Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

ssangyong rexton

I tahle značka svede v terénu leccos
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 149
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Auto: www.1234.cz, Ssangyong, Lexus LS460/600h, Sienna AWD, Lexus LS430, Priusy, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od MG-RR » Pá 18.11.2016, 19:03

anjel napsal:no mne odisiel, teda vylial sa predny tlmic ,dalej na r7 som schital skalku ,nicnic a mam caru cez cele okno ,dalej asi mam nekde trosicku volu medzi prevodovkou a kolesami ,pri ubrati a pridani to nepatrne sklbne(zena to nepozna), no a co ma najviac sere zacal mi chrapcat peredny pravi reprak?!
Repraky prodavam pomerne casto 500,- a post na SK 300. Musi se to zaplatit predem (deleno 26 a tak nejak to s odrenyma usima vyjde) dobirkou na SK neposilam, finalne si totiz SK posta na prepazce uctuje klidne +10€ za rozdil kurzovneho.

Celni sklo mam dobre, starsi jedine. Je obrovske, ma myslim vyhrivane sterace a nema na sobe sensory 4000 a neposlu jej. Novych je az 8 typu (podle VIN, ruzna cidla, sensory, vyhrivani, nebo s antenou) a neni to sranda sem z Korea dostat (specialni drevana bedna). Urcite bude nejaka druhovyroba, ale bude vlnite.

Tohle sem ale nepatri, kdyby neco, 00420 608233388


Ssangyong originální náhradní díly - 608233388


karelh
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: Út 07.06.2016, 16:29
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od karelh » Pá 23.12.2016, 23:30

Zdravím všechny. Máte někdo představu, jak je na tom Rexton s bezpečností? Četl jsem, že nárazovými testy nikdy neprošel a tudíž nemá žádné hodnocení... Je to kus auta, takže váha asi bude hrát svoje, ale to není všechno. Viděl jste někdo třeba nějakýho Rextona po bouračce?



Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6890
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 49
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od Strelec » So 24.12.2016, 9:54

Rexe po bouračce jsem neviděl, teda na živo. Na youtube určitě něco bude, a do googlu dej crash rexton a určitě tam taky něco bude. Možná i na porovnání s protistranou.
Ale je rámový takže zepředu a zezadu bude tuhost dost velká, nehledě k tomu, že vpředu je fakt dost místa na deformace. Z boku, jak je vyšší s největší pravděpodobností při větším nárazu osobákem půjdeš na bok. Při nárazu náklaďákem to je asi jedno... Tam se mačká všechno jak u osobáků. Rám není do krajů karosérie. Dveře jsem neměl rozdělaný, ale určitě tam budou výztuže z vysokopevnostní oceli. Pak je nutno porovnat i jednotlivé výbavy. Já mám pytle jen vpředu, z boku ne. Rozhodně bych ale vsázel, že z toho vylezu živý nebo míň zraněný, než z nějakého menšího auta. :wink: A další věc je generace, přeci jen se konstrukce a materiály mění. A se stářím vozidla koroze taky ovlivní tuhost a místa řízené deformace.


Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - offkupé exotika
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka

Avatar uživatele

RINO
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 57
Registrován: Stř 22.04.2015, 13:38
Auto: SY nosorožec, grand 4,0
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od RINO » Stř 28.12.2016, 17:04

No je fakt že internet Rextona cresh nezna je tam Kajron Rodius Actyon Ale velky kral tuny neeee
CHirman taky by se našel ale to je vše pokud nezjistil někdo vic?????? :?: :idea:



Avatar uživatele

RINO
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 57
Registrován: Stř 22.04.2015, 13:38
Auto: SY nosorožec, grand 4,0
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od RINO » Stř 28.12.2016, 17:10

Strelec napsal:Rexe po bouračce jsem neviděl, teda na živo. Na youtube určitě něco bude, a do googlu dej crash rexton a určitě tam taky něco bude. Možná i na porovnání s protistranou.
Ale je rámový takže zepředu a zezadu bude tuhost dost velká, nehledě k tomu, že vpředu je fakt dost místa na deformace. Z boku, jak je vyšší s největší pravděpodobností při větším nárazu osobákem půjdeš na bok. Při nárazu náklaďákem to je asi jedno... Tam se mačká všechno jak u osobáků. Rám není do krajů karosérie. Dveře jsem neměl rozdělaný, ale určitě tam budou výztuže z vysokopevnostní oceli. Pak je nutno porovnat i jednotlivé výbavy. Já mám pytle jen vpředu, z boku ne. Rozhodně bych ale vsázel, že z toho vylezu živý nebo míň zraněný, než z nějakého menšího auta. :wink: A další věc je generace, přeci jen se konstrukce a materiály mění. A se stářím vozidla koroze taky ovlivní tuhost a místa řízené deformace.
Jakym osobakem by si ho chtěl dostat na bok???? ma dost nizke těžiště na 2 tuny jaka by byla rychlost abys ho nadzvedl????? :bom:



Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 149
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Auto: www.1234.cz, Ssangyong, Lexus LS460/600h, Sienna AWD, Lexus LS430, Priusy, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od MG-RR » Stř 28.12.2016, 17:52

karelh napsal:Zdravím všechny. Máte někdo představu, jak je na tom Rexton s bezpečností? Četl jsem, že nárazovými testy nikdy neprošel a tudíž nemá žádné hodnocení... Je to kus auta, takže váha asi bude hrát svoje, ale to není všechno. Viděl jste někdo třeba nějakýho Rextona po bouračce?
Je to stejné jako podobně velká auta.
Bouraných Rextonů jsem měl pěknou řádku a vždy je to hloupost lidí, nebo nepozornost.

Spousta maličkostí, jako sražené srny v rychlosti do 100km/h odnesli držáky světel a masky

I poměrně těžké nehody zvládá dobře, lidi z toho vylezli celý

Často bouračky přes střechu ve vysoké rychlosti... těch je hodně. Hlavně verze se zadním náhonem, agresivní jízda, špatné tlumiče, rozbité cesty, mokro... to neukecáte.

Byl tady i Rexton, který to v plné rychlosti na dálnici poslal do stojícího kamionu (na poslední chvíli tedy něco ubrzdil) - pokud ten kamion nemá moderní návěs kterým EU nařizuje v dolní části nárazovou traverzu, budete mrtvý v plné rychlosti i v Land Cruiseru. Ten Rexton vjel pod návěs bez traverzy, naštěstí před nárazem dupnul na brzdy, jak ten čumák klesnul, shrnul se jen horní plech kapoty, ty výztuhy zůstali celé a celý motorový prostor nepoškozený. Zastavilo se to o A sloupky a měl štěstí, že měl verzi se střešním oknem, kde je střecha lépe vyztužená.

Pozor, lidé si myslí, že když jezdí SUV, nebo off-roadem, nic se jim nestane. To je velký omyl, SUV a spol. není bezpečnější ani omylem a kupovat podle toho auto, nebo podle počtu arbagů je hloupost. Dnes jsou auta bezpečná, ovci se nesmí nic stát, musí platit daně.... Chytíte s SUV/off-roadem v malé rychlosti šmír, opřete se zadním kolem o obrubník a jste na boku, klidně na střeše... nepomůže vám sebevětší terénní auto. Vidím to tady často na Evropské, za dvacet let jsem tady viděl na boku a přes třechu tolik range roverů, suvéček... vysoké těžiště a váha. Raději bych boural přes třechu ve velkém sedanu, než v terénní obludě, natož pseudoteténní.

Je to o štěstí... jednou tady umřel chlap v range roveru, co najel na tramvajové zábradlí a trubka si z jeho hlavy udělala kulečníkovou kouli. Auto nic nebylo, jen díra ve skle a chlap bez hlavičky.

Rexton je v klidu, je měkčí, dobře ustává hrboly - rozbité ale bývají, protože je jich hodně.

Actyon ve verzi se zadním náhonem !!bez ESP!! s přiřaditelným předkem, považuji za mokra nebezpečné auto, které na silnici nemá co dělat. Zažil jsem na rovné, namoklé"dálnici" u letiště v Praze - na dálnici přechod, radar padesátka, jak končí, přidáte plyn... i když toho mám hodně za sebou, měl jsem toho plné ruce. Nejhorší je, že to šlo kdykoliv zopakovat a nechce se to srovnávat... to tam byli nové zimní pneumatiky. Taky je těch Actyonů roztřískaných, v Německu Actyon sports (pick-up), když je vidím na odtahovce, vždy jsou to těžké nehody - tvrdé pérování, až 18" kola, stačí ubrat, přidat a letíte dveřmi předem...

[youtube][/youtube]
Naposledy upravil(a) MG-RR dne Stř 28.12.2016, 18:45, celkem upraveno 3 x.


Ssangyong originální náhradní díly - 608233388

Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 149
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Auto: www.1234.cz, Ssangyong, Lexus LS460/600h, Sienna AWD, Lexus LS430, Priusy, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od MG-RR » Stř 28.12.2016, 18:00

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Ten poslední je z mobile.de


Ssangyong originální náhradní díly - 608233388

Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 149
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Auto: www.1234.cz, Ssangyong, Lexus LS460/600h, Sienna AWD, Lexus LS430, Priusy, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od MG-RR » Stř 28.12.2016, 18:16

Snad se na mne zákazník nebude zlobit, jel sem chudák na diagnostiku... a cestou zastavil tramvaj. Auto měl rád, tak jsme jej dali zase do pořádku :)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Ssangyong originální náhradní díly - 608233388

Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6890
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 49
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od Strelec » Stř 28.12.2016, 19:12

RINO napsal:
Strelec napsal:Rexe po bouračce jsem neviděl, teda na živo. Na youtube určitě něco bude, a do googlu dej crash rexton a určitě tam taky něco bude. Možná i na porovnání s protistranou.
Ale je rámový takže zepředu a zezadu bude tuhost dost velká, nehledě k tomu, že vpředu je fakt dost místa na deformace. Z boku, jak je vyšší s největší pravděpodobností při větším nárazu osobákem půjdeš na bok. Při nárazu náklaďákem to je asi jedno... Tam se mačká všechno jak u osobáků. Rám není do krajů karosérie. Dveře jsem neměl rozdělaný, ale určitě tam budou výztuže z vysokopevnostní oceli. Pak je nutno porovnat i jednotlivé výbavy. Já mám pytle jen vpředu, z boku ne. Rozhodně bych ale vsázel, že z toho vylezu živý nebo míň zraněný, než z nějakého menšího auta. :wink: A další věc je generace, přeci jen se konstrukce a materiály mění. A se stářím vozidla koroze taky ovlivní tuhost a místa řízené deformace.
Jakym osobakem by si ho chtěl dostat na bok???? ma dost nizke těžiště na 2 tuny jaka by byla rychlost abys ho nadzvedl????? :bom:
Jakýmkoli, to těžiště zas není tak nízké, proti klasickým osobákům. Záleží jen na rychlosti a síle bočního nárazu. Už jsem viděl nějakou tu dodávku na boku. To je něco podobného. :wink:


Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - offkupé exotika
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka

Avatar uživatele

RINO
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 57
Registrován: Stř 22.04.2015, 13:38
Auto: SY nosorožec, grand 4,0
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od RINO » Stř 28.12.2016, 19:26

Dodavka???? o jakou rychlost by mnělo jit??? todle ti moc nežeru :hrabak: ale jsou ty po vanoce tak dobry no :lol:



Avatar uživatele

MG-RR
Závislý diskutér
Příspěvky: 149
Registrován: Ne 02.11.2008, 16:22
Auto: www.1234.cz, Ssangyong, Lexus LS460/600h, Sienna AWD, Lexus LS430, Priusy, A6 Quattro
Místo/Bydliště: CZ-Velké Přílepy & DE-Chemnitz
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od MG-RR » Stř 28.12.2016, 19:29

RINO napsal:Dodavka???? o jakou rychlost by mnělo jit??? todle ti moc nežeru :hrabak: ale jsou ty po vanoce tak dobry no :lol:
Můžete jet deset-třice, blbě škrtnete o svodidlo, obrubník a jste na boku. Jde to i na úplně rovné silnici. Pošle jí v klidu na bok i Fabia nárazovou rychlostí 30km/h, co nedá přednost. Záleží jen na štěstí, úhlu, nákladu... od toho jsou jiný fachmani a znalci, co to pak řeší a mají na to SW. Kdysi jsem vozil orgány, tak čtvrtinu podivných nehod hlava a rozum prostě nepobere.


Ssangyong originální náhradní díly - 608233388

Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6890
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 49
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od Strelec » Stř 28.12.2016, 19:51

Má pravdu, předseda :D

Co jsem měl na stole já, bylo to na křižovatkách ve městě, pokud pamatuju správně. Tedy do 50 km/h (teoreticky). Za těch 25 let u pojišťovny odhadem do 10 kusů. Z toho jedna sanitka s pacošem a jedoucí pod majáky. Ale to je jen jeden okres jedné pojišťovny. :oops:

A jestli mi nevěříš RINO, tak něvěř, je mi to fuck. :ramena: Prču si ale nedělám.


Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - offkupé exotika
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka

Avatar uživatele

RINO
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 57
Registrován: Stř 22.04.2015, 13:38
Auto: SY nosorožec, grand 4,0
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od RINO » Čt 29.12.2016, 8:40

jo kancelařska krysa :hop:



Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6890
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 49
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od Strelec » Čt 29.12.2016, 20:10

No kacl už jsem dlouho neviděl. :? Furt jsem v terénu.


Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - offkupé exotika
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka


regis24
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: Ne 22.01.2017, 10:18
Stav: Offline

Re: ssangyong rexton

Příspěvek od regis24 » Ne 22.01.2017, 16:56

Čus,
poprosím o radu. Hledám pro sebe pracovní kočár a narazil jsem i na Rextona. Nedaří se mě ale na netu najít fotky nebo video, jak se dají sklápět nebo lépe vyndat zadní sedačky. Používám totiž auto jako pojízdnou servisní dílnu. Dodávky jsem zkoušel, ale blbě se mě s tím jezdí (Vito, T4, Master), pick-up je auto na nic (měl jsem Kango, je to malý a jen pro 2), momentálně jezdím Mondeo kombi (trvale sklopený zadní sedačky) a s tím to jakž takž jde. Problém ale mám s dojezdem na odlehlá místa - jezdím servisovat k lidem domů kotle (zjednodušeně) a ne ke každému domu vede upravená asfaltka. No a to Mondeo dost sedí - to co sebou trvale vozím váží kolem 300-350kg. A spotřeba? Nedostanu se pod 7,5l ani v létě, teď v zimě je to kolem 8 a víc (je to 2,0TDCi 96kW). Dost často musím táhnout vozík, protože do auta už se to všechno nevejde (na vozíku třeba dalších 400kg). Uvažoval jsem tedy o teréním pick-up, ale přijde mě to trochu zbytečný (něco jako Navara, Ranger, atd...). Tak teď přemýšlím nad Rextonem - je to za rozumný peníz, jezdit by to mohlo slušně. Cesty mám tak 50/50 běžné silnice a dálnice, roční nájezd kolem 35 tisíc. Jezdím normálně dle předpisů, žádný závody. Do terénu se nedostanu (když pominu ty dojezdy k zákazníkům), krmit jezdím i teď osobákem a kousek dojdu... Ale když to terén zvládne tak třeba nebudu muset chodit ke krmelci tak daleko...
Takže konečně dotaz - jdou z Rextona nějak jednoduše vyndat zadní sedačky? Nebo nějak rozumně sklopit dopředu? A jak se auto chová s nákladem kolem 350kg v zavazadlovém prostoru (nebo třeba 200kg na zadních sedadlech + 200kg v kufru)?
Díky za info.



Odpovědět