Výběr motorizace Mussa

I tahle značka svede v terénu leccos
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Strelec
Staroffrouďák
Příspěvky: 6621
Registrován: Stř 09.06.2010, 17:22
Témata: 1
Místo/Bydliště: Královéhradecko
Věk: 48

Re: Výběr motorizace Mussa

Příspěvekod Strelec » Pá 22.02.2013, 20:19

ty 31" tam jdou i bez liftu. :wink:
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado dobré jest...
SangYong Actyon - taková šedá motorová myš
SsangYong Rexton - sérioffka v kvádru
Ex: SsangYong Nosorožec - neleštěná leštěnka


buster
Závislý diskutér
Příspěvky: 229
Registrován: Stř 23.05.2012, 18:05
Témata: 4
Auto: Jeep Grand Cherokee WG 2,7,Skoda Octavia 4x4
Místo/Bydliště: Hrusice
Věk: 52

Re: Výběr motorizace Mussa

Příspěvekod buster » So 09.03.2013, 16:58

Ahoj taky bych doporučoval musso 2,3 benzin najezdil jsem s ním 80 000 km za 3 roky spotřeba byla 11 na 100 a po načipování jsem s ním jezdil mezi 9,9 a 10,5 benzinu .Po montáži lpg jezdil za 14 plynu.Na benzín uměl na dálnici i rychlost 195 a s prázdným platákem na auta 180 Ale to sem zkoušel jenom jednou.Při koupi mussa bacha na vyskakování zpátečky doporučuji pořádně vyzkoušet .Nechal jsem kvuli tomu za 10000 zrepasovat převodovku a po 2 měsících to dělalo zase tak možná že to byly ty lanovody.Volnoběžky se mi vyfoukly po roce a hned jsem tam dal mechanický.Gumy sem měl 235/75/15 BFgoodrich AT když jsem auto kupoval byly tam asi nové protože jsem na nich jezdil celých 80 000 km a potom jsem je dal na další musso a jezdil na nich ještě 25 000 km.Ted se dá sehnat v Německu už za 100 000 kyron 200 xdi.Tam se vejdou gumy 32" (235/85/16) i se 4 cm rozšiřovacími podložkami bez nazvedání.Mám ho už 4 roky a docela spokojenost na silničních gumách jezdil mezi 7,6-8 l nafty na 100 km.Rekord mám 1010 km od pumpy k pumpě a dotankovával sem 76 litrů nafty.Mám ted podložky všude kde se dají dát a auto je asi o 13 cm vejš proti originálu.
Přílohy
Kyron 4 Inch lift with 32 Inch Wheels.jpg
Kyron s novým navijedlem.jpg

Avatar uživatele

fencl.tom
Závislý diskutér
Příspěvky: 141
Registrován: So 28.12.2013, 22:10
Témata: 3
Auto: Toyota LC100 4,7i V8

Re: Výběr motorizace Mussa

Příspěvekod fencl.tom » Po 06.01.2014, 9:35

buster » sob 09.03.2013, 16:58 napsal:Ahoj taky bych doporučoval musso 2,3 benzin najezdil jsem s ním 80 000 km za 3 roky spotřeba byla 11 na 100 a po načipování jsem s ním jezdil mezi 9,9 a 10,5 benzinu .Po montáži lpg jezdil za 14 plynu.Na benzín uměl na dálnici i rychlost 195 a s prázdným platákem na auta 180 Ale to sem zkoušel jenom jednou.Při koupi mussa bacha na vyskakování zpátečky doporučuji pořádně vyzkoušet .Nechal jsem kvuli tomu za 10000 zrepasovat převodovku a po 2 měsících to dělalo zase tak možná že to byly ty lanovody.Volnoběžky se mi vyfoukly po roce a hned jsem tam dal mechanický.Gumy sem měl 235/75/15 BFgoodrich AT když jsem auto kupoval byly tam asi nové protože jsem na nich jezdil celých 80 000 km a potom jsem je dal na další musso a jezdil na nich ještě 25 000 km.Ted se dá sehnat v Německu už za 100 000 kyron 200 xdi.Tam se vejdou gumy 32" (235/85/16) i se 4 cm rozšiřovacími podložkami bez nazvedání.Mám ho už 4 roky a docela spokojenost na silničních gumách jezdil mezi 7,6-8 l nafty na 100 km.Rekord mám 1010 km od pumpy k pumpě a dotankovával sem 76 litrů nafty.Mám ted podložky všude kde se dají dát a auto je asi o 13 cm vejš proti originálu.

Nechaval jsi cipovat Musso 2.3?Kde a jak semel zmenit vykon?Bylo to znat?Diky Tom
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stříbrná
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 červená
Ssangyong Musso 2.9D 1996 modrá
Toyota LC100 4,7i V8 :pivo:


Vrátit se na “SsangYong”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host