit původně slušný auto...

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:25
od Edgar
Ale v gallu je v6tka s vícebodem

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:27
od Taz
Edgar napsal:Ale v gallu je v6tka s vícebodem

Já měl za to ,někde to i tu je,že tam má motor ze starýho pája, jednobod..

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 12:52
od sumy
koncak napsal:
sumy napsal:2,4-4G64 mely tou dobou uz vicebod, 100% uz od 88.
Ale rada pro Zdenka: Vyprdni se na galla od kamarada, jen tak zustanete prateli i nadale :-)

4G64 8 ventil.81kw

Ty jo, sem mel za to, ze 81kW koncily 85-86. Mam uz 114kW a v sonate1.g, rv 89 to chodilo jak sfin :-)
Porad mi tu stoji... se treba rozhoupu a pretesnim ten motor a zas bude luxus povoz :-)

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 13:02
od Zdenek.Zemek
No super, konecne odpovedi k otazce :) diky kluci :)

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 15:01
od Dušan
Já měl 3,0 V6 pajero asi 4 roky, ale jen do terénu. Spotřebu sem neřešil takže nemůžu soudit. V terénu měl ten motorr síly víc než dost a zátah pěkně od spodu. Jedinej problém s motorem za tu dobu bylo jednou zapalování který jsem si komplet odpálil Cočkem a sehnat ho bylo šílený. Nakonec sem musel koupit celý jiný auto. Kamarád měl galoprda v naftě a měl věčně nějakej problém a jeden se kterým si už nikdo nevěděl rady než to vzteky prodal a to brzdy. Jednou to brzdilo normálně a po druhý skoro vůbec. Povyměnovali snad všechno a furt ta samá věc dokola.

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 15:22
od Zdenek.Zemek
Moc diky dusane

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Ne 04.12.2016, 15:37
od Zdenek.Zemek
Detepe jj pardon ted jsem si vsim zes mi vazne odpovedel s tema rozvodama a svicena priznavam svoji chybu a beru zpet.

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Po 05.12.2016, 8:32
od Zdenek.Zemek
jen ze zvědavosti už, co se na tom galošovi kazí kromě motoru ještě?

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Po 05.12.2016, 9:28
od sumy
Jak uz bylo zmineno, tak treba namatkou kamos furt resil brzdy a servo. Obcas ducharina v elektrarne a hnije to jeste vic nez pajero-asi jedina vlastnost, ve ktery to predci original.

Re: Galoš s motorem V6...

Odeslal: Út 25.07.2017, 9:21
od Zdenek.Zemek
Ahoj všem, abych to uzavřel tedy. Galoše jsem nakonec koupil. Nyní se blížím k najetým 10ti tis. km.

Opravy - výměna zadních tlumičů a kardanových křížů na zadním kardanu - nevěděl jsem, že se mají mazat :-).

Motor - spotřeba město - vesnice - 13 - 14l LPG. Zatím se nic neposralo a jezdí jako drak. A je to multibod vstřik samozřejmě :-). Tím se omlouvám všem, když jsem tvrdil, že to bude jednobod. Není to pravda. Asi jak říkal Sunny a Edgar- od 88 multibod. Dostanu ještě jedno výměnou za cosi, co nepotřebuju, takže náhradních dílů - hlavně zapalování budu mít do foroty.

Výkon motoru - spokojenost. V terénu je to k neutahání a s karavanem to jede stálých 80 - 90 poklidnou jízdou a kdybych o to stál, tak i víc, ale netřeba, takže neřeším, hlavně že je dost výkonu do výjezdu prudkých krpálů kde je třeba se rozjíždět.

Zatím teda spokojenost. Jen mi přijde zbytečně složitý, že tam jsou dvě topení a dvě klimošky :-). Fakt jsem to ještě nevyužil :-).