ssangyong rexton

I tahle značka svede v terénu leccos
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6624
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Témata: 1
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 48

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Strelec » Čt 18.08.2016, 21:13

Možná jako přestavba, ale není to jen lavice, ale upevnění, pásy, tím pádem zadní plasty. Osobně bych to nedělal, dozadu se bude blbě nastupovat a ještě hůř vysedat. Šipkou? :mrgreen: A místo pro nohy bude tak pro dvě děti. :ramena: Ale neviděl jsem to v reálu.
To radši Rodiuse, nebo Hyu H1 resp. Starexe nebo KIA Carnival pokud nepotřebuješ 4x4. Teda pokud se budu držet korejců. :wink:
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - taková šedá motorová myš
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka

Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 141
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Témata: 1
Auto: www.1234.cz, Ssangyong Rexton, Rodius, 3x Prius, Camry, Toyota IQ, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod MG-RR » Čt 18.08.2016, 21:41

slajch napsal:Dobrý den,

dá se do 5ti místné verze REX I a II dodatečně přidat zadní lavice a udělat tak z toho 7mi místnou?


Dodělat to jde, už jsme spolu mluvili.
1. čalounění podlahy - celý ten tlustý koberec je jiný, od pantů zadní sedačky, až k prahu kufru
2. boční horní plasty, dolů musí i spodní, celý kufr, vše původní se musí vyházet od pantů zadních sedadel až na plech a sklo.
3. pásy v zadních blatnících, pod plasty + uchycení a vrtání protikusů do podlahy
4. často vrtání do podlahy, odvrtávání horního plechu podlahy, málo která auta mají přípravu, nebo jen částečnou
5. spodní sedadlo + sklopné opěradlo
6. box otevírací mezi zadní sedačkou a prahem kufru
tak 2x ročně v CZ nějaké auto předělávám, kolem 18.000 + box tisícovka, raději auto na týden odstavit (beru si raději víc času a klid)
Je to pro děti, tak do deseti let... budou chtít jezdit už jen v zadu (neprudí je rodiče, nevidí na ně :) chodí se tam, přes PZ sedadlo 1/3 sklopné, jde to poměrně dobře, nacvičíte si automatický pohyb a zatáhnout za dvě páčky.

Papírově si to řeší nějak lidi a vyřešili. Ale až je auto předělané, importér jim vystavil papír, že to konstrukčně možné je a zapsali to do TP.
CZ - DE


slajch
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: Stř 17.08.2016, 13:09
Témata: 0
Auto: EX Nissan Patrol GR Y60

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod slajch » So 20.08.2016, 22:44

Díky za info a jde to i pro rex II za cca stejný peníz?

Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 141
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Témata: 1
Auto: www.1234.cz, Ssangyong Rexton, Rodius, 3x Prius, Camry, Toyota IQ, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod MG-RR » Ne 21.08.2016, 12:13

Jde, jen je stím někdy víc práce, když má víceprvkovou zadní nápravu.
CZ - DE


Oggre
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: So 12.11.2016, 13:33
Témata: 0
Věk: 37

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Oggre » So 12.11.2016, 14:15

Dobrý den, při shánění nového přibližovadla pro mě a 2 psy jsem se jistou vylučovací metodou dostal až REXovi a to s největší pravděpodobností I. generaci. Teď už jen rozhodnout, zda vzít 2,9 nebo 2,7. Nemám ho na žádné trialové ježdění po polích ani tahání těžkých přívěsů. Cesta do práce a z práce cca 65km, občas nějaká ta polní cesta na ryby nebo když bych jel se psama cvičit stopy. Toto vlákno jsem přečetl několikrát ale pro jistotu se rozepíšu, zda jsem dobře pochopil jednotlivé systémy 4x4:

Stálý pohon 4x4 (TOD), pouze 2 tlačítka nebo otočný přepínač na 2 polohy - je založen na obdobném principu jako haldex - v režimu 4H je pohon zadní nápravy a při prokluzu se připojí předek, tlačítkem 4L se připojí předek trvale a zapojuje se redukce.

Připojitelný pohon 4x4, 3 tlačítka - 2H - pohon pouze zadní nápravy, 4H -pohon obou náprav 50:50, 4L - pohon obou náprav redukovaný.

Ještě bych se chtěl zeptat, jak se auto chová na uježděném sněhu na silnici? Je potřeba mít stále zapnutou 4H nebo je rozložení hmotnosti takové, že se dá rozjet je s pohonem na zadek?

Předem díky

Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 141
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Témata: 1
Auto: www.1234.cz, Ssangyong Rexton, Rodius, 3x Prius, Camry, Toyota IQ, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod MG-RR » So 12.11.2016, 17:52

STÁLÝ POHON - nejčastěji 60:40
Rexton I. (dvě tlačítka 4H/4L mezi nimi nákres podvozku - umístění uprostřed palubky pod hodinami)
Rexton II. pouze 121kw (otočný vypínač 4H/4L u levého kolena)
Rexton II. pouze 137kw nemá u levého kolena nic, vždy stálá čtyřkolka, je tam jen kulatá záslepka
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PŘIPOJITELNÝ POHON - zadokolka s připojitelným předkem
Rexton I. (tři tlačítka 2H/4H/4L umístění uprostřed palubky pod hodinami) celkem spolehlivý systém, když se rozbije, vymění se gufera za 2000,- nebo se tam dá dát mechanické volnoběžky
Rexton II. pouze 121kw i Kyron I./II. (otočný ovladač 2H/4H/4L u levého kolena) za sebe nedoporučuji kupovat právě kvůli tomu atypyckému připojování čtyřkolky - čtyřkolka jako taková bude fungovat po zmáčknutí 4H vždy, ale po každém nastartování podtlak v kole přesouvá ozubení z náboje na poloosu, aby přední poloosy/kardan/diferák vždy stáli a netočili se...

To přestane vždy časem fungovat, je v tom jemné ozubení a začnou se neustále točit přední poloosy a přední kardan - to vše má ale stát (GO těch věcí od 13.000-33.000 podle toho co vše odejde, poloosy, náboj, podtlakový přepínač - nelze ničím nahradit, ošidit, předělat). V mezifázi se můžou při jízdě ozývat strašné kovové, ozubené zvuky, chrastění a rána jak se polomrtvá volnoběžka snaží připojovat... ale připojí se jen jedna, druhá se třeba nepřipojí a může se začít točit až 2x takovou rychlostí než připojená strana... může ohoblovat ozubení v náboji = náboj jedna strana +-7500,- nebo se ohobluje ozubení na poloose = straší jedna strana 5-6000,- plus se generálkuje podtlakový systém a jak to nasává ten ocelovo hliníkový bordel z volnoběžek, může odejít další spousta s tím zdánlivě nesouvisejících věcí. Není to o tom mechanicky přehodit komponenty a hotovo, to je polovina práce (každopádně tady to řeším už na počkání 9-12h a vše je skladem) tady jsem to fotil viewtopic.php?f=90&t=71081

Jde o ruznou rychlosti rotujici soucasti. Majitele prijedou spis s tim, ze jim vibruje volant, auto je gumove, vibruje, neposloucha, jezdi divne. Dalsi cast lidi vc servisaku, mechaniku i technicky zdatnych lidi prijede napr. na olej, kontrolu automatu a pri tom prijdu na nefunkci odpojovani ctyrkolky. Oni nemohli vedet, ze to je rozbite, nikdo nevi jak ty auta "maji skutecne jezdit".

Je to sice hruby stroj, ale jak se nevnimaji veci s citem... misto toho se dnes chytaji priblble diagnostiky...
Naposledy upravil(a) MG-RR dne Ne 13.11.2016, 11:34, celkem upraveno 1 x.
CZ - DE


Oggre
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: So 12.11.2016, 13:33
Témata: 0
Věk: 37

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Oggre » So 12.11.2016, 19:20

Díky za rychlou odpověď. Rozhoduji se mezi těmito REXÍKY:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssan ... oFrom=list . což by dle fotek měla být stálá čtyřkolka
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssan ... oFrom=list . což by měla mít připojitelný předek
a
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssan ... oFrom=list . ta by taky měla mít připojitelný předek

Takže teď už nezbývá nic jiného, než si udělat výlet po bazarech :-)))

Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6624
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Témata: 1
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 48

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Strelec » So 12.11.2016, 20:54

Ten poslední jsem viděl asi tak před rokem. Byl Hokyho z našeho SSY clubu. To ho prodával. V té době to bylo pěkný auto. Jak teď... nevím. Motoru 2,7 bych se vyhnul, nebo alespoň musíš počítat s tím, že jednou budeš muset vstřiky a čerpadlo dělat. Není to levný. Já s tím počítám. :wink: U 2,9 je pravděpodobnost malá a pokud náhodou se vstřiky pos..., tak je to v řádu stovek korun, ne tisíců za kus.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - taková šedá motorová myš
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka


Oggre
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: So 12.11.2016, 13:33
Témata: 0
Věk: 37

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Oggre » So 12.11.2016, 21:04

Strelec- díky za reakie, na něj se pojedu podívat možná hned v pondělí, budu v HK tak do Jaroměře to už je kousek. A pokud se můžu zeptat, když znáte původního majitele: Ten stav km, který je u inzerátu by odpovídal?

Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6624
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Témata: 1
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 48

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Strelec » So 12.11.2016, 21:15

Nepamatuju. Je mi líto. Ale na km zas tak moc nezáleží. Spíš koukni na celkový stav auta. Jak to vypadá zespodu, jak to hodně jezdilo v terénu, jak je to udržované, podívat na vůle, na pneušky, jestli se to nesjíždí nějak šejdrem, hlavně přední. Koroze většinou u Rexe není.
No ale asi nevybíráš první auto. :) A tykejme si. Tady je to zvykem :pivo:
V Jaroměři odboč vlevo na Dvůr Králové a bazar bude to po P straně asi 500 km. :wink:
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - taková šedá motorová myš
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka

Avatar uživatele

depeter
Staroffrouďák
Příspěvky: 9382
Registrován: Pá 17.03.2006, 22:24
Témata: 25
Auto: Panelák
Místo/Bydliště: Bryncl-lont

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod depeter » So 12.11.2016, 21:30

Strelec napsal:V Jaroměři odboč vlevo na Dvůr Králové a bazar bude to po P straně asi 500km. :wink:

Jak v rusku...toe za rohem... :mrgreen:
Upozornění !!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK (nebo polabák)co nám má jistě co říct.
"Nevytahuj nože tam,kde se bude střílet"


Oggre
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: So 12.11.2016, 13:33
Témata: 0
Věk: 37

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Oggre » So 12.11.2016, 21:38

Díky za nabídku tykání.
No jak se to vezme, první auto jsem kupoval jako nezkušené ucho v bazaru a naběhl jsem si tak, že mě opravy stály 17000,-navíc. Druhý jsem kupoval jako funglovku, ale po rozšíření smečky je Suzuki pro normální přepravu lidí nepoužitelná, protože jeden pes je v kufru, druhý v kenelce na zadních sedačkách a vpředu sedím já. Takže sháním něco, kam se vejde box pro dva psy do kufru, bude mít 4x4 nejlépe s možností volby pohonu a údržba mě finančně nezrujnuje. Vybíral jsem mezi Subaru Outback, Jeep Grand Cherokee, Mitsubishi Pajero Sport, Chrysler Pacifica a i myšlenka na BMW X5 se tam mihla. Ale po přečtení všemožných recenzí, zkouknutí videí a zjištění cen náhradních dílů jsem se dostal až k Rextonu a ten asi vyhovuje mým požadavkům nejvíce.


cap1234
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: So 12.11.2016, 21:52
Témata: 0
Auto: Rexton 270xdi

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod cap1234 » So 12.11.2016, 22:12

Zdravim zloby me Rex zniceho nic zacal skubat jako by mu dochazela ropa druhej den po par startech chytl a jel ujel cca 10 km a chcipl a ani nestekl po tydnu jsem si udelal cas a sel ho skusit mel snahu jako by mel malo ropi ale nakonec chytl zatim jezdi studenej start celkem dobry az na mali poklepani a tepli starty dyl toci cca tak o 2sek.nevite co by to mohlo delat muj dojem je ze odchazijou vstriky diagnostika nic neukazuje bez chyb.diky za kazdej dojem km 167TIS

Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6624
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Témata: 1
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 48

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod Strelec » So 12.11.2016, 23:12

depeter napsal:
Strelec napsal:V Jaroměři odboč vlevo na Dvůr Králové a bazar bude to po P straně asi 500km. :wink:

Jak v rusku...toe za rohem... :mrgreen:

Rejpale ! :lol: :pivo:
cap1234: možností je víc. Třeba letní nafta v mrazu, podávací čerpadlo, slabší baterka ... Co máš vlastně za motor?
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - taková šedá motorová myš
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka

Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 141
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Témata: 1
Auto: www.1234.cz, Ssangyong Rexton, Rodius, 3x Prius, Camry, Toyota IQ, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: ssangyong rexton

Příspěvekod MG-RR » Ne 13.11.2016, 7:18

Jestli je to 2,7XDi... jak se ochladi a rano studeny motor dlouho startuje, jsou horsi vstiky... nerozprasuji, ale ukapavaji. Samozrejme automaticky vytahnout a kontrolovat i cerpadlo. Zacalo byt kolem nuly a uz lidi volaji, ze to blbe startuje. Muzete mit ale vic stesti, bude to nejaka blbost, nevim ale jaka :) U XDi a vubec u aut mam zasadu, ctvrtina nadrze je absolutni sucha nula a davam plnou + nepouzivam do XDi naftovy filtr z druhovyroby, ma mensi filtrovatelnost a original je jen jeden. To plati i o brzdach... ty kecy o tom, ze to jede na stejne lince se rozplyvaji pri prvnim vetsim brzdeni s krivymi, nebo nespravne fungujicimi brzdami.

Reknete lidem, kupte si 2,9TD 88kw... to je stare, nejede to jako Ferrari a uplne vidim 99% tech protahujicich se obliceju, ze se musi vratit v case. Ten kdo 2,9TD chce, stejne shani az rok, je bezne drazsi nez novejsi XDi
+ dat do toho 30-50000 musite od brzd po pneu. Je to ojety stroj, tomu nikdo nic dobreho neda, tak se musi generalkovat. Je to jako se starym petivalcovym motorem Audi/Vw 2,5TDI 103kw a Multivan T4/T5. Stary je drahy a vzdy bude. Stara 2,9 chyta v mrazech lepe nez za tepla a na drc. Ten studeny, nedokonaly zvuk mam radeji nez ty nove motory.

Jeden reklamni Rexton 2,9TD mam. Ale 150.000 + 15000 za obute nove AT BF Goodritch.
Auto je OK a lita skvele. Nove P brzdy, ctyrkolka/podtlaky po GO, prevodovky ven, kontrola, vymezeni, pretesneni, pri tom nova spojka. Vse fungovalo a bylo dobre i pred GO, jen prevence a stavba pro sebe. V terenu nejeto, auto lita skvele.
Přílohy
20160820_144645.jpg
20160820_144645.jpg (882.19 KiB) Zobrazeno 2487 x
Naposledy upravil(a) MG-RR dne Ne 13.11.2016, 11:37, celkem upraveno 1 x.
CZ - DE


Vrátit se na “SsangYong”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host