L300 diferenciál přední/zadní

Jo, občas se něco těžko shání. Zkuste to tady, třeba budete mít štěstí!
Pravidla fóra
Používejte správné sekce inzerátů, špatně zařazené budou přesunuty nebo odstraněny bez předchozího upozornění.
Pokud máte prodáno/koupeno, odfajfkujte u příspěvku, že je vyřešeno. Bude to pro všechny přehlednější.
Avatar uživatele

oltcitak
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3695
Registrován: Ne 31.01.2010, 18:32
Auto: Hyundai Starex 4WD,103kW
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od oltcitak » Pá 12.02.2021, 19:01

No nevim teda Edgare ale pajero sport,montero l400,triton mali niektoré predky 9". L300 tuším maximálne 7, 25"
,zrejme som si ten 9" splietol s l400,lebo tam riešili prednu lokku a spomínali 8" a 9" dify.
Ohladom l300 a Lokky odpovedali toto:
""The model number for Delica L300 4 pinion diff 7.25" Heavy Duty is MIT-FO-77 - that is 28 spline (but not the 8")
The model you have asked about is 2 pinion 25 spline is MIT-FO-110 (this is an existing model and fits a number of different Mitsubishi front diffs...."


Hyundai Starex 4WD,103kW
***"Nikdo nieje tak beznadejně zotročený, ako tí, ktorí mylne veria, že sú slobodní.:" Johan Wolfgang von Goethe***

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 24447
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 41
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od Edgar » Pá 12.02.2021, 21:01

Předek 9"? Vždyť zadní na dvaosmě byl 9" a ten přední nikdy.



Avatar uživatele

oltcitak
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3695
Registrován: Ne 31.01.2010, 18:32
Auto: Hyundai Starex 4WD,103kW
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od oltcitak » Pá 12.02.2021, 21:12

Asi mas pravdu, je to uz davno,co som to riešil..


Hyundai Starex 4WD,103kW
***"Nikdo nieje tak beznadejně zotročený, ako tí, ktorí mylne veria, že sú slobodní.:" Johan Wolfgang von Goethe***


Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » So 13.02.2021, 9:41

Předek 9" jsem taky nevyděl a jen těžko by se na L300 vešel, teď mám 8" leda tak na automatickou locku.
Zadek je teď samozřejmě 9".



Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 24447
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 41
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od Edgar » So 13.02.2021, 23:13


Ty máš 9tipalec na difu z Pajera? Ukaž fotku benža. Tomu nevěřím protože největší dify jsou 4900 a 4636 z 2,8 a 3,5 ostatní by měli byt 8mipalce a předek o palec menší




Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » Ne 14.02.2021, 9:10

z Pajera ne, z Pajera mám 8" předek - zadek mám 9" z L200 s uzávěrkou, jak jsem psal o pár příspěvků výše




Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » Ne 14.02.2021, 9:17

Tady jsou vedle sebe.
Přílohy
DIF.jpg



Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 24447
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 41
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od Edgar » Ne 14.02.2021, 19:06

Ale to je jen 4875 z L200 a vedle toho položený 4900 z Pajera by byl ještě větší.




Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » Po 15.02.2021, 6:39

Nejsem si jistý jestli roztečí a počtem děr, ale jinak je to 9" jako 4900 na pajeru. Napravo na fotce je origo 4625 L300 v 8", kterou ale dělali i bez uzávěrky také v 8" a 4875 ( mám na té větší L300vce ). Dělali také 4875 s LSD a to je o chloupeček větší než 8" ale menší než 9".
Samozřejmě úplně všechny varianty jsem v jeden okamžik vedle sebe neměl ale je jich fakt hodně a těch možností by bylo asi i víc.



Avatar uživatele

Kacaba
Staroffrouďák
Příspěvky: 4134
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 44
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od Kacaba » Po 15.02.2021, 19:36

Dobrý večer.

K Lokka a jízdě na sněhu, v zavejich, po asfaltu, atd...:

Funguje to skvěle, cvakání vpodstatě není poznat ani slyšet. Vyhoda předního disconnectu a SS je jasná, rozpojí poloosu, tím i uzáverku a tím zůstává funkční i ABS. Pokud používám 4x4 s otevřenou mezinapravou, auto slušně zatáčí. Odzkoušeno o víkendu, cca 400km.

Jak výše zmiňoval Zamik, že by to na predku nechtěl, srovnává nesrovnatelné, protože jeho cvakací uzávěrka je i vzadu jak kladivo a cuká to celým autem, s hladkým chodem Lokky bych to nesrovnával. Ale je fakt, že jsem s tím jel kousek a to po asfaltu.

Že ten systém má nevýhody je jasné, ve spojení s disconnect, super select a automatickou převodovkou se to dá použít vcelku dobře.

Na systém pohonu u Patrola nebo Disco a navíc třeba s manuální převodovkou bych to asi nechtěl.


Co se týče velikostí diferenciálů, sám v tom mám hokej. L400 do roku 1997 má vzadu malý diferák a po faceliftu je tam 8 a něco, u 2,8td krátké. Verze Chamonix, Jasper, mají obvykle navíc samosvor. Když jsem řešil v AU Lokku na zadek, vysvetloval mi, že ji nevyrábí, poněvadž spousta lidí jezdí Delicu v kombinaci Lokka vpředu a LSD vzadu a že to funguje dobře. Kdybych nebyl líný tam to LSD z druhé Delicy namontovat poreferuji osobně :)





XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » Út 16.02.2021, 6:48

Dobré ráno,
L300 je trochu limitovaná absencí mezi nápravy, tedy z mého pohledu k použití v běžném provozu po asfaltu v zimě a s manuálními volnoběžkami a střídavě sníh/sucho. Je to kombinace, řekl bych přinejmenším méně pohodlná ( v terénu naopak ) = podle mě. Lokku bych tam tedy dal asi jen v případě, že by auto jezdilo víc terén než asfalt což v tento moment není. Díky za postřehy.




Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » Čt 11.03.2021, 8:57

Ahoj,
nemá někdo po ruce manuál na tu L200 Warrior 2.5TD s uzávěrkou prosím?
Potřeboval bych vědět jaký a kolik oleje do zadního difu se špérou.
Někde jsem našel že by tam snad měl být LS jako do difu s LSD ( asi má i Pajero předepsaný na předku v normálním difu ).
Jestli je olej LS pro LSD diferáky jen prostě lepší olej, tak ho dám do obou diferáků ?




Autor tématu
kalic
Závislý diskutér
Příspěvky: 166
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 3xL300
Věk: 38
Stav: Offline

Re: L300 diferenciál přední/zadní

Příspěvek od kalic » Po 21.06.2021, 8:32

Nevíte komu dát z repasovat differák?
Jde o ten z L200 s uzávěrkou - evidentně ložisko na hrušce.
Chtěl bych všechny nové ložiska a gufero- samozřejmě seřídit.

Na přední dif. jsem neměl problém sehnat podložky a ložiska, na zadní je všechno na dlouhé objednání, tak bych ho nechal udělat. Ale jen někomu spolehlivému.
Dík za tip – popřípadě i tip na „balíček“ ložisek gufera a set obou podložek.



Odpovědět